علی
دوشنبه 28 آبان 1386 - 14:17
|
اقای حاتمی کیا من از دوستداران شما بودم ولی حالا...........
|
مريم رحماني
دوشنبه 28 آبان 1386 - 14:46
|
بعد از ديدن فيلم هاي عمو ابراهيم يك احساس خنك در زير پوستمان حس مي كرديم،.... حس سردي كه تنها بچه هاي هم نسل من خوب مي فهمند حالا بايد التماسش كنيم ... ؟ ؟ آقاي قادري ممنونم از تحليل شما ولي... تا آقاي حاتمي كيا،همون عمو ابراهيم سابق را برايمان زنده كند.. به نظر شما چقدر صبر كنيم كافي است؟؟؟؟
|
parinaz
دوشنبه 28 آبان 1386 - 15:2
|
movafegahm , bazigar on kario anjam mide ke azash mikhan , inke ma chan vaghti hast ba sisate jadidi az tarafe kargardanao tahie konandeha robe ro mishim ke mozoee ke jaleb niso ba hozore honarmandane mahbobo va edeye dige ta hodoi mahbob + tablighat miszan be khodre mardom midan ,taghsire bazigar nist ..mosalaman age filmi ke fahgat radan ya fahgat golzar bazi koneh on jamiatiro hardoshon bazi konan be tarafe salonaye cinema nemikeshoneh , pas hala age frotan,golzar, radan ,tehrani, afshar.... hame ba ham ,,che shavad ,,,ama in yebode hgesas ke mikhad bode bi mohtava bodane ghaeseharo por koneh....baraye cinemaye iran motasefam ...
|
بيتا
دوشنبه 28 آبان 1386 - 15:3
|
ممنونم آقاي قادري مثل هميشه اصل مطلب رو گفتيد... نميدونم به هر حال آقاي حاتمي كيا هم بعنوان يك انسان حق دارند كه تغيير كنند و نظراتشون عوض بشه... اون روزها اونطوري فكر ميكردند و حالا اينطوري فكر ميكنند.. شخصاً ترجيح ميدم به خاطر تمامي لحظههاي نابي كه با فيلمهاي ايشون تجربه كردم اميدوارانه منتظر باشم... در مورد بازيگرايي كه كانديد شدند هم فقط ميدونم كه حضور در فيلمي از آقاي حاتميكيا يك فرصت عاليه كه بنظرم نبايد از دست بدنش...(البته بجز آقاي رادان چون ايشون براي فيلم ترديد تعهد دارند.)
|
matin
دوشنبه 28 آبان 1386 - 15:10
|
belakhareh radan bazi mikone ya golzar ????motmaenan ba ham bazi nemikonan chon sayeye hamo ba tir mizanan
|
nevisandeh
دوشنبه 28 آبان 1386 - 15:17
|
che ajab aghaye ghaderi balekhare shoma ham be in natije residid ke golyar bayigare khoobi hast va agaram ta be emrooy naboode alan dige shodeh albate bad ay filme bootik bayigare maheri shod vali khoob kasi ghadresho andonest
|
bahar . tabasom
دوشنبه 28 آبان 1386 - 15:18
|
aghaye ghaderi nokati ro didam ke khoobe inja gofte beshe aval, shoma bazigarani mesle afshar va golzar ro ke ba tamame shanshaye bazigarishoon ta be hal natoonestand baziye ghabele ghaboole neshoon bedan ba khanome karimi moghayese mikonid hatta avalin karhash bazhaiye aali mahsoob mishan dovom, tarafdaran agahye hatamikia ta onjai ke man midonam tarseshon az avaz shodan dastan nist az zaif shodane one sevom ,aghaye hatamikia harchi bashe shenagare maheriye hatta age majboor beshe ya bekhad dar rayn bashe. rood ye chize shena ye chize dige haji mitone roodesh ro avaz kone vali nemitone shenakardan yadesh bere chaharom , bahse zibai shenasi nist age deghat karde bashin aksare mokhalefatha barmigarde be afshar va golzar dar sorati ke radan ham zibast vali nokte injast ke bahs sare chehre nist chon age bood golzar va radan dar ye daste gharar migereftan vali hala ke intor nashode bayad bedonim ke bahs sare tafavote in dotast yani bazigari chizi ke taghriban sabet shode dar vojode radan hast va dar golzar nist nemishe goft kodom khobe va kodom bad bazigari ya delbari chon daghighan tafavoti ke beyne in do ravesh hast be khode golzar va radan ham barmigarde golzar baraye bazigari varede cinema nashode va inja tavaghoe bijai nist ke az hatamikia entezari joz entekhab golzar dashte bashim panjom , yeki az dalayeli ke be name pedar natonest mesle baghiyeye asare ishon bashe hamoon manfeat talabi bood , chizi ke be har nahvi azash estefade beshe nemitone ziyad hamrah ba sedaghat bashe va moshkel injast ke estefade az bazigaran gishei barmigarde ba hamoon manfeat talabi va....... kash be name pedar tekrar nashavad (rasti in nazar ye bar taid nashod omidvaram eshkal az sistem boode bashe)
سینمای ما - دوست عزیز لطفا پیام هایتان را فارسی تایپ کنید تا هم خواندن اش راحت تر باشد و هم تایید کردن اش. ممنون.
|
منصور
دوشنبه 28 آبان 1386 - 15:19
|
من كاملا با مريم رحماني موافقم و ايشان چقدر زيبا اين موضوع را بيان كردند.و من اضافه ميكنم كه ابراهيم هم راه محسن را پيش گرفت...
|
دوشنبه 28 آبان 1386 - 15:22
|
خیلی جالبه هشتاد درصد خبرای سایت شده درمورد حاتمی کیا خوشم اومد چه کرده این استاد ایول
|
م.ا
دوشنبه 28 آبان 1386 - 15:22
|
دمت گرم استاد. نوشته خوبی بود.
|
المیرا
دوشنبه 28 آبان 1386 - 15:41
|
من نمیدونم اقای قادری چرا وقتی بعد از قضیه ی والیبال هنرمندان این همه جاروجنجال به پا شد ....... و طرفداران گلزار ورادان این همه به هم توپیدند و فکر حرمت این دو هنر مند را نکردند........ در فواصل مختلف.......که هنوز هم پس لرزه اش وجود دارد ان موقع خبر گزاری ها کور بودند؟؟ چرا بازتاب ندادند؟؟ چرا تحلیل نکردند؟؟ حالا همه خبرگزاری ها چشم دوخته اند که من نوعی چه می نویسم؟؟!!!!!!!!! نه اقای قادری من یکی تو کتم نمیرود که با گذاشتن پنج شیش تا کامنت خبرگزاری ها بازتاب بدهند و اقای حاتمی کیا را تحت فشار بگذارند!!!!!!! اگر کسی طرفدار حاتمی کیا باشد به او اطمینان میکند نه اقای قادری نصف این کامنت ها از طرف کسایی است که با قرارداد بستن تمام بازیگران (روبورس پولساز حرفه ای یا هر چی که شما فکرشو بکنید) با این پروژه دستشان لا حنا مونده و حالا این جوری میخواهند چوب لا چرخ حاتمی کیا بذارند دیگه چقدر حسادت ؟؟؟؟؟؟ نگید نه چون با نگاهی به پروژه هایی که پروانه ساخت گرفتند و هنوز خبری ازشون نیست و جنجالهای اتحادیه که خودتون در جریانش هستید کاملا میشه این انگیزه را به این دوستان نسبت داد!!!!!!!!! من البته باحرفهای شما موافقم (لطفا تایید کنید)
|
mehran
دوشنبه 28 آبان 1386 - 15:42
|
با سلام: 1-به نظر شخصي من هر كارگرداني ميتواند با هر بازيگري كه دوست داشت كار كند و به نظر من اين خود خواهي شخصي است كه توقع كار با يك گروه بازيگر خاص را داشته باشيم. 2-در سينماي خودمان مشابه اين مورد از طرف كارگردانهاي شاخص بارها رخ داده و ميدهد.در سينماي جهان نيز همينطور است فكر نكنم كسي از مارتين اسكورسيزي ايراد گرفت كه چرا بعد از سالها همكاري با رابرت دنيرو و ساختن فيلمهايي كه شاخص بودند سراغ لئوناردو دي كاپريو رفت. 3-ما بايد قدري صبور باشيم هنوز فيلم ساخته نشده آن را مورد نقد قرار ندهيم. 4-آيا ما فيلمهاي آژانس شيشه اي-روبان قرمز-موج مرده-به نام پدر را به يك اندازه دوست داريم.
|
فرزانه
دوشنبه 28 آبان 1386 - 15:59
|
استاد بیا به اینا بگوکه فیلمساز محبوب من دروغگو نیست بیا بگو که هنوزم تو فیلمات صداقت وراستی حرف اولو میزنن بیا بگو که هنوز تو رو نمیشناسن بیا بگو که راهت را گم نکردی که هنوزم آرمانهایت رو از دست ندادی بیا بگو که هنوزم حاج کاظمی بیا بگو که در کرخه هستم ودر راین غرق نشدم بیا بگو که دارن اشتباه می کنن تو رو به جان قاسم قسمت میدم بیا بگو
|
Sana
دوشنبه 28 آبان 1386 - 16:41
|
دیگه لازم شد حتما یه مصاحبه ای با اقای حاتمی کیا انجام بدین چون الان نه شب شیشه ای داریم نه مثلث نه کوله پشتی ...!پس لطفا شما دست بکار شید و با ایشون مصاحبه کنید در مورد دعوت و حاشیه های ان.........مرسی
|
bahar . tabasom
دوشنبه 28 آبان 1386 - 16:55
|
aghaye ghaderi nokati ro didam ke khoobe inja gofte beshe aval, shoma bazigarani mesle afshar va golzar ro ke ba tamame shanshaye bazigarishoon ta be hal natoonestand baziye ghabele ghaboole neshoon bedan ba khanome karimi moghayese mikonid hatta avalin karhash bazhaiye aali mahsoob mishan dovom, tarafdaran agahye hatamikia ta onjai ke man midonam tarseshon az avaz shodan dastan nist az zaif shodane one sevom ,aghaye hatamikia harchi bashe shenagare maheriye hatta age majboor beshe ya bekhad dar rayn bashe. rood ye chize shena ye chize dige haji mitone roodesh ro avaz kone vali nemitone shenakardan yadesh bere chaharom , bahse zibai shenasi nist age deghat karde bashin aksare mokhalefatha barmigarde be afshar va golzar dar sorati ke radan ham zibast vali nokte injast ke bahs sare chehre nist chon age bood golzar va radan dar ye daste gharar migereftan vali hala ke intor nashode bayad bedonim ke bahs sare tafavote in dotast yani bazigari chizi ke taghriban sabet shode dar vojode radan hast va dar golzar nist nemishe goft kodom khobe va kodom bad bazigari ya delbari chon daghighan tafavoti ke beyne in do ravesh hast be khode golzar va radan ham barmigarde golzar baraye bazigari varede cinema nashode va inja tavaghoe bijai nist ke az hatamikia entezari joz entekhab golzar dashte bashim panjom , yeki az dalayeli ke be name pedar natonest mesle baghiyeye asare ishon bashe hamoon manfeat talabi bood , chizi ke be har nahvi azash estefade beshe nemitone ziyad hamrah ba sedaghat bashe va moshkel injast ke estefade az bazigaran gishei barmigarde ba hamoon manfeat talabi va....... kash be name pedar tekrar nashavad (rasti in nazar ye bar taid nashod omidvaram eshkal az sistem boode bashe)
|
دوشنبه 28 آبان 1386 - 17:52
|
moshkele ma adam taadol ast. ya az invare bam ya az oon varesh! che khode hatami kiya che tarafdarash
|
دوشنبه 28 آبان 1386 - 18:54
|
من که با حضور ستاره ها در فیلم جدید حاتمی کیا موافقم خسته شدیم از اینکه همیشه تو فیلماش پرویز پرستویی و فرخ نزاد دیدیم
|
pouyan
دوشنبه 28 آبان 1386 - 19:0
|
واقعا....خدا كنه تو كرخه بمونه و ما رو توي دنياي راين ها نبره چون خيلي ها نرفته برميگردن. ما كرخه دوستيم.....
|
سحر
دوشنبه 28 آبان 1386 - 19:17
|
آفرین! واقعا راست می گی امیر جون ,مشکل گلزار نیست گلزار خیلیم عالیه
|
فرناز
دوشنبه 28 آبان 1386 - 19:44
|
با این نقدت فهمیدم هنوز میشه بهت امید داشت و هنوز مخت کار میکنه البته منم که گفتم گلزار جونم هیچ ایرادی نداره که تو فیلمه دعوت بازی کنه بلکه خیلیم عالیه
|
sara
دوشنبه 28 آبان 1386 - 20:5
|
kamelan Movafegham Ba Amire Ghaderi..
|
دوشنبه 28 آبان 1386 - 21:12
|
امير موجسوار. كسي كه منتظر اتفاقات هيجان برانگيز هست تا با واكنش نشون داد بهشون خودشو مطرح كنه. محسن مخملباف دهه هشتاد. تو با اين همه الگوبرداري از مخملباف چرا بهش فحش ميدي؟ آهان! اونم جزيي از پروژه موج سواريه. اما دمت گرم خوب درستو ياد گرفتي.
|
Mohajer_mf
دوشنبه 28 آبان 1386 - 21:17
|
حاتمي كيا اگر قصد دروغ گويي داشت قبلا فرصت بيشتري داشت فقط داره شيوه هاي جديدي رو تجربه مي كنه اين گناهه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعد فيلمش دهن همتون وا مي مونه انشاءالله حاتمي كيا هنوز هم توي كرخه است حتي اگه بازيگر فيلمش گلزار باشه
|
سارا
دوشنبه 28 آبان 1386 - 21:28
|
خیلی مسخرست همش احتمال !مردمو سر کار گذاشتن حکایت فیلم استاد بیضایی شده اون همه جنجال شد برای هیچی . ولی موضوع سقط جنین جالب نیست یعنی حداقل گلزار بهش نمی خوره البته من طرفدار گلزارم ولی با بی پولی حمید نعمت اله بیشتر موافقم
|
حسين
دوشنبه 28 آبان 1386 - 21:48
|
فعلا اين شماييد كه جنجال به پا كرديد نه حاتمي كيا واقعا كه همينطور اگه پيش بريد اخبار سايت 100 در100 حاتمي كيايي مي شود
|
...
دوشنبه 28 آبان 1386 - 23:21
|
آقای قادری عزیز یک سوال از خدمتتون داشتم:ببخشید شما راه درآمدتون چیه؟فکر نمی کنم به هم بافتن این جملات آشفته و در هم که نه تنها فاقد مضمونه ،از نظر جمله بندی هم درست وحسابی نیست جایی خریدار داشته باشه.واقعا هدفتون از این یادداشتها و اظهار نظرهای بی شاهد و دلیل چیه؟چطور به خودتون اجازه میدید در مورد آدمی که نه نتها کارگردان بزرگیه ،انسان شایسته ای هم هست این طور بی ادبانه و گستاخانه حرف بزنید،ای کاش ما یاد بگیریم که جایگاه و حد و اندازه ی خودمون رو بشناسیم .شاید آنوقت این طور ناجوانمردانه ... ای کاش ما بدونیم که چقدر قلم دست گرفتن ازرشمنده و چقدر حرمت داره،شاید آن وقت دیگر با چشمهای بسته آبروی دیگران رو خط خطی نکردیم.
|
bahar
سهشنبه 29 آبان 1386 - 0:47
|
salam ba arze poozesh az sakht kardane kare shoma , moteasefane nemitonam farsi benevisam va mamnoon az in ke ba vojode in moshkel nazaram ro khondin va taid kardin l
سینمای ما - اگر امکان فارسی نوشتن ندارید، از این به بعد هم هر جور راحتید اقدام کنید.
|
سورنا وحید
سهشنبه 29 آبان 1386 - 2:8
|
اقای قادری زیبا جمع بندی کردی ولی یک نکته چرا بیرون از کرخه امدن را در دام افتادم بگوییم..؟! تا کی می توان در کرخه ماند.؟!
امیر: من نگفتم بیرون آمدن از کرخه یک دام است. گفتم حاتمیکیا حالا به دام خطی افتاده که خودش با قاطعیت بین کرخه و راین کشیده بود...
|
yalda
سهشنبه 29 آبان 1386 - 9:57
|
ديدگاه تفكر و روش اجرا يك فيلمساز وقتي راكد بمونه خلاقيتي ايجاد نميشه . بلوغ نتيجه آزمون تجربه و خطاست اين همه هياهو براي فضايي كه شكل نگرفته بي مورد نيست ؟ بگذاريم اول ببينيم بعد قضاوت كنيم . قضاوت در مورد كارهاي اخير حاتمي كيا منطقي است ولي در مورد فيلمي كه در حد يك خبر رسانه ايست معقول به نظر نميرسه . در مورد بازيگرها كاش كمي صبر داشتيم . شايد بتوانيم در بازي گرفتن از حاتمي كيا معجزه اي ببينيم . اون زمان باز هم ميتونيم اينقدر بي پروا قضاوت كنيم ؟ بهرام رادان « شور عشق » ربطي به « علي سنتوري » مهر جويي دارد ؟
|
زيبا
سهشنبه 29 آبان 1386 - 10:4
|
آقاي قادري خيلي تحليل جالبي بود، من هم با خانم مريم رحماني موافقم و اميدوارم دوستان نوشته شما را درست بخوانند اين خيلي خوبه كه تماشاگر مي تونه به كارگردان خودش بگه كه چگونه اورا متاثر كنه.
|
مريم رحماني
سهشنبه 29 آبان 1386 - 10:18
|
سلام لطفن ايميل يكي از دوستان را بدهيد تا تصوير دستخط خود آقاي حاتمي كيا را كه در سال 74 براي من نوشته بودند برايتان ارسال كنم .ممنون.
سینمای ما - INFO@CINEMAEMA.COM, GHADERI_68@YAHOO.COM, NIMA_HN@YAHOO.COM
|
برديا
سهشنبه 29 آبان 1386 - 11:27
|
به نظر من اگه آقاي گلزار در فيلم بازي كند ديگه هيچ ترسي وجود ندارد چون آقاي گلزار يه سوپراستار واقعيه...
|
بهار
سهشنبه 29 آبان 1386 - 12:7
|
درست مي گوييد. ترس از دروغگويي فيلمساز است. اما گاهي دروغگويي ها ضمني هم مي شوند. مثل استفاده از بازيگراني كه همراه با خود بار فرهنگي خاصي مي آورند. ببينيد ابتذال هم اصلا يك جور شكل زندگي است اما خيلي تلخ است كه شما بخواهيد سوسن خواننده را بياوريد و نظرش را در مورد تيراژ پايين كتاب سرمقاله ي مثلا مجله شهروند امروز كنيد. يعني يك جوري با هم جور نيست. و اين شبيه اين است كه دهن آدم را ببندند و بنشانندش كه فحش بخورد.
|
هويار زماني
سهشنبه 29 آبان 1386 - 12:16
|
آقاي حاتمي كيا شايد دوباره بايد بعد از سالها سري به ساحل كرخه بزني و لباس هايت را در بياوري و در آب زلالش شنا كني ............................................. شايد بايد دوباره غرق شوي تا دوباره متولد بشوي شايد...
|
عرفان
سهشنبه 29 آبان 1386 - 12:33
|
آقاي حاتمي كيا بايد خوشحال باشي كه اين همه طرفدار داشتي و داري، ولي فكر نمي كني با اين مسير ي كه در پيش گرفته اي كم كم به خاكي زده اي ....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از من نخواسته بوديد، دعايتان كنم، اما اين كار را مي كنم، چون دوستتان دارم...
|
m.h.kh
سهشنبه 29 آبان 1386 - 12:40
|
به جهي كل كل تو اين صفحه بريد شهروند جديدو بخونين و از مطلب زيباي امير قادري و متن پر مغز حبيب رضايي لذت ببريد...! m.h.kh
|
حسام
سهشنبه 29 آبان 1386 - 12:55
|
سلام. مي خواستم بگم فكر نكنم حضور ستارگان جوان اصلا مشكلي در فيلم حاتمي كيا ايجاد كند اما گويا تعريف شما از ستاره اشتباه است.شما چه افرادي رو ستاره معرفي مي كنيد؟ گلزار.چه كسي گلزار رو ستاره معرفي مي كند.دلم از همه اون هايي كه ايشون و بعضي از بازيگران ديگر رو تا اوج ستاره و استاد بالا مي برند خيلي پره.با اين كارفقط به ايشون فرصت داديم تا دوباره نشيند و بازي خودشو تحليل كند تا بتونه درست بازي كند و به طرفدارهاي اون فرصت خودنمايي داديم.من چه كار كنم وقتي گلزار بازي مي كند فكر مي كنم يه آدم آهني كوك شده داره بازي مي كنه و بعضي فيلم هاي مورد علاقه ام رو به خاطر حضور ايشون نگاه نمي كنم.اين جمله ها را سريع و با عصبانيت مي نويسم تا شايد ناراحتي ام در پس اين نوشته ها نمايان بشه. قبول كنيم كه رادان بازيگره و من هم با حضور اون توي فيلم مخالفتي ندارم ولي بريم و تعريف خودمونو از ستاره سينما درست كنيم.
|
مژده
سهشنبه 29 آبان 1386 - 13:39
|
اولها كه مخملباف فيلم مي ساخت مي گفتيم واي! حوصلمون سر رفت، اين ديگه كيه! آخه ما آدم هاي معمولي بوديم دوست داشتيم حرف هاي معمولي بشنويم با يك كمي عنصر زيبايي، دوست داشتيم سينما ببينيم نه توهم مي گفتيم واي اين چقدر حرف هاي عجيب غريب مي زنه، فضاهاشو دوست نداشتيم تا اين كه كم كم بهش عادت كرديم چون اون هم زيبايي شناسانه تر برخورد كرد ديگه يه سينماگر شده بود نه صرفا راوي ... هنوزم عاشق ((ناصرالدين شاه ...)) هستم، ولي انقدر زياده روي كرد توي آبستره فكر كردنش تا اين كه خودش خودشو از چشم خيلي ها حتي دوست دارانش انداخت ... يادمه همون موقع ها خيلي ها مي گفتن حاتمي كيا از رو دست مخملباف ور مي داره ... ((عرسي خوبان - وصل نيكان)) ... اولها كه حاتمي كيا فيلم مي ساخت از كارهاش خوشمون نمي اومد آخه اون موقع حسابي مخملبافي بوديم ولي انصافا ((از كرخه ...)) خيلي خوب بود چون زيبايي شناسي اومده بود رو دست روايت ... ديگه حاتمي كيا هم يه سينماگر دوست داشتني شده بود ... دوست ندارم غر بزنم ولي حلقه ي سبز رو اصلا دوست ندارم، ضمنا اصلا دوست ندارم يه روزي از اين كه حاتمي كيا رو تحسين كرده بودم از خودم دلخور باشم ... براي من فرقي نداره با كدوم بازيگر كار كنه فقط اميدوارم هنوزم يه سينماگر قابل تحسين باشه پر از فكر و رنگ و زيبايي شناسي تصويري، و لي دچار ماورا و توهمات فراواقع گرايانه و سوررئاليستي نباشه! ...
|
ابوالمعالی
سهشنبه 29 آبان 1386 - 14:47
|
امیر جون همین الان پا شو یه قصیده مشتمل بر سه دیباچه در مدح استاد ابراهیم الدله حاتمی کیانی دیلمی بسرا بده نیما هم تذهیبش کنه تقدیمش کن به سر سلسله حک فیلمیان. خواهی دید مثل به سرعت مثل اون دوست منتقدمون که در مدح سلطان ابی ... می کنه و اینجا هم کامنت می زاره سریع دستت توی کمپانت برادران حکنر بند میشه!!!
|
بهاره صدیق زداه
سهشنبه 29 آبان 1386 - 15:50
|
آقای امیر قادی عزیز من به عنوان یکی از پایه ترین کاربران سات شما می خوام یه سوال از شما بکنم و از اونجایی که می دونم کامنت من رو می خوندید دلم می خواد مردانه و بدون حاشیه رفتن جواب من رو بدید....البته اصراری ندارم که در این جا جواب داده بشه ... حتی شده خصوصی برای خودم توضیح بدید تا من بتونم از این به بعد جور دیگه ای به نقد های شما نگاه کنم...اگر لازم دونستید یک راهی خودتان جلوی پای من بزارید تا خصوصی جواب سوالم رو بدید اگر هم نخواستید که من همین جا منتظر جواب سوالم می مانم...سوال من این است: 1)چه اشکالی دارد که ابراهیم حاتمی کیا از یک بازیگر تو دل برو به نام محمدرضا گلزار در فیلم جدیدش استفاده کند(محمدرضا گلزار را مثال زدم)؟گلزار گناه نکرده که چهره ی زیبایی داره؟ 2)دومین سوالم بر می گردد به حضور گلزار در شب شیشه ای که دقیقا"بعد از اون شب شما و آقای حسنی نسب حضور این بازیگر در این برنامه رو نقد کردید و یک جورایی در نقد هایتان رضا گلزار را با بهرام رادان مقایسه کردید که بعدش نتیجش رو در سایت خودتون دیدید که چه آشوبی بین طرفداران این دو بازیگر به پا شد؟ 3)چرا بازیگرانی همانند گلزار و افشار حق بازی در چنین فیلمهایی(دعوت ابراهیم حاتمی کیا)رو ندارن؟چون خوشگلا"؟چون به فروش فیلم کمک میکنن؟گلزار و افشار هم می تونن با کار کردن با حاتمی کیا خودشون رو نشون بدن و به همه ثابت کنن اگه مورد خوبی برایشان پیش بیاید می توانن خوب بازی کنند,درست میگم یا نه؟ آقای امیر قادری عزیز من همیشه دلم می خواست این سوالات رو از شما بپرسم ازتون خواهش میکنم جواب من رو به هر نحوی که خودتون صلاح می دونید بدید ولی من رو بی جواب نزارید... اگر هم مایل نبودید بحث های قدیمی رو دوباره این جا باز کنید به وبلاگی که زیر نظر خود رضا هستش تشریف بیارید و در اونجا برام کامنت خصوصی بزارید... www.khaharanehgolzar.blogfa.com .......................(بهاره صدیق زاده)......................
امیر قادری: سلام خانم صدیق زاده. خوشحالم که از این طریق دارم با شما حرف می زنم. هر چند که ظاهرا هیچ وقت حرف مرا نگرفته اید! دوست عزیز، اتفاقا به نظرم محمدرضا گلزار یکی از بازیگران با استعداد سینمای ایران است. چهره خیلی خوبی هم برای سینما دارد. بازی اش در آتش بس و ری اکشن های مناسب اش در طول فیلم، یکی از بهترین حضورهای یک بازیگر مرد در سال 1385 بود. اتفاقا جا برای پیشرفت هم زیاد دارد. در یادداشت حاتمی کیا هم اشاره کرده بودم که مشکل فیلم بعدی ایشان، هر چه باشد حضور محمدرضا گلزار نخواهد بود. مگر این که به لحاظ فنی بازی خوبی در این فیلم ارائه نکند. شخصا دوست دارم فیلمی به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و بازی گلزار ببینم. آن یادداشت فردای شب شیشه ای هم مخلوطی از تحسین و انتقاد بود. شده بازی گلزار در فیلمی برایم تحسین برانگیز نباشد، اما هیچ وقت روی پرده آزارم نداده است. ( هر چند خیلی از فیلم هایی را که بازی کرده؛ چرا. مثلا همین کلاغ پر که به نظرم وحشتناک بود. الان که فکر می کنم، مثلا بازی اش را در شام آخر و گل یخ دوست نداشتم. ) اما درباره نظرات منفی که در سایت منعکس می شود، این ها نظر کاربران و نویسنده های سایت است. چه با ایشان موافق باشم چه نه، همیشه گفته ایم که این جا "سینما"ی همه "ما"ست و نه فقط سایت سینمایی من و نیما. در این کامنت ها، از خود ما هم کم ایراد نمی گیرند. خوشحال شدم و موفق باشید کاربر، دوست و بالاخره همکار عزیز. به محمد رضا گلزار هم سلام برسانید.
|
nooshin
سهشنبه 29 آبان 1386 - 16:25
|
سلام سلام سلام چه ايرادي دارند اين بازيگران كه در فيلم ايشون باشند. مگه ايشون به ملت ايران دستخط داده كه تا ابد فيلم دفاع مقدس بسازد؟... خودشون ميدونن دارن چي كار ميكنن.
|
nima
سهشنبه 29 آبان 1386 - 18:10
|
bahare tabasom: khoobe ke vaghtamo nazashtam va tamame commenteto nakhundam va faghat az vasat shuru kardam ke vaghean site bayad be jaye akhare commentet hamasho hazf mikard ta dige az khodet naghde gharazvarzane nakoni!!! radan va3 bazigari um,ade va golzar na?? hehehe khandidam
|
محسن م
سهشنبه 29 آبان 1386 - 19:34
|
doreh ada darovordan tamom shodeh morabi...hameh belakhareh khodevagheshon ro misheh.......hati dorat shoroei nadasht ke hala tamom sheh ....besaz befrosh...memar
|
سهشنبه 29 آبان 1386 - 21:40
|
آیا قصه تکراری مخملباف ها و تغییر و انتظار سکس و فلسفه ای از حاتمی کیا؟
|
بهاره صدیق زداه
چهارشنبه 30 آبان 1386 - 1:24
|
آقای امیر قادری عزیز سلام از این که این دفعه جوابم رو دادید سپاسگزارم ولی ای کاش همیشه این جوری به وضع کامنتا دقت می کردید و این گونه جواب می دادید...باور کنید وقتی دیدم انقدر با دقت و با منطق جواب کاربران خود را می دهید چقدر خوشحال شدم...راستش در مورد نقدهای شب شیشه ای دیگه هر چه بوده گذشته و دلم نمی خواهد که دوباره خاطره ی بدی که از اون نقد داشتم رو زنده کنم... همیشه نقدهای شما رو به گوش خانواده ی گلزار می رسانم.در مورد فیلم کلاغ پر من هم با شما هم عقیده هستم.یک انتخاب کاملا"اشتباه!!! خدا رو شکر می کنم که بالاخره تونستم اینجااز شما جواب بگیرم و به خیلی ها از جمله خودم ثابت کنم که شما هیچ دشمنی با رضا ندارید ولی یک چیز را قبول کنید که در نقدهای شما در رابطه با رضا بیشتر انتقاد تند بوده تا تحسین...من آدرس این قسمت از سایت رو برای گروه گلزار می زارم تا برای همیشه این جنگ و دعواها پایان بگیره... در ضمن سلامت رو حتما"به رضا می رسونم... بازم از شما ممنونم امیر جان.... (بهاره صدیق زاده)
|
علیرضا
چهارشنبه 30 آبان 1386 - 3:11
|
من واقعا لذت می برم که جوانان ایران سرفراز این قدر بااحساس و «جیگر» هستند.بدین وسیله(یعنی با همین کامنت)پیوند نمادین،خجسته و میمون طرفداران «داداش رضا»(با نمایندگی خانم بهاره صدیق زاده)با «روشنفکران زرد و لمپن»(با نمایندگی خان خانان،راجر ابرت ایران امیر قادری)را به ملت همیشه در صحنه ایران تبریک می گویم. چه خوش بی ،مهربانی هر دو سر بی که یکسر مهربانی دردسر بی
|
سميرا هاشمي نژاد
چهارشنبه 30 آبان 1386 - 10:42
|
آقاي قادري شما خيلي خوب با خوانندگان سايت ارتباط برقرار مي كنيد و سوالاتشون رو جواب مي دهيد , به هر حال من با نظر شما كاملن موافقم اينجا شخص مطرح نيست و انگار هنوز افراد زيادي نظر شما را به درستي متوجه نشده اند مسئله فضايي است كه ديگر ظرفيت گفتن حرف هاي صميمي و تاءثير گزار در روند يك فيلم را ندارد, و جوي كه حاتمي كيا را به سمت و سويي مي برد كه بي ترديدتصديق اين جمله است .................................سخن كه از دل برايد لاجرم بر دل نشيند حرف حاتمي كيا چند گاهي است كه بر دل نمي نشيند .
|
.........
چهارشنبه 30 آبان 1386 - 15:47
|
گاهي اوقات معني سينماي تجاري برام غير قابل هضم ميشه !!....حضور گلزار رو در فيلم ها باعث رونق تجارت سينما ميدونم...گلزار يك ستون اقتصادي در عرصه سينمايي همون طور كه در همه جاي دنيا از اين قبيل موارد زياد هست ...حضور چهره هاي زيبا صرفا اگر نكته قابل تاملي براي بازيگران و بازيگرداني نداشته باشه براي اقتصاد مهمه ....وقتي هم كه به شناسنامه بازيگريش نگاه ميندازيم ميبينيم اين خواسته خودش بوده...انتخاب سينماي تجاري و صرف تو دل رفتن مردم كه الحق در اين راه خيلي هم موفق بوده.... اما الان احساس ميكنم بودن در فيلم حاتمي كيا يك محك جديه...مردم ايران يك مردم احساسي هستند....به محض اين كه نام بازيگراني مثل افشار و گلزار رو ميبنين قلم دست ميگيرن و انگار اين حرفا رو با تمام قلبشون بزنن يكي يكي بدون تامل روي كيبرد پياده ميكنن....وقتي كامنت ها رو ميخوندم ميديدم هر فرد تحت تاثير قلم نويسنده و به طبع كامنت بالاييش با اوج احساس و لبريز از بغض اين كلمات رو نوشته....اما كاش از منظر و ابعاد ديگه هم به اين مساله نگاه ميكرديم....سال هاست افرادي مثل امير قادري و ني |