سينمای ما - خبرگزاری هنر، کامنت‌های کاربران «سینمای ما» در واکنش به خبر مربوط به بازیگران فیلم حاتمی‌کیا را بازتاب داد / «واکنش شدیدکاربران اینترنتی به بازیگران فیلم حاتمی کیا»
شنبه 13 تير 1388 - 12:54





نظر سنجی

با توجه به برنامه هاي اعلام شده برنامه هاي فرهنگي كدام نامزد رياست جمهوري را براي آينده سينماي كشور مفيد مي دانيد ؟




سينماي جهان
کارل مالدن، اسطوره سینمای کلاسیک درگذشت + عکس‌ها
بازنده‌ترین مرد اسکار این بار جا را برای اسکار «تغییرشکل دهندگان 2» باز کرده
معرفی کامل فیلم «پیشنهاد» - حامد مظفری
ديويد فينچر درباره شبکه اجتماعی فيس‌بوك فيلم مي‌سازد
ساترن جوایزش را به «شوالیه تاریکی» داد
اولين عكس‌های «آليس در سرزمين عجايب» تيم برتون
نسخه بلو ری «گلادیاتور» با 11 ساعت تصویر اضافی
ستارگان سینما در نقش حیوانات باغ وحش
برای عمل به وصیت اینگمار برگمان خانه و یادگاری‌های شخصی او حراج می‌شود
ساخت پروژه مشترک استیون سودربرگ با براد پیت متوقف شد
رویای سینمایی دخترک 10 ساله در آخرین روز عمرش برآورده شد: دیدن «بالا»
مایکل وینترباتم با پنج فیلم حسابی سرش شلوغ است


درباره الي ...


  (553 رأي)

کارگردان:
اصغر فرهادي
-------------------------------------
پاتو زمين نذار


  (33 رأي)

کارگردان:
ايرج قادري
-------------------------------------
خروس جنگي


  (34 رأي)

کارگردان:
مسعود اطیابی
-------------------------------------
امشب شب مهتابه


  (28 رأي)

کارگردان:
محمدهادی کریمی
-------------------------------------
هرچي تو بخواي


  (11 رأي)

کارگردان:
محمد متوسلاني
-------------------------------------



خبرگزاری هنر، کامنت‌های کاربران «سینمای ما» در واکنش به خبر مربوط به بازیگران فیلم حاتمی‌کیا را بازتاب داد / «واکنش شدیدکاربران اینترنتی به بازیگران فیلم حاتمی کیا»
خبرگزاری هنر، کامنت‌های کاربران «سینمای ما» در واکنش به خبر مربوط به بازیگران فیلم حاتمی‌کیا را بازتاب داد / «واکنش شدیدکاربران اینترنتی به بازیگران فیلم حاتمی کیا»


سینمای ما - تعداد قابل توجهي از کار بران اينترنتي پايگاه تخصصي سينماي ما ،پس از انتشار خبر بازيگران فيلم جديد حاتمي کيا به اين انتخابها واکنش نشان دادند.


به گزارش خبرگزاري هنر،محمدعلي مي نويسد : از آقاي حاتمي کيا تعجب ميکنم که از يک بازيگر خيلي سطح پايين و Low Level اي مثل مهناز افشار قراراست استفاده کند...حيف محمدرضا فروتن عزيز که قراره همبازي مهناز افشار بشه ...آقاي حاتمي کيا ! شما يک کارگردان حرفه اي با سابقه و هنري هستيد ! چرا قدر خودتان را نمي دانيد و خود را با کارگردان هايي که از مهناز افشار و ... براي تضمين فروش فيلم استفاده ميکنند يکي کرده ايد !آقاي حاتمي کيا ! شما کارگردان عمر من و خيلي ها بوده ايد و هستيد...پاي فيلم هاي شما گريه کرده ايم و زندگي ! فقط اسم شما هم براي تضمين فروش فيلم کافيست !نگذاريد که پاي اين دسته از بازيگران به سمت فيلم هايي باز شود که کارگردان هايي نظير شما فيلم مي سازند...اقعا دل من شکست وقتي اين خبر را شنيدم که مهناز افشار قراره در فيلم ابراهيم حاتمي کيا بازي بکنه !آقاي حاتمي کيا از شما بعيد بود...!عليرضا مي نويسد :اسامي بازيگران خوب است. فقط کمي انتخاب مهناز افشار جاي تامل بيشتري داشت.من به خانوم افشار احترام ميزارم و براي هواداراشون هم احترام قائلم. ولي سبک بازي خانوم افشار سبکيست که به درد فيلمهاي تجاري و عامه بسند و سطحي مي خورد. فيلمهايي مثل زهر عسل و کلاغ بر و تله و آتش بس و 13 گربه روي شيرواني و.....بازي خانوم افشار يک بازي معموليست و آن هم از نوع تقليديش. تقليدي که روز به روز بيشتر مي شود و در کلاغ بر به اوج خود رسيد و دلچسب نيست. من اينگونه برداشت مي کنم که خانوم افشار مناسب فيلمهاي حاتمي کيا نيستند. و مناسب همان سينماي کلاغ برها هستند. الته اين نظر من است.


سارا از کاربران اين سايت نيز مي گويد :خدا کند اين خبر حضور گلزار و افشار صحت نداشته باشد چطور ممکن است حاتمي کيا از اين دو باز يگر ضعيف استفاده کند البته هر دو اين باز يگران همانقدر که خوشکل هستند افتضاح بازي مي کنند. علي نيز مي نويسد :آقاي حاتمي کيا لطفا" مراقب باشيد. هر کسي شانيت حضور در کنار شما را ندارد. ساحت آثار حاتمي کيا براي مخاطبان بسيار ارجمند و قابل احترام است...


فاطمه نيز نوشت :اقا ابراهيم سلامت نمي کنم!ديگه هيچوقت به خاطرت جلوي بقيه وا نمي ستم.ديگه دوست ندارم.ديگه واسه ديدن فيلمات نمي رم تو صف واستم .ديگه به کامنتهايي که بهت تهمت مي زدن بازاي شدي حمله نمي کنم.ديگه نماينده نسل من نيستي يعني نماينده من نيستي.ديگه دوست ندارم.کار برديگري نيزمي نويسد :به پرويز پرستوئئ به حميد فرخ نژاد به رضا کيانيان تسليت ميگم.به دوستداران حاتمي کيا سابق هم تسليت مي گم.کاربر ديگري نيز مي پرسد؟ حاجي سوسول شدي با چشم سبزا ميپري؟؟گفته بودي بازيگراي فيلمام خود من هستند!!! فروتني مي کني .افشار نشي سردار.


سايه نيز معتقد است آقاي حاتمي کيا با قدرت کارگردانيشون از نا بازيگر ها هم بازي مي گيرد. اتفاقا به نظر من مهناز افشار بهترين انتخاب بود براي بازي با فروتن شما دوستان نمي خواد به آقاي حاتمي كيا درس ياد بدين الميرا نيز مي گويد :کاش به جاي مهناز افشار گلشيفته را مي گذاشتند منم وقتي اسم خانم افشارو بين بازيگر ها ديدم خيلي تعجب کردم ولي بعد يادم اومد که آقاي حاتمي کيا از بازيگر هاي سطحي بازي بسيار خوبي ميگيره به حدي که اين بازيگر ها بالا ميکشن. البته خانم افشار بازيگر بدي نيستن ولي بازم..... افتخاري بزرگ براي يکسري بازيگر جوان که قراره با کارگردان جوان و بزرگي به نام ابراهيم حاتمي کيا کار ميکنن. اميدوارم همه بازيگران (مهناز افشار و محمدرضا فروتن و ...) موفق باشن


خيبري سابق نيز نوشت :کارگردان والا مقام وبلند مرتبه معنا گرا ارزشي هويتي که اصلا عادت نداري در بوستان عافيت شکر نوش کني !!! دادش گويا قافيتون به تنگ اومده :فروتي و مهنازو ....احسنت فتبارک الله حاج اقا ...بابا دست خوش ايندفعه که دست به دعا بلند کردي واسه خودتم از خدا بخواه عاقبت به خير شي اقاي ابرهيم مخمل کيا!!! فيلم ساز واکنشي ارزشي ميشه بفرمايي حضور فروتن و افشار در اين فيلمت در واکنش به کدوم نياز جامعه ات بوده ؟؟فرزند زمانه. دوره جديد فيلمسازيت به خير حاجي .ترسم نرسي به کعبه اي اعرابي .اين ره که مي روي به لاله زار است اخوي.



منبع خبر : آژانس خبرگزاری هنر
شنبه,26 آبان 1386 - 0:6:22

اين مطلب را براي يک دوست بفرستيد صفحه مناسب براي چاپگر
آرشيو

نظرات

farshid
شنبه 26 آبان 1386 - 0:26
6
موافقم مخالفم
 

واکنش متعصبانه دوستان در برابر انتخاب بازیگر کارگردانی که به هر حال سالهاست با مقوله سینما اشناست به نظرم کار درستی نیست

یاد اعتراض بعضی گروهها موقع انتخاب بازیگران فرزند صبح افتادم که افخمی به خوبی نشان داد دارد فیلم خودش را می سازد و انهایی که سینما را می شناسند بین بازیگر حرفه ای سینما و پرسونایی که ممکن است در ذهن برخی ایجاد شده تفاوت قائل می شوند.

به هر حال دوستان عزیزی که منتظرند همیشه حاج کاظم را ببینند شاید حالا تحمل دیدن دیگران را ندارند مهم این است که چه فیلمی ساخته می شود و از جمع این بازیگران چه اثری بیرون می اید

farshid

یک دلخسته
شنبه 26 آبان 1386 - 0:56
-3
موافقم مخالفم
 

من هم واقعا از اینکه شنیدم که ایشون میخوان از بازیگرهای گیشه ای و بعضا سطح پایین و نابازیگر در کار جدیدشون استفاده کنند بسیار شوکه شدم علی الخصوص اینکه شنیدم ایشون الآن در دفتری به نام حک فیلم در منطقه دربند تهران دارند از تعدادی نابازیگر تست بازی میگیرند تا اونها رو در این فیلم بازی بدند آقای حاتمی کیا من به عنوان کسی که فقط یک 18 ساعت توی جشنواره فیلم فجر برای دیدن فیلم بنام پدر شما توی صف ایستادم ازتون میخوام ترو به وجدان حرفه ای تون قسمتون میدم که نه از نابازیگرها و نه از این چشم سبزها استفاده نکنید آقای حاتمی کیا من یه هنرمندم و شاید گمنام ولی خبر دارم که آقای به نام ا . قوامی در حک فیلم از بازیگران نازل و سطح پایین و سیاهی لشگرهای فیلمهای دسته صدمی دارند دعوت میکنند تا در دعوت شما حضور داشته باشند من ازتون میخوام که در کارهاتون حتی برای سیاهی لشگرها از بازیگرهای بنام استفاده کنید و از استفاده از نابازیگران و چشم سبزها صرف نظر نمایید .

ماکان
شنبه 26 آبان 1386 - 0:56
1
موافقم مخالفم
 

یک سری آدم که تخصصی در کار فیلم ندارن، اومدن و نظر دادن، شما هم ذوق زده از این همه نظر، خبر اختصاصی برایش ساخته اید.

به افتخارتان یک کف مرتب هم می زنیم که بیشتر کیفور شوید!

حمیدرضا
شنبه 26 آبان 1386 - 1:1
-4
موافقم مخالفم
 

ابراهیم تو را به جان حاج کاظم و اصغر بی‌خیال مهناز افشار شو.

حمیدرضا
شنبه 26 آبان 1386 - 1:13
0
موافقم مخالفم
 

آقای حاتمی‌کیا به ما رحم کن. به تمامی آن لحظاتی که برای حاج کاظم و اصغر گریه کردیم رحم کن. آقای حاتمی‌کیا مگر زنده نگه داشتن یاد شهدا همپای شهادت نیست به اعتمادی که به تو کردیم رحم کن. بازیگر آتش بس را چه به ابراهیم حاتمی کیا؟ آقای حاتمی‌کیا اگر به خودت رحم نمی‌کنی به ما رحم کن.

قریب احدی
شنبه 26 آبان 1386 - 1:26
5
موافقم مخالفم
 

می تونی لج کنی.میتونی بگی من اینم. می تونی فیلمت رو بافروتن و افشار و گلزار و هر کی دیگه دلت خواست بسازی.ولی دیگه حق نداری بگی فرزند زمانه ام .اقا ابراهیم مردمت اینا رو ازت می خوان؟؟

بگو فیلم می سازم که بفروشه .این ابرومند تر از اینه که بگی واسه مردمم میسازم.

دوست قدیمی
شنبه 26 آبان 1386 - 1:37
2
موافقم مخالفم
 

دیگه امسال فرخ نژاد به دردت نمی خورن؟خوب اگه لنز سبز بذاره چطور؟؟از مهناز افشار بازیگرتر نداشتیم؟؟سراغ جلدت پرستوئئ دیگه نمیری؟؟به جای پرستوئئ گلزار رو بردی؟؟ اضغر نقی زاده دلتو میزنه؟؟دیگه نمی خوای با این قیافه های غیر گیشه ای کار کنی؟؟

اشتباه نیکی کریمی رو تکرار نکن که بخوای با خودت لج کنی. ابراهیم یادت نره کی بودی و از کجا اومدی .

این همه داد و هوار واسه اینکه واسه مردم مهمی.اینو میفهمی؟؟

بعد از برج مینو توی ارشاد دیدمت یاد اونروز بیفت .امیدوارم منو یادت بیاد و حال اونروزت رو.

خسرواني
شنبه 26 آبان 1386 - 1:47
2
موافقم مخالفم
 

من متوجه نيستم كه چرا دوستان نكته ماجرا رو نگرفتن. در ليست عوامل نوشته شده : انتخاب بازيگر: چيستا يثربي. آقاي حاتمي‌كيا ! زماني اين سمت در فيلم‌هاي شما به عهده‌ي آتيلا پسياني،فاطمه معتمدآريا، آزيتا حاجيان، رضا كيانيان و در بدترين حالت محمد حاتمي بود. خب نتيجه هم ميشد حضور بازيگراني نظير نصيريان،پرستويي،كيانيان و ... در فيلم‌هايي نظير بوي پيراهن يوسف،آژانس شيشه‌اي ، روبان قرمز و ...

خانم چيستا يثربي با چه سابقه‌اي در اين سمت قرار گرفته‌اند؟ خب معلوم است. ايشان عاشق اين سوپراستارها هستند. چند سال پيش نمايش‌نامه‌اي نوشته بود به اسم " چه كسي از تام كروز مي‌ترسد؟ " و به كارگردان-مهسا مهجور- اصرار مي‌كرد كه مهناز افشار رو بيار بازي كنه. بعد كه خواست خودش كارگردان بشه مي‌خواست پائولو مالديني-فوتباليست- رو براي بازي در تئاترش بياره كه تو تئاتر بلوايي شد. بعدها هم كه بالاخره كارگردان شد رفت سراغ سام درخشاني!!!

به نظرم حاج ابراهيم جاي ديگه‌اي اشتباه كرده. اين سمت به خانم چيستا يثربي نمياد. براش بزرگه. و داره به نظرم از اعتبار حاتمي‌كيا سو‌ء استفاده ميكنه تا به آرزوش كه كار كردن با سوپراستارهاست برسه. خدا به ابراهيم رحم كنه.

فرزاد
شنبه 26 آبان 1386 - 1:47
-3
موافقم مخالفم
 

بيشتر از اينكه از انتخاب مهناز افشار براي فيلم حاتمي كيا متعجب شم از انعكاس اين چنيني كامنتهاي كاربراي سايت در حيرتم !

مهناز افشار شايد بازيگر فوق العاده يي نباشه ولي اونقدر هم بازيگر ضعيفي نيست كه بخواد به خاطر انتخابش ( اون هم براي فيلم حاتمي كيا كه تو سينماي ما يه كارگردان متوسطه ) سر و صدا شه . وقتي گلزار واسه لبه پرتگاه بيضايي انتخاب شده بود اعتراض ها تا اين حد نبود !


شنبه 26 آبان 1386 - 1:47
10
موافقم مخالفم
 

اقای حاتمی کیا

خیلی خیلی برات متاسفم

anita
شنبه 26 آبان 1386 - 1:54
2
موافقم مخالفم
 

man vaghean nemidonam chera ma adama inghadar ajolim...

kheiliha yadeshon rafte ke ghabltar ham kargardanhaye bozorgi mesele mehrjoyi va kimiyayi baraye naghsh haye klidiye filmeshon be golzar pishnehad bazi dadan ,filme bootik yadeton rafte ki fekresho mikard az golzar hamchin bazi bebinim

man asalan tarafdare golzar ya mahnaz afshar nistam

vali be yechizi eteghad daram ke ye kargardane khob mitone az ye sang ham bazi begire

in shojat va etminane ye kargardano nesbat be karesh neshon mide,

man motmaenam ebrahim hatamikia mesle hamishe

filmi ziba ba bazihayi derakhshan ra be namayesh

darmiyare

man be khode hatamikia iman daram va baram ghabele ehterame baramam farghi nemikone ki to filmesh bazi mikone chon midonam harkasi ke to filmesh bazi kone yeki az mandegartarin naghsh hayash khahad bod

الناز .د
شنبه 26 آبان 1386 - 2:2
-1
موافقم مخالفم
 

مهناز افشار فقط به درده فیلمهایی سطح پایین میخوره که توش لباسای مزخرف بپوشه... و پول رو به گیشه واریز کنه! لابد اقای حاتمی کیا هم همین رو میخوان نون رو باید به نرخ روز خورد این قائده بازی شده دوستان . دوره گریه برای حاج کاظم گذشته مهناز افشار و رضا گلزارو پول و عشقه! اره زمونه این شکلی شده ! اقای حاتمی کیا(بروتوس)تو هم؟!!!!!!!!!!!!

لیلی از سوره
شنبه 26 آبان 1386 - 2:16
9
موافقم مخالفم
 

جناب اقای حاتمی کیا من مثل این دوستان بالا جنس اعتراضم بوی نستالژی و از دست رفتن ارمانها و پیمان معنوی ات با طرفداران ایدولژیکت را نمی دهد .

اتفاقا از این منظر که کاملا به لحاظ فنی کلا این جنس بازیگران که کاملا سرد و بدون حس و با سرعت پایین بازی می کنن با نوع سینمای چند لایه شما تناقض کامل دارد.

به عنوان مثال می خواهم حضور فرخ نژاد را در سریال حلقه سبز یاداور شوم که مثلا چه کسی را برای جایگزینی ایشان می توانید در نظر بیاورید یا نوع بازی ایشان یا اقای پرستوئئ همخانی فراوانی با جنس سینمای شما دارد.

مطمئنم نوع بازی خانم افشار یا فروتن یا گلزار که بار اصلی حرکتشان در زیبایی صورتشان است تحمل انتقال مفاهیم مورد نظر شما را ندارد.

مونا صلح دوست
شنبه 26 آبان 1386 - 2:16
2
موافقم مخالفم
 

اره بازاری شدی اقای حاتمی کیا دیگه نمیشناسمتون دیگه نمیتونم به ارمانها وحرفهاتون اعتماد کنم قضیه فقط مهناز خانوم نیست اینجا بزش درامد اگر نه این رشته سر دراز دارد کسی که حلقه سبز میسازه با اون همه کم فروشیه مشهود!!!!!!!!!!برای دل مخاطب و گفتن حرف نیست موضوع یه چیز دیگه اس خوشتون باشه اقای حاتمی کیا خوشتر از این هم میشید! وقتی چند سال دیگه با فیلمه (میمیرم برات) با حضور مهناز جون و گلزار خوشگله گیشه ها رو هم خوشگل کردید اما یه چیزی دیگه از ما توقع نداشته باشید با افتخار بگیم من حاتمی کیا رو قبولش دارم

حامد
شنبه 26 آبان 1386 - 2:17
1
موافقم مخالفم
 

اصلا کسی این چیزها رو ننوشته بود از خودشون این حرفهارو نوشته بودن.


شنبه 26 آبان 1386 - 2:32
3
موافقم مخالفم
 

این حضراتی که الان معترضند اعتقاد دارند که مهناز افشار و فروتن و اوتادی از « رضا شفیعی جم » هم بی کلاس تره ؟

reza
شنبه 26 آبان 1386 - 3:17
-1
موافقم مخالفم
 

eywal

faghat jaye geysaro rahime abmangolo(bebakhshid rihime abmangol) wa esmal agha bikalle khalie.

haj kazem kojai ke ebram agharo bad bord

ali
شنبه 26 آبان 1386 - 3:39
-3
موافقم مخالفم
 

با ماكان موافقم

اشکان
شنبه 26 آبان 1386 - 4:42
-1
موافقم مخالفم
 

آقای حاتمی کیا آهن دلی کن نوبت عاشقی نشده هنوز...اصلن عاشقی نیست این...جون حاجی بی خیال شو.ما چیزی نمیخوایم ازت.فقط واسه ی نیاوردن مهناز افشار یه یا علی میخوایم!!

علی
شنبه 26 آبان 1386 - 7:14
-2
موافقم مخالفم
 

سلام

به نظر من انتخاب محمد رضا فروتن بهترین انتخاب برای فیلمهای اجتماعی برای حاتمی کیا است. محمد رضا فر,تن یک بازیگر حسی و تکنیکی است که در سینمای ما به عنوان پدیده از او به یاد میبرند

مریلا زارعی هم واقعا عالی شده

مهناز افشار هم میتونه به کمک ابراهیم حاتمی کیا موفق بشه

مطمئن باشید

علی
شنبه 26 آبان 1386 - 7:18
-8
موافقم مخالفم
 

سلام

به نظر من انتخاب محمد رضا فروتن بهترین انتخاب برای فیلمهای اجتماعی برای حاتمی کیا است. محمد رضا فرئتن یک بازیگر حسی و تکنیکی است که در سینمای ما به عنوان پدیده از او به یاد میبرند

مریلا زارعی هم واقعا عالی شده

مهناز افشار هم میتونه به کمک ابراهیم حاتمی کیا موفق بشسه

مطمئن باشید

محمد علي
شنبه 26 آبان 1386 - 8:5
4
موافقم مخالفم
 

آنقدر جناب حاتمي كيا رو قبول دارم كه اين كار ايشان رو هم رو حساب فهم ودرك ودرايت ايشان ميدانم

اقلیما
شنبه 26 آبان 1386 - 8:42
3
موافقم مخالفم
 

حتما میدونید که فیلم اجتماعی و حتما به خاطر موضوع این بازیگرها انتخاب شدن ماکه فیلم نامه رو نخوندیم که بدونیم چه جوریه.

مسئول انتخاب بازیگرها هم خانم یثربی بودن که از کارگردانهای خوب تئاترن و مشاور برای نوشتن فیلم نامه.

جمشیدی
شنبه 26 آبان 1386 - 9:8
-3
موافقم مخالفم
 

جای این بازیگران در فیلم شخصیتهایی مثل آقای حاتمی کیا نیست ولی دوست دارم بدونم دلیل آقای حاتمی کیا برای این انتخاب چیست؟ من به شخصه این افراد رو بازیگر نمی دونم . فقط مانکن هایی هستند...

مصطفي انصافي
شنبه 26 آبان 1386 - 9:41
7
موافقم مخالفم
 

احتمالا شماها همونايي نبوديد كه به بازي نيكي كريمي تو برج مينو گير داديد؟ اين همه تعصب خرج كردن چه معني داره؟

دانشجو
شنبه 26 آبان 1386 - 9:45
-2
موافقم مخالفم
 

خوب اظهر من الشمس است است که توی سینمای ایران از این بازیگران قوی تر وبهتر معادل هر کدام لا اقل 5 تا داریم ولی اینجا و در این انتخاب ها فروش حرف اول را میزنه

yalda
شنبه 26 آبان 1386 - 9:48
-2
موافقم مخالفم
 

هنر يعني فرصت تجربه و رشد . اگر بخواهيم در جرگه هنرمندان باشيم بايد پستي و بلندي طي كنيم تجربه كنيم و بزرگ شويم . گاهي زمينه اين تجربه ها هست و گاهي نيست . مهم آن است كه درست و به موقع از فرصتها استفاده كنيم . اگر متحجرانه به رشد ديگران نينديشيم ميتوانيم به ادمها فرصت بدهيم . ادمهاي معقول امروز نتيجه تجربه هاي پيشينن . « مهاجر » حاتمي كيا به تدريج پخته و كامل شد تا به « آژانس شيشه اي » رسيد . پس حاتمي كيا چون از فرصتها خوب استفاده كرد بزرگ شد حالا او به ديگران فرصت ميدهد . اين از بزرگواري اوست .

رها آزاد
شنبه 26 آبان 1386 - 9:57
-2
موافقم مخالفم
 

ای بابا !

آخه کجای دنیا دیدید که مردم انقدر واسه یه کارگردان تعیین تکلیف کنند؟

بابا به شما چه مربوط ؟ دوست داشته شاید یه چیزی توچهره اون بازیگرا دیده که میخواد ازشون استفاده کنه . بزارید کارگردان مورد علاقتون حرف خودشو بزنه . مگه همین عامل نیست که شما رو به یه کارگردان علاقمند میکنه ؟ دوست دارید اونطور که میخواید واستون بسازه؟ دس خوش یهو بگید نمیخوایم ازخودش هیچ استقلالی داشته باشه . بزارید فیلم ساخته شه اگه خوب نبود اونقت بهش بتازین . آخه چرا انقد زود قضاوت ... !!! هوف

شهریار
شنبه 26 آبان 1386 - 9:58
-3
موافقم مخالفم
 

سلام بر شما دوستان فهیم که اینگونه و به دور از هیچ توهینی نظر خود را که نظر خود من هم هست و حقیقتا نظر درستی است را می گویید.

خود من وقتی اسم آقای فروتن و خانم زارعی و خانم قاسمی دیدم خیلی خوشحال شدم اما با دیدن اسم افشار بدجوری حالم گرفت.اینطوری با خودم می گفتم : بابا ولش کن،بازیگر روبروی فروتن که افشار نمی تونه باشه از بین اینا فقط مریلا زارعی می تونه جلویه فروتن بازی کنه و کم نیاره اما دیدم نمی شه کسی که بازیگرهای زن فیلم های قبلیش بازیگرهایی مثل مهتاب نصیرپور-لیلا حاتمی-هما روستا-نیکی کریمی و.... باشن چطوری می تونه حالا مهناز افشار رو انتخاب کنه و بعد از اون آقای گلزار که اگر گفت که توفیق اجباری نصیباین 2عزیز شده حرف کاملا منطقی است.

آقای حاتمی کیا من کسی نیستم که صلاحیت نظر دادن داشته باشم اما نه من بلکه هزاران نفر مثل من بر این نظرند که این کار باعث افول سینمای شما میشه.سینمایی که ما به عنوان یک ایرانی در دفاع از ارزشهای دفاع مقدس به آن افتخار می کردیم.

ما مردمی هستیم که سنتوری رو نمی بینیم ، به رنگ ارغوان رو هم ندیدیم فیلم های آقای کیارستمی هم که..... بگذریم .اما شما شانس دیدن این فیلمتون رو از ما نگیرید.


شنبه 26 آبان 1386 - 10:51
5
موافقم مخالفم
 

khob hala ke chi?

محمد رضا
شنبه 26 آبان 1386 - 11:22
4
موافقم مخالفم
 

زهی سعادت که بعضی از ما ها جای خدای ارحم راحمین نیستیم . بابا یک کمی تحمل و سعه صدر هم خوبه ! شما چه طور دوستدار حاتمی کیا هستید که حتی برای او حق تعیین بازیگر اثر خودش رو هم قائل نیستید . از طرف دیگه اگه جای خدا بودید حتما قوت و نون مهناز افشار را به واسطه بازی در چند فیلم که با ذائقه شما جور نمی آمد قطع می کردید . آقای حاتمی کیا هر بازیگری عشقته بیار اگه غیر از این بکنی اثرت اثر حاتمی کیا نیست ! حاصل خرد جمعی ماست که اونوقت یه مولود دیگه ایه. من عاشق دل خسته فیلم های شما نیستم حتی سریال حلقه سبز رو یکی در میون می بینم ولی برای فیلمساز مولف احترام قائلم و امیدوارم بطونی در کمال آزادی فیلمتو بسازی

احسان
شنبه 26 آبان 1386 - 11:25
3
موافقم مخالفم
 

درسته این انتخاب بازیگران خیلی عجیبه!!! ولی یه سوال؟؟!...

شما به حاتمی کیا فیلم سازی یاد دادید؟؟ شما حاتمی کیا ساختید؟ شما بیشتر فیلم می فهمید؟ بذارید هر کی کار خودش رو بکنه! انتقاد بعد از دیدن فیلم!!

بنفشه
شنبه 26 آبان 1386 - 11:26
4
موافقم مخالفم
 

گذشت زمان نشون داده مهناز افشار بازیگری که میشه روش حساب کرد

اشکال کسانیکه ایراد گرفتن این که فقط فیلمای تجاری نگاه می کنند

و فیلم کارگران مشغول کارند و یا چه کسی امیر را کشت، و یا فیلم سالادفصل رو ندیدند که چقدر افشار متفاوت بازی کرده

من که معتقدم حاتمی کیا کارگردان آینده نگریه و که خیلی خوب می تونه موقعیت ها رو تحلیل کنه و نیازی به قیم نداره

منصور-د
شنبه 26 آبان 1386 - 11:29
-2
موافقم مخالفم
 

دَهَت تموم شده مربي!

بيتا
شنبه 26 آبان 1386 - 11:34
-1
موافقم مخالفم
 

درسته منم از اين بازيگرها خوشم نمياد (خصوصا اگه گلزار بياد قاطيشون...) ولي...ولي...ولي يه حس كوچولويي شبه اعتماد اون ته تهاي مغزمه كه ميگه همه اين بازيگرها مقابل دوربين حاتمي‌كيا متفاوت از گذشته خواهند بود... بالاخره شاعر سينماي ايران يه چيزي تو اينها ديده كه انتخابشون كرده . پس ترجيح ميدم فعلا منتظر باشم و به اين حس كوچولو اعتماد كنم.

آقاي حاتمي‌كيا! هرچي كه بسازي، از هر بازيگري كه استفاده كني، خلاصه هركاري كه بكنيد اينقده به شما ارادات و ايمان دارم كه حتما به تماشاي آثارتون مينشينم و با افتخار ميگم طرفدار شما هستم ...

فائزه
شنبه 26 آبان 1386 - 11:45
-1
موافقم مخالفم
 

چقدر تنگ نظری ...

برای بازی هدیه تهرانی تو فرزند صبح هم این ملت همین قدر سروصدا راه انداختند .

ببخشید ولی این آقای حاتمی کیا همون آقایی هستند که فیلم به نام پدر رو با این که آماده بود دیر به جشنواره دادن که سر و صدا راه بیاندازند و ملت بد بخت رو توی صف جشنواره به جون هم بندازند . یادم میاد خیلی ها به ایشون ایراد گرفتن اون موقع ... پس همچین امام زاده نیستن که حالا به خاطر بازی دادن چند تا جوون نابازیگر اینقدر ناراحت شدین ...

من موندم چرا ما فرت و فرت پای شهدای عزیز رو وارد مسائل بی ربط می کنیم .

البته بازیگرانی مثل باران کوثری هم وجود دارند که دوست ندارند توی فیلم های آقای حاتمی کیا بازی کنند ...

زیادی جدی نگیرید ...

چندین نفر
شنبه 26 آبان 1386 - 12:47
3
موافقم مخالفم
 

حاتمی کیا دوستت داشتیم و داریم

حاتمی کیا ترو به جان حاج کاظم بیا و دست از این انتخاب نادرستت بردار

مهناز افشار - محمدرضا گلزار - لیلا اوتادی - حمیدرضا پگاه !!!!!!! و.....

اینها دیگه کی هستند ؟

کجا رفت پرویز پرستویی ؟ کجا رفت رضا کیانیان ؟ گلشیفته فراهانی چی شد ؟ کامبیز دیرباز مرد ؟

این بازیگرنماها دیگه کی هستند ؟

بازم صد قربون مریلا زارعی و سحر جعفری جوزانی و مرضیه برومند و سیروس گرجستانی و...

این سیاهی لشگرها در فیلم جدیدت چی کار میکنند ؟ رضا - بابک - حمید - اکبر و سام از تهران

نیما
شنبه 26 آبان 1386 - 12:48
0
موافقم مخالفم
 

درسته که مهناز افشار بازیگری سطحی است ولی من معتقدم که یک کارگردان حرفه ای و جدی نظیر استاد مسعود کیمیایی(در رییس)-ف.جیرانی(سالاد فصل) و هم اکنون ابراهیم حاتمی کیا- می توانند یک بازی قابل تحمل(و شاید قابل تامل) از این بازیگر تجاری بگیرند ولی با حضور نا بازیگری چون گلزار اکیدا مخالفم... ولی باید قبول کنیم چنین کارگردان بزرگی بیهوده انتخاب بازیگر نمی کند(و البته باید به فکر فروش فیلمش نیز باشد) امیدوارم آقای حاتمی کیا و فیلم جدیدش موفق باشند....

داوود
شنبه 26 آبان 1386 - 13:41
1
موافقم مخالفم
 

ان شا الله که این خبر (خبر بازیگران فیلم جدید آقای

حاتمی کیا) دروغ محض است . ولی اگر راست باشد یعنی .. یعنی

پرویز پرستویی کشک

حمید فرخ نژاد ماست

محمد رضا فروتن کره گیاهی

نه واقعا" آقای حاتمی کیا چه فکری کردید؟؟؟

میخوای فیلمت پر فروش ترین فیلم در (تاریخ سینمای ایران)

بشه

می خوای فیلمت رکورد بشکنه؟؟؟؟ به چه قیمتی

جواب بده دیگه از خودت دفاع کن بگو برای چی این کار

را میکنی بگو می تونی تو همین سایت جواب همه را بدی.

شاید همه ما اشتباه میکنیم.

فريدا نظري
شنبه 26 آبان 1386 - 13:49
-2
موافقم مخالفم
 

براي حاتمي كيا متاسفم كه روزي خودش و فيلم هايش تنها

عشق ما به سينما بود..... حالا

حالا بايد با توسل به بازيگران سطح پايين فيلم هاي تجاري

از فروش فيلم هاي خود مطمئن شود ...؟!!!!...


شنبه 26 آبان 1386 - 13:56
-2
موافقم مخالفم
 

آقاي حاتمي كيا

سلام

ترسم نرسي به كعبه اي اعرابي

اين ره كه تو ميروي....................................................

.............................................................................

..................................................؟؟؟!!!!!!!!

گلاب
شنبه 26 آبان 1386 - 14:48
-1
موافقم مخالفم
 

شديدا با فرشيد موافقم!

بهتره اين آدما ديد و تفكراتشونو عوض كنن چشم ها را بايد شست جور ديگر بايد ديد!

هر كارگرداني حق داره با بازيگرهاي مختلف كار كنه و فيلم هاي مختلف با حرف هاي متفاوت بسازه به قول خود حاتمي كيا كارگردان مثل نقاش ميمونه و همونطور كه حق داره رنگ سفيد يا سياه روي بوم بزنه حق داره كه از ابزارهاي مختلف براي نقاشيش استفاده كنه آبرنگ يا مداد رنگي يا گواش! هيچ كسم حق نداره اين حقو ازش بگيره!

مانی
شنبه 26 آبان 1386 - 15:22
-1
موافقم مخالفم
 

این نظرات متعصبانه محلی از اعراب ندارد. درست است که حضور بازیگرانی چون محمدرضا گلزار و مهناز افشار فروش فیلم را تضمین می کند و این افراد به اصطلاح بازیگران گیشه هستند ولی این واکنش ها درست نیست. ابراهیم حاتمی کیا کارگدان بزرگی است. حتما خود او متوجه انتخابش خواهد بود. کارگردانان بزرگ پتانسیل ها را در بازیگرهای جوان شناسایی می کنند نه شما! چه اشکالی دارد به جوان هایی چون گلزار و افشار هم میدان داد؟ مگر بهرام رادان هم بازیگر گیشه نبود؟مگر در فیلم هایی چون ازدواج صورتی و آبی بازی نکرد؟ اکنون چه کسی می تواند توانایی های رادان را کتمان کند؟

شهرزاد آریانا
شنبه 26 آبان 1386 - 15:41
-2
موافقم مخالفم
 

این همه تعصب برای چه؟ حاتمی کیا فیلم خودش است اختیار فیلمش را هم دارد!

ابوالمعالی
شنبه 26 آبان 1386 - 15:52
0
موافقم مخالفم
 

اخه تقصیر خودت هم هست جناب حاتمی کیا .چنان چهره اسمانی از خودت ثبت کردی که توقعات را بالا بردی .اونموقع که خودت رو تبدیل به بلندگوی بازماندگان جنگ کردی باید فکر این روزها رو می کردی.

خوب این بیچارهها هم حق دارن بگن ازشون سو استفاده کردی.بری بالا و بیای پایین این واقعیست که نصف جایگاه الانت به خاطر ارمانهاییه که داشتی خوب طبیعیه اگه بخوای زیر پا بذاریشون دوستات گریه میکنن و فحشت میدن و دشمنات بشکن می زنن و فحشت میدن.

خلاصه اینکه نکن این کار رو.پشیمون میشی ولو اینکه با این گروه بازیگرات عمر مختار بسازی.

بیتا
شنبه 26 آبان 1386 - 15:58
5
موافقم مخالفم
 

انقدر آتیشی نشید بابا اولا حرف فروتن رو از افشار جدا کنید به نظر من فروتن قرمز و زیر پوست شهری داره که ارزشش خیلی بیشتر از این حرفاست فروتن خودش رو ثابت کرده

ومهناز هم شاید خدا خواست و بالاخره دست از این سوسول بازیاش برداشت و تونست یه ذره درست بازی کنه خدا رو چه دیدین شاید افشار هم تونست یه فیلم خوب تو کارنامه کاریش ثبت کنه

نگران نباشید حاتمی کیا میدونه داره چی کار میکنه اگر از گلزار هم استفاده کنه اونم خوب بازی میکنه

المیرا
شنبه 26 آبان 1386 - 16:0
-2
موافقم مخالفم
 

شورشو در اوردین!!!!!!!!!

ترکیب بازیگراش خیلی هم خوبه

فقط مهناز افشار میلنگه

سارينا
شنبه 26 آبان 1386 - 16:35
2
موافقم مخالفم
 

حتما آقاي حاتمي كيا يه چيزي ميدونسته كه مهناز افشارو انتخاب كرده... كارگرداني كه اين همه افتخار و موفقيت آفريده انقدر سطح فكرش پايين نيست كه بيخود كسي رو انتخاب كنه...مگه فيلمهاي خوب و باارزش نميفروشن؟ يه جوري حرف ميزنين انگار مردم ايران به 2 دسته تقسيم شدن، يكي عوام كه درك كيفيت بالاي فيلمو ندارن و فقط از بازيگراي خوشگل ولي سطح پايين استقبال ميكنن و يكي خودتون كه بيشتر از همه ميفهمين و ميدونين چي درسته. بابا بخدا اينطور نيست. درسته كه فيلماي افشار هيچ كدوم سطح بالا نبودن ولي اين دليل بر بازي بد اون نيست و موافقم كه اگه آقاي حاتمي كيا بخواد ميتونه بهترين بازي رو از اون بگيره. پس اينقدر براي چنين موضوعي مته به خشخاش نذارين و پيش داوري نكنين.

سعيده
شنبه 26 آبان 1386 - 17:26
-5
موافقم مخالفم
 

اتفاقا به نظر من فكر خوبيه

حاتمي كيا خوب بلده از دل همين آدماي گيشه اي يه بازي منحصر در بياره

من كه مخالفتي ندارم

به شرطي كه حاتمي كيا هميشه كاراش خوب بمونه و حتي بتونه نام بازيگراي ديگه رو از گيشه به ايده آل تغيير بده

مصطفي
شنبه 26 آبان 1386 - 17:50
0
موافقم مخالفم
 

تنها چيزي كه ميتونه قانعم كنه اينه كه بزودي خبر تكذيب دعوت از گلزار و افشار رو از زبون خودتون بشنوم و تا اون موقع فقط ميتونم بگم متاسفم براي شما و همه

nooshin
شنبه 26 آبان 1386 - 17:57
4
موافقم مخالفم
 

سلام سلام

انتخاب بازيگران بي نظيره چون ايشون انتخاب كردن.

ميثم
شنبه 26 آبان 1386 - 19:18
1
موافقم مخالفم
 

مگه چه اهميتي داره فيلم حاتمي‌كيا كه حالا اين كه چه بازيگري توش بازي كنه اهميت داشته باشه. دست از اين طرفداري‌هاي كوركورانه برداريد. حالا ديگر مطمئن شدم كه چرا حاتمي‌كيا در اين چند سال هر چي ساخته و هر چي كرده به در بسته خورده. با طرفداراني مثل شما او نياز به دشمن نداره

زیحانه
شنبه 26 آبان 1386 - 20:14
4
موافقم مخالفم
 

البته به نظر من این یورشی که به سمت آقای حاتمی کیا کردن کمی غیر منتظره بود ولی من بازم خوشحالم آقای حاتمی کیا داره فیلم میسازه چون خیلی وقته که فیلم خوب ندیدم.

بعدش هم یکی از اون کامنت ها رو من گذاشته بودم ولی به ایم المیرا اون بالا ازش یاد شده! :)

محمدعلی
شنبه 26 آبان 1386 - 20:48
-2
موافقم مخالفم
 

از همه ی مسولین این سایت سپاس گذارم که درد دل و اعتراض کاربران را انعکاس خبری داد ...

...................
شنبه 26 آبان 1386 - 21:11
2
موافقم مخالفم
 

اينم يك جنجال جديده.

بابا خجالت بكشيد زشته كاري مي كنيد كه آدم حالش از هر چي فيلم و سينما به هم مي خوره.

اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه به اين همه زشتي.


شنبه 26 آبان 1386 - 22:44
-2
موافقم مخالفم
 

vaghean chera mahnaze afsharrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dana
شنبه 26 آبان 1386 - 23:25
1
موافقم مخالفم
 

baba inja chera harki harchi fekr mikone motmaene ke doroste khode hatami kiya midone dare chikar mikone hamon tor ke haj kazemo baraye shoma sakh golzaram misaze dige (hasoda

محمدعلی
شنبه 26 آبان 1386 - 23:50
3
موافقم مخالفم
 

دوستان انگار اعتراضات ما در حال نتیجه دادن است !امیدوارم

اعتراض ها کلی سر و صدا کرده ...!

واقعا حق با کیست ؟


يکشنبه 27 آبان 1386 - 0:6
-1
موافقم مخالفم
 

آقای حاتمی کیا امیدوارم افشار و گلزار و رادان و بقیه که انتخابشون کردی رنگ و بوی حاتمی کیا بگیرن نه حاتمی کیا رنگ و بوی اونا رو در ضمن موقع بنام پدر تو جشنواره گفتی همه از حاتمی کیا انتظار دارن تو کاراش یه قدم بره جلو و این و انتظار زیادی دونسته بودی

اونا پیشکش ولی حداقل عقب هم نرو

المیرا کیمیایی
يکشنبه 27 آبان 1386 - 0:52
-2
موافقم مخالفم
 

ای ول

این کامنت ها بوی حبیب رضایی رو می ده. دوستم . رو بازی کن. به اسم مستعار ننویس. ناراحتی حاجی صدات نکرده؟ عباس دیگه مرده. دوره دوره سلحشوره. فیلمو ببین بعدا کامنت بذار...

هادی
يکشنبه 27 آبان 1386 - 1:7
-2
موافقم مخالفم
 

اینا حالشون خوبه؟ بازیگر کارش فیلم بازی کردن دیگه!!!

به فرزاد
يکشنبه 27 آبان 1386 - 1:26
5
موافقم مخالفم
 

اگر حاتمی کیا کارگردان متوسط است پس بفرمایید کارگردان خوب کیست؟؟؟؟؟


يکشنبه 27 آبان 1386 - 1:31
0
موافقم مخالفم
 

حرف کلاس نیست حرف ارایه بازی خوب است نمی دانم رضا شفیعی جم بی کلاس است یا باکلاس اما باز یگر باهوشی است و خیلی خوب از عهده نقش بر می آید اگر منظورت ارتفاع پست است به بهترین وجه نقش را در آورده

به فرض افشار باکلاس ترین آدم چه ربطی به هنر بازیگری دارد او بازی به شدت ضعیفی دارد

vahid
يکشنبه 27 آبان 1386 - 4:46
-7
موافقم مخالفم
 

ostd hatamikia mikham begam ke dige oon doreye haj kazemet ham tamoom shode....yni khodet khasty!

manbe rnge arghaaneto nadidam.amma midoonam in ldavatet nmitoone jasho begyre.

mahnazeafshar be darde filme t nemikhore

haminjoor golzar..

ammaa frootan ke kimiaee maroofesh kard va bahram ke tooye hokm fogholade bood

mitoone khoob bashe.

diige ba jango haj kazemat khodahafezi kardeeeeeeeeeee?

ba shahid avini???????????????????/

ama ayande hame chizoneshooon mide ............

dvate shisheiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii .....mishkane ostad

bye

امیر.آ
يکشنبه 27 آبان 1386 - 5:57
4
موافقم مخالفم
 

بابا خانم المیرا کیمیائی به حبیب رضائی بدبخت چی کار داری؟..من یکی ازدانشجوای سوره هستم..از این آقا نمره هم نگرفتم.اما خدا وکیلی هفته پیش ازش راجع به همین بازیگرا و حاتمی کیا پرسیدم گفت "تا فیلمنامه نخوندیم که نمیشه گفت کی خوبه کی بده مثه اینه که بچه به دنبا نیومده رو حکم زندان بدیم یا جایزه علمی...بذارین بچه به دنیا بیاد اگه دزد بود ببریمش زندان اگه عالم شد جایزه بدیم"...من بو اینا نمی فهمم اما اگه المیرا خانم دوست داشته بازیگر بشه و کسی تحویلش نگرفته دیگه به خودش مربوطه..بیکارین شما هام

مريم رحماني
يکشنبه 27 آبان 1386 - 10:12
0
موافقم مخالفم
 

آقاي حاتمي كيا

پشت صحنه فيلم سربازان جمعه مسعود كيميايي رو ديدم(خانه هنرمندان) , كاش شما هم بوديد، مهم اينه كه مسعود خان با اعتقادش فيلم مي سازه ....

.

.

.

يه سوال؟

شما هم هنوز با اعتقادتون فيلم مي سازيد؟

من ياد يه جمله اي افتادم كه وقتي خيلي كوچيك بودم،برام نوشتيد

اون موقع 10 يا 11 سالم بود:

..................................براي دخترخوبم

..................................دعاكنيد در كرخه بمانم و در راين

..................................غرق نشوم

...................................ابراهيم حاتمي كيا

.

.

.

من بچه بودم و آن موقع خيلي جمله شما را درك نكردم

ولي فكر مي كنم الان دارم كم كم متوجه مي شوم ، من ولي يادم مانده و براي شما دعا مي كنم.

مهدی پورامین
يکشنبه 27 آبان 1386 - 13:25
-2
موافقم مخالفم
 

- تو چند سال چشات بسته بود.ندیدی سر بسیجی چی آوردن....

- یعنی دیگه بسیجی نیستی..؟

- نیازی به این تــاج ندارم...

شراره فرهادپور
يکشنبه 27 آبان 1386 - 14:0
-2
موافقم مخالفم
 

شهرزاد آریانا

این کاملا درست که حاتمی کیا اختیار کارخودش رو داره . ولی چرا باید به مهناز افشار توهین و بی احترامی بشه؟ نه اینکه من طرفدار افشار باشم ولی اون هم آدمه! افشار احتیاج به موقعیتهایی مثل کار کردن با کارگردانهای بزرگ داره ! در هر صورت برای این جور قضاوتها و این نوع تعصبات کور متاسفم!

m.h.kh
يکشنبه 27 آبان 1386 - 15:47
-2
موافقم مخالفم
 

بيچاره مهناز افشار....كاش عكساشو جمع نكنيم....كاش تو صف فيلماش وانستيم....كاش زيباييشو با گوگوش مقايسه نكنيم....كاش برا اومدن هر دفعه اسمش اين قدر كامنت نذاريم و كاش اين قدر بهش توهين نكنيم.

مهناز افشار به گواهي سالاد فصل كارگران مشغول كارند و چه كسي امير را كشت..بازيگر خوبي شده( نبوده!شده!)....پس يه خورده معرفت خرج كنين دوستان! هر چند كه كلاغ پرش به اين زوديا فراموش نميشه....

m.h.kh


يکشنبه 27 آبان 1386 - 16:35
0
موافقم مخالفم
 

چقدر كوته بين و احمق شده ايم كه با سرعت نور پيش داوري مي كنيم و تا پاي چوبه اعدام مي رويم؛ مهلت دهيد شايد چيزي غير از آن شود كه با چشمان و فكر بسته تان نتيجه گرفته ايد. حاتم يكيا وقتي هنرمند است، وقتي نامدار است كه بتواند از كاه كوه بسازد . افشار را فاطمه كردن يا از پس افشار فاطمه ها را نماياندن هنر است نه پرستويي را جانباز كردن و از حبيب رضايي بازي گرفتن .

چــــــشــــمــــانـــتــــان را بـــــــاز كنـــــيـــــد و جــــــور ديـگـر ببينيد كليشه ها را بايد شكست مهناز افشار را بيرون آمده از تفكر و قدرت حاتمي كيا ببينيد بعد قضاوت كنيد

امير
يکشنبه 27 آبان 1386 - 16:59
3
موافقم مخالفم
 

مگر گلزار و افشار و غيره در ايران زندگي نم كنند، انها فقط يك بازيگرند و همچنبان كه سايرين ، چطور آقايان به بازيگران معلوم الحال در اخراجي ها كاري نداشتند حال كه نوبت به ققنوس سيد مرتضي آوريني رسيد ايراد پيدا كرد. چه مي كشد از دست شما. همين روزهاست كه از پا دربياد و براش مثل ملاقلي پور اشك ريا بريزيد

سفیر
يکشنبه 27 آبان 1386 - 17:2
-1
موافقم مخالفم
 

آقای حاتمی کیای عزیز سینمای جهان چاره ای نداره جز به سمت جذب مشتری رفتن حالا به هر روشی...سینمای جهان چاره ای نداره اما سینمای شما چرا. آقای کارگردان! اینهمه مردمی که اینجا برای شما کامنت گذاشته اند به خدا قسم شما را دوست دارند و به خدا قسم چشم امیدشان در سینما به سمت امثال شماست که این روزها خیلی کم اند. روی حرفهایشان فکر کنید. ببینید چند نفر دیالوگهای فیلم ماندگار آژانس را برای شما نوشته اند. اینها معنی دارد. شما بهتر از من میدانید که فیلم باید از یک درون متاثر و پاک بیرون بیاید تا تاثیر گذار و پاک باشد. اگر از کامرون دیاز بخواهند نقش یک همسر شهید را بازی کند به نظر شما چقدر آن فیلم در تاثیر گذاریش موفق است؟...اصلا با دیدن این زن، تماشاگر چقدر میتواند هم ذات پنداری کند؟...سابقه این زن اجازه میدهد که بیننده او را به عنوان یک فرد متعهد در ذهنش بپذیرد؟...آقای حاتمی کیا!...مردم شاید سواد فیلم سازی نداشته باشند اما در سواد فیلم بینی شان شک نکنید که اولی تخصص شماست و دومی تخصص آنها... وقتی بیننده با دیدن این جور افراد در فیلم های ارزشی اذیت میشود یعنی که حضور این افراد در چنین فیلمی آلودگی بصری محسوب میشود. بگذارید فیلمهای حاتمی کیا همچنان فیلمهایی بماند که کسی برای دیدن سر و وضع و قیافه و قرطی بازی به دیدنش نمی رود. بگذارید همچنان سینمایی بماند که بر خلاف قوانین سینمای جهان پاک مانده است و خدایی. سینمایی که ثابت کرده فیلم اگر حرفی برای گفتن داشته باشد احتیاجی به رنگ و قیافه برای پربیننده بودن و تاثیرگذار بودن ندارد. سخت است! اما حاتمی کیای مردم را برایشان نگه دارید.

مرضيه
يکشنبه 27 آبان 1386 - 19:6
5
موافقم مخالفم
 

ببخشيد خانم ها و اقايان مخالف كه دم از طرف داري حاتمي كيا ميزنيد شما احيانا موضوع فيلمو ميدونين؟؟؟ در مورد سقط جنين در زوج هاي جوان است آيا به نظر شما كارشناسان محترم! براي بازي در اين نقش هاي جوان كدام بهترند: پرستوئي كيانيان فرخ نژاد نيكي كريمي ليلا حاتمي مهتاب نصيرپور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به قول معروف كمي فكر كنيد بعد صحبت بفرمايي!!!!

حاتمي كيا از بهترين فيلمسازهاست و خودش بهتر ميدونه چي كار كنه خوشم مياد به اين حرف ها اصلا توجه نمي كنه و داره كار خودشو ميكنه

تازه به اين نكته فكر كنيد كه نصف اين خبرها شايعه باشد همونطور كه در مورد كارهاي تبريزي بود و بعد از مدت ها خودش اين خبرا رو تكذيب كرد

نادر شهام
يکشنبه 27 آبان 1386 - 20:42
-10
موافقم مخالفم
 

به نظر من فکر بدی نیست یعنی فرصت خوبیه برای خانوم افشار .آقای حاتمی کیا هم به خوبی میتونن بازی بگیرن

ليلا
يکشنبه 27 آبان 1386 - 23:7
0
موافقم مخالفم
 

حيف لقبي كه رشيد پور توي برنامه شب شيشه اي به حاتمي كيا داد.... " شاعر سينماي ايران "

حسين
دوشنبه 28 آبان 1386 - 10:54
-4
موافقم مخالفم
 

واي آقاي حاتمي كيا شما ديگه چرا؟ نه نه ان شاءاله كه دروغه

آره بابا حتما دروغه اصلا مگه ميشه

حاتمي كيا با گلزار و افشار؟ نه دروغه

سیامک
دوشنبه 28 آبان 1386 - 14:54
-4
موافقم مخالفم
 

من نمیدونم دارید حرص چیو میخورید... کدوم سینما؟ کدوم هنر ؟ دوره دورهء عروسای رنگارنگ و سوژه های جفنگ و آکتورهای قشنگه... کجان کیارستمی و نادری و عیاری؟ تقوایی و بیضایی و.... نه قربون شما برم. بساط آبگوشت تو سینمای ایران خیلی وقته دوباره پهن شده. خوب وقتی هم که این بساط طرفدار زیاد داره چرا جمعش کنن؟ بذارین کارشونو بکنن... ما که خیلی وقته قید این سینما رو زدیم... خسته نباشید میگم به اهالی زحمتکش سینمای نو!!!!...

sayna
دوشنبه 28 آبان 1386 - 16:26
3
موافقم مخالفم
 

ajab melati hastim ma

baba sabr konid shayad hamin bazigaran gisheii ham khodeshuno tore dige neshun bedan

شهرام
دوشنبه 28 آبان 1386 - 17:53
0
موافقم مخالفم
 

درسته که این دو بازیگر در حد فیلمهای آقای حاتمی کیا نیستند ولی به نظر من باید به آنها این فرصت رو بدیم که خودشونو نشون بدند. شاید کا با آقای حاتمی کیا باعث بشه که خوشونو پیدا کنند و مسیرشون عوض بشه.

نباید عجولانه تصمیم گرفت.

paria santouri
دوشنبه 28 آبان 1386 - 20:52
-4
موافقم مخالفم
 

سلام

یه وبلاگی نظرسنجی یا در واقع فستیوالی بسیار بزرگی و معروفی

رو راه انداخته با عنوان بهترین( فیلمی که هنوز ندیده ام)که سنتوری یکی از گزینه هاشه.متاسفانه طرفدارای خانم میلانی(که گفته میشه وبلاگ ماله ایشونه)فیلم خانم میلانی رو زدن.بیایید با شرکت تو این فستیوال و زدن سنتوری اولین جایزه رسمی رو به این شاهکار بدیم که مسولین ببینن آدرسش پایینه

bacinema.blogfa.com

ز ن د گ ی
دوشنبه 28 آبان 1386 - 23:43
0
موافقم مخالفم
 

فقط نظرهای مخالف با کار آقای حاتمی کیا رو در قسمت نظرات بازتاب میدید ؟ !!!!! ؟

کاوه
سه‌شنبه 29 آبان 1386 - 1:31
3
موافقم مخالفم
 

سلام

آقای حاتمی کیا، از آنجا که میدانم از مهناز افشار و گلزار در فیلمت چه میخواهی؛ بی صبرانه منتظر فیلم بعدی میمانم!!!

پندار
سه‌شنبه 29 آبان 1386 - 10:10
-2
موافقم مخالفم
 

من اصولا علت اینهمه جنجال رو متوجه نمیشم . حاتمی کیا برای من نه حاجیه نه اخوی نه سردار نه هیچکدوم از این لقبهای عجیب و غریب دیگه ای که دوستان بهش میدن . حاتمی کیا یکی از کارگردانهای سینمای ایرانه که اتفاقا کارگردان خوبی هم هست . برای قضاوت در مورد فیلمهای کارگردانان خوب هم باید منتظر ساخته شدن اون فیلمها موند . ایشون احتمالا یه کمی درکش از مقوله ی فیلمسازی از این دوستانی که اینجا مرثیه خوندن و نامه عاشقانه نوشتن بیشتره . چون درکش یه کمی بیشتره لابد میدونه مهناز افشار تو چه فیلمهایی بازی کرده و حتما یه چیزی توی کله شه که داره از این آدم استفاده میکنه . بنابراین بهتر نیست یه کمی صبر کنیم تا فیلمو ببینیم اول بعد در موردش صحبت کنیم ؟

در ضمن یه خزعبلاتی هم در مورد ارتباط چشم سبز و سوسول و ضدانقلاب بودن بعضی از دوستان نوشتن که من شخصا متوجه نشدم ! اگه مسئله به این راحتی حل میشه میگیم لنز قهوه ای یا سیاه بذارن !

نازی
سه‌شنبه 29 آبان 1386 - 12:40
-1
موافقم مخالفم
 

دوستان یه ذره زود اظهار نظر کردید،مثلا تام کروز تو چشمان تمام بسته همون تام همیشگیه؟یا دی کاپریو که واسه اسکورسیزی بازی کرد یا نمونه ایرانیش هدیه تهرانی تو چهارشنبه سوری،احساس نمیکنید پرستویی داره کلیشه میشه؟دلم برای بازیش تو آدم برفی تنگ شده،به نام پدر واقعا تکرار آژانس بود حرف تازه ای نداشت!اگه هی حاج کاظم ها تکرار بشن سینما پیشرفت میکنه؟ خداییش گلزار تو بوتیک همون آدمه؟میشه مثل برزیل با بهترین بازیکنا،حذف بشی یا مثل ایرلند بدون هیچ ستاره ای قهرمان اروپا شی!مربی باید مربی باشه و هوادارا صبور!که شما نیستید

هاله
سه‌شنبه 29 آبان 1386 - 13:25
0
موافقم مخالفم
 

ای کاش ابراهیم حاتمی کیا بداند که ما هنوز روی نام حاج کاظم (و خودش که خالق اوست) قسم می خوریم. این ... را چه به خیبری پر سوز...؟؟؟

ali
سه‌شنبه 29 آبان 1386 - 16:1
-1
موافقم مخالفم
 
علی سنتوریا کجایید که آبرومون رفت!تو رو خدا تو نظرسنجیه شرکت کنید تو وبلاگه امروز صبح بالاخره لو داده بود که: در رابطه با نظرسنجی بزرگ باسینما در حال حاضر سوپراستار میلانی اول است و سنتوری ٫تسویه حساب٫کنعان بسیار فشرده ۲ تا ۴ ام هستند.خبرهای بعدی <فقط>از طریق وبلاگ بزرگ باسینما اعلام میشود. تو رو خدا نذارید جایزه تماشاگران به میلانی برسهآدرسشم که دیگه معروفه bacinema.blogfa.com
میثم
سه‌شنبه 29 آبان 1386 - 17:58
-4
موافقم مخالفم
 

واقعاً همه نظرها اینقدر مخالفه یا اینجا فقط مخالف ها رو میبینیم؟؟!! اما به نظر من باید صبر کنیم ببینیم نتیجه چی میشه! همتون باس بدونین اسم حاتمی کیا برای گیشه بسه و ایشون هیچ نیازی به استفاده از این بازیگران برای این منظور ندارن. . . .

این را هم بگم...آقای حاتمی کیایی که دوست ترینت دارم، نگرانم......

فاطمه
سه‌شنبه 29 آبان 1386 - 18:57
17
موافقم مخالفم
 

سلام نباید عجولانه تصمیم گرفت شاید این فیلم این سری بازیگران را می طلبد و شاید یه فرصت برای مهناز افشار ودیگران است تا خود را مقابل دوربین آقای حاتمی کیا محک بزنند باید صبر کرد وفیلم رادید.

بهاره
سه‌شنبه 29 آبان 1386 - 22:20
0
موافقم مخالفم
 

عفت کلام هم خوب چیزیه. خانم ها و اقایان به اصطلاح طرفدار و مثلا روشنفکر تمام نشد این شوء توهین ها وانواع اقسام متلک هاکه به راه انداختید .

شمایی که ادعای فضل میکنید

یادتون نره که حاتمی کیا همون حاتمی کیای اژانس شیشه ایه .خیلی هاتون هنرمندی پرویز پرستویی و حبیب رضایی رو با این فیلم شناختید.تا قبل این حبیب رضایی میشناختید؟ چند نفرتون فرخ نژاد را میشناختید ؟چند نفر میدونند که اقای رضایی از استادای به نام بازیگری هستند . اگر هوادارید اگر طرفدارید باید حمایت کنید. نه اینکه تا نام بازیگر فیلمش باب میلتون نبود ناجوانمردانه سنگ سار کنید. یکهو بفرمایید ایشان از دین و اعتقاداتشون برگشتند. نون به نرخ روز خوردن یعنی چه؟

مگرهمین نیکی کریمی که برای خود حاتمی کیا علم کرده اید شام عروسی تجاری اش را ندیده اید.مگر میشود بازی تاثیرگذار پارسا پیروزفر چشم رنگی و امین حیایی گیشه ای را در فیلم نقاب ندیده گرفت .مگر الناز شاکر دوست گیشه ای را در اتوبوس شب ندیده اید .

به وجدانتان رجوع کنید .

اگر حاتمی کیا نبود پرستویی که هیچ حتی حاج کاظم هارا هم نمی شناختیم.

نسل امروز حتی به نام پدر حاتمی کیا را هم نفهمید.حاتمی کیا هنوز هم شاعر سینمای ایران است .او هنوز هم میتواند گلزار و افشار به نام بسازد .اگر این بازیگران فرصت کار کردن با کارگردان حرفه ای را داشتند شاید الان به عنوان بازیگر تجاری مطرح نبودند.

دوستان اعتماد کنید و حمایت

و شما هم مدیران این سایت پر اوازه کمی دست از رفیق بازی بردارید حرفه ای تر می شوید.

MohammadReaz
چهارشنبه 30 آبان 1386 - 2:8
-1
موافقم مخالفم
 

aghaye hatamikia,man age jaye to boodam in filmo ba GOLZARo baghye misakhtam,jooriam misakhtam ke dahane in be estelah montagheda baste beshe ke enghad naghdaye chert nakonan....


چهارشنبه 30 آبان 1386 - 17:46
4
موافقم مخالفم
 

من فرخ نژاد و از عروس آتش میشناسم

مردم خجالت بکشید تو کار استادم دخالت نکنید شما به اندازه سر سوزن هم نمیفهمید در صورتی که حاتمی کیا عمرش رو تو این کار گذاشته

parisa santoori
چهارشنبه 30 آبان 1386 - 20:36
1
موافقم مخالفم
 

سلام!بچه ها وبلاگ با سینما رو که یادتونه(مجریه طرح بهترین فیلمی که هنوز ندیده ام)فکر کنم نظرم در مورد رییس وبلاگ درسته یا خانم علیدوستیه یا تهمینه میلانی مطلب زیر روی صفحه اصلی این وبه که آدرسش هم پایینه:

از امروز صبح(صبح ما یعنی ۱۲ شب!)در این فکر بودم که چه عنوانی را برای روز فرخنده میلاد هشتمین دب اکبر انتتخاب کنم و دم مقاله بچسبونم(متاسفانه زندگی من شده:لوکیشن٫خانه٫خواب وبالعکس!)دیدم خیلی پرتم از این تهران٫برای خودم یه دنیای فانتزی ساخته ام٫دنیایی بدون بنزین کوپنی٫شیر کیسه ای٫صف اتوبوس٫فلافل علی بابا....)به خودم گفتم(ت.ع)خیلی عقبی از این دنیا(شوتی!)

با این اوضاع بوق بوقی دیگه کی میفهمه رضا کی بود؟(استفهام انکاری!)یکهو زبونمو گاز گرفتم شایدم لپمو!گفتم:این حرفا چیه میزنی؟دوباره این فکر افتادم در زندگی روز مره من جای رضا و خاندان پاکش کجاست؟(اینم استفهام انکاریه!)

به راستی کداممان پشت چراغ زرد صبر رضایی داریم؟در مراودتها منش رضایی داریم؟کجا ضامن بچه آهویی؟آخرم همون ایده اولیه اومد سراغم:

روزها رفت گو رو باک نیست تو بمان ای آن که جز تو پاک نیست

راستی یادم اومد یه چیزیو ما متاسفانه یا خوشبختانه به دلیل شغلمون یا جلوی دوربینیم یا پشتش یا بیکار.وقت نمیشه درست حسابی وب را آپ کنیم٫اگر کسی میتونه هر فعالیتی برای ما مثل درج اخبار در وب و...انجام بده لطفا در کامنتها ایمیل بگذاره تا تماس بگیریم.

راستی با اقای حداد(همشهری جوان)قراره صحبت کنم اگه شد نتایج نظرسنجیه خدایی بزرگ(!) باسینما را از یک منبع موثق اعلام کنیم نتایج یکم به نفع من شده تا دیشب!

بچه ها نظرسنجیه خیلی مهمه برید و سنتوووووووووووووووووووووووووووووووری رو بزنید تا اول شه ایشالله!

bacinema.blogfa.com

sama
پنجشنبه 1 آذر 1386 - 9:40
-4
موافقم مخالفم
 

اگه طرفداراي حاتمي كيا واقعا بهش اعتماد داشتن متوجه مي شدن كه ايشون مي تونه از هر بازيگر سطح پاييني هم به خوبي بازي بگيره .

مطمئن باشيد همون بازيگرايي كه الان از نظرتون براي بازي در فيلم حاتمي كياي بزرگ كوچك اند بهترين بازيهايشان را انجام خواهند داد و بهتر است به جاي اين همه انتقاد براي

ايشان آرزوي موفقيت كنيم.

با تشكر

نرگس شفیعی
پنجشنبه 1 آذر 1386 - 12:46
1
موافقم مخالفم
 

سلام به همه

ما کاربران سایت سینمای ما در نظرسنجی وبلاگ با سینما گزینه (((((((((سنتوری ))))))))))را انتخاب میکنیم

تو رو به رفاقتمون فقطططط سنتوووووری رووو بزن

آدرسشم که میگن ویلاگ خانم میلانی و شرکاست به آدرسه::

http://bacinema.blogfa.com/

راستی فکر کنم رقیب جدیدی برلی سینمای ما تو راهه!

QUESTION
پنجشنبه 1 آذر 1386 - 16:34
4
موافقم مخالفم
 

TO RO KHODA!!! yek nafarbe man begeh chera BARAN KOSARI doostnadareh ba HATAMI KIA kar koneh???????????????????????????

حمیده
جمعه 2 آذر 1386 - 0:1
0
موافقم مخالفم
 

سلام

فقط یه سوال این آیا به این خبر مطمئن هستید یا این هم یکی مثل خبر ساختن فیلمی ض فیلمه 300؟ کدومش راست یا شایعه


جمعه 2 آذر 1386 - 3:9
9
موافقم مخالفم
 

اقا سایتتون خوب گرفته ها

میتونید بخش جدا مخصوص مشاجره سینمایی بزارید

مهسا
جمعه 2 آذر 1386 - 11:29
3
موافقم مخالفم
 

ای بابا مگه بهرام رادان و مهناز افشار و دیگر بازیگرانی که حاتمی کیا برای کارهاشون پیدا کردند بازیگران بدی هستند؟؟ که اینجوری نظر میدید؟؟؟ (هرچند به حاتمی کیا نمیاد که با مهناز افشار و سحر جعفری جوزانی و به خصوص گلزار کار کنه ) اما در هر حال نباید زود قضاوت کنید چون حاتمی کیا میدونه چه کار میخواد بکنه و با اجازه اتون از شما خیلی بیشتر میفهمه

soheil
جمعه 2 آذر 1386 - 14:45
0
موافقم مخالفم
 

آقا ابراهيم...من نه از گلزار بدم مياد نه از مهناز افشار،،، ولی کجا داداش...پياده شو با هم بريم... شما اجازه نداريد

سينمايی رو که ما رو باهاش بزرگ کردی به همين سادگی فدای نو آوری بکنی... جای پای پرويز پرستويی و کيانيان

و فرّخ نژاد جاي پای رادان و گلزار و مهناز افشار نيست...

ميترسم نه ديگه واسه فيلمات 4 ساعت زير بارون تو سف وايستم...نه با گريه بازيگرات عين ابر بهار گريه کنم...

boojar
جمعه 2 آذر 1386 - 19:19
3
موافقم مخالفم
 

اگه اين خبر واقعيت داشته باشه ، حقيقتا بايد به حال سينماي ايران گريست كه كارگرداني مثل آقاي حاتمي كيا ، بر اساس چه معياري دست روي هنرپيشه اي ميزاره كه فقط براي كارگرداناني خوبه كه ميخوان نام آشنا بشن .

آقاي حاتمي كيا ، اگه براي طرفداران تفكراتتون توضيح بديد كه چرا قصد اين كاررو داريد خيلي زحمت لطف ميكنيد .

احسان
شنبه 3 آذر 1386 - 0:36
0
موافقم مخالفم
 

آقای حاتمی کیا مگه داری سالاد درست می کنی؟

محمود
شنبه 3 آذر 1386 - 14:40
-3
موافقم مخالفم
 

یاد داستان پیرمرده و پسرش و خرش می افتم. اگر حاتمی کیا بخواد حرفای شما رو گوش بده، که آخر جای خرش تو رودخونس. فکر هم نمی کنم بازیگرهای فیلم های قبلیش رو با مشورت شما انتخاب کرده باشه. یک جوری حرف می زنید انگار افشار و گلزار از فضا اومدن.  چرا نمی تونید توی مغزتون فرو کنید که همه ی این آدمها توی یک جامعه زندگی می کنند و سرنوشتشون به هم پیوند خورده؟ حتما باید اینقدر تفرقه ایجاد کنید که جامعه متشنج بشه؟

مجید
يکشنبه 4 آذر 1386 - 11:59
2
موافقم مخالفم
 

خواهش میکنم کار خودت را بکن چون به شما اعتقاد دارم.

ابراهیم چون اینطوری است دوست داشتنی است.

مجید

مالزی

فریاد
دوشنبه 5 آذر 1386 - 13:23
0
موافقم مخالفم
 

من زیاد از فیلم سر در نمیارم اما شاید اگه یه کم جوون ها رو در نظر بگیریم بهتر باشه شاید بهتر باشه با یه زبون دیگه که جوونا بیشتر دوست دارند مسائل رو طرح کنیم و منصفانه به دیگران هم اجازه محک زدن خودشون و بدیم مثل نیکی کریمی که از عروس به دیوانه ای از قفس پرید ،پریدحالا بابقیه اش کارندارم اما مطمئنم آقای حاتمی کیا برای فیلم جدیدش هم یه فکرایی کرده وشاید میخواد تاثیر گذارترش کنه. فیلم خوب باید دیده بشه

سید حسین
دوشنبه 12 آذر 1386 - 17:47
0
موافقم مخالفم
 

سلام آقای حاتمی کیا.

نمی دانم چه سری است میان شما، ملا قلی پور و این سینماداران.

تا قبل از این خبر فیلم های شما و آقای ملی قلی پور را می دیدم، می خندیدم، می گریستم و مسرور یا حساس می شدم... و همچنین بعد از این.

فیلم های شما را دیدم اما هر بار مشکلی داشتید، برای اکران برای ... نمی دانم چرا مشکلات در این سینما فقط به پای شما و ایشان بود... و می دانم که هست.

می دانم به اندازه ی تک تک مشکلاتی که داشتید و دارید و کم لطفی هایی که در حقتان شده بغض دارید و شاید حسرت نمی دانم.

من به اندازه ی تک تک سکانس های فیلم های تان به شما اعتماد، اطمینان و امید دارم، و به همان اندازه طرفدار بوده ام و بیشتر از آن برای فیلم هایتان سینه سپر کرده ام، اما با شنیدن این خبر یک لحظه ساکت شدم... مسکوت ماندم انگار که مهری نه بر دهان که بر فکرم زدند، سست شدم. و متحیر تر از تحیر.

اما هنوز به شما و به همان اعتماد به شما به اندازه ی تک تک سکانس هایی که ساخته اید، اعتماد دارم و به همین خاطر مثل خیلی از دوستان گلایه نمی کنم، اما در دل از شما گلایه دارم. نمی گویم دیگر شما همان نیستید، یا دیگر تماشاگر شما نیستم، نمی گویم دیگر برایتان سینه سپر نمی کنم، نمی گویم دیگر مثل قبل که به پای هر چه ایستادید، ایستادم... نمی ایستم، دیگر به پای فیلم هایتان نمی خندم، گریه نمی کنم یا زندگی نمی کنم. چون نمی توانم.

نمی دانم با این فیلم می خواهید چه بگویید، شاید می خواهید ثابت کنید که می توانید اما نخواسته اید. که گیشه را به قلب تماشاگر ترجیج دهید، شاید می خواهید بسازیدش تا مهری بر دهان همه بگذارید که می توانستید اما نکردید. باز هم نمی دانم.

و شاید هم می سازید که این بغض خود و تمامی من و ما هایی که همراه شما و با هر فیلم و هر مشکلتان بغض گرفته ایم را بشکنید...

باز هم نمی دانم...

اما اگر این طور است، بشکنید...

بشکنید این بغض را...

هرچه می خواهد دل تنگتان و دل های تنگ ما

شما بگویید...

تماشاگر همیشگی یک بغض شکن.

میلاد واحسان
چهارشنبه 14 آذر 1386 - 1:14
-3
موافقم مخالفم
 

سلام ابارهیم جان از اینکه در فیلم جدیدت از اقای گلزار دعوت کردید نهایت سپاس را داریم چه خوب می شد اگر از اقای حمید فرخ نژاد در کنار اقای گلزار استفاده میکردید دیگر عرضی ندارم جز موفقیت شما خدا نگهدار

سعيد
سه‌شنبه 20 آذر 1386 - 0:17
3
موافقم مخالفم
 

از آقاي حاتمي كيا انتظار بيشتري داشتيم. البته الان مدتيه كه با اينگونه اعمال ايشان برخورد ميكنيم و مثنكه كم كم بايد بهش عادت كنيم ولي اون چيزي اين وسط از بين ميره چهره انقلابي و ارزشي كه از ايشون تو ذهنمون داشتيم. انشاءلله خدا همه رو هدايت كنه كه بسيار محتاج هدايتيم.

ماندانا
پنجشنبه 29 آذر 1386 - 15:35
-1
موافقم مخالفم
 

بازي خانم افشار وآقاي فروتن يك سبك خاص و سطحي دارد اما آقاي هاتمي كيا عمقي كار مي كند و به نظر من در انتخاب بازيگر اشتباه كرده اند.

علی مهدوی
پنجشنبه 13 دي 1386 - 17:18
2
موافقم مخالفم
 

به نظر من نباید زود قضاوت کرد.

ابراهیم حاتمی کیا از بازیگران محبوب مردم دعوت به عمل می آورد تا همگی بر سقط جنین که موضوع اصلی فیلم است اعتراض کنند .

اینکه مردم ببینند گلزار و افشار به کارگردانی حاتمی کیا در برابر این جنایت موضع می گیرند قطعا در موضع گیری خود در قبال این قضیه تغییرات جدی خواهند داد.

سارا
دوشنبه 17 دي 1386 - 4:5
5
موافقم مخالفم
 

چقدر از آخرین کامنتی که در متن اومده بود بدم اومد. انتقاد هم باید هنرمندانه باشه وگرنه باعث انزجار میشه.

__!!!__
چهارشنبه 19 دي 1386 - 21:5
-3
موافقم مخالفم
 

aghaye shahriyar bebakhshid mishe befarmayid santoori che eshkali dasht torokhoda dige be khodet ejaze nade darbareye mehrjooyii intor nazar bedi man vaghean gij shodam mage santoori bad bud?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


چهارشنبه 19 دي 1386 - 21:6
-7
موافقم مخالفم
 

mage golshifteo bahram radano hamed behdado ... mordan ????????!!!!!!!!!!!!


چهارشنبه 19 دي 1386 - 21:8
-3
موافقم مخالفم
 

aaaaaaaaaaaaaa che mardome ehsasiyi darim eyval eyval

reza
سه‌شنبه 25 دي 1386 - 13:4
3
موافقم مخالفم
 

nazar nazre kargardaneh khanome afshar ok hast

arsalan
يکشنبه 28 بهمن 1386 - 23:33
-6
موافقم مخالفم
 

dorost mishe

روزبه
يکشنبه 12 اسفند 1386 - 2:52
2
موافقم مخالفم
 

صدبارگفتم!! باز هم میگم!! کارگردان خوب از سنگ هم هنرپیشه میسازه!!! چه برسه به انسان!!!!! و کارگردان بد درست برعکس.علی نصیریان در پرواز در حباب افتضاح بود . ودر میوه ممنوعه بی نظیر و فوق العاده.

زهرا
شنبه 17 فروردين 1387 - 13:36
-1
موافقم مخالفم
 

باورم نمی شه!!!

حاتمی کیا کجا و افشار و ... کجا؟

حتما شایعه است!!

حیف به خدا قداست فیلم های حاتمی کیا با امثال اینا خراب بشه!

محمد
دوشنبه 23 ارديبهشت 1387 - 20:6
-5
موافقم مخالفم
 

سلام به همه کسانی که نظر داده اند

میخواستم بگم آیا شما تا حالا مهناز افشار رو توی فیلمهای کارگردانهای کاربلد دیدید....یا فیلم طنز بوده یا کارگردانی بی سواد همچون تهمینه میلانی بوده

به نظر من غیر از چند فیلم که کارگردانهای سطح3 بوده بقیه فیلمهای افشار در حیطه فیلمهای جدی و معناگرا نبوده

پس لطفا هم فرصتی به مهناز افشار برای نشان دادن خودش بدهیم و هم فرصتی به حاتمی کیا

پس فقط با دیدن چند فیلم بی پایه و اساس یک بازیگر و به خاطر تندروی ها یک کارگردان خبره را زیر سوال نبریم

محمد جواد
شنبه 4 خرداد 1387 - 3:27
-4
موافقم مخالفم
 

خیلی وقته که از حاتمی کیا دلسرد شدم و قصد داشتم تو وبلاگم حتما یک نامه براش بنویسم

فقط آژانس شیشه ای یا روبان قرمز یا از کرخه تا راین یا بوی پیراهن یوسف یا... هر کدوم از این فیلما به -غیر از دو سه فیلم آخرش- کافیه که باعث بشه تا آخر عمرم جزو اولین کسایی باشم که فیلمای حاتمی کیا رو روی پرده ی جادویی می بینن؛ چون هر کدوم از این فیلمها واقعا قابل احترامن و حاتمی کیا هر تغییری بکنه، این فیلما رو نمیتونه کاریش کنه

ولی نا امید نیستم و اظهار نظرم رو میذارم بعد از دیدن فیلم (اگه زنده بودم)

سجاد
پنجشنبه 1 اسفند 1387 - 15:48
-5
موافقم مخالفم
 
خبرگزاری هنر، کامنت‌های کاربران «سینمای ما» در واکنش به خبر مربوط به بازیگران فیلم حاتمی‌کیا را بازتاب داد / «واکنش شدیدکاربران اینترنتی به بازیگران فیلم حاتمی کیا»

نظر شما اینه خانوم افشار بازیگر خوبین .واقای حاتمی کیا کارگردانن خودشون میدونن چی کار می کتن .پس لطفا نظرتونو واسه خودتون نگر دارین

semiramis
جمعه 9 اسفند 1387 - 14:58
6
موافقم مخالفم
 
خبرگزاری هنر، کامنت‌های کاربران «سینمای ما» در واکنش به خبر مربوط به بازیگران فیلم حاتمی‌کیا را بازتاب داد / «واکنش شدیدکاربران اینترنتی به بازیگران فیلم حاتمی کیا»

man hich enteghadi nadaram

az hameye doostan ham mikham ke ye zare az enteghadhashoon kam konan

mahnaz afshar too kheyli az filmahash ghabeliathaye khodesho neshoon dade

akhe cheraaaa inhame enteghad

shoma ro be khoda ye zare be bazigarhaye javoon forsat bedin ke khodeshoon o karashoon o tasbit konan

mahnaz afhsar honarpisheye khoobiye va kheyli jaye pishraft dare

inhame enteghad nakonid shoma ro be khoda ye kam behesh forsat bedin

base inhame enteghad

semiramis
جمعه 9 اسفند 1387 - 15:6
-3
موافقم مخالفم
 
خبرگزاری هنر، کامنت‌های کاربران «سینمای ما» در واکنش به خبر مربوط به بازیگران فیلم حاتمی‌کیا را بازتاب داد / «واکنش شدیدکاربران اینترنتی به بازیگران فیلم حاتمی کیا»

man ta hala nadide boodam too cinemaye iran az hich bazigarirayi be endazeye mahnaz afsharo mohamadreza golzar enteghad konan

engar hich vaght too cinemaye ma bad o badtari naboode

VAGHEAN MOSHKELE SHOMA BA GOLZAR O AFSHAR CHIYE??????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

inhame enteghad faghat be khatere khosh ghiafe boodan o por tarafdar boodane in 2 nafare va inke pooldar o poolsazan

mosheke shoma hesadate

hamin

semiramis
جمعه 9 اسفند 1387 - 15:13
3
موافقم مخالفم
 
خبرگزاری هنر، کامنت‌های کاربران «سینمای ما» در واکنش به خبر مربوط به بازیگران فیلم حاتمی‌کیا را بازتاب داد / «واکنش شدیدکاربران اینترنتی به بازیگران فیلم حاتمی کیا»

daste khodetoon nist dige iraniye o enteghad o enteghad o enteghad

bayad ye ja sabet konid ke irani hastin o faghat hamino baladin

na ehteram be digarano kareshono nazareshoon

manam ham be onvane ye az bishomar tarafdaraye mahnaz afhsar o aghaye hatami migam ke ham aghaye hatami o entekhabash dorost o be jas ham kare khanoome afshar khoobe o jaye pishrafte bishtar o bishtar dare

lotfan shoma ostadan cinema forsat bedin

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  



module-htmlpages-display-pid-97.html



             

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2008, cinemaema.com
Page created in 2.35714507103 seconds.