سينمای ما - عكس هاي تازه اي از صحنه و پشت صحنه «تسویه حساب»
سه‌شنبه 12 آذر 1387 - 12:53
اخبار:      • حرف‌های محمدرضا گلزار درباره فعالیت‌های اخیرش در ورزش و روزنامه نگاری؛ / رئیس فدراسیون والیبال: این جا خانه اول گلزار است      • یادداشت‌های هفتگی امیر قادری -24؛ / همه‌اش ده سال هم نشد      • گزارشی کامل درباره شرایط امروز اکران «به رنگ ارغوان»؛      • یادداشت مسعود ده‌نمکی درباره ابراهیم حاتمی‌کیا؛ / او از میدان به در نمی‌رود      • امید ما به جوانان جشنواره؛ / «اشكان، انگشتر متبرك و چند داستان ديگر» در جشنواره فیلم فجر      








نظر سنجی

شما کدام سریال ماه مبارک رمضان را بیشتر پسندید؟




سينماي جهان
امپایر 100 شخصیت برتر تاریخ سینما را برگزید/ تایلر دردن «باشگاه مشتزنی» بهترین است
«استرالیا» یادآور سینمای حماسی، باز لورمان یادآور دیوید لین
این کارها را بکنید و اسکار ببرید!
آمیتاب باچان زیر بالش پرش اسلحه گذاشت/سینماهای هند تعطیل شد
«بین‌الملل» تیکور جشنواره فیلم برلین را آغاز می‌کند + عکس‌ها و پوستر این فیلم
اسپانیا هرم طلایی جشنواره قاهره را تصاحب کرد
کارگردان اسکاری ایتالیا روح فوتبال را به تصویر کشید
الیا سلیمان جایزه پرنس كلاوس گرفت
وضعیت اکران كریسمس و رقابت تازه
عکس‌ها و پوسترهای فیلم تازه دیوید فینچر
تری گیلیام «دن كیشوت»اش را شروع می‌کند
ژان پیر ژونه سال دیگر فیلم تازه‌اش را به نمایش درمی‌آورد


محیا


  (115 رأي)

کارگردان:
اکبر خواجویی
-------------------------------------
خواب زمستانی


  (75 رأي)

کارگردان:
سیامک شایقی
-------------------------------------
دعوت


  (1012 رأي)

کارگردان:
ابراهیم حاتمی کیا
-------------------------------------
آواز گنجشک ها


  (297 رأي)

کارگردان:
مجید مجیدی
-------------------------------------
کنعان


  (1164 رأي)

کارگردان:
مانی حقیقی
-------------------------------------
سه زن


  (332 رأي)

کارگردان:
منیژه حکمت
-------------------------------------


پربیننده ترین اخبار هفته
 به عنوان مربی بدن‌ساز؛ / محمدرضا گلزار روی نیمکت یک تیم والیبال لیگ برتر می‌نشیند...
 تحلیل اصغر فرهادی از سی سال سینمای پس از انقلاب؛ / اگر «دایره زنگی» با همان پایانی که من برایش نوشته بودم اکران می‌شد......
 گزارش «جهان» از دلایل توقیف «نسل جادویی»؛ / هدیه تهرانی نمی‌تواند آن سوی دیوار را ببیند. این معجزه است...
 دو خبر از بهرام رادان؛ / «تردید» به پایان رسید، «راه آبی ابریشم » اغاز می‌شود...
 هواداران هدیه تهرانی همچنان منتظرند و خبری نیست/خبرنگار «سینمای ما» پی‌گیری می‌کند؛ / اکران «شبانه» باز به تعویق افتاد...
 به همراه گفتگوهایی با جواد نوروزبیگی، فرهاد اصلانی و مهراوه شریفی‌نیا؛ / گزارشی از پشت صحنه سریال «آشپزباشی» ساخته محمدرضا هنرمند...
 یادداشت نویسنده «سینمای ما» در حمایت از برنامه‌ای که زردش خواندند؛ / افشاگر...
 تازه‌ترین خبر؛ / حمید فرخ‌نژاد فردا مهمان برنامه دو قدم مانده به صبح است...
 بخشی از گفتگوی مصطفی جلالی‌فخر با آیدین آغداشلو درباره سینمایی‌نویسان جوان و سینماگران هم‌نسل‌‌اش؛ / نه کیمیایی روشنفکر است، نه مهرجویی و نه کیارستمی...
 بازتاب‌های حضور محمدرضا گلزار به عنوان مربی والیبال در روزنامه‌های ورزشی؛ / گلزار: کجایش عجیب است؟ ...
 عکس‌های تنهایی؛ / نمایشگاه عکس رضا کیانیان ...
 حرف های مسعود کیمیایی در روزنامه فرهنگ آشتی درباره فعالیت های سینمایی این روزهایش: / «به من و داریوش مهرجویی می‌گویند بیایید درباره تهران فیلم مستند بسازید و آن وقت طرح‌های سینمایی‌مان را بلاتکلیف نگه می‌دارند»...
 حرف‌های محمدرضا گلزار درباره فعالیت‌های اخیرش در ورزش و روزنامه نگاری؛ / رئیس فدراسیون والیبال: این جا خانه اول گلزار است...
 فروتن، اسکندری، شاهرخ‌شاهی، ابر، عبدی، مصفا و... / 15 گفتگو با 15 بازیگر سینمای ایران / کجا بازی می‌کنید؟ پیشنهاد جدیدی دارید؟ ...



گزارش
 حرف‌های محمدرضا گلزار درباره فعالیت‌های اخیرش در ورزش و روزنامه نگاری؛ / رئیس فدراسیون والیبال: این جا خانه اول گلزار است...
 یادداشت‌های هفتگی امیر قادری -24؛ / همه‌اش ده سال هم نشد...
 تحلیل اصغر فرهادی از سی سال سینمای پس از انقلاب؛ / اگر «دایره زنگی» با همان پایانی که من برایش نوشته بودم اکران می‌شد......
 گزارش مفصل «فرهنگ آشتی» از دلایل لغو مجوز گروه «دارکوب»؛ / دارکوب‌ها به لانه بازمی‌گردند...
 به همراه گفتگوهایی با جواد نوروزبیگی، فرهاد اصلانی و مهراوه شریفی‌نیا؛ / گزارشی از پشت صحنه سریال «آشپزباشی» ساخته محمدرضا هنرمند...
 بخشی از گفتگوی مصطفی جلالی‌فخر با آیدین آغداشلو درباره سینمایی‌نویسان جوان و سینماگران هم‌نسل‌‌اش؛ / نه کیمیایی روشنفکر است، نه مهرجویی و نه کیارستمی...
 پرکارترین بازیگران زن و مرد جشنواره فیلم فجر بر اساس فیلم‌های که تاکنون تقاضای شرکت داشته‌اند ...
 گزارش تولید پروژه پرخرج «ملک سلیمان»؛ / همه چیز درباره جلوه‌های ویژه کامپیوتری این فیلم...
 مروری بر زندگی و آثار احمد آقالو/گفته‌های همکاران و دوستان‌اش درباره او؛ / آقالو: «باید جامعه‌مان را زیر ذره‌بین بگذاریم، کارمان نتیحه خواهد داد» ...

آرشيو...



عكس هاي تازه اي از صحنه و پشت صحنه «تسویه حساب»
عكس هاي تازه اي از صحنه و پشت صحنه «تسویه حساب»


سینمای ما ـ امیر کاظمی: «تسویه حساب » جدیدترین ساخته تهمینه میلانی با بازی مهناز افشار، لادن مستوفی، شهره لرستانی،السا فیروزآذر، بهاره افشاری، اكبر عبدی، سیاوش تهمورث، رضا عطاران ٬ احمد مهران فر و حامد بهداد همچنان منتظر اخذ پروانه نمایش از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است . « تسویه حساب » نقدی اجتماعی است در مورد آسیبهای اجتماعی، به ویژه در میان زنان و علل بزهكاری آنها.
دیگر عوامل فیلم عبارتند از : نویسنده : تهمینه میلانی ٬ تهیه کننده: محمد نیک بین ٬ مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین دست ٬ موسیقی: ناصر چشمآذر ٬ تدوین: مستانه مهاجر ٬ طراح صحنه و لباس: كیوان مقدم ٬ صدا بردار: اسحاق خانزادی ٬طراح گریم: جلال معیریان .... در ادامه عکس های عبدالله عبدی نسبت از « تسویه حساب » را مشاهده می کنید .


     


      


     


     


جهت مشاهده عكس هاي بيشتر به بخش گالري عكس سايت مراجعه كنيد.

پنجشنبه,15 شهریور 1386 - 14:7:21

اين مطلب را براي يک دوست بفرستيد صفحه مناسب براي چاپگر
آرشيو

نظرات


پنجشنبه 15 شهريور 1386 - 14:45

besiyar ali bod

mamnon az site khob va por mohtavaye cinemaema

مهیار
پنجشنبه 15 شهريور 1386 - 15:7

کارهای خانم میلانی همیشه خوب بوده و هست

از این که کارگردانی مثل ایشان و آقایان مهرجویی جیرانی

و... داریم بسیار خوشحالم

بهار . تبسم
پنجشنبه 15 شهريور 1386 - 15:24

چرا از بهداد تو ایم فیلم عکس نذاشتید؟

بیتا
پنجشنبه 15 شهريور 1386 - 16:31

تهمینه میلانی بهترینه چون همیشه حرف دل ما زنا رو میزنه ماهایی که تو آتیش خودپرستیه این مردا داریم میسوزیم ماهایی که باید به قانون وضع شده از جانب مردا عمل کنیم ماهایی که در عمل حق انتخاب نداریم و ...

دوست دارم میلانی همیشه تو فیلمات زن واقعی رو به تصویر میکشی

دو زن واکنش پنجم زن زیادی...

ولی ای کاش هنوز هم تو فیلمهات نیکی کریمی حرف اول رو میزد نه افشار

بهاره جونم آخره بازیگری

x
پنجشنبه 15 شهريور 1386 - 17:4

***تمامی اخبار قابل ذکر از بهرام رادان ***

گزارش تصویری از « عمو بهرام و آریو تله کام » در خیابان های تهران !

www.amobahram.blogfa.com

www.amobahram.blogfa.com

www.amobahram.blogfa.com

va......www.amobahram.blogfa.com

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bye

mahdiye
پنجشنبه 15 شهريور 1386 - 17:12

???pas in film key miad

ailar
پنجشنبه 15 شهريور 1386 - 17:32

in site mahshare be khoda

kheili bahali

z.r
پنجشنبه 15 شهريور 1386 - 17:50

alieh mage mishe kare khanoome milani bad bashe!!!!

ElMiRa
پنجشنبه 15 شهريور 1386 - 20:18

مرسی.خیلی خوب بودن.باید فیلم قشنگی باشه.ممنون از سایت خوبتون.

niloofar
جمعه 16 شهريور 1386 - 3:4

بیتا خانم این سایت جای این حرفها نیست ولی چون کامنت گذاشتی من هم دوست دارم نظرم رو بگم. از یک فیلم که کاری بر نمی آید. ولی اگر زنهای ایرانی پسر هایشان را از بچگی درست تربیت کنند و بهشان رو ندهند و بهشان اجازه ندهند که تو هر کاری که عقلشان نمی رسد دخالت کنند و آزادی های غیر عاقلانه بهشان ندهند اونها هم یاد نمی گیرند که برای هر کسی منجمله خانمها تعین تکلیف کنند. مقصر خود زنهای ایرانی هستند. روش تربیت دختر ها و پسر هایتان را عوض کنید تا جامعه تغییر کند.


جمعه 16 شهريور 1386 - 10:43

az axa maloome che filme abgooshtiii...

سهیل
جمعه 16 شهريور 1386 - 11:21

بیتا خانم چرا اینقدر تخت گاز میری اینجوریها هم که فکر میکنی نیست بعضی از زنان امروز هزاران مرد را می برند سر چشمه و تشنه بر می گردونند مشاالله مشاالله تعدادشون هم داره زیاد می شه تا چند سال دیگه فکر می کنم این مردای بنده خدا هستن که باید درباره حقوق از دست رفتشون فیلم بسازن

REZA
جمعه 16 شهريور 1386 - 15:7

VA BAZ HAMAN BANOYE FEMINIST

شهاب
جمعه 16 شهريور 1386 - 15:30

بازم یه فیلم فمینیستی دیگه از تهمینه میلانی

هنوز ندیده میشه حدس زد چه جور فیلمیه .

sara
جمعه 16 شهريور 1386 - 20:31

از فیلم توفیق اجباری عکس بگذارید. با تشکر...

مینا
شنبه 17 شهريور 1386 - 1:44

مردهای بنده خدا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اصطلاح جالبی بود!

علیرضا
شنبه 17 شهريور 1386 - 4:59

ببخشید: ولی خانوم های عزیز فکر نکنم این جا جای خوبی برای گرفتن حقوق از دست رفتتون باشد. انسان عاقل که سفره ی دلش را هر جایی باز نمی کند. و هر چیزی را در هر جایی نمی گوید.بهتره بروید دادسراها و مجلس و............. این حرفها را بزنید. این جا بحث, بحث سینماست. نه حقوق بشر و بحثهای خاله زنکی.

سام
شنبه 17 شهريور 1386 - 7:40

سلام...

امیدوارم این همه بازیگر قوی و خوب خانم میلانی رو به دردسر ننداخته باشه!!!!

فیلمش رو فدای فلان بازیگر کرده باشه و یا بازیگرای خوبش رو فدای فیلمش ...هر دو حالتش واسه یه فیلم خوب اجتماعی .... جالب نیست...نتیجه خوبی نداره...


شنبه 17 شهريور 1386 - 8:25

کاش حامد بهداد تو این فیلم بازی نمی کرد.

مطمئنم فیلم رو خراب کرده.

عليرضا پارسي
شنبه 17 شهريور 1386 - 10:12

خانم ميلاني هر دو سال يكبار تقريباً يك فيلم ميسازند و فيلمهاي خوبي هم ميسازند. گيريم بد هم باشند و خيلي فمنيستي هم باشند (اگر به نظر شما فمنيستي بودن فحش محسوب بشود) بابا جان هر دوسال يكبار يك فيلم فمنيستي رو نميتونيد تحول كنيد. در بين 120 فيلم فقط يك فيلم. چرا اينقدر آستانه تحمل شما ها پائينه؟ اين فيلم ها كه به جاي برنمي خوره. يك كمي سعة صدر داشته باشيد.

لعيا باستاني
شنبه 17 شهريور 1386 - 10:30

اميد است بعد او اين همه فيلم مزخرفي كه ديدم اين يكي خوب باشه

مصطفي
شنبه 17 شهريور 1386 - 11:26

سلام.

ممنون از سايت خوبتون.

من هم يك وبلاگ سينماي دارم كه آمار اون به روزي 3000 ميرسه ولي متاسفانه خيلي وقته بهش سر نزدم و آمارش اومده پايين.

من اين عكس ها رو در وبلاگم قرار دادم.

سر بزنيد.

www.djmz.blogfa.com

سارا
شنبه 17 شهريور 1386 - 15:53

بیتا جون انگار بغضت بد جوری ترکید ها ؟

صحرا
شنبه 17 شهريور 1386 - 17:18

آقای علیرضا:شما که معتقد هستید خیلی معلومات دارید بهتر هستید بدانید سینما از اجتماع درست میشود(از همین دادگستریهاو ...)همین طور که اعتیاد یکی از مسایل اجتماع است موضوعاتی هم که خانم میلانی به آن رسیدگی میکنند از همون اهمیت برحوردار است حالا شما اگر این مسائل را خاله زنکی میدونی مشکل خودتان است به نظر من فیلم نیمه پنهان خانم میلانی چیزی از کارهای استاد مهرجویی کم ندارد


شنبه 17 شهريور 1386 - 19:54

OOO!!!!!!!!!!

خيلي جالب بود.

شکوفه
شنبه 17 شهريور 1386 - 20:47

با سلام عکسا واقعا توپ بود.در جواب سهیل:

مردا البته بلا نسبت بعضی ها انقدر قالطاقن که می تونند حقشون بگیرند.خانم ها هستند که همیشه مورد ظلم واقع میشن.دست خانم میلانی رو باید طلا گرفت

niloofar
شنبه 17 شهريور 1386 - 22:32

هی علیرضا چند بار بهت بگم اظهار نظر نکن و نظرات بی ارزشت را برای خودت نگه دار.

و بعد اینکه پسربچه های ایرانی اصلا" نمی دانند مفهوم فمینیسم چی هست. یک چیزی شنیدن نمی دانند کی و کجا به کار ببرند. پسر بچه های ایرانی خیال می کنند اگر زنان بخواهند از حقوق انسانی شان ( که مطابق منشور ملل متحد مربوط به بشریت می شود و به جنسیت مربوط نمی شود ) دفاع کنند اسمش می شود فمینیسم. وقتی این برداشت پسر های ایرانی را از فمینیسم برای دوستان خارجی خودم می گویم هر هر به ریشتان می خندند . فمینیسم مفهوم و کاربردی دارد که اصلا" در ایران وجود ندارد. حتی نسیمی از فمینیسم هم به ایران نرسیده است چه برسد به خود فمینیسم. پس ای پسرهای ناناز اول سواد یاد بگیرید بعد اظهار نظر کنید نه اینکه توی هر کاری که عقلتان بهش نمی رسد دخالت کنید.

بعد اینکه مگر نمی گویید خانم میلانی فمینیست هست و از فیلمهاش خوشتان نمی آیدو اینجا هم خاله زنکی هست پس چرا اومدین اینجا نظر میدین؟

هی علیرضا ..... پدرم را آوردم پای کامپیوتر تا کامنتها را بخواند. ایشون گفتن اصطلاح خاله زنک در باره زنان ابداع نشده است. این اصطلاح را برای مردها به کار می برند. برای مردهایی که ذات زنانه دارند و وقتی یک عده خانم حرف می زنند دلشون غش میرود که خودشان را قاطی جمع زنان کنند و حرفهای زنانه بگویند. میدونی یعنی کی؟؟ یعنی تو و بقیه پسرهایی که اومدین اینجا توی این بحث خانمها خودتون را قاطی کردین. خیلی خوشم اومد. پدرم جواب دندان شکن به تو و امثال تو داده است. فقط کافیه که چند ساعتی پدرم با تو حرف بزند نتیجه اش این می شود که از غصه اینکه پسر خلق شدی میری خود کشی می کنی.

آخر از همه اینکه خوشبختانه در ایران همه جور فیلمی ساخته میشود و نه فقط فیلمهایی که تو و امثال تو خوششان بیاید. کشور امارات هم مانع پخش فیلم سنتوری شد. یعنی حتی اجازه ندادن که فیلم از گمرک ترخیص بشه چه برسه به اینکه اکران بشود. حالت جا اومد؟

علیرضا
يکشنبه 18 شهريور 1386 - 1:16

صحرا خانوم: من کی گفتم که فیلمهای خانوم میلانی خاله زنکی است؟ ایشون از فیلمسازهای عالی ما هستند.فیلم های نیمه ی بنهان و یا زن زیادی ایشون از فیلمهای زیبای سینمای ما هستند. از همان ها که خود من عاشق دیدنشان هستم.

من منظورم این بود که درست است فیلمهای خانوم میلانی درباره ی زنان و حقوق و مشکلات آنان است. ولی درست نیست که شما احساسی با این قضیه برخورد کنید.

در این مکان همه چیز باید در بوشش سینمایی گفته شود. و فیلمهای خانوم میلانی هر طوری که هستند باید به صورت حرفه ای بررسی شوند. نه احساسی. و طوری نشود که که بحث از محوطه ی سینما بیرون برود و هر کسی بیاید و نارضایتی خود را از اجتماع طوری که انگار اینجا دادسرا و یا ........... است بیان کند. مثلا" شما نظر نیلوفر خانوم رو بخونید. صحبت ایشون هیچ ربطی به سینما نداشت و فقط از مردان بد گفتند و از مسائل اجتماعی گفتند. این جا مکان سینماییست. نه شورای حل اختلتف. و همه ی نظرات و انتقادات (حتی مسائل اجتماعی) باید به صورت سینمایی گفته شود. همان کاری که خانوم میلانی می کنند. و فیلمهای ایشون هم واقعا" مسائل روز اجتماع هستند.شاید شما تصور کردید که من در بین کارگردانان فقط استاد مهرجویی رو قبول دارم.

اگر بخواهد اینجور جلو رود که از فردا آقایون هم می آیند در این مکان و خانوم ها رو می کوبند. و همه یادشان می رود که اصلا" اینجا چه مکانیست.

این مشکلات و اعتراضات رو باید در جایی دیگر و یا در فرمی دیگر گفت و نه در یک سایت سینمایی. امیدوارم که منظورم رو فهمیده باشید.

علیرضا
يکشنبه 18 شهريور 1386 - 3:15
نیلوفر خانوم: معلومه که شما چیزی از ادب و احترام نمی دانید. بحث ما اینجا سینماییست. و اگر بدرتان از سینما سر در می آورند, خوشحال می شوم با ایشون بحث کنم. ولی عزیز من مثل این که دلت خیلی بره. اصلا" نمی فهمی که اینجا محیط سینماییست و هر چه از دهانت در می آید می گویی. و همینت مانده بود که بای بدرت را هم به وسط بکشی. خانوم میلانی اگر می خواستند که مثل شما فکر کنند و به کل مردان توهین کنند و یک مشت چرند بگویند که کارگردان بزرگی نمی شدند. از کی تا حالا اگر کارگردان یک فیلم زن باشد بحث در مورد آن فیلم زنانه است؟ بس چون 98% کارگردانان ما مرد هستند به همین دلیل, شما نباید هیچ جایی اظهار نظر کنی. در کامنت بالایی همه ی توضیحات رو به صحرا خانوم دادم. ولی به شما می گویم که خانوم میلانی بزرگند و فیلمهایشان حقیقت اجتماع. ولی تو به جای اینکه در مورد این فیلم نظرت را بدهی با بی شرمی تمام هر چه از دهانت در می آید می گویی. ببخشید ولی شما یک دختر بچه هستید و نه یک خانوم. و کاملا" مشخصه. چون یک خانوم از این حرفها نمی زند و کاملا" منطقی با قضیه برخورد می کند. ولی دختر بچه هایی به مانند شما حرمتها را می شکنند و فرهنگ نا چیز خودشان را نشان می دهند. من منظورم از اون نوشته را در یادداشت بالایی به صحرا خانوم گفتم و تمام دختران ایران جای خواهر من هستند. و هر کی آن نوشته را بخواند, متوجه می شود که من منظور بد و چرتی که شما فکر می کنید نداشتم. کاش بدرت به جای این که این چیز ها را به تو بگوید, کمی گستاخی ات را بهتان گوش زد می کرد و می گفت که اینجا مکان خوبی برای این حرفها نیست. و بدون که من مدتهاست که بحث های زیادی می کنم. و همه من رو تو این سایت می شناسند.و از حرفهای به مانند حرف شما بی منطق هم زیاد شنیده ام. و من هیچ وقت با این حرفهای بچگانه و بی ادبانه میدان را خالی نمی کنم. چون می دانم که شما چیزی از سینما نمی دانی و آمدی و با یک نظر آشوب گرانه, جو سینمایی را که همه در آن محترمانه با هم بحث می کنند را به هم زدی و به انحراف کشاندی. شما می خواهی دختران و بسران را در این سایت که تا قبل از این حرف, به صورت دوستانه با هم بحث می کردند را با هم دشمن کنید.و کاری کنید تا روی همه به هم باز شود.شما یادتان رفته که اینان همه ایرانیند و باید مشکلات را به سادگی حل کرد . ولی نه در اینجا و آن هم با توهین.تو حق نداری که بحث های خارج از سینما را به این محدوده بکشانی. و شروع به توهین به مردان و بسران کنی.شما در این حد نیستید. و من اصلا" کاری ندارم که حق با مردان است یا زنان. چون اینجا مکانش نیست. در ضمن نظر بی ارزش نظری است که خارج ار بار فنی سینمایی و همراه با توهین باشد. مثل شما.و من منتظر نیستم که شما به من بگویید که کی نظر بدهم. شما فکر کردی اینجا کجاست؟ من دارم بحث سینمایی می کنم و شما می گویید که بدرتان بیاید و با من بحث اجتماعی کند؟ و حال مرا بگیرد؟ بدرتان را ببرید در سایتهایی که مخصوص همین چیز هاست تا از این بحث ها کند. من اطلاعاتم به گونه ای هست تا به خودم اجازه بدهم در این زمینه بحث بکنم. شما هم بروید با همان دوستان خارجیتان درباره ی فمنیست صجبت کنید. چون به نظر می رسد که خیلی از هموطنانتان متنفرید. در ضمن بهتر بود صبر می کردید تا من کلمه ی فمنیست را به کار ببرم( که هیچ وقت به کار نمی برم) و بعد توهین می کردید. تا مشخص نشود مشکلتان از جایی دیگر است. من هنوز به حدی نرسیده ام که کسی که چیزی از سینما نمی داند و فقط به همه توهین می کند به من بگوید که نظر بدهم و یا نه.من همیشه سعی می کنم تا نظرات منطقی و دارای بار هنری بگویم تا کسی نه به آن توهین کند و نه این که مرا یک فرد بی اطلاعات قلمداد کند.هر چند که همیشه مخالف هست. من از همه ی دختران و بسران می خواهم که با کبریت ایشون شعله ور نشوند. و حرمت ها را نشکنند. و به هم توهین نکنند. و بگذارند تا فضای دوستانه ی سایت باقی بماند. و این بحث ها را به خارج از این مکان منتقل کنیم. و به خاطر یک نفر به زنان و مردان هموطنمان توهین نکنیم. یا حق.<< در سایت گذاشته شود>>
niloofar
يکشنبه 18 شهريور 1386 - 3:20

علیرضا و پسر بچه های دیگه .....هر کی اون جوری حرف بزند همون جوری هم جواب می شنوه. من فقط یک هفته است که این سایت را شناخته ام ولی تو و دوستانت خیلی وقت هست که این سایت را تبدیل کرده اید به مکانی برای کوبیدن فیلمها و هنرپیشه هایی که ازشون خوشتون نمی آید(مثل حرفهای زشتی که به گلزار و طرفداراش می گویید.) به همین دلیل این سایت جو سینمایی نداره.همتون عقده گشایی می کنین و هر چی از دهنتون در میاد می گین بعد میگین ما منظورمون یه جور دیگه بود. نه خیر منظورت همون جوری بود که اول گفتی. من هم درست و منطقی کوبیدمت. البته بیشترش را پدرم یادم داد. پدرم تو را و پسر های مثل تو را حسابی سر جاشون میشونه . در ضمن بر خلاف ادعایی که کردی مطالب این سایت سینمایی نیست بلکه نقد ها و نظرات شخصی مغرضانه است. این سایت هر مطلبی نوشته تو رفتی درباره اش کامنت گذاشتی و از حرفهات پیداست که مثل اینکه خیلی دوست داری وانمود کنی خودت عاقلی و بقیه مردمی که اینجا میان احساساتی و بی شعور هستند. برو یک بار دیگه کامنتهاتو بخون ببین که خودت از همه احساساتی تر هستی مخصوصا" وقتی از فیلم سنتوری حرف میزنی غرق در احساسات خام پرورش نیافته به غلیان می آیی. چنان احساساتی می شوی و سنتوری سنتوری می کنی که هر کی ندونه خیال می کنه سنتوری اسم سگ اسباب بازی دوره بچگی تو بوده. در مورد فیلم و سینما هر چی می خواهی کامنت بگذارمثل بقیه مردم . ولی اگر درباره مردم( مخصوصا" خانمها ) و درباره نظراتی که مردم در اینجا می نویسند باز هم حرف زشتی بگی و باز هم فضولی بکنی و برای مردم تعیین تکلیف بکنی محکمتر از قبل می کوبمت. شاید هم این سایت را هک کنم. اون وقت مجبوری بری جای دیگه خودنمایی کنی.

aidin
يکشنبه 18 شهريور 1386 - 8:0

اگر خانم میلانی درباره مشکلات اجتماعی و خانوادگی 35 میلیون زن فیلم بسازد و مردم درباره آن نظر بنویسند اسمش می شود فیلم های آبگوشتی و حرفهای خاله زنکی . اما اگر مهرجویی درباره یک مطرب معتاد هپروتی تنبکی فیلم بسازد و بعضیها درباره آن حرف بزنند اسمش می شود فیلم موشکافانه اجتماعی پند آموز برای جوانان و نقد سینمایی کارشناسانه و عمیقا" فیلسوفانه درباب مسایل مهم اجتماعی و سینمایی برای اعتلای سینمای ایران.

salar
يکشنبه 18 شهريور 1386 - 8:12

این کسی که با اسم علیرضا کامنت داده حرفاش متضاد است. اولین کامنتش کاملا" غیر سینمایی و کوچه بازاری است و در کامنت دوم ادعا می کند اینجا همه چیز باید در قالب سینمایی گفته شود.


يکشنبه 18 شهريور 1386 - 9:53

بابا به خدا همتون خیلی بیکارین...

اقلیما
يکشنبه 18 شهريور 1386 - 10:25

نیلوفر خانم شما اومدید راجع به فیلم صحبت کنید یا دنبال حقوق از دست رفتتونید.در ضمن بد نیست یک مقدار ادب رو رعایت کنید و بدونید که چه جوری باید حرف بزنید.منم عاشق فیلم های خانم میلانی ام و به نظر من ایشون یکی از بهترین فیلم سازای ایران هستند. من به شما توصیه می کنم بشین فیلم زن زیادی رو اون قسمتی که توی رستوران بحث می شه رو ببین بعد متوجه می شی که خانم میلانی همیشه حرف حق رو زدند و هیچ وقت طرف قشر خاصی نبودند.

صحرا
يکشنبه 18 شهريور 1386 - 11:20

آقای علیرضا: با نظرت کاملا موافقم و توجیه شدم

niloofar
يکشنبه 18 شهريور 1386 - 17:18

علیرضا مثل اینکه حرف حق خیلی اذیتت می کنه. مثل اینکه خیلی درد داری. مثل اینکه عمدا" یادت رفته توی کامنت اولت به خانمها توهین کردی . اونی که توی همه پست ها کامنت میگذاره و به مردم توهین میکنه تو هستی نه من. چه طوریه که اگر تو به مردم توهین کنی هیچ عیبی نداره اما اگه یک نفر پیدا بشه جواب توهینهای توی بی تربیت رو بده خیلی بده ؟؟ دیگه نبینم به مردم توهین کنی مخصوصا" به خانمها. موجوداتی مثل تو به تنبیه احتیاج دارن نه به سینما. توی این سایت هم کسی منتظر نظرات به خیال خودت سینماییت نیست.

علیرضا
يکشنبه 18 شهريور 1386 - 18:49

نمی خواستم دوباره کامنت بگذارم. ولی چند چیز را می گویم تا نیلوفر و چند نفر دیگر همه چیز را متوجه شوند:من از فیلمی حمایت می کنم که یا ساختار خوبی داشته باشد و یا بسیار آموزنده و درباره ی مسائل روز باشد. فیلم تسویه حساب مشخص نیست که ساختار خوب و یا ضعیف و کلا"چگونه ای دارد. ولی من از این فیلم حمایت می کنم. چون مطمئنم هر گونه که هست, مثل تمام فیلمهای خانوم میلانی بسیار آموزنده و درباره ی مسائل داغ اجتماعیست. و چیزی برای گفتن دارد. و مثل بعضی فیلمها تهی از ارزش نیست.که خودتان می دانید منظورم چه فیلمهایی است.

این که می بینید من از سنتوری حمایت می کنم, به این خاطر نیست که فقط این فیلم رو و یا آقای مهرجویی رو قبول دارم. بلکه به این دلیل است که یکی از فیلمهای بزرگ از کارگردان بزرگ ما دارد حقش خورده می شود. و الان فقط فیلم سنتوری این مشکل را دارد. و حرف دل همه هست. و مطمئن باشید اگر کمال تبریزی و کیمیایی و بیضایی و میلانی و حاتمی کیا و ...... هم فیلم عالی بسازند و در حق آن فیلم ظلم شود من از آن فیلم هم حمایت می کنم.

نیلوفر خانوم شما خارج از تفکر و اطلاعات سینمایی هستید. چون همین که از اکران نشدن فیلم سنتوری خوشحال شده اید نشان می دهد تفکر کافی سینمایی ندارید. چون اگه داشتید متوجه می شدید که این فیلم که از بهترین فیلمهای سینمای ما در چند سال اخیر است می تواند با اکرانش هم به اقتصاد سینما کمک کند و هم به اعتبار آن. و هم بسیار آموزنده است. ولی شما این گونه به نظر می رسد که نه تنها اطلاعات کافی ندارید و به قول خودتان 1 هفته است که به اینجا آمده اید و تا قبل از این با دوستانتان درباره ی سازمان ملل و این چیز ها صحبت می کردید بلکه از آن افرادی هستید که به خاطر این که چند جمه ی به حق در مورد بازیگر مورد علاقه تان(آقای گلزار) گفته شده به همین دلیل به همه چیز و همه کس که مخالف اوست توهین می کنید. من در مورد هیچ کس بدون دلیل صحبت نمی کنم. و حرفم در مورد آقای گلزار حرف خیلی ها است. و اصلا" بحث ما آقای گلزار نیست.

در ضمن در این سایت زن بودن و یا مرد بودن چه اهمیتی دارد؟ اینجا باید هر کسی هر چه دارد رو کند و با دوستان خود تبادل نظر کند. و مهم اطلاعات است. ولی شما 1 هفته است که آمدی و حرف از زن و مرد و دفاع از اون و کوبیدن اون و ...... می زنی. شما داری فضای این سایت رو مسموم می کنی. من نظراتم هر گونه که هست. و به نظر هرکسی چه غلط و چه درست نظرم است. و در رابطه با سینما. واین مهم است. و درست و اشتباهش با کسانی است که می خوانند. . جو سینمایی یعنی تبادل نظرات سینمایی( چه مغرضانه چه به حق و.........) , بدانید که هر کسی که نظرش با همه مخالف باشد ولی دارای منطق و دلیل باشد باید به آن احترام گذاشت. همه ی ما اینجا مانند دوستیم. و این دسته بندیهای شما( زنها و مردها و سنتوری ها و گلزاریها.............) اینجا وجود ندارد. بلکه اختلاف نظر است. چه بسا که دو هوادار سنتوری و یا آقای گلزار, در موردی دیگر با هم به شدت مخالف باشند. به همین دلیل این دسته بندیهای مضحکتان را اینجا راه نیندازید.

شما الفبای سینما را نمی دانی. بهتر است چند بار با بدرتان به سینما بروید و بعد به اینجا بیایید. و بدونید که به قرآن قسم من هیچ وقت کسی را از عمد و نیت نا باک نمی کوبم. بلکه نظرم را هر گونه که هست با دلیل می گویم. و از کسی هواداری کورکورانه نمی کنم.

شما هم با آن حرفتان من را نکوبیدید. بلکه باعث خنده ی من شدید. که شما هنوز نیامده, رفتید سراغ حقوق بشر. و بحث هایی می کنید که به این مکان مربوط نمی شود. و منتظر بودید تا یک کسی یه حرفی بزند و شما عقده های درونت را باز کنی.

من همین جا به تمام زنان و دختران عزیز دوباره می گویم که هیچ هدف زشتی از حرفهایم نداشتم. و من به شماها به عنوان کسانی که بتوانم باهاتون بحث های زیبا و سالمی داشته باشم. و به عنوان یک خواهر بزرگتر و یا کوچکتر نگاه می کنم. و نه این چرندیاتی که ایشون می گویند.

همتون موفق و سلامت باشید.

البطرس
يکشنبه 18 شهريور 1386 - 21:15

تصورش را بکنید حسنی نسب و امیر قادری که کامنت های شما را می بینند و شاید می خونند چه لذتی می برند ....

بالاخره آمار بازدید را می برید بالا

آقای برادر علی رضا خدا را شکر تریبون ازاد ندادن دستت چه می کردی .این دنیای مجازی که توش داری حرف می زنی بی پایه تر از اونیه که بخواهی کسی را توش متقاعد کنی و حرفت را ثابت کنی .پیشنهاد می کنم (البته به همه )که به جای این بحث های که هیچ چیز را تغییر نمی دهد.سعی کنیم اگر واقعا به سینما علاقه مندیم اطلاعت پایه و چه بسا اکادمیک مان را افزایش بدهیم و نه تنها در مبحث سینما در بحث های اجتماعی کمی عمیق تر فکر کنیم و حرف بزنیم. مثلا بدانیم معنی لغوی فمنیسم چیه و در مورد چه افرادی مصداق پیدا می کنه

یادتان باشه هیچ سایت و مجله و هیچ آدمی نمی تونه عمیق و پرمان کنه (به خصوص برای بحث و سازماندهی در تفکر) به جز مطالعه ویادگیری

غربی ها زمانی معتقد بودند ما شرقی ها بیشتر اسیر ظواهر سیاست مشیم و بازی خورده آن . فکر کنم این نظرشون اینجا هم مصداق داشته باشه


دوشنبه 19 شهريور 1386 - 10:11

lotfan ba ye seri masael sai nakonin amare site ro bebarid bala! khob nist

SETAREH
دوشنبه 19 شهريور 1386 - 12:12

KHEYLI HAM KHOBE BACHEHA NAZARATESHONO MIGANO BAHS MIKONAN,BE SHARTI KE JADEYE ASLI RO GOM NAKONAN BERAN JADE KHAKI!!!!!!!BA LAHNE AROOMTARAM MITONID HARFATONO BEHAM BEZANID,HALA MA FILMO NADIDE DARIM EZHARE NAZAR MIKONIM,MOSALAMAN KHANOME MILANI NEMIKHAN SHAKHSIATE MARDHARO ZIRE SOAL BEBARAN,AGAR DAGHIGH NEGAH KONIM ATASH BAS HAM YE FILME FEMENISM NABODE MARDO ZAN DAR KENARE HAM BODAN ,DAR AKHARE FILMHAYE MILANI HAMISHE MITONIM NATIJEYE BARABARIYE ZANO MARDO BEBINIM(ZANE ZIADI),PAS KHAHESHAN ROSHAN FEKRANETAR BAHAM TABADOLE NAZAR KONID(NILOFARO ALI REZA HATMAN KAMENTE MANO BEKHONAN)

niloofar
دوشنبه 19 شهريور 1386 - 22:22

ع...ل...ی...ضا تمام کامنتهای پر ازتوهین تو در مورد همین مطلب و در مورد مطالب دیگری که مدیران این سایت می نویسند موجود است. هر کی بخواد می تونه بره اونها رو بخونه تا تو رو بشناسه .کار همیشگیت اینه که اول توی کامنتهای مردم فضولی و دخالت می کنی بعد یک توهین می نویسی بعد کلی روده درازی می کنی می گی منظورم اون نبود این بود ......نه منظورم این نبود اون بود( همه این حقه بازیات هم برای جلب توجه و مطرح کردن اسمته ) . تو مرد نیستی جربزه نداری سر حرفی که اول می گی وایسی. صفات و کارهای خودت را هم به من نسبت داده ای ترسو. حالا کی خاله زنکه؟ تو..... یا بیتا خانم و خانمهایی که اینجا کامنت گذاشتن ؟ معلومه ...... تو .

اگر حرفی از سنتوری گفتم برای رد کارهای خوب مهرجویی نبود برای این بود که بی تربیتی مثل تو آتیش بگیره. همه کامنت های من برای جواب دادن به توهین های تو بود نه برای صحبت درباره فیلم یا سینما چون من هیچوقت با تو و امثال تو درباره سینما صحبت نمی کنم چون نمی خوام آدمهای کوچکی مثل تو مطرح بشوند . می دونم که از اینکه الان توی این پست اسمت چند بار مطرح شده داری کیف می کنی چون خیلی دلت می خواد که همه فقط درباره تو حرف بزنند و اسمت سر زبونا باشه لابد خیال می کنی اینجوری میتونی جایی برای خودت باز کنی ولی همش خیالاته. دیدی اسمت رو تیکه پاره نوشتم .

کامنت اولی که در این پست گذاشتی کامنت اصلی تو هست بقیه اش عذر بدتر از گناه است.

مرد باش . مثل بچه ها پیش دوستات گریه نکن و بهشون نگو بیان اینجا ازت دفاع کنند .

محسن
سه‌شنبه 20 شهريور 1386 - 1:2

آخه دختر نیلوفر،چرا میکنی کل کل؟

خانم تهمینه میلانی همون طور که در مصاحبه هاشون گفتند با ساختن فیلم در واقع حرف دلشون رو می زنن،تازه هنوز معلوم نیست که(تسویه حساب)اکراان بشه یا نه،چون ممکنه دوستان همه چیزدون یه ایرادی از فیلم بگیرن.بنابراین دوستان زیادی جوش نخورن؟!!!!!!!!!!!

علیرضا
سه‌شنبه 20 شهريور 1386 - 6:59

نیلوفر:خدا شفایت بدهد تا انقدر به مردم تهمت نزنی.

من در کامنت اولم به تو و یک نفر دیگه که داشتید بحث خارج از سینما می کردید ققط با به کار بردن آن کلمات گفتم که اینجا جای این بحث ها نیست. و به طور کل در مورد خود فیلم صحبت کنید.

بهتره یک باره دیگه کامنتهای قبلی ام را در خبرهای دیگه بخونی. من به کسی توهین نکردم. مثلا" فردی بود به اسم نیکی(که اگه همه رو خونده باشی, می شناسیش) که با اطلاعات عجیب کم خودش با الفاظ بسیار بد با همه از جمله من صحبت می کرد( باز نظر دادی و یا کاسه کوزت رو جمع کن) . به همین دلیل من مجبور می شوم علاوه بر دلایل قانع کننده جواب توهین ایشون رو با اثبات کم سوادیشان در سینما بگویم. و این توهین نیست. و یا اگر به کسی گفتم که شما چیزی از سینما نمی دانی, به این دلیل بوده که او یک چیزی گفته و یا حرف اشتباهی زده.

شما معنی توهین رو نمی دانی.

همان طور که در بالا گفتم شما عقده های درونت را ناگهان باز کردی. و من به این دلیل که قصد دارم حرفه ی سینما را به طور جدی دنبال کنم, در تمام بحث ها شرکت می کنم تا خودم را تقویت کنم.

همان بهتر هم که شما با من بحث نکنی. چون معلوم می شود که راه را اشتباه آمده ای.( نه این که من خیلی می دونم. به این دلیل که شما چیزی در چنته نداری)

حالا شما هر جور دوست داری اسم من رو بنویس. چون مهم نیست.مگر شما کی هستی؟

فکر کنم برای فضولی یک سری به وبلاگ من زدی که می گویی من دوستانم رو برای دفاع از خودم فرستادم. خیلی بچه ای. چون من مانند تمام کسانی که اینجا نظرات را می خوانند. از آنها خواستم که صاف و صادق نظرشان را در مورد گستاخی تو بگویند.چون من ناراحت می شوم وقتی می بینم که کسی که چیزی بلد نیست چطور به خودش اجازه میده که این گونه صحبت کنه. و ناراحتی من به زیاد شدن بی ادبانی به مانند تو بود. اگر هم خیلی تب و تاب داری بیا در وب و هر چه می خواهی در نظرات به صورت خصوصی ارسال کن تا یک مقدار خنک شوی.

bahar
سه‌شنبه 20 شهريور 1386 - 7:20

cheghadr hame bikarand . darbareye 4ta aks az poshte sahneye ye filmi ke hich chize gheyre moteraghebe va khasi ham nadare va hanooz ham ekran nashode in hame harf mizanan va bahs mikonan

kheyli bikarid khodaish

niloo
سه‌شنبه 20 شهريور 1386 - 8:25

خانمها شیر فهم شدید؟ آن همه کامنتهای آقای علیرضا توجیه متلکی بود که ایشان به شما دادند . یک بار دیگر آن را بخوانید و ببینید که آن همه صغرا کبرا چیدن چه ارتباط زیادی ( هه هه هه ) به آن متلک دارد:

خانوم های عزیز فکر نکنم این جا جای خوبی برای گرفتن حقوق از دست رفتتون باشد. انسان عاقل که سفره ی دلش را هر جایی باز نمی کند. و هر چیزی را در هر جایی نمی گوید.بهتره بروید دادسراها و مجلس و............. این حرفها را بزنید. این جا بحث, بحث سینماست. نه حقوق بشر و بحثهای خاله زنکی.

خانمها اگر فردا یک نفر عقده ای در خیابان به شما متلک گفت فکر نکنید که دارد حرف بد می زند. نه .... بنده خداها ..... کلی مفاهیم عمیق و نکات ظریف و معانی دقیق فرهنگی و سینمایی در آن متلک ها مستتر است. باور ندارید بیاید از علیرضا بپرسید تا برایتان تفسیرش کند.

ع...ل...ی...ضا در آرشیو این وبسایت آقای کاظمی خبری از یک بازیگر گذاشته اند و مردم که بیشترشان خانم هستند برای آن خبر تشکر کرده بودند. از قضای روزگار کامنت شما هم آنجا بود. خیلی بدتان آمده بود که چرا مردم به آن بازیگر علاقه دارند و نه به بازیگر دیگری که مورد علاقه خود شما است. بنابر این به آقای کاظمی و خانمها گفته بودید : " پاشین جمع کنین کاسه کوزه تونو. "

میشود لطف کنید این یکی سخن گهر بار خودتان را نیز مثل آن یکی توجیه و تفسیر کنید. البته سخنان گههههههههربار زیادی از این قبیل از شما در آرشیو موجود است که مطمئن هستم آنها را برای پیشرفت فرهنگ سینمایی مردم ایران بیان فرموده اید ولی حیف که کسی به تفسیر آنها محل نمی گذارد همانطور که خود من هیچ کدام از روده درازی های شما را نخواندم فقط همینطور که اسکرول داون می کردم چند تا کلمه اش از جلوی چشمام رد شد که نشان می داد محتوای آنها چی هست.

(هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه ......... )

سام
سه‌شنبه 20 شهريور 1386 - 9:32

سلام..

سلام محسن جون ...خیلی حال داد آخه همین امروز که نوشتتو خوندم آهنگ نیلوفر رو گذاشتم رو زنگ موبایلم!!!!

اینارو ولش ... امیر قاسمی رو بچسب...!!!

سجاد موذن
چهارشنبه 21 شهريور 1386 - 23:25

خانوم نيلوفر شما كوتاه بيا

nasim
پنجشنبه 22 شهريور 1386 - 1:43

khahesh mikonamm az hamede behdad ax ziyad bezarid tooy siteton( harchi ax azash darid

علیرضا
پنجشنبه 22 شهريور 1386 - 3:14
<<به نام خدا>> به خداوندی خدا و به جان عزیزترین کسانم, خودم را به خاطر بحث با تو نمی بخشم. که باعث شدم فردی مثل تو به خودش اجازه ی توهین بدهد. و چون با سینما بیگانه است از یک موضوع دیگر وارد شود. شما هم مشخص است که تا همین چند روز قبل نمی دانستی که سنتوری چیست. و فقط از دهان ما شنیدی که فیلم بزرگی است و شروع به حرف زدن کردی. و در کل اطلاعاتی از سینما نداری. من از کسان زیادی شنیدم که به من گفتند که چرا با انسانی مثل تو بحث کرده ام. و خودم را از بحث سینمایی دور کرده ام. و باعث شدم تا تو هر چیزی که می خواهی بگویی. اگر بزرگترین منتقد دنیا هم در مقابل نه فقط تو بلکه امثال تو قرار بگیرد. همین حرفها را می شنود. چون شما که چیزی نمی دانی و فقط قصد داری با توهین و حرف های خنده دار طرفت را عصبانی و یا به نظر خودت کوچک کنی. این همه گفتی خانومها خانومها, کاش یک خانومی از نظر تو حمایت می کرد. تا تو سر افکنده نباشی. چون همه با خرد هستند. و فهمیدند که من هیچ منظوری ندارم و شما از روی بیکاری آمده ای و حرف می زنی. ولی شما ................ بهتره بروی و با اسمهای دیگر نظر بدهی و از خودت حمایت کنی. تا مشخص نشود همه فهمیده اند که چه هستی. من همیشه بحث کرده ام و چیزهای زیادی شنیده ام. اما خوشحالم که نظرات من حتی اگر مخالف زیادی داشته باشد باز از نظر کاربران سایت مورد توجه است. چون من همیشه سعی می کنم با منطق و سینما حرف بزنم. و بتوانم نظرم را به سایرین خوب بفهمانم. و اگر توانستم آنها را توجیه کنم. و یا اگر کسی از من بهتر می دانست من توجیه شوم. این موضوع که بحث به خاطر آن شروع شد, به قدری کوچک و بی اهمیت است که به قرآن قسم می خورم که صد بار خودم را به خاطر بحث کردن با تو در این مورد سرزنش می کنم. باعث شدم فکر کنی که این مسئله خیلی مهم است. و هول برت دارد. و حرفهای خنده آور دیگری بزنی. و مدام کامنت بگذاری .مسئله ای که همانطور که دیدی حتی کسی به جز 2 , 3 نفر خودش را درگیر این ماجرا نکرد. من با سینما بزرگ شده ام. و عشق من سینما است و خبر و نقدی از سینما از من بنهان نمی ماند. و خودم دارم حرفه ی سینما را دنبال می کنم. و از دوستان و اساتید زیاد شنیده ام که افرادی به مانند تو همیشه هستند که قصد دارند شما را با حرفهای بی اعتبار ناراحت کنند. من اون لحظه این حرفها را فراموش کردم. ولی حالا متوجه آن شدم. و چقدر زود به حرف آنان رسیدم. شما هم هر جور دوست داری در این قسمت کامنت بگذار. من نه تنها جوابت را نمی دهم بلکه در تمامی قسمتهای این سایت هر چه بگویید و در مورد هر کس, من به آن نگاه نمی اندازم.در واقع اگر بخواهم هم بهتر است نگاه نیندازم. چون چیزی از سینما در آن یافت نمی شود. و شما هم بهتر است نه تنها نظر من را نخوانید(که همه را خواندید) بلکه به سایر نظرات شاخص و ارزشمند هم نگاه نکنید. و مطمئنا" هم زیاد این کار را نمی کنید. چون از آنها سر در نمی آورید. من خوب شخصیتها را می شناسم. و می دانیم که تو آمده ای تا چند روز باقی مانده ی تعطیلات را خوش باشی. و هر چه دلت خواست بگویی و یا اوقات فراغتت را بر کنی. و بهتر از هر کسی می دانی که برای این که در مورد سینما صحبت کنی خیلی زود است. و من باز هم خود را سرزنش می کنم که وارد بحث با کسی شدم که در حد بحث نیست. و شما هم این چند روز را در این سایت خوش باش. تا با روحیه ی خوب به مدرسه بروی. این جا مکان دائمیه عاشقان سینماست. و کسانی که در زمینه ی سینما فعالیت می کنند. من خودم را بایین آوردم.چون اجازه ی توهین را به تو دادم. و این تجربه ی خوبی برای من بود که دیگر ابتدا ببینم با چه کسی قرار است بحث کنم. و سبس شروع کنم. امثال تو در این شرایط توسط هیچ فردی در دنیا قابل توجیه کردن نیستند. و چیزی جز توهین و حرفهای بی ارزش نمی شنوند. من از سایت سینمای ما می خواهم که این آخرین کامنت من رو هم در سایت قرار بده. <<یا حق>>

پنجشنبه 22 شهريور 1386 - 22:52

«در رابطه با علیرضا و نیلوفر » سلام به همگی

نظری که دادم را نذاشتید. اما با کمی سانسور امیدوارم تو سایت بذارید.

راستش من چند روزی نمی تونستم زیاد به این سایت بیام و شاید تا دو سه روز دیگه هم همین طور باشه. به خاطر همین وقت نکردم نظرات شما دوستان عزیز رو بخونم و کامنت بذارم. اما حالا همشو خوندم و می خواستم نظر خودمو در رابطه با موضوعی که بین آقای علیرضا و نیلوفر خانوم پیش اومده بگم:

نیلوفر خانوم شما گفتید علیرضا با فوضولی در صحبت های دوستان سعی می کنه اسمشو مطرح کنه. آیا شما این کارو نکردید؟ شمایی که هنوز یک هفته به این سایت اومدید با این کل کل کردنتون با یک نفر سعی کردید اسمتونو تو این سایت مطرح کنید. همون طوری که دیگران این کار رو کردن.

به خاطر کل کل کردن با علیرضا لازم نبود از فیلم سنتوری بد بگید.

از پسران بد گفتید. لازم نبود این کارو بکنید. تو این جامعه ای که ما می بینیم، بیش تر زن سالاریه تا مرد سالاری و به خاطر همین بهشون (نه به همه) میگن زن ذلیل. بهتره شما هم به یک طرف قضیه نگاه نکنید. خانوم میلانی هم از راه دیگه ای سعی میکنه حقوق از دست رفته ی زنان را نسبت به مردان در فیلم های خود نشان دهد. کجای حرف علیرضا توهینه؟ این شما هستید که به او و مردان توهین می کنید. بهتر نبود با کلماتی مانند (آقا) او را خطاب می کردید و با آوردن کلمه ی (هی) به او بی احترامی نکنید؟ با تیکه تیکه نوشتن اسم علیرضا می خوای چیو ثابت کنید؟

گفتید زنان ایرانی باید پسرانشون رو درست تربیت کنند. آیا نباید جلوی دخترانشون رو بگیرن؟

ساعت 3 و خورده ای نصف شب بیکاری کل کل می کنیا؟ بابا بگیر بخواب. چون فردایی هم هست.

تا بعد

«در سایت گذاشته شود»

اگه نذارید دیگه تو این سایت نمیام.

ایمان
جمعه 23 شهريور 1386 - 23:19

نیلوفر خانوم یادم رفت اینو بگم: یه مقدار هم مودب باشید. در ضمن در کامنت بالایی «در رابطه با علیرضا و نیلوفر» یادم رفت اسممو بنویسم.

تا بعد

ني تا
جمعه 13 مهر 1386 - 10:32

حالمممممممممم از اين ميلاني و فيلماش به هم مي خوره!!!!!!!

ادعاي فمنيسم...........

هاله
دوشنبه 16 مهر 1386 - 0:57

فضای این سایت خیلی وقته که مسموم شده....برید نگاه کنید نظرهایی که رو پای هر خبر این سایت نوشته میشه!!! نه تنها بازدید کننده ها که مسئولین سایت هم مقصرن! مشکل اینجاست که انگار هرکی به این سایت سر میزنه موظف شده جواب دیگری رو بده...چه خوب چه بد! گاهی وقتا فقط کافیه که نظر خودمون رو بدیم و بریم....حیف که بهترین سایت سینمایی ایران اینقدر فضای کدری داره...کدر تر از خود سینمای ایران...و آنکسی که عشق سینماست باید با این همه کدورت کنار بیاید.


شنبه 26 آبان 1386 - 16:23

چه معنی دارد یک زن کارگردانی کند

میلا
سه‌شنبه 29 آبان 1386 - 13:12

................................................. با این حال که لادن مستوفی خاله بند هستن ولی خیلی خوشحال شدم که فیلم توقیف شده تهمینه میلانی گند زده به هر چی فمینیست همه فکر می کنن فمنیست همینه که این زن میگه .................................................

دجي كامران