سينمای ما - آنونس «کلاغ پر» برای دانلود / به همراه عكس‌هايي از فيلم
چهارشنبه 21 بهمن 1388 - 9:36

I نظرسنجی I

بهترین فیلم جشنواره 28 را انتخاب کنید




سينماي جهان
من تسلیم شده‌ام
همه چیز با فیلمنامه آغاز می‌شود و به پایان می‌رسد
جورج كلوني این بار واقعا روانه بيمارستان شد
مریل استریپ امسال هم گزینه اصلی اسکار است
جیم شرایدن برای فیلم تازه‌اش دنیل کریگ را انتخاب کرد
سایت‌اند ساند 50 فیلمساز نامتعارف سینما را معرفی كرد
معرفی کامل فیلم «جی آی جو: ظهور کبرا» - حامد مظفری
سال‌هایِ از دست رفته (یادداشت گِئورگ ویلیامسون بر فیلم «تابستان» ترجمه پیمان جوادی)
گفتگویی با استاد ژاپنی انیمیشن جهان به بهانه نمایش فیلم تازه‌اش
قسمت‌های پنجم و ششم «اسپایدرمن» را نویسنده «زودیاک» می‌نویسد
فرار بزرگ (یادداشت برایان لوری –ورایتی- بر مجموعه تلویزیونی «فرار از زندان: فصل اول» ترجمه پیمان جوادی)
معرفی کامل «آدم‌های بامزه» - حامد مظفری


استشهادي براي خدا


  (36 رأي)

گارگردان :
علیرضا امینی
ماجراهای اینترنتی


  (22 رأي)

گارگردان :
حسین قناعت
تنها دوبار زندگی می‌کنیم


  (137 رأي)

گارگردان :
بهنام بهزادی
صداها


  (93 رأي)

گارگردان :
فرزاد موتمن
محاكمه در خيابان


  (322 رأي)

گارگردان :
مسعود کیمیایی
آقای هفت رنگ


  (71 رأي)

گارگردان :
شهرام شاه حسینی
نیش و زنبور


  (100 رأي)

گارگردان :
حميدرضا صلاحمند
کتاب قانون


  (350 رأي)

گارگردان :
مازیار میری
دو خواهر


  (1343 رأي)

گارگردان :
محمد بانکی



آنونس «کلاغ پر» برای دانلود / به همراه عكس‌هايي از فيلم
آنونس «کلاغ پر» برای دانلود / به همراه عكس‌هايي از فيلم


سینمای ما ـ امیر کاظمی : « کلاغ پر » عنوان اولین ساخته ی شهرام شاه حسینی در مقام کارگردان است . محمدرضا گلزار ٬ مهناز افشار ٬ حسام نواب صفوی ٬ بهنوش طباطبایی ٬ مریم سعادت ٬ شیوا خنیاگر ٬ احمد احمدی و اکبر عبدی از جمله بازیگران این فیلم هستند . « کلاغ پر » محصول موسسه پویا فیلم است و تهیه کنندگی آن بر عهده ی عبداله علیخانی و حسین فرح بخش است . پویا فیلم تولید این فیلم را همزمان با اکران نوروزی مهمان آغاز کرد . همچنین آرش معیریان ساخت آنونس این فیلم را بر عهده داشته است . « کلاغ پر » چند هفته قبل از عید فطر اکران می شود .


عكس‌هايي از اين فيلم را مشاهده مي كنيد:


     


         


     


براي مشاهده عكس‌هاي بيشتر به قسمت گالري عكس سايت مراجعه كنيد



 


---> دريافت فايل آنونس 

شنبه,10 شهریور 1386 - 17:48:2

اين مطلب را براي يک دوست بفرستيد صفحه مناسب براي چاپگر
آرشيو

نظرات

fffffffffffffffffffffffffffffffffffff
شنبه 10 شهريور 1386 - 18:46
-4
موافقم مخالفم
 

che filme bikhodi

نیلوفر
شنبه 10 شهريور 1386 - 18:52
4
موافقم مخالفم
 

وای چقدر عالی..............

ghazaleh
شنبه 10 شهريور 1386 - 19:12
2
موافقم مخالفم
 

merccccccccccccccccccccccc


شنبه 10 شهريور 1386 - 19:23
4
موافقم مخالفم
 

version bade atash basssssssssssssss

mahdiye
شنبه 10 شهريور 1386 - 19:47
3
موافقم مخالفم
 

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay cheghadr ghashange

آنا
شنبه 10 شهريور 1386 - 20:24
0
موافقم مخالفم
 

سلام.

آقاي كاظمي دستتون درد نكنه!!!!! عالييييييييييييييييي بووووود....... عاااااااااااليييييييييييييييييييييييييييييييييييييي

منتظر آنونس توفيق اجباري بهمراه عكس هستيييييييييييم

mahtab
شنبه 10 شهريور 1386 - 21:41
1
موافقم مخالفم
 

ajab filme toopi bayad bashe haaaaaaa!!na??

man ke kheily dus daram beram in filmo!!che ghad reza golzar khoshtip shode too in film!!!!!

saeedeh
شنبه 10 شهريور 1386 - 22:49
0
موافقم مخالفم
 

بازم گلزار و مهناز افشار!!!! اميدوارم هر دو نقششون متفاوت باشه و خوب فروش كنه

reyhaneh
شنبه 10 شهريور 1386 - 23:47
2
موافقم مخالفم
 

lotfan axhatono bishtar konid

behnam farahani
يکشنبه 11 شهريور 1386 - 0:36
-1
موافقم مخالفم
 

فقط سنتوري ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي

علیرضا
يکشنبه 11 شهريور 1386 - 1:22
-1
موافقم مخالفم
 
چند روز بیش رفتم سینما.قبل از این که فیلم شروع بشه, سینما آنونس فیلم کلاغ بر رو بخش کرد.بعد از این که آنونس تموم شد با خودم گفتم: خدایا بازم یک فیلم بی ارزش و بی محتوای دیگر.بازم یک فیلم تجاریه دیگر ,که شعور مخاطب رو دست کم می گیره و فقط برای فتح گیشه ساخته شده و چیزی برای گفتن ندارد. و شاید و یا حتما" باز هم بازیهای ضعیف دیگر. بعد از این که از سینما برگشتم, افسوسم بیشتر شد.چون یادم اومد که تازه حدود 2 ماه است که این فیلم آماده ی نمایش شده و قراره 3 ماه بعد از آماده ی نمایش شدنش اکران بشود(یعنی کمتر از 1 ماه دیگر). آهی کشیدم وگفتم خدایا کرمت رو شکر. فیلمی مثله سنتوری که حدود 1 سال است که آماده نمایش شده و به عقیده ی همه یک شاهکار است و یکی از بهترین فیلمهای چند سال اخیر سینماست باید به بایگانی برود. فیلمی که نام کارگردانش با نام سینمای ایران ثبت شده و ریشه در تاریخ سینما دارد باید این گونه شود. و فیلم اول یک کارگردان بیست و چند ساله که از آنونسش می توان از درونش آگاه شد ,باید در مدت زمان به طرز عجیبی کوتاه بعد ار آماده ی نمایش شدنش اکران شود. فیلمی که حتی اگر آنونسش را ندیده بودیم ,می شد از نام بازیگرانش و تهیه کنندگانش به درون بی ارزش و تهی فیلم بی برد. سنتوری هم هر وقت که اکران شود مطمئنا گیشه ی استثنایی خواهد داشت.ولی دلمان به این خوش است که خود فیلم فقط برای گیشه ساخته نشده است.و ارزش دیدن رو دارد و چیزی در چنته ی خود برای رو کردن دارد. ناراحتی من فقط برای سنتوری نیست.بلکه برای انبوهی از فیلمهاست که مدت هاست در نوبت اکرانند و برای اکران کردنشان, فریاد مسئولان فیلم در آمده.ولی فیلم تازه از گرد راه رسیده و بی ارزش کلاغ بر در کمتر از 3 ماه اکران می شود. ناله های آقای جهانگیر کوثری که یادتان هست. که چگونه از اکران نشدن سه فیلمشان با این که مدتهاست که در نوبت اکرانند به اطرافیان و سینما دارها اعتراض می کردند. از این حرفها شاید بشود این نتیجه را گرفت که :لیاقت ما فیلم هایی مثل کلاغ بر هستند. که ساندویچ و ذرت و بفک با خود به سینما ببریم و میل کنیم. و مدام با موبایل و اطرافیانمان صحبت کنیم و در آخر چیزی از فیلم را از دست ندهیم. چون فیلم چیزی برای گفتن ندارد.و تکرار مکررات بی ارزش است. و در آخر هم بگوییم به به چه فیلمی بود. چون خودمان می توانیم سطح توقعمان را بالا و بایین ببریم.که فیلمی مثله هامون و ستنوری و سگ کشی و .... راضیمان کند. و یا فیلمهایی مثل کلاغ بر و تله و اگه میتونی منو بگیر و انبوهی از فیلمهای به مانند آنها. << در سایت گذاشته شود>>
?
يکشنبه 11 شهريور 1386 - 1:31
3
موافقم مخالفم
 

jenabeh ffffffffffffffffffffffff be shoma hich gooneh ertebati nadareh lotf conid dekhalat naconid

finish

ترکاشوند
يکشنبه 11 شهريور 1386 - 3:42
-1
موافقم مخالفم
 

به اکبر عبدی بگن بیا تو اولین تجربه یه کارگردان 12 ساله رو بازی کن حتما قبول می کنه.

ولی........

عمرا تو فیلم کیمیایی بازی نمی کنه.


يکشنبه 11 شهريور 1386 - 10:40
4
موافقم مخالفم
 

عالی بود

فقط عکسا قدیمی بود

گلزار چقدر شیطون شده

مری(با ضمه خوانده شود)
يکشنبه 11 شهريور 1386 - 11:16
-2
موافقم مخالفم
 

اگه یک درصد احتمال داشنه باشه برم ببینم فقط به خاطر بهنوش طباطبایی عشق خودمه و

poya
يکشنبه 11 شهريور 1386 - 11:18
1
موافقم مخالفم
 

عجب فیلم چرت و بی خودی حتما کارگردان این فیلم

داره حال می کنه که فیلم ساخته

ايمان
يکشنبه 11 شهريور 1386 - 11:20
-2
موافقم مخالفم
 

بازم يه فيلم گيشه اي. بازم يه فيلم بيخود و تكراري. بازم گلزار و افشار. بازم يه زوج خسته كننده. بازم يه فيلم بي سر و ته. باز هم بازي هاي ضعيف. باز هم....

MandanA
يکشنبه 11 شهريور 1386 - 11:49
-3
موافقم مخالفم
 

چرا فقط یه عکس از حسام گذاشتین ):


يکشنبه 11 شهريور 1386 - 12:9
-2
موافقم مخالفم
 

ادعاهای عزیز، اگه این فیلم های گیشه و تجاری نباشند سینمای ایران ورشکسته می شه

احسان
يکشنبه 11 شهريور 1386 - 12:33
4
موافقم مخالفم
 

آقای گلزار تو هر فیلمی که بازی کنه هیچ وقت اون فیلم بد نمیشه.

عالی بود

ويدا
يکشنبه 11 شهريور 1386 - 12:41
0
موافقم مخالفم
 

من اينترنت پرسرعت دارم ولي دانلود نشد اخه چرا؟؟؟؟؟

آرمین
يکشنبه 11 شهريور 1386 - 12:49
6
موافقم مخالفم
 

واقعا که فیلم مسخره ای یه من با نظر علیرضا عزیز موافقم.

J.J
يکشنبه 11 شهريور 1386 - 13:10
5
موافقم مخالفم
 

In Film PorForush Tarin Filme Saal Mishe

Shak Nakonid

Damet Garm RezaGolzar


يکشنبه 11 شهريور 1386 - 14:4
-2
موافقم مخالفم
 

من هم مثل بعضی از دوستان که جدا" دلسوز این سینما و این مردم هستند (مردمی که خیلی راحت حاضرند وقت و پول و توان خودشون رو برای دیدن فیلمی مثل "نصف مال من نصف مال تو" صرف کنند. کافیست نگاهی به فروش فیلم که (مثلا") مخاطب آن کودکانند بیاندازیم تا بفهمیم که خیلی وقت است که مردم ایران لذت دیدن فیلم خوب و با ارزش را از یاد برده اند.) از شنیدن این اخبار و دیدن این تصاویر ناراحت می شوم(!) و دوباره دلم هوای سنتوری می کند و....

مهشید افشار
يکشنبه 11 شهريور 1386 - 14:58
-3
موافقم مخالفم
 

سلام

اقا علیر ضا من با حرف شما موافق هستم ولی اگر بخواییم بهتر نگاه کنی کارگردان سنتوری هم فبلمش به درد نمی خوره در مقابل اثار هنری خارجی ها چون هیچ کدوم از کارگردان های ایرانی نمی تونن تو هیچ موضوعی اعم از عشقی تاریخی اجتماعی اکشن اثر خوبی رو بسازن کما اینکه خارجی ها در اثارشون دیدیم عالی کار می کنن راحتت کنم شما خنده ات نمی گیره فیلم چهل سرباز رو میبینی فیلم تاریخی رو اومدن چه مصنوعی ساختن و چقدر تحریفش کردن یکی این فیلم رو ببینه میگه چه مسخره هست چون تمدن ما رو این کارگردان زیر سوال برده بعد یانگوم رو میبینه که به پای رستم ما نمی رسه ولی کارگردان با تمام وجودش اون فیلم رو ساخته واسه همین شما که می خوای ناراحت شی واسه این ناراحت شو

ایرانی ها می سازن که فقط ساخته باشن حتی فیلم های تایخی که فخیم زاده می ساه به پای خارجی ها نمی رسه ایران که می خواد بسازه درسته که صحنه مبتذل نداره ولی اندیشه مبتذل که داره این خودش ویرانگر تر ادم اگر می خواد چیزی یاد بگیره از فیلم های خارجی بی پرده و روانش رو یاد می گیره کدو فیلم ارانی مثل یانگوم زیبایی نظم دقت اموزندگی درس اخلاق و همه چیز رو با هم داره که شما خودتون رو ناراحت می کنید شاید بهترینش اتش بس بوده گریم های ایرانی همه شون مصنوعی 13 گربه یادتون پس سنگ الکی به سینه تون نزنید

یاسی یکی از خواهران گلزار
يکشنبه 11 شهريور 1386 - 15:16
-2
موافقم مخالفم
 

هنوز ندیدم ولی مطمینم خیلی قشنگه

شهرزاد
يکشنبه 11 شهريور 1386 - 15:24
1
موافقم مخالفم
 

معلومه چرت و پرته

JavaD
يکشنبه 11 شهريور 1386 - 15:54
5
موافقم مخالفم
 

salam be hameya ahle cinema va cinema doostan

ALIREZA joon ghashang goofte boodi...yani harfe

haghoo zade boodii

Heyfe Omre ma adama nis ke 2SA@t vaghtemono Haroom konim..vaghean heyf niis...

Filmi ke saro tahesh va bazan vasatesh !! maloome che faydeii dare baraye diidan

avalo akhare filmi ke farahbakhsh tahiye koonandash bashe jelf bazi va maskhare bazi bishtar nis....

chera Inghad bad salighe shodiim...vaghean chera??khodemono bezarim jaye ye kargardan injoor filmha....bekhoida bavar konid age injoor filmharoo daste ma midadan behtar misakhtim....vaghti bazi kargardana be shoooremoon tohin konan nabayad narahat beshiim

vaghti andaze ye bache 2sale (aslan heyfe bache ) be hamin andaze ham nemifahman che tavaghooee azashooon dariiim

BA TASHAKKOR AZ MODIRIYATE CINEMAEMA

فرناز
يکشنبه 11 شهريور 1386 - 15:57
-1
موافقم مخالفم
 

ايمان وعليرضا باز شما اومديد اظهار نظر كرديد!!!به گلزار كاري نداشته باشيد شيطونه مي گه بزنم ........نزاريد دهنمو باز كنم دست سر گلزار برداريد وگرنه من مي دونم با شما

فائزه
يکشنبه 11 شهريور 1386 - 16:14
8
موافقم مخالفم
 

مرسی

آقای کاظمی ممنونم عالی که چه عرض کنم

معرکه بود

بابت زحماتتون کمال تشکر و دارم

منتظر توفیق اجباری هستیم

نیما
يکشنبه 11 شهريور 1386 - 16:22
-2
موافقم مخالفم
 

امیدوارم نسل گلزار و افشار شز سینمای ایران منقرض بشه....

nevisandeh
يکشنبه 11 شهريور 1386 - 16:26
3
موافقم مخالفم
 

man hazeram ghasam bokhoram ke atash bass ro ham mizare to jibeshhhhhhh

mahshar bod

faghat nemishe dlesh kard

lootfan droostesh konid

mer30

مهیار
يکشنبه 11 شهريور 1386 - 16:58
-1
موافقم مخالفم
 

امیدواریم رکورد اخراجی ها را بزند


يکشنبه 11 شهريور 1386 - 17:50
-1
موافقم مخالفم
 

اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه

چرا این قدر دبر دانلود می شه؟

farzaneh
يکشنبه 11 شهريور 1386 - 17:57
0
موافقم مخالفم
 

هیچ فیلمی سنتوری نمیشه


يکشنبه 11 شهريور 1386 - 18:10
2
موافقم مخالفم
 

هر فیلمی جای خودش رو داره ولی موافقم که فیلمایی مثل به رنگ ارغوان ساخته حاتمی کیا و سنتوری و ... که یه صد سالیه ساخته شدن باید صد سال پیش هم اکران می شدن

علیرضا
يکشنبه 11 شهريور 1386 - 18:19
-1
موافقم مخالفم
 

مهشید افشار عزیز:کاملا" حق با شماست. ولی این مشکل کارگردانان ما نیست.بلکه مشکل توان کم مالیه سینمای ماست.ما نباید کارگردانی مثل مهرحویی رو کوچک کنیم.او بین المللی ترین کارگردان ماست(به همراه کیا رستمی).و مطمئن باشید که اگر امکانات هالیوود رو داشتند خیلی بهتر از هالیوود فیلم می ساختند.

ولی فیلم اجتماعی که امکانات زیادی نمی خواهد.بلکه کارگردان بزرگ می خواهد.به همین دلیل همین فیلم های اجتماعی از این کارگردان بزرگ ایران از انبوهی ار فیلمهای اجتماعی هالیوود بهتر است.

اگر امکانات بود مطمئن باشید که مهرجویی ارباب حلقه ها و تروی هم می ساخت.

ولی مهرجویی در فیلم اجتماعی ساختن از بهترین هاست.یک بار دیگر می گویم که فیلم اجتماعی امکانات انبوه نمی خواهد.بلکه کارگردان انبوه از دانش و خلاقیت می خواهد. مثل مهرجویی. و سنتوری و خیلی از فیلمهای مانند آن جزو بهترین نمونه های ژانر اجتماعی هستند.به همین دلیل فیلمهای ما که 90% اجتماعی هستند( به جز طنز) در جشنواره های مختلف جزو بر افخارترین فیلمهای کشورهای دنیا هستند.

ضعف کارگردانی با ضعف امکانات فرق دارد.

برده ی آبی و تصاویر کامبیوتری که ربطی به کارگردان ندارد.

تا ابد گلزار....
يکشنبه 11 شهريور 1386 - 18:55
-2
موافقم مخالفم
 

چرا هر جا خبري از گلزار ميشه پاي رادان وسط مياد آخه رادان چه شباهتي به گلزار داره؟مگه جز حسادت و تقليد از گلزار كار ديگري هم بلده؟توي برنامه خزر شهر هم كه نرفت در واقع اون 4 تا طرفدارشم از دست داد...

فيلم كلاغ پر از سنتوري خيلي بهتره چون گلزار بازيگر حرفه اي

ولي رادان ...همه طرفداران گلزار منتظر ديدن اين فيلم هستند.فقط گلزار

Alireza
يکشنبه 11 شهريور 1386 - 19:25
1
موافقم مخالفم
 

enghade cherto pert nagin baba hanuz ke film ekran nashode ke vase khodetoon kalamat ghesar sare ham mikonid binim baba manke anons filmo nadidam ke agar ham mididam az roo anons ghezavat nemikardam az roo aks ham ke nemishe ghezavat kard pesarei ham esme khomam ke aslan tablo maloome ke az Golzar khoshesh nemiyado khial mikone Golzar jasho too cinema gerefte age rast migi khodet bia boro ye tak pelan jelo doorbin bazi kon khodeto khis mikoni man santoori nazanin ro didam va koli bahash hal kardam va az inke hanooz ekran nashode narahatam va migam ke age ekran beshe az atashbas o ekhrajiha ham bishtar mifrooshe va miterekoone vali in nemishe ke pert pert harfhaye azalaki bezanim mn na az fim na az Golzar na az kargardan na az mahnaz va na hich kase dige defa nemikonam vali in rasmo maram oshaghe sine chake cinema nist FAGHAT DO GHADAM MANDE BE SOBH

mona
يکشنبه 11 شهريور 1386 - 20:25
1
موافقم مخالفم
 

be nazare man behtare sabr konin fil biyad bad enghadar dar moredesh nazar bedin,,jenabe aghaye alireza fekr mikonam sabr kardam ta mogheye ekran bad nabasheh,hich vaght az rooye bazigarane yek film nabayad dar moredeh oon film ghezavat kard

,

maryam
يکشنبه 11 شهريور 1386 - 21:49
1
موافقم مخالفم
 

salam man ba nazare aghaye alireza moafegham engar harfe dele mano zadan,manam filmaye gisheyiro hichvaght nemiram ,2roste age ye bilit kamtar kharidari beshe tOo forushe milyarDye film tafavoT Ejad nemikone vali age hame say konan filmaye mozakhrafo naran va va3 ghiyafeye bazigara filmiro entekhab nakonan, filmyea dar hade santOori ziad sakhte mishe,vaghT bilite in filmaro mikharim yani ma in filmaro doOst darim lotfan bazam baramOon besazin..

dorsa
يکشنبه 11 شهريور 1386 - 22:17
1
موافقم مخالفم
 

ايول بازم دو زوج هنري گلزار و افشار عزيز

سايه
يکشنبه 11 شهريور 1386 - 22:22
0
موافقم مخالفم
 

با مهشيد موافقم

درسا
يکشنبه 11 شهريور 1386 - 22:24
3
موافقم مخالفم
 

مرسي مهناز و رضاي عزيز


يکشنبه 11 شهريور 1386 - 23:27
1
موافقم مخالفم
 

golzar ham zibast ham bazish khobe take, pas zer zer nakonid

(Dr.taha pazhoohan (panjeh tala
دوشنبه 12 شهريور 1386 - 0:10
-2
موافقم مخالفم
 

kheili filme ashghal va chertie vaghean maskharast arzeshe didan nadarreh mage golzar va afshar chi daran ke ta ba ham tooye ye film bazi kardand ma begim oon film ghashangeh kheili az mardom hastand keh ham chehrashoon az chehreh haye afshar va golzar jazabtareh ham estedadeshoon bishtareh vali bedalayeli mesleh faghr va tangdasty hichvaght nemitoonand vared arseye cinema beshan pas ta do ta honarpisheye taze bedoran residaro mibinid jav nagiradetoon!!

علیرضا
دوشنبه 12 شهريور 1386 - 5:0
-3
موافقم مخالفم
 
<<به نام خدا>> لازمه که مجددا" به چند نفر توضیحاتی بدهم. 1)فرناز:شما قبلا" هم آمدی و نظر دادی. در قسمتهای مختلف. و هر دفعه هم همین رو می گویی که: میزنم می کشمت و یا با من طرفی.از این تهدید هایت از بشت اینترنت معلومه که سن و ساله کمی داری.ما داریم اینجا با دوستان عزیز ( چه موافق و چه مخالف ) بحث می کنیم.و جایز نیست که شما در بین نظرات ما , از این چیزها بگویی. 2) آقا علیرضا که هم اسم منی :شما می گویی که نباید قبل از دیدن فیلم در مورد اون نظر داد.حرفتان درست.ولی این موضوع در مورد این فیلم صدق نمی کند. این قانون برای فیلمهایی هست که قراره حرف تازه ای بزنند. و یا حرفی برای گفتن داشته باشند.نه این فیلم و امثاله آن. شما خودت به آنونس فیلم نگاه کن.جای بحثی دارد؟ در ضمن:آقایان فرح بخش و علیخانی(تهیه کنندگان) در بین سینما دوستان شناخته شده هستند با نام: فیلمهای گیشه ای ساز - فیلمفارسی ساز- و یا بنجل ساز. برای نمونه اسم چند فیلم را که تهیه کرده اند می گویم: مهمان- شارلاتان-کما-عطش و.......................... آیا این فیلمها جای تفکری می گذارد؟ آیا غیر از تصدیق حرف من است؟این فقط تعدادی از فیلمهای آنها بود. و بدونید که موسسه ی سینمایی بویا فیلم که متعلق به این دو نفر است, هم همانطور که گفتم و همه می دانند فیلم را فقط برای گیشه می سازد. در مورد بازیگران: وقتی اسم بازیگران فیلم را می شنوی, از خودت سوال می کنی که نکند مثله تمام فیلمهای مشترک این دو بازیگر(آقای گلزار و خانوم افشار) این فیلم هم, بی ارزش و تجاری و مایوس کننده باشد؟ وقتی آنونس را می بینی, متوجه می شوی که باز هم این زوج هنری سینما, یک کار بی ارزش و فراموش شونده را کار کرده اند. که گیشه را فتح می کند و به سرعت از یادها می رود. به این دو بازیگر که تخصص بازی در فیلمهای ضعیف و گیشه ای و تکراری را دارند, باید دو تهیه کننده ای را که در ساخت این فیلمها (تجاری بی ارزش ) تخصص دارند رو اضافه کرد.+ یک کارگردانی که اولین فیلمش را می سازد(شهرام شاه حسینی). و قصد دارد فقط با ساخت یک فیلم بر فروش, خود را وارد سینما کند. مثله: ابراهیم شیبانی. که فیلم مضحک و بی ارزش زهر عسل رو ساخت. که فقط برای گیشه بود.و گیشه را هم به دست آورد.و بهد از ورودش به سینما , چیزی که دلش خواست رو ساخت. یعنی فیلم صحنه ی جرم ورود ممنوع.هر چند که شکست سختی خورد.ولی کارگردان نیتش تحول بود و فاصله گرفتن از فیلمهای صرف گیشه. خوب حالا به نظرتان این فیلم چه میشود؟حدس بین بد و بدتر است. در ضمن آقا علیرضا :این که گفتی من اگه راست میگم خودم برم بازی کنم, خیلی جالب بود. می دونی مثله چیه؟ مثله اینه که یک مهندس, یک ساختمان رو با ایرادات فراوان بسازد.و وقتی که ساخته شد و مسئولان از او سوال کردند که چرا اینجوری ساختی؟ در جواب بگوید که اگه راست میگی خودت بساز. هر کسی باید شغله خود را به درستی انجام دهد.و آقای گلزار و امثاله او, بول می گبرند تا بازی کنند.و بازیهای مورد قبول انجام دهند. و در واقع وظیفه اشان در قبال بولی که گرفته اند رو انجام می دهند.و حق ندارند بازیهای متعدد ضعیف بکنند و یا کم کاری کنند. ولی ما که بولی نمی گیریم و در این زمینه ادعایی نداریم, که بخواهیم بازی کنیم.ایشون ادعا دارند .که بازیگر شده اند. یاد بگیر که من و تو باید در شغل و فعالیت خود موفق باشیم و وظایفمان را انجام دهیم و دیگران نیز حق دارند از بابت کار ما انتقاد کنند.همانطور که ما حق داریم از بابت کار آنها انتقاد کنیم. رمز بیشرفت این است که:من و تو بخواهیم در هر کاری که هستیم, بهترین باشیم.نه این که بگوییم :اگه میتونی, خودت این کار رو بکن. همچنین به من نگویید که از گلزار متنفر هستم.من کاری به آقای گلزار ندارم.من دلم برای سینما می سوزد. و صحبتم در مورد گلزارهاست. ما کارهای مهمتری هم در سینما به جز بحث کردن در مورد آقای گلزار داریم.و اگر هم مجبور می شوم چیزی بیان کنم که هواداران گلزار بگویند که من از گلزار بدم می آید, فقط به خواطر شیطنت های خود هواداران آقای گلزار است. من از گلزار نفرتی ندارم.مگر ایشون شخصیت قابل توهینی دارند که من همچین احساسی داشته باشم؟ من فقط در مورد بازی آقای گلزار حرفها برای گفتن دارم. همین و بس. و این چرندها را به من نگویید. یا حق << در سایت گذاشته شود>>
niki
دوشنبه 12 شهريور 1386 - 5:13
13
موافقم مخالفم
 

علیرضا باز هم تو اظهار نظر کردی؟ عباس کیا رستمی آبرو برای ایران و ایرانیان در دنیا باقی نگذاشته با اون فیلمهای خائنانه که ایرانی ها را بی سواد و وحشی و دهاتی و شندره پندره و .... به دنیا معرفی می کند. همه ایرانی ها در سراسر دنیا از این مرد بدشان می آید .

ولی با اون حرفت که گفتی فیلم ها ی ایرانی مزخرف هستد موافقم . آره والا فیلمهای مزخرفی مثل ازدواج صورتی و رز زرد و ...... که بهرام رادان در آن بازی کرده.

اما اون اظهار نظرت که گفتی مهرجویی ارباب حلقه ها و .... را بسازد واقعا" باید به عنوان جوک سال برگزیده شود. خوبه مهرجویی حد و حدود خودشو میشناسه و به حرف امثال تو اعتنایی نمی کنه وگرنه همه دستش می ا نداختند.

نیلوفر
دوشنبه 12 شهريور 1386 - 12:28
-2
موافقم مخالفم
 

این فیلم آنقدر ارزش بالایی داره که هر چه قدر هم مخالفانش بیان اینجا و واسه خودشون حرف بزنن ذره ای از ارزش این فیلم کاسته نمی شه و مطمئنا نتیجه نهایی وقتی معلوم می شه که این فیلم به فروش بالایی برسه و هیچ بعید نیست که رکورد اخراجیها هم شکسته شه

ولی من هنور یه چیز رو نفهمیدم اینکه کجای اسم گلزار شبیه رادانه که طرفداران رادان با دیدن اسم گلزار اومدن اینجا و سنتوری سنتوری راه انداختن نه عزیزان شما اشتباه اومدید نه نام این فیلم سنتوریه نه بازیگری به نام رادان در اون بازی کرده اگه از اکران نشدن سنتوری ناراحتید لطف کنید برید جای دیگه و خودتونو خالی کنید

من که بی صبرانه منتظر اکران فیلم جذاب کلاغ پر هستم....

یاسمین
دوشنبه 12 شهريور 1386 - 13:43
3
موافقم مخالفم
 

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدای من خیلی خوشحالم.ان شا ا... زود تر اکران میشه و من شخصا 6 الی 7 بار به دیدن این فیلم میرم و دوباره عشقم آقای گلزار را در فیلمی جدید ملاقات میکنم.واقعا گلزار حرف نداره ماهه.به امید دیدار این فیلم بسیار زیبا.

جواد
دوشنبه 12 شهريور 1386 - 15:13
-1
موافقم مخالفم
 
سلام جان من نمردیم یه فیلم با ارزش هم شناختیم <<کلاغ پر>> بابا جمع کنید کاسه کوزه رو (با هوادارای این فیلمم ) این همه بی سلیقگی محشره به مولا... یمش آشغال به خوردتون میدن شما ها هم با دل و جون می پسندید..... والله عقلتون اندازا همین فیلم های جفنگه... با تشکر از مدیریت سینما ما به خاطر اطلاع رسانی به مردم
سعید
دوشنبه 12 شهريور 1386 - 15:25
-1
موافقم مخالفم
 

به نظر فیلم قشنگیه

فقط گلزاررررررررررررر
دوشنبه 12 شهريور 1386 - 15:39
0
موافقم مخالفم
 

ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR ***ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR ***ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR ***ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR ***ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR ***ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR ***ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR ***ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR ***ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR ***ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR ***ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR ***

M.M
دوشنبه 12 شهريور 1386 - 15:44
-1
موافقم مخالفم
 

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

تنها سوپر استار ايران= گلزار

sadaf
دوشنبه 12 شهريور 1386 - 15:56
-1
موافقم مخالفم
 

aghaye ali reza shoma cheshat dare dar miad nemituni pishrafte reza ro bebini boro khodeto darman kon.ok? hesadat bad dardie.....shad bashid

ساسان
دوشنبه 12 شهريور 1386 - 16:38
-1
موافقم مخالفم
 

دوباره یه فیلم تکراری و چرت

ايمان
دوشنبه 12 شهريور 1386 - 17:8
2
موافقم مخالفم
 

نيكي و فرناز ؛ تو اين سايت هر كسي ميتونه نظر بده و به شما ربطي نداره كي نظر ميده. اين فيلم ها رو براي اين مي سازن كه فقط گيشه را از آن خود كنن و برايشون فرقي نمي كنه كه ارزش هنري داره يا نداره و با آوردن اين زوج، فقط مي خوان مردم به سينما برن. و آخرش كه تموم ميشه چيزي براي گفتن نداره. هرچي به ذهنتون مياد ننويسيد و به خاطر قيافه ي گلزار خودتونو نكشيد. از گلزار خوش تيپ تر و خوشگل تر هم هستن.

فرناز، يه بار گفتم، بار دوم ميگم: ميتوني با زبون خوش حرف بزني و لازم نيست با دست و پات حرف بزني.

در سايت گذاشته شود.

sana
دوشنبه 12 شهريور 1386 - 17:47
0
موافقم مخالفم
 

حتما فیلم خوبیه ولی هیچی سنتوری نمیشه ما سنتوری میخوایم سسسسسسسسسسسسسسسسسنتوری

فرناز
دوشنبه 12 شهريور 1386 - 18:50
-3
موافقم مخالفم
 

عليرضا برو تو اخبار رادان اين چرندياتو بنويس نه تو اخبار گلزار جون, گلزار عاليترينه بهترينه, در ضمن من 21 سالمه نادون


دوشنبه 12 شهريور 1386 - 19:2
0
موافقم مخالفم
 

امير جون انونس توفيق اجباريو نمي زاري؟من خيلي دوست دارم توفيق اجباريو ببينم

ali
دوشنبه 12 شهريور 1386 - 20:26
-3
موافقم مخالفم
 

از نظر بعضی ها فیلم خوب اون فیلمی هست که در آن گریه زاری مرگ بدبختی قبرستان تشیع جنازه اعتیاد فقر دختر فراری پسر معتاد کتک کاری فرار از خانه افکار مالیخولیایی با خود حرف زدن افسردگی و......... امثال اینها وجود داشته باشد. مثل فیلم سنتوری. به همین دلیل از فیلمهای دیگه خوششان نمی آید. خوب اگه دوست نداری نگاه نکن اینجا هم نیا. ما میریم تماشا می کنیم. به خودمان هم مربوط می شود .

Mozhdeh
دوشنبه 12 شهريور 1386 - 20:35
1
موافقم مخالفم
 

Golzar mahshare.......?

pegah
سه‌شنبه 13 شهريور 1386 - 0:20
2
موافقم مخالفم
 

hich kass mese hesam nemisheee

man bekhatere hesam kheyyyli moshtagh be didane in film hastam

نیلوفر
سه‌شنبه 13 شهريور 1386 - 0:46
4
موافقم مخالفم
 

خیلی خیلی خیلی خیلی .......................ممنون

pegah
سه‌شنبه 13 شهريور 1386 - 1:34
2
موافقم مخالفم
 

salam man nemidoonam chera vaghti esme filme

kalagh par miat hame yadeshoon be golzaro afshar

miofte!???

bazigarhaye besyar khoobi mesle hesamnavabsafavi va

akbarabdio...... kheyli harf bara goftan daran

man nemidoonam chera hame mikhan estedade

????hesam ro nadidebegiran

har chi bashe tahsilatesh kheyyyyyli bishtar az golzaro

afshare(golzar ke behtare bere soraghe hamoon reshte

aslish,afshar ham ke ye diplomeye sadast)

akhe bazi kardan dar naghshhaye yek modelo tekrari

ke honar niiss.yek bazigare khoob.bayad balad bashe

hame naghshi,aam az ejtemayi,tarikhi,mosbat va manfi

bazi kone.

man,va amsale man faghato faghat,baraye didane

honar va chehreye zibaye hesam be didane in film

mirim .harchanke hesam hanooz dar jaygahi ke

liaghatash ro dare,gharar nagerefte

l

علیرضا
سه‌شنبه 13 شهريور 1386 - 5:13
-2
موافقم مخالفم
 
<<به نام خدا>> نیکی خانوم:شما قبلا" هم آمدی و نظر دادی.(رفتن آقای گلزار از تیم هنرمندان) و همان موقع هم جوابت رو دادم. می دونی بدبختیه ما از چیه؟بدبختیه ما از وجود افرادی با طرز تفکر شماست.ما ایرانبها عادت کرده ایم که خود را کوچک نشان دهیم و بگوییم که توانایی انجام هیچ کاری را نداریم.خدا رو شکر که تفکرات همچون شما, رو به از بین رفتن است. همان موقع هم که با من بحث می کردید و جمله ای به کار بردید که خودتان معنیش را نمی دانستید, حدس زدم که یا کم سن و سال هستید و یا چیزی از سینما نمی دانید و یا هوادار چشم و گوش بسته هستید.و یا همه. که دومی احتمالش بیشتر است. شما نمی دانی که بازی زیر بوستی به بازی گفته می شود که بازیگر در آن با میمیک صورت و تغییر فرم صورت به گونه ای طبیعی, حس کامل را به مخاطب منتقل می کند. که این مختص بازیگران فوق حرفه ای و دارای قدرت بازیگری بالاست. که در ایران فقط چند نفر چنین بازی دارند. آن بازیگری که شما گفتی, بازی معمولیه خود را هم بلد نیست و بازیش همیشه مایه ی تمسخر بوده.مطمئنن شما معنی حرفت را نمی دانستی و فقط برای کل کل کردن یک چیزی گفتی. شما قکر می کنی که کارگردان خوب کارگردانیست که فیلمهایش مملو از جلوه هاب ویژ باشد؟ کارگردانی به این چیزها نیست.کارگردانی در خون و هوش و قریحه ی یک فرد است. به خدا اگر یک دهم امکانات هالیوود را داشتیم.مهرجویی و مهرجویی ها نه تنها در ژانر اجتماعی که همیشه فیلمهای ماندگار می سازند, بلکه در تمامی ژانرها, آثاری ممتاز در جهان خلق می کردند.استعداد و هوشی که یک ایرانی دارد ,در دنیا بی نظیر است. و این اثبات شده است. نیکی خانوم شما هنوز خیلی کوچک هستی تا بتوانی نام مهرجویی را درست تلفظ کنی. من متوجه شده ام که کارگردان خوب از نظر شما کسی است. که با آقای گلزار کار کند. مثله آقای شهرام شاه حسینی.به همین دلیل طبق قاعده ی شما:کوچکان, بزرگ می شوند و بزرگان, کوچک. شما به خواطر یک بازیگر دسته چندمی, به بزرگان سینما که بر گردن این سینما حق دارند, توهین می کنی. مشخص است که شما چیزی از سینما نمی دانی و فقط برای اوقات فراقت و کل کل کردن به اینجا آمده ای.و من دیگر با شما هیچ بحثی نمی کنم.چون دوست دارم با هر کسی که بحث می کنم خارج از این مقوله که هوادار چه بازیگر و فیلم و کارگردانی هست, بتوانم از بحث با او لذت ببرم و چیزهایی از او یاد بگیرم.نه این که بعد از بحث یادم برود که سینما چیست؟چون شما راه رو اشتباه آمدی و اینجا مهد کودک نیست. یا حق<<در سایت گذاشته شود>>
علیرضا
سه‌شنبه 13 شهريور 1386 - 5:20
-2
موافقم مخالفم
 

راستی فرناز خانوم گفتید 21 سالتونه؟فکر کردید که حاله من رو هم گرفتید.؟

بشینید به حاله خودون زار بزنید که 21 سالتونه و از این حرفهایه مضحک از بشت اینترنت می گویید. من فکر می کردم که بچه هستید.و از این چیز ها می گویید

تا ابد گلزار...
سه‌شنبه 13 شهريور 1386 - 12:38
0
موافقم مخالفم
 

ما طرفداران گلزار با ديدن فيلم كلاغ پر و بالا بردن فروش اين فيلم مثل آتش بس يك بار ديگر همچون گذشته ثابت ميكنيم كه حامي تنها سوپر استار سينماي ايران هستيم و حسادت ها و حرفهاي چرند راداني ها ياهر فرد ديگري نميتواند ذره اي از ارزش گلزار و علاقه ما به او كم كند.فقط گلزار...

نیلوفر
سه‌شنبه 13 شهريور 1386 - 12:39
0
موافقم مخالفم
 

شما ها فقط و فقط اجازه دارید نظرتون رو مطرح کنید شماها حق ندارید به سلیقه دیگران توهین کنید یکی کمدی دوست داره یکی فیلم های ترسناک دوست داره یکی فیلم گریه دار دوست داره ما هم سلیقه مون اینه و از این فیلم ها خوشمون می آد

اشکالی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پويا
سه‌شنبه 13 شهريور 1386 - 12:55
0
موافقم مخالفم
 

كلاغ پر، گنجشك پر، كبوتر پر

گلزار...پر !!!؟!!! گلزار كه پر نداره، افشار خبر نداره.


سه‌شنبه 13 شهريور 1386 - 12:56
3
موافقم مخالفم
 

only santoriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

محسن
سه‌شنبه 13 شهريور 1386 - 12:59
2
موافقم مخالفم
 

من با نظر ايمان و عليرضا و جواد موافقم.

جلوي اين فيلم هاي مذخرفو بگيريد نه سنتورِي


سه‌شنبه 13 شهريور 1386 - 13:0
1
موافقم مخالفم
 

age be khatere Hesam khan nabood hichvaght in filme mozakhraf ro nemididam

baraye golzar ham ke Tanha super star irane ebraze taasof mikonam ke rooz be rooz dare pas raft mikone

ستاره
سه‌شنبه 13 شهريور 1386 - 13:1
2
موافقم مخالفم
 

از بازيگراش معلومه كه چرنده. از بازي هاي تكراري حالم به هم مي خوره.

FARNAZ
سه‌شنبه 13 شهريور 1386 - 13:17
-2
موافقم مخالفم
 

vaaaaaaaaay golzar o afshar dige kheili daran looooooos mishan ah ah ah fek kardan chan ta atash bas mishe sakht????

ايمان
سه‌شنبه 13 شهريور 1386 - 13:17
2
موافقم مخالفم
 

با اين فيلما مي خوان سليقه ي مارو پايين. ما فقط منتظر سنتوري هستيم. وقتي بهترين فيلم آقاي گلزار بوتيك بوده (اون هم به لطف بازي خانوم گلشيفته فراهاني) نبايد انتظار بيش تري از آقاي گلزار داشت. آقاي گلزار به جاي بازي كردن تو اين فيلم هاي چرت و پرت وقتتو بزار براي كلاس بازيگري. شايد حداقل تونستي نصف بازي بهرام رادان و گلشيفته فراهاني رو تو فيلمات انجام بدي. من با فيلم گيشه اي مخالف نيستم اما همين فيلم گيشه اي بايد چيزي براي گفتن داشته باشه.

به اميد اكران سنتوري، نيوه مانگ، هميشه پاي يك زن در ميان است ، لاكپشت ها و كنعان.

labkhand
سه‌شنبه 13 شهريور 1386 - 15:23
0
موافقم مخالفم
 

salam

avons ro donlowd nemikone

ايمان
سه‌شنبه 13 شهريور 1386 - 15:34
4
موافقم مخالفم
 

سلام عليرضا. يه سؤالي ازت داشتم: مي خواستم بدونم اين وبلاگ مال تو هست؟

www.golshifteh1.blogfa.com (شاهكار سينماي ايران)

jessica
سه‌شنبه 13 شهريور 1386 - 15:56
2
موافقم مخالفم
 

in film shoonsad darsad faghat be darde oonai mikhore ke asheghe o koshte moredeye golzaro afsharan ta bebinano ab az labo lochashoon ra biofte... vagar na moftam nemiareze....ye cherto perte dige ke fashione lebase in 2ta makosh marge mast ...khoob shod anoonso didam motmaenshodam didanesh faghat alafie...heife pool!?

niki
سه‌شنبه 13 شهريور 1386 - 20:47
3
موافقم مخالفم
 

هی ایمان .... پسر بچه تو اصلا" در حدی نیستی که بخواهی اسم من را بیاوری چه برسد به اینکه در مورد آقای گلزار یا سینما اظهار نظر هم بکنی. عمرا" اگر بگذاریم سنتوری پخش بشود.

tt
سه‌شنبه 13 شهريور 1386 - 22:5
1
موافقم مخالفم
 

only hesam navab safaviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

only hesam navab safaviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

only hesam navab safaviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

only hesam navab safaviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

behtarineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

tt
سه‌شنبه 13 شهريور 1386 - 22:12
2
موافقم مخالفم
 

faghat hesam navab safaviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

mahdokht
سه‌شنبه 13 شهريور 1386 - 23:55
1
موافقم مخالفم
 

imane kamelan bahat moafegham! M.M Bkari? niloofar mam migim filmie ke faghat be gishe komak mikone har filme porforushi ke film nist mardome mam ke MOTEASEFANE donbale filmaie Bmohtavan pas porforush budan kare sakhti nist!

eshghe golzarrrrr
چهارشنبه 14 شهريور 1386 - 3:1
-1
موافقم مخالفم
 

harf moft mikhay bezanin inja ke hame do0starane golzar rikhtan azanid kheyli az inke ax gozashtin mamno0n

علیرضا
چهارشنبه 14 شهريور 1386 - 3:19
-1
موافقم مخالفم
 
<<به نام خدا>> ایمان عزیز:بله, این وبلاگ متعلق به منه. خوشحال میشم که اگه دوست داشتی, یه سری به اونجا بزنی و من رو از نظرات خودت بهره مند کنی. اون وبلاگ به روز بیش میره. و آخرین اخبار و.........رو در کمترین زمان در اختیار مخاطب قرار میده. منتظرت هستم. در ضمن نیکی خانوم:جوابتون رو به طور قاطع, در یادداشت بالا دادم. ولی اینجا یک چیز را می گویم که:ایمان, بسر بچه نیست. بلکه شما دختر بچه هستید. و همانطور که در اون یادداشت بالایی گفتم, در حد بحث کردن نیستید. خیلی ببخشید, فقط یک مشت چرندیات بی منطق و بدون دلیل می گویید.و چیزی از سینما نمی دانید.و فقط قصد داری که خودت را سرگرم کنی. این رو بدون که آقا ایمان هر چه که هست, لااقل بازیگرانی را دوست دارد که چیزی به سینمای ایران داده اند و سینمای ایران هر چقدر که اعتبار دارد(چه کم و چه زیاد) از آنها و امثال آنهاست.نه آن بازیگران مورد علاقه ی شما. شما هنوز برای بحث کردن خیلی کوچک هستید.بیشنهاد می کنم که قبل از بحث در هر زمینه ای, ابتدا در رابطه با موضوع بحث مطالعه کنید و یا اگر از قبل اطلاعات دارید, بحث کنید.نه این که همین جوری بیایید و چون چیزی بلد نیستید, یک مشت دری وری بگویید و بروید. و هر چه از دهانتان در می آید, به هر که می خواهید, بگویید. همانطور که در یادداشت بالا گفتم:اینجا را با کودکستانی که می روید, اشتباه گرفته اید. <<در سایت گذاشته شود>>
آناهيت
چهارشنبه 14 شهريور 1386 - 3:41
0
موافقم مخالفم
 

من با حرفهاي عليرضا كاملا موافقم و مطالبشون رو خيلي خوب مينويسن و هيچ دليل نميشه بقيه به دلايلي به مطالبشون ايراد بگيرن . مطمئنم عليرضا هم مثل من دلش به حال سينماي امروز ميسوزه كه هر روز بايد با سينماگرهاي خوبمون مثل بهرام بيضايي و ناصر تقوايي و داريش مهرجويي و ... خداحافظي كنيم و دلمون رو به همين فيلمها خوش كنيم.به هر حال هركس نظري داره و خوبه به نظر همديگه احترام بذاريم.و به نطر من فيلمي لذت بخشه كه آدم مجبورشه بهش فكر كنه نه وقتشو بگذرونه مثل خيلي از فيلمهاي خارجي كه آدم لذت ميبره و افسوس ميخوره كه چرا سينماي ايران اينطور نيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

fatti
چهارشنبه 14 شهريور 1386 - 9:48
-3
موافقم مخالفم
 

faghat faghat faghat faghat faghat faghat faghat MAHNAZ AFSHAR

ايمان
چهارشنبه 14 شهريور 1386 - 10:8
1
موافقم مخالفم
 

نيكي خانوم، من بهت بي احترامي نكردم كه اين طوري جوابمو مي دي. چرا همين جوري هرچي به ذهنت مياد مي نويسي؟ اكران شدن يا نشدن سنتوري به من و تو ربطي نداره. در ضمن من 17 سالمه و ديگه بهم نگو پسربچه.

anoosh
چهارشنبه 14 شهريور 1386 - 11:17
-4
موافقم مخالفم
 

salam dar ebteda mikhastam begam ke dar beyne nazarha nazare aghaei be name alireza ro didam besiar az matlabeshoon khosham oomad.haghighatan ishoon dar morede mohtava hagh daran ama behtare joda az mohatava be bazigar ha ham tavajoh konim :mahnaze afshar ,reza golzar ,navab safavi.hamin esma kafie ta shoma befahmid che bazigarie vahshatnakio dar in film khahid did.az tarafdarane reza golzar miporsam aya reza golzar ta 45 ya 50 salegi ham mitoone modam ba kot shalvar ve kerevat dar filmha zaher beshe ya modele moohasho avaz kone?ta key mishe too filmhaei bazi kard ke bara dokhtaraye 14 ya 15 salast?key mikhad bayanesho avaz kone?vaghti dashtam shabe shishei ro mididam dar javabe soale aghaye rashid poor goft behtarin filme tarikhe iran ATASH BASE!!!!!!!aghaye golzare aziz shoma ba in hrfetoon shouore koroosava krgardane matrahe japan ro be bazi gereftid ke goft khaneye doost kojast jozve 100 filme bartare cinemast!!!shomaei ke soalaye barnamatoon ro az ghabl behetoon midan.hich kas mokhlalefe chehreye ziba nist chon boode kasi mesle ale delon ke dige tekrar nemishe ama ishoon bejaye avaz kardane modele moo va bardashtane zire abroohashoon bazi fogholade dashtan ama golzar???ya hamin alan brad pitt ke ghadere har naghshio bazi koni garche foghol ade nist ama har naghshio bazi mikone ama shoma faght too filmatoon kot shalvar ba kerevat hamin!!!omidvaram dar ayande dar bazishoon am pishraft konan.ke baeide

SETAREH
چهارشنبه 14 شهريور 1386 - 17:24
2
موافقم مخالفم
 

BEKHODA KHASTE SHODAM INGHADAR AZ BAHRAM TARAFDARI KARDAMO GOLZARO ZIRE SOAL BORDAM,BEKHODA BACHEHAYE TARAFDARE BAHRAM RADAN ALAKI KHODETONO KHASTE MIKONID IN GOLZARIYA BEKHODA DARAN HASODI MIKONAN CHESHM NADARAN MOVAFAGHIAT HAYE BAHRAMO BEBINAN ,BABA VAGHE NEGAR SHID KASI KE BE KHATERE SOSOL BAZI MOHASHO KOTAH NEMIKONE VA DARKHAST KIMIYAYI BOZORGO RAD MIKONE BAZIGARE?BAZIGAR KASIYE KE BE HONARESH TEKYE KONE NA GHIYAFE ,TAZASHAM AGEBAHRAM BEKHAD RAHAT MITONE MESLE OON KHODESHO ARAYESH KONE VALI CHEHRASHO BE KHTERE HONARESH ,KESHVARESH,MARDOMESH SHEKAST,DAR EYNE HALI BIROON AZ FILM KHODA MIDONE CHEGHADR MAHSHAR TIP MIZANE ,DOROGH MIGAM?DAVAM NADARIM?KHAHARANE BARADARANE BEGID.....

MandanA
چهارشنبه 14 شهريور 1386 - 17:39
1
موافقم مخالفم
 

سلام .

ای تمام کسانی که میگید این فیلم ها فقط برای فروش گیشست ، ای کسانی که میگید این فیلم ها محتوا نداره ، با شما هستم .. آخه کدومتون حاضرین برین فیلم گاو و گال و بادکنک سفید و ... رو ببینید ؟؟؟؟؟ وقتی فیلمی فروش میکنه حتما یه عده رفتن سینما تماشا کردن اون فیلمو دیگه .

amir
چهارشنبه 14 شهريور 1386 - 19:20
-1
موافقم مخالفم
 

man az beyne honarpishe haye javoon faghat hesam navab safavio ghabool daram choon ham bazish alie ham az hamashoon khoshtip tare

aghaye anoosh shoma ham az khodetoon vahshatkonid ba in tarze neveshtanetoon ke asan mafhoom niis ke chi neveshti

mohsen
چهارشنبه 14 شهريور 1386 - 19:38
1
موافقم مخالفم
 

ma be filmi ehtiaj darim ke ba didanash roohiamoon shad besheo az fesharhaye roozmare joda beshim

vagarna har kassi khodesh be andaze kafi moshkel dare dige too in zamoone kassi hosele fime sooznak nadare

be nazare man in film mitoone kheyli filme shado mofarrahi bashe

az aghayoono khanoomhaye mohtaram ham khahesh mikonam nadide ghezavat nakonid too hich jaye donya hanooz filmi ekran nashode oono naghdo barassish nemikonand

sepideh
پنجشنبه 15 شهريور 1386 - 5:58
1
موافقم مخالفم
 

hesam navabsafavi behtaren honar pishaye irane vale motasefane naghshaye ke entekhab mikone naghshaye porrangi nist eshon bayad shayastagiye khodeshodarnazar begere


پنجشنبه 15 شهريور 1386 - 9:40
-2
موافقم مخالفم
 

ترو خدا نگاه کنید این دیگه چه بساطیه اینجا سایته یا میدون جنگ

من می خواستم نظرم رو در مورد این فیلم بگم که وقتی تمام نظرات رو خوندم اصلا یادم رفت چی می خواستم بگم

در این قسمتی که من دارم می نویسم بالاش نوشته شده "اضافه کردن نظر جدید" نه اضافه کردن بد و بیراه های تازه

چرا دارین با این کار هاتون ایرانی رو خرد می کنید واقعا که متاسفم......

سعید
پنجشنبه 15 شهريور 1386 - 11:45
1
موافقم مخالفم
 

جای امین حیای و محمئرضا شریفی نیا خالیه!!!!!!!!!!

ولی معلومه فیلم شیک و باهالیه تو مایه ی آتش بس و کما و تله

محمدمهدی
پنجشنبه 15 شهريور 1386 - 14:45
0
موافقم مخالفم
 

برای من سوال پیش اومده

که چرا بعضیا به خودشون اجازه میدن مدلهای لباس رو با بازیگرای خوب کشور مقایسه کنن!

امثال گلزار 10000 سال دیگه هم به بهرام رادان و حتی حامد بهداد و شهاب حسینی نمیرسند

همانطور که مهناز افشار به گرد پای باران کوثری و گلشیفته فراهانی نمیرسه

ملیک
پنجشنبه 15 شهريور 1386 - 16:54
-4
موافقم مخالفم
 

با سلام خدمت همه ی کسانی که گفتن این فیلم مزخرفه!!

اولا من نه از رضا گلزار خوشم میاد نه مهناز افشار!بنا بر این حرفام رو به حساب اینکه طرفدارشونم نذارید!

اولا کسانی که دم از شعور مخاطب ایرانی و این حرف ها میزنن مثل آقای علیرضا و آقای ایمان!شما خودتون با این ÷یشداوریتون متاسفانه شعور مخاطب ایرانی رو زیر سوال بردین!!اول بذارید فیلم اکران شه و شما اونو ببینید بعد اظهار نظر کنید!!تو همه جای دنیا بر حسب آنونس فیلم قضاوت نمی کنن و این نشون دهنده ی شعور مخاطب اون هاس!!

و خدمت تمام کسانی که میگن بازم زوج گلزار و افشار و این حرفها باید بگم که زوج بودن بازیگران در سینما و به وضوح در هالیوود نه تنها امر بدی نیست بلکه به بهتر شدن فیلم به خاطر بازیهای قوی هم کمک میکنه!!مسلما بازی شما وقتی که با یک بازیگری که باهاش چندین فیلم باهاش تجربه داشتین خیلی بهتره تا کسی که برای اولین باره!!اگرم میبینید که در سینمای ایران زوجی غیر از این دو وجود نداره به خاطر عنایت بیش از حد مطبوعاته که ماشاالله فقط دنبال سوژه هستن و این دو بازیگر هم همه ی این شایعات در موردشون بوده!!واقعا جرات میخواد که این دو داشتن ولی بقیه ها نه!!البته هدیه تهرانی و امین حیایی هم از این امر مستثنا نیستن اما گلزار و افشار بیشتر!!

مطلب بعذیم خدمت تمام کسانیه که هنوز هم در حسرت سنتوری هستن!من نمی گم که سنتوری فیلم بدیه چون هیچ وقت پیش داوری نمیکنم اما دوستان عزیز بهتر نیس که انقدر حسرت یک فیلم رو نخوریم؟!!آخه تا کی؟!با اینکه میدونم که میدونید که دیگه این فیلم اکران نخواهد شد این جملرو که خود معاون وزیر با صراحت تمام گفتند؟؟من میدونم که سینمای ما توان ساخت خیلی فیلمهای قشنگی رو داره مثل سنتوری!اما آیا اگر به خاطر یک فیلم نیایم سینما آیا فیلم سنتوری به نمایش در میاد؟؟نه!بلکه فقط داریم با ذست خودمون سینما رو از بین میبریم!!

وبعد هم خدمت تمام کسانی که میگن فیلم برای گیشه ساخته شده عرض کنم که این دست کارگردان نیست بلکه تهییه کننده این رو میخواد!!و اگر هم فیلم گیشه ای و خوب هم باشه چه مشکلیه!!امیدوارم که حداقل ای مطالب رو خونده باشین و راجع بهش فکر کنید!!ما فیلمها و کاگردان ها و بازیگران بسیار خوبی داریم!!فقط سینمای ما نیازمند حمایت مردمه!!

amir
پنجشنبه 15 شهريور 1386 - 17:3
2
موافقم مخالفم
 

man nemidounam chera hamishe sare glzaro radan dava mishe mage too america sare tom cruise va brad pitt ham dava mishe ke hamishe sare in 2nafar davas har fimi taraftari dare az god father gerefte ta titanic

صنم
پنجشنبه 15 شهريور 1386 - 17:4
-5
موافقم مخالفم
 

سلام به همه

ممنون آقاي كاظمي

يه سوال:

چرا طرفداراي آقاي رادان و فيلم سنتوري در به در دنبال خبر هاي آقاي گلزارن انصافا خودشون زيادي بي كارند كه هر كدوم اينجا چند تايي نظر گذاشتن .........ببخشيد .يعني انشا نوشتن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

طرفداران سنتوري و سينماي متعالي تا وقتي اين طوري خودتون تنگ نظرانه به سينما و هنرمندان نگاه مي كنيد هرگز از تنگ نظري مسئولان نسبت به هنرمند محبوب و فيلم محبوبتون تعجب نكنين

از هر دستي بدي از همون دستم مي گيري!!! دلم براي آقاي رادان و مهر جويي سوخت كه چنين طرفداران تنگ نظري دارن

مسعود
پنجشنبه 15 شهريور 1386 - 20:13
-2
موافقم مخالفم
 

الان اکثر مردم ما چنین فیلم هایی رو دوست دارند فکر کنم فیلم پر مخاطبی باشه و به فروش خوبی هم برسه

فیلم قشنگی به نظر می آد

sami
جمعه 16 شهريور 1386 - 0:50
5
موافقم مخالفم
 

2bare yek filme maskhare ke shore mokhtab ro be bazi khahad gereft santori ekran nemishe va bejash in hajviyat ekran mishe


جمعه 16 شهريور 1386 - 1:23
0
موافقم مخالفم
 

گلزار فوق العادس

علیرضا
جمعه 16 شهريور 1386 - 2:53
1
موافقم مخالفم
 
ملیک جان: مشخصه که شما خوب توجیه نشدی. بله در هالیوود هم زوج سینمایی داریم. ولی دیگه همه ی فیلمها رو که با هم بازی نمی کنند. آقای گلزار از سال 81 به بعد, اگر اشتباه نکنم حدود 9 فیلم بازی کردند. و 6 تا از اونها به همراه خانوم افشار بوده. و همه هم یک جور تکراری و کلیشه ای و بی محتوا. در هالیوود اگر یک زوج هنری وجود دارد, مثلا" تو 5 سال 15 فیلم بازی می کنند. و 5 تا از اونها رو با هم هستند. یعنی یک سوم. و نه 75%. و فیلمهایشان متفاوت و اکثرا" با محتوا و با ارزش است. و همه از یک کلیشه بیروی نمی کنند. به همین دلیل اینها رو با هم مقایسه نکنید. در رابطه با این که گفتبد زوج هنری باعث می شود که بازیگر بازی بهتری انجام بدهد باید بگویم که بله تاثیر دارد. ولی خیلی ناچیز است. دلیل مهم تری که بازی یک بازیگر را بهتر می کند, قدرت بازیگری, بازیگر مقابل است. و نه تعداد دفعات بازی با او.مثلا" شما بوتیک رو ببینید. هنور هم به عقیده ی همه بهترین بازی آقای گلزار بوتیک است. چرا؟ مگر آقای گلزار و خانوم گلشیفته فراهانی زوج هنری هستند؟ دلیلش این است که بازی ماورایی خانوم فراهانی باعث شد که آقای گلزار بهترین بازیشون تا به حال رو بکنند(البته به کمک کارگردان). ولی می بینید که در فیلمهای مشترک با زوج هنریشون, فیلمهایشان همه بی ارزش است و هم بازی آقای گلزار ضعیف و دلسرد کننده. چون بازیگر رو به روی ایشون توانایی انجام یک بازی فوق العاده را ندارد. و بازیهایش در حد متوسط است. و خیلی بتوانند گلیم خودشان را از آب بیرون می کشند. شما از جایی شنیدی و دیدی ,که نباید در رابطه با یک فیلم قبل از دیدنش نظر داد. در این مورد به طور کامل در یادداشتهای بالایی توضیح دادم. و شما مطمئنن اون رو نخوندید که این حرف رو زدید. خودتان فکر کنید که با عقل جور در می آید که برویم در سینما و یک فیلم به دور از تکرار ببینیم؟ آیا کم از این فیلمها در سینما دیدیم که حالا برای این یکی صبر کنیم تا ببینیمش. ما دیگر در این زمینه حرفه ای شدیم. سینمای ایران بر است از این فیلمها( که این زوج سهم بسزایی در آن دارند). ببخشید, ولی جمله تان بیشتر شعاری و کلیشه ای بود. مطمئنن این رو هم در جایی خوندید که تهیه کننده نظرش رو به کارگردان تحمیل می کنه. بله ولی این در مورد کارگردانانیست که قراره برای بار اول فیلم بسازند(مثل کارگردان این فیلم) و یا همیشه فیلم تجاری می سازند. به همین دلیل شرط تهیه کنندگان برای در اختیار گذاشتن بودجه به آنها, ساخت این نوع فیلم هاست. ولی عزیز من کسی که نمی آید که به داریوش مهرجویی و بهرام بیضایی و کمال تبریزی و مسعود کیمیایی و.......... بگوید که این فیلم را بساز. شما جمله ای که می شنوی را در مورد کل در نظر نگیر. بلکه بدان آن جمله در مورد گروهی خاص است. مطالب را درسته از یک جای دیگر منتقل نکن. بلکه رویش فکر کن که آیا با این موضوع صدق می کند و با عقل جور در می آید و یا نه. من احساس کردم که شما دقیقا" هوادار آن دو بازیگر هستید و فقط با گفتن آن جمله که هوادارشان نیستید, قصد داشتید با نشان دادن خود به عنوان فردی بی طرف, همه جوره از فیلم و بازی آنها حمایت کنید. و به عنوان فردی بی طرف, کسانی را که دوست ندارید به شدت بکوبید. در ضمن, در مورد زوج هنری باید بگویم که اگر خدا بخواهد , آن گونه که شواهد نشان می دهد, تا یک مدت دیگر شاهد یک زوج هنری استثنایی و شاهکار خواهیم بود. که همه جوره شایسته هستند. یعنی زوج: بهرام رادان& گلشیفته فراهانی یا حق.<< در سایت گذاشته شود>>

جمعه 16 شهريور 1386 - 11:25
4
موافقم مخالفم
 

همه اونایی که در مورد این فیلم بد گفتن باید بهشون بگم که فیلمی که بیننده رو شاد کنه ارزشش بیشتره تا اون فیلمی که پر از غم و اندوهه و مخاطب رو به گریه می اندازه (مثل سنتوری و...) چون گریاندن مردم کار ساده ای است اما خنداندن آنها مشکل است در واقع کسی که فیلم طنزی می سازد ریسک بزرگی می کند چون ممکن است فیلم بیش از حد بی مزه شود در نتیجه فیلمی که مایه ی طنز دارد و بسیار هم طرفدار دارد با ارزش است

از طرف دیگه ما توی زندگی روز مره خودمون به اندازه کافی غم و اندوه داریم پس اقلا بگذارید با دیدن چنین فیلم های شادی ذره ای از غم و اندوه زندگی واقعی رو فراموش کنیم

صحرا
جمعه 16 شهريور 1386 - 13:51
0
موافقم مخالفم
 

آقای علیرضا و ایمان هرکس میتو نه هر سبکی را دوست داشته باشد و ما حق بی احترامی نداریم من واقعا از اکران نشدن سنتوری ناراحت هستم اما این دلیل نمیشود که بازی کلاغ پر اکران نشود مشکل مردم اینجاست که نمیفهمند هر نوع فیلم با هر سبک باید اکران بشه و حالا این مردم هستند که باید انتخاب کنند فیلم سنتوری فیلم خوبی است به اعتبار کارگردانش . حالا اگر شما با آقای گلزار خصومت شخصی دارید مشکل خودتان است در ضمن در تمام دنیا باریگرانی هستند که فقط وفقط به خاطر داشتن چهرهی زیبا معروف میشوند واین اشکالی ندارد در ضمن ما این جا فقط بحث می کنیم علاقه داشتن به یک بازیگر حالا به هر دلیل همین طور که گویا شما گلشیفبه را دوست دارید اشکالی ندارد

montaghede javan
جمعه 16 شهريور 1386 - 13:53
2
موافقم مخالفم
 

ba nazare jenabe aghaye alireza movafegham.ishoon mosalaman ye montaghede khoobe cinema mishan! vali ye masaleie ham injas oonam ine ke hame mardom dar yek sath nistan ke betunan filamye por mana va arzesho dark konan.rastesh be nazare man gahi oghat cinemaye iran be hamchin filmaie niaz dare ke aame pasand bashe.

dar kol filme khoob filmie ke hameye aghshare jamee betoonan darkesh konan.

ba tashakor az modiriate cinemaema.com

movafagh bashid


جمعه 16 شهريور 1386 - 14:51
2
موافقم مخالفم
 

آقای علیرضا چرا شما بهتربن بازی آقای گلزار رو فقط بوتیک می دونید دلیلش اینه که محبوبتون یعنی خانم فراهانی در اون بازی کرده درسته که همه فیلم های آقای گلزار خوب نیستند ولی نظر شخصی من اینه که بازی گلزار در آتش بس خیلی بهتر از بوتیک بود چرا اسم آتش بس رو به میان نمی آورید و از آتش بس تعریف نمی کنید و فقط بوتیک رو بهترین کار ایشون می دونید فروش چشمگیر آتش بس در زمان اکرانش هم همین عقیده رو تایید می کنه

mina
جمعه 16 شهريور 1386 - 14:57
-1
موافقم مخالفم
 

cheraaa nemishe donlowd kard

REZA
جمعه 16 شهريور 1386 - 15:14
0
موافقم مخالفم
 

YEK ATASH BAS,JADID

سارا
جمعه 16 شهريور 1386 - 15:22
4
موافقم مخالفم
 

با نظر صحرا صد در صد موافقم ما داریم در جامعه ای زندگی می کنیم که همه سنین با علایق و سلیقه های متفاوت وجود دارد به همین دلیل فیلمسازان ما هم ناچارند که هر نوع فیلمی بسازند تا طرفداران هر فیلم، فیلم مورد علاقه اش رو ببیند

حالا اگه سلیقه شما طوری است که چنین فیلم هایی رو نمی پسندی آن هم راه حل دارد اونم اینه که این فیلم رو تماشا نکن نه اینکه هر عیب و ایرادی که به ذهنت می رسه به فیلم بچسبونی برای اینکه ممکن است حتی عده خیلی کمی هم باشند که از دیدن این فیلم ها لذت می برند حتی اگر شما آن فیلم را کاملا بی محتوا بدانید

در ضمن آقای علیرضا خان چند بار بعضی از دوستان به شما گفتند که قضاوت در مورد فیلمی که اکران نشده کار درستی نیست ولی باز شما حرف خودت رو زدی شاید باز هم بعدا عده ای بیایند و همچین حرفی بزنند و باز هم شما همان حرف ها را تکرار کنید اما شما هر چه قدر هم که بگویی من یکی قانع نخواهم شد چون در مورد یک فیلم اکران نشده هیچ چیز نمی توان گفت نه می توان گفت فیلم خوبی است و نه فیلم بدی است چون شما بجز چند عکس و یک آنوس 3-2 دقیقه ای چیزی بیشتر ندیده اید

شهاب
جمعه 16 شهريور 1386 - 15:37
10
موافقم مخالفم
 

گلزار , افشار = زوج هنری پول ساز

از لیست بازیگرا معلومه که فیلم فقط برای فروش ساخته شده , همین و بس

فیلمی که فقط 4 پس از پایان فیلمبرداری میره روی پرده....

اونوقت سنتوری بلاتکلیف میمونه ..

افـــــــــســـــــــــــــــوس

mahdokht
جمعه 16 شهريور 1386 - 23:52
-1
موافقم مخالفم
 

naaazaaare man kuuuuuuu?

melike aziz ma pishdavari nakardim vali enghadr az in filmha DDm ke az ru anons ke hichi az ru aksam mishe hads zad film che jurie khode shoma va kheiliaie Dge ke nazar dadan migin cinemaie donia cinemaie khodemuno ba tamame donia moghaiese mikonid vali intor nist ma baiad kheili pishraft konim vali khelia mesle aghaie mohsen faghat mikhan beran cinema bekhandan va arzeshe cinema ro in midunan pas pishrafti dar kar nist man nemigam ke filme khandedar bade vali hamunam baiad mohtavai dashte bashe ke baraie ma nadare chera ta esme filme por mohtava miad hame iade anduh mioftaaaaan? chon ma mohtavamun moshkelate jameas vali age baztar negah konim mibinim tanzam mishe por mohtava bashe vali dar iran kamtar Dde mishe !

علیرضا
شنبه 17 شهريور 1386 - 4:44
-2
موافقم مخالفم
 

سارا خانوم :همانطور که خودتان گفتید من دوباره هم می گویم که: این فیلم تجاری و تکراریست. آیا تجاری نیست؟ آیا از همون چند دقیقه نمی شود حدس زد که دوباره از آن فیلمهاست. که دنبال هم می کنند و قایم موشک بازی می کنند و....... اگر کمی از سینما سر در بیاورید خودتان متوجه می شوید.

شما رو نمی دونم. ولی من در این چندین سال که به صورت حرفه ای فیلم می بینم. و همه ی فیلمهای 80 به بعد سینما را دیده ام. خوب می توانم فیلم بی معنی و تکراری را تشخیص دهم. البته کار سختی نیست. و شما هم اگر دست ار حرف های کلیشه ای بردارید. و حمایت کور کورانه نکنید می فهمید که باز هم یک فیم آبدوخیاری دیگر است.و این رو همه ی صاحب نظران می دانند. ولی وقتشان را به بحث سر این فیلم بی محتوا نمی دهند. برای شما هم متاسفم که هنوز بعد از دیدن انبوهی از فیلمهای این گونه در سینمای ایران باز هم آنها را تشخیص نمی دهید. و در واقع هر فیلم به درد نخوری که قصد دارند تا به خوردتان دهند شما با تمام وجود قبول می کنید.

در ضمن آقا یا خانوم بی اسم که گفتید من به خاطر این که بازیگر مورد علاقه ام یعنی خانوم فراهانی در بوتیک بود اون رو بهترین بازی آفای گلزار می دونم: حرفت بی منطق بود. آقای گلزار اگر در بوتیک خوب بازی کرده باشند و یا بد به قول شما چه چه دخلی به من و بازیگر مورد علاقه ام دارد؟آقای گلزار چه بد بازی کرده باشند و چه خوب باز هم بازی خانوم فراهانی در اون فیلم از بازیهای ماندگار سینمای بعد از انقلاب است. و شما قبول کن که هنوزم بوتیک بهترین بازی آقای گلزار است. چون مثل آتش بس یک کمدی بر زرق و برق و ..............نیست.

همین جا با تمام وجود می گویم که بازیگران مورد علاقه ی من ( مثل سینما دوستان واقعی) بهرام رادان و گلشیفته فراهانی هستند. و افتخار می کنم که بازیگرانی را دوست دارم که یک هنرمند به تمام معنا هستند. و سینمای ایران را این بازیگران می سازند.و فیلمها و نقشهای ماندگار سینمای ایران به دست اینها و امثال اینها رقم می خورم. و سینما به امید وجود اینان بر روی باست.و افتخار من و انبوهی دیگر از هواداران این دو, حمایت از این دو بازیگر شایسته است. که همیشه برای یک نقش از همه چیز خود مایه می گذارند. و نقشهای شاهکار ایفا می کنند.و باقث تحسین همگان می شوند. و لایق دوست داشتنند.

این افتخار من است. شما ها هم بروید و مجددا" یک فیلم مضحک ببینید. و در آخر هم یادتان برود که بگویید این فیلم ارزش بول و وقت مرا داشت و یا نه. و دوباره بنشینید تا یک فیلم دیگر این گونه ساخته شود و سبس بگویید که از قبل در مورد یک فیلم تجاری و تکراری و بی محتوا قضاوت نکنید.

......
شنبه 17 شهريور 1386 - 13:49
1
موافقم مخالفم
 

می دونم دردتون چیه

اینا همش بخاطر اکران نشدن سنتوریه

آخه اکران نشدن سنتوری چه ربطی به آقای گلزار داره

mahsa
شنبه 17 شهريور 1386 - 15:0
-5
موافقم مخالفم
 

be nazare man bayadfilme ghashang bashe faghat golzar faghat golzar faghat golzari

mahsa
شنبه 17 شهريور 1386 - 15:20
-1
موافقم مخالفم
 

benazare man bayad filme ghashangi bashe

faghat golzar faghat golzar faghat golzar

حسین
شنبه 17 شهريور 1386 - 15:23
3
موافقم مخالفم
 

سوپر استار ايران= گلزار

*** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR ***ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR*** ONLY GOLZAR

*** ONLY GOLZAR *** ONLY GOLZAR

گلزار با مهناز افشار یک زوج هنری عالی هستند هر کی مخالف حتما حسود که چشم نداره ببینه گلزار این همه کشته مرده داره

صحرا
شنبه 17 شهريور 1386 - 16:19
-2
موافقم مخالفم
 

آقای علیرضا: من با این نظر شما موافقم و میدونم که سینمای ما نیاز به یک تحول اساسی دارد موافق و امیدوارم که سطح سلیقه مردم بالا برود . من عاشقانه منتظر اکران سنتوری هستم به علت این که ساخته ی استاد مهرجویی است.در ضمن معیار برای انتخاب بازیگر در تمام دنیا فقط بازی نیست(البته مهمترین معیار است)وزیبایی میتواند عامل مهمی باشد و اگر دقیق تر نگاه کنیم در این چند سال اخیر اصلا فیلم وبازی استادانه ای طیق آن چیزی که شما ازش دم میزنید وجود نداشته اگر شرایط سینمای ایران را با چند سال اخیر مقایسه کنیم به جای پیشرفت کاملا سیر نزولی پیدا کرده کجاست آن فیلمهایی که به دست توانای کارگردانها یی مثل مخملباف وکیارستمی وتقوایی و مهرجویی بیضایی ساخته شود و کجاست آن بازیهایی مثل استاد انتظامی و رضا کیانیان و سوسن تسلیمی پس میشود فهمید وضع سینمای ما خراب هست اما باز هم دلیل نمیشود فاکتورهایی مثل چهره را به کلی کنار زد. این طور نیست؟

mahtab
شنبه 17 شهريور 1386 - 18:2
-1
موافقم مخالفم
 

اقای علیرضا باید خدمتتون بگم که هدیه تهرانی صد البته بهترین بازیگر سینمای ایران است!!چون اگر شما که طرفدار گلشیفته باشید باید خونده باشین که خود گلشیفته هم گفته که الگوی بازی من هدیه تهرانی است!!!

البته در یک رای گیری هم از منتقدین سینمای ایران نسبت به بازیگران زن نتایج به این صورت بوده:1.هدیه تهرانی2.گلشیفته فراهانی3.فاطمه معتمد آریا

سیما
شنبه 17 شهريور 1386 - 19:13
3
موافقم مخالفم
 

آقای علیرضا: سینمای ایران طی چند سال اخیر به شدت سیر نزولی داشته. و اگه شما مدعی هستی که دنبال بازی خوب هستی توجه داشته باش که کارگردان یعنی مهرجویی تقوایی و بازیگر ی به گلی نیست نیکی ما باهاتیم

mahdokht
شنبه 17 شهريور 1386 - 23:0
0
موافقم مخالفم
 

bebinid ma bahse santoori rah nandakhtim! asan ki har az santoori zad? are ma baraie oon narahatim vali harfemoon chize Dgas! khodetoon hei migin santoori agha ya khanoome chnd noghte! ma harfemoon Bmohtavaiie filmamoone vali shoma faghat mikhay begi chon golzar tu in film bazi karde pas in film khoobe! motasefam ke rajebe ye bazigar injoori ghezavat mikonin!

mahdokht
شنبه 17 شهريور 1386 - 23:7
4
موافقم مخالفم
 

aghaie shahab man khodam hanooz montazere santooriam va omid daram ke ekran she vali har filmio ba santoori moghaiese nakonid! oonvaght darbareie hamechi paie santoori miad vasato nazaraie maro bar hasbe narahaT az ekran nashodane satoori mizaran!

MOHSEN
يکشنبه 18 شهريور 1386 - 0:38
2
موافقم مخالفم
 

salam

agar kami deghat konid inja neveshte shode anonse kalagh par, yani inke faghato faghat darbareye in film nazar dade beshe. hich jaye dige ham neveshte nashoode ke filme santoorio ba in film moghayese konid

chera tarafdaraye santoori khodeshoono endakhtan vasato santoori ,santoorio radan, radan rah

endakhtando

modam ham ba tarafdaraye in filmo bazigarash mokhalefat mikonand?va ba in kar saay mikonand arzeshe in filmo payin biarand!!! har vaght santoori ekran shod shoma ham biayd in shoaratoono oonja bayan konid

inja mortabet be in filmo tarafdaraye golzaro hesamo mahnaze afasharo sayere bazigarane in filme

shoma ham haghe mokhalefat ba nazarate ma nadarid

be har hal har kassi saligheyi dareo meyarhaye khasio dar rabete ba yek filme khoob dare

shoma nemitoonid nazaretoono be ma tahmil konid

khoda ro shokr forooshe balaye filmhaye shado komedi neshoon dahandeye harfaye man ast mahdokht khanom!agar ghasde shoma az cinema raftan gerye zarie dalil nemishe mano ke khastare ye filme shado mofarah hastam ro maskhare konid

ba tashakor az modiriate in site

mohsen

علیرضا
يکشنبه 18 شهريور 1386 - 2:13
1
موافقم مخالفم
 

مهتاب خانوم و سیما خانوم: بحث دارد به جای سینما به طرف علاقه های شخصی می رود. ولی باید توضیحی بدهم.

مهتاب خانوم: خانوم تهرانی 100% بازیگر بزرگی هستند.اما می دانید که من چرا خانوم فراهانی رو برتر می دونم؟ به این دلیل که ایشون تازه 24 سالشونه و توانستند جزو 3 بازیگر برتر باشند و جوایز بسیاری بگیرند. و تحسین همگان رو بر انگیزند. و در 19 سالگی در بوتیک و اشک سرما نقشهای ماندگار سینمای ایران را ایفا کنند و در 23 سالگی در میم مثل ماد یک شاهکار بازیگری خلق کنند.ولی خانوم تهرانی تازه در سن 25 سالگی اولین فیلمشون رو بازی کردند.(سلطان).

و نقشهای ماندگارشون رو در 30 سال به بالا ایفا کردند. و نه در 19 سالگی و 23 سالگی. و مطمئن باشید که بازیگری که توانسته نقش مادر 35 ساله را در 23 سالگی و به گونه ای شاهکار و زیر بوستی و به شدت طبیعی ایفا کند جای بحثی نمی گذارد.(شاید شما میم مثل مادر را ندیده ای).

اگر این نقش را هدیه تهرانی این گونه بازی می کرد انقدر تحسی برانگیز نمی شد. چون ایشون در واقع در سن خودشان بازی می کردند. و فاصله ی زیادی از اون سن نداشتند. ولی در آوردن نقشی بسیار دشوار و طولانی آن هم با وجود اختلاف سنی زیاد از آن نقش کار هر بازیگری نیست. و این ویژگی بارز ایشون است. که نشان می دهند شاهکار سینمای ما هستند.

صحرا خانوم: بله سینمای ما افت داشته ولی هنوز هم نقشهای ماندگار وجود دارد که چند نمونه برایتان می گویم: گلشیفته فراهانی (میم مثل مادر و بوتیک و اشک سرما) هدیه تهرانی (چهار شنبه سوری و قرمز) باران کوثری (خون بازی) بهرام رادان(سنتوری) و چندین نقش از برویز برستویی و چندین نقش دیگر.....................

اینها نقشهای ماندگار سینما هستند. و شما هم خواهشا" احساسی با قضیه برخورد نکن. چون نقشهای ماندگار نصف شده اند. اما از بین نرفته اند.بس باید قدر بازیگران نخبه ی جوانمان را بدانیم.

راستی مهتاب خانوم: شاید از نظر منتقدان خانوم تهرانی بازیگر برتر باشند و بعد خانوم فراهانی. ولی از نظر ملت ایران بهترین و شایسته ترین بازیگر زن گلشیفته فراهانی است.( به همان دلایل که گفتم و همچنین شخصیت دوست داشتنی و مهربانشان) می توانید به تمامی وبلاگ ها و سایت ها که در مورد بهترین بازیگر زن نظر سنجی دارند بروید تا متوجه شوید که بدون استثنا گلشیفته فراهانی در تمام آنها اول است .

رمز ماندگاری این است که شما در قلب مردم بهترین باشی و نه در قلب منتقدان. هر چند که خانوم فراهانی از نظر آنها نیز یک شاهکار سینمایی و یک نابغه ی بازیگریست. و به قول شما دومین بازیگر برتر از نظر منتقدان. که فکر نمی کنم زیاد این حرف معتبر باشد. و یا این که این نظر سنجی متعلق به قبل از میم مثل مادر باشد.

من و اکثزیت مردم همیشه این را می گوییم:1- گلشیفته فراهانی 2- هدیه تهرانی 3- فاطمه معتمد آریا 4- باران کوثری. ولی به نظر شما منتقدان 1 , 2 را جابه جا می گویند.

خودتان اگر بازیها را ببینید متوجه می شوید. و این رو تمام کارشناسان و مردم می گویم که بازی خانوم فراهانی در بوتیک و میم مثل مادر و اشک سرما جزو نقشها و بازیهای ماندگار تاریخ سینما هستند.

در ضمن این که شما کسی را الگو قرار دهید دلیل بر این نیست که تا همیشه از الگویتان ضعیف تر باشید. مثلا" من دوست دارم مثل فلان کس بازیگر خوبی شوم. و در بشتکار از او الگو می گیرم. ولی بعدها با همین تلاش بازیم از همان الگو برتر می شود. همه می دانند که بازی خانوم فراهانی منحصر به خودشان است و ایشون شبیه به کسی بازی نمی کنند. و منظور خانوم فراهانی از این که الگویشام هدیه تهرانی است این بوده که : قصد دارند مثل ایشون به بهترین نقطه برسند و یک بازیگر عالی شوند. و هدف تقلید و............ نبوده. که بازی این دو ذره ای به هم شباهت ندارد. و حالا می بینید که ایشون به حقشان رسیده. و مردم وقتی که ایشون در یک فیلم حضور دارند حتی اگر فیلم خیلی ضعیف باشد( مثل گیس بریده) خیالشان راحت است که فیلم از لحاظ بازی دارای نقطه ی قوتی به نام اوست. همانطور که فیلم گیس بریده بسیار ضعیف بود, ولی بازی خانوم فراهانی مثل همیشه شاهکار و زیر بوستی. و این را همه ی منتقدان و مردم می گویند.

در ضمن خانوم فراهانی یک بازیگر با اخلاق و باک به تمام معنا هستند. که تا حالا هیچ کس در مورد صداقت و صمیمیت و ادب ایشون حرف مخالفی نزده. و در برنامه ی شب شیشه ای مظلومیت چهره ی ایشون رو دیدید.به همین دلیل نسل سومی ها ایشون رو بیشتر قبئل دارند. تا خانوم تهرانی رو. هر چند که ایشون بازیگر بزرگی هستند.

mahdokht
يکشنبه 18 شهريور 1386 - 15:15
-2
موافقم مخالفم
 

agha mohsen man ghastam az cinema gerie zari nist shoma ta akhare nazare mano nakhundin man goftam filme tanzam mitoone mohtava dashte bashe vali tu inja kamtare pas say konim filme pormohtava besazim shoma filme pormohtava o gerie daro ieki midooni!

حامد
يکشنبه 18 شهريور 1386 - 19:2
0
موافقم مخالفم
 

علیرضا گیر دادی ها

چه حوصله تایپ کردنی داری

mahtab
يکشنبه 18 شهريور 1386 - 19:10
3
موافقم مخالفم
 

vali aghaye alireza man khodam be hamin weblogha moraje'e kardam va didam ke nafare 1 hedieh tehrani ast!!va bayad khedmatetoon begam ke golshifteh farahani ham yek bazigare fogholade mibashad!!!va dar in ham shaki nadaram!!

amma man shayad manzooram ro dar morede inke ishoon goftan ke hedieh tehrani ro be onvane olgooye khodeshoon gharar dadan ro bad goftam!!ishoon manzooreshoon az nazare akhlaghi boode!!!!!!!!

man ham khodam ke ba khanoome tehrani barkhord dashtam besyar ishoon ro ensane khub va moadabi didam va mohemtar az hame inke ishoon be hich onvan daraye takabor nistand balke dar kare bazigari hamishe be digaran ham komak kardand!!!!!!!!

va yek chize dige!!!!!!!!!!man nemidoonam ke shoma chand ta az filmhaye khanoome tehrani ro didid amma bayad khedmatetoon begam ke ishoon shahkarhaye besyar ziady be gheir az filmahye ghermez va 4shanbe soory darand ke barayetoon nam mibaram!!

nemidoonam ke aya shoma filme shokaran ro didin ya na amma khanoome tehrani dar an naghsh foghe bazigar boodand va fek konam ke hame ino midoonand!!hamchenin filmhaye jayi baraye zendegi ba inke filme movafaghi naboode vali az nazare bazie motefavete khanoome tehrani fogholade ast va hamchenin filme party ke motasefane ejazeye pakhsh dar cinemahaye iran ro bishtar az 3 hafteh nagereft ke vaghan bazye fogholadeyi dasht va hamchenin filme niveyemang va nasle jadooyi ke bazye hedieh tehrani kamelan mashhood ast!!!!!!!!!!!!!!!

hachenin nabayd filmhaye donya va dokhtar irooni ro faramoosh konim!be khosoose sahnehaye akhare in 2film ke bazi va geryehaye khanoome tehrani fogholade bood!!!!!!!!!!!!!

hamchenin dar morede senni ke shoma goftin ke golshifteh farahani dar senne 23 salegi bazi kard ba nazretoon kamelan movafegham amma faramoosh nakonid ke hedieh tehrani ba avalin filmash maroof shod an ham kamelan maroof dar hali ke golshifteh dar 2 ya sevomin filmash be in maroofiat re30d!!

علیرضا
دوشنبه 19 شهريور 1386 - 17:33
-1
موافقم مخالفم
 

مهتاب خانوم: می دونید چراگلشیقته با اولین فیلمش ستاره نشد؟ برای اینکه اولین فیلمش در 14 سالگی در درخت گلابی بود(داریوش مهرجویی). که چنان بازی کرد که تحسین همه رو برانگیخت و سیمرغ بخش بین الملل جشنواره رو گرفت در 14 سالگی گرفت. خوب معلومه که بچه ی توی این سن نمی تونه ستاره سینما بشه. ولی خانوم تهرانی تو این سن در عالم بچگیشون بودند.

در ضمن خانوم تهرانی در فیلمهای دنیا و جایی برای زندگی بازیهای خوبی داشت. ولی نقشهای ماندگاری که یک ویژگی خاص داشته باشند و تو ذهن بمونند نیستند. مثل گلشیفته در به نام بدر که عالی بازی کرد. ولی نقش ماندگار نبود. ولی شوکران رو دیدم. و انصافا" نقش ماندگاری است.

در مورد نظرسنجی وبلاگها هم بهتون میگم که بروید به این وبلاگ تا خودتان بفهمیید: www.iranianactors.blogfa.com.

و این فقط یک عدد از وبلاگ هایی هست که گلشیفته در اون بهترین بازیگر شناخته شده.

موفق باشید.

SETAREH
دوشنبه 19 شهريور 1386 - 21:39
1
موافقم مخالفم
 

ALAN CINEMAYE MA DAR BAD BOHRANIYE,CHERA CINEMAE MA HARFI BARAYE GOFTAN DAR HALIVOOD NADARE?CHERA FILMAMON BAYAD TOGHIF BESHE TO KESHVARE KHODEMON ,VALI ,DOBEI O AMERICA LONDON....EKRAN BESHE?CHERA BAZI AZ BAZIGARA FARAMOSH SHODAN?CHERA MARDOM DIGE BE CINEMA HA NEMIRAN?...........HAR VAGHT TONESTID AZ KAL KAL KARDANE BIKHODI VA BI NATIJE DAST BEKESHID MIFAHMID KE LIAGHATE MA IN NIST......LIAGHATE MA IN CINEMA NIST...........

nazanin
جمعه 23 شهريور 1386 - 16:49
3
موافقم مخالفم
 

be nazare man golzar kheili eshteba mikone ke ba mahnaze afshar bazi mikone in ham khodesho kharab mikone ham taraf darasho az dast mide mahnaze afshar liaghate golzaro nadare va albate hich kodomeshon bazi karadan balad nistan va jaye baghiaro faghat por mikonan golzar ba in tipo ghiafash az sare mahnaz afsharam ziadiiie bekhoda

sanaz
دوشنبه 26 شهريور 1386 - 18:46
0
موافقم مخالفم
 

ba nazanin movafegam vagan golzar kheily sartare az har nazar

sheyda
سه‌شنبه 3 مهر 1386 - 22:2
1
موافقم مخالفم
 

Faghat Hesame NavabSAfavi

nazer shanba
چهارشنبه 9 آبان 1386 - 23:22
0
موافقم مخالفم
 

agar mikhaim hale ye nafaro be ham bezanim in filmo vasash bezarim

nasrin
شنبه 19 آبان 1386 - 20:38
-1
موافقم مخالفم
 

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBnazir


يکشنبه 27 آبان 1386 - 10:17
0
موافقم مخالفم
 

من كه خوشم نيومد. از اول فيلم ميشد تا اخر حدس زد چي ميشه.

hananeh
پنجشنبه 8 آذر 1386 - 16:36
-6
موافقم مخالفم
 

faghat hesam khodmo eshghe!!!

افشين
پنجشنبه 15 آذر 1386 - 19:35
1
موافقم مخالفم
 

very gooooooooooooooooooooooooooooooooooooD

danial
چهارشنبه 12 دي 1386 - 16:35
-2
موافقم مخالفم
 

kheyli ghashang bod

e sari be web man bezanin

arta
دوشنبه 8 بهمن 1386 - 3:8
2
موافقم مخالفم
 

filme ghaahsngi bod merci aghaye kargaradan

پرهام
پنجشنبه 18 بهمن 1386 - 21:13
-1
موافقم مخالفم
 

پرهام

پنجشنبه 19/11/1386

بهترین فیلمی که تا به الان دیده بودم

omid
يکشنبه 28 بهمن 1386 - 12:25
-1
موافقم مخالفم
 

هی پرهام معلوم اصلا فیلم ندیدی

بریناز
چهارشنبه 1 اسفند 1386 - 14:51
0
موافقم مخالفم
 

'''''''''''''گلزار عالی

farnoosh
چهارشنبه 22 اسفند 1386 - 18:3
-2
موافقم مخالفم
 

behtarin bazigare iran bahram radaneeee cheshme hasoodash kor she ishalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

farzaneh
سه‌شنبه 6 فروردين 1387 - 1:16
-1
موافقم مخالفم
 

vagean hich filmi santori namishe va hich honarpisheyi jenabe agaye radan namishavad.

fagat agaye radan va bazihaye besyar besyar zebayash va tak.


يکشنبه 25 فروردين 1387 - 15:52
0
موافقم مخالفم
 

بازم گلزار و افشار مثل قبل ...!!!

arash
چهارشنبه 18 ارديبهشت 1387 - 9:7
-4
موافقم مخالفم
 

Bacheha man amrica hastam,Mikhastam filme faryade kimiae ro download konam kasi mitoone komakam kone???


دوشنبه 6 خرداد 1387 - 8:53
0
موافقم مخالفم
 

kash mishod ke dige golzar va afshar ra ba ham entekhab nakonadn

khilyyyyyyy khob mishod ke afshar ba bahrame radan hambazi mishod


دوشنبه 6 خرداد 1387 - 8:54
2
موافقم مخالفم
 

tanha setare jahan golzarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


دوشنبه 6 خرداد 1387 - 8:58
0
موافقم مخالفم
 

ba salam khemate hameh bacheha va modiran web site

lotfan age mishe email address mohammadreza golzar aziz ra bezarin va akshayash ra bishtar konid

khilyyyyyyyyy moteshakerammmmmmmmmm

جنيفر(صبا)
جمعه 31 خرداد 1387 - 2:11
-1
موافقم مخالفم
 

فيلم كلاغ پر خوبه اما به جاي گلزار محسن افشاني بازي مي كردخوب بود راستي من شماره ي محسنو دارم هركي طرفدارشه شمارشو يادداشت كنه

صبا
سه‌شنبه 4 تير 1387 - 1:50
1
موافقم مخالفم
 

اما سن محسن كوچيكه ولي تو رياي خيس بجاي ارش بازي ميكرد خيلي خوب بود

شمارهي محسن ممكن ناراحت بشه

محسن افشاني
جمعه 14 تير 1387 - 13:17
5
موافقم مخالفم
 

برنامه سلام بهار خيلي خوب بود فقط خواهش مي كنم شماره محسن افشاني را به من بدهيد

شقایق
سه‌شنبه 25 تير 1387 - 17:6
-1
موافقم مخالفم
 

سلام به نظر من گلزار و افشار با هم خیلی تکراری شدن اگه با هم ازدواج کنن مردم کمتر حرف مفت میزنند

سارا
سه‌شنبه 25 تير 1387 - 18:18
-1
موافقم مخالفم
 

صبا خانم شما كه مي گي شمارش را دارم من از كجا بايد از شما بگيرم (من يكي از طرف داراشم)

فرشاد
جمعه 18 مرداد 1387 - 1:34
0
موافقم مخالفم
 

از سایت ما دیدن کنید

mona
سه‌شنبه 26 شهريور 1387 - 3:20
1
موافقم مخالفم
 

همه ي سينماي ايران كليشه اي شده.

قبول داري؟

sahar &leila
سه‌شنبه 14 آبان 1387 - 17:11
0
موافقم مخالفم
 

با سلام خد مت شمایی که عا شق گلزار هستید تو کف این باشید که فعلا گلزار شما ممنوع و التصویر ه دعا کنید شاید زود بر گشت

mas mas =mahsa
سه‌شنبه 30 تير 1388 - 13:27
0
موافقم مخالفم
 
آنونس «کلاغ پر» برای دانلود / به همراه عكس‌هايي از فيلم

salam be nazare man ali reza ziad sholooghesh kardia. santoori alie vali in dalil nemishe to bekhai sinamae irano bazigarao kargardanaro zaif jelve bedi. haa filme chahar khoone ham khubie khodesho dare. dar zemn to bayad be hadafe kargardan fekr konio bebini cheghar moafagh boode na be saligheyefardi.


سه‌شنبه 6 مرداد 1388 - 1:8
1
موافقم مخالفم
 
آنونس «کلاغ پر» برای دانلود / به همراه عكس‌هايي از فيلم

faghat MAHNAZ AFSHAR

man gallery sho jamkardam 550 aks afshar baa hajm 65mb jam kardam

آیلار
چهارشنبه 25 شهريور 1388 - 13:53
0
موافقم مخالفم
 
آنونس «کلاغ پر» برای دانلود / به همراه عكس‌هايي از فيلم

راستشو بخواین من این فیلم را ندیدم ولی وقتی دیدم خیلی چرت بود هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه ه هه ه هه ه ه

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       





             

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2009, cinemaema.com
Page created in 0.11069393158 seconds.