sana
شنبه 3 آذر 1386 - 18:53
|
اقای امیر قادری من نظری ندارم......
|
sana
شنبه 3 آذر 1386 - 19:46
|
لطفا یه عکس بهتر از بهرام و گلشیفته بزارین
|
شنبه 3 آذر 1386 - 21:38
|
ببخشیدها خیلی خیلی ببخشید شما همچین دارید میگید اگه یکی برنامه شب شیشه ای گلزار رو ندیده باشه فکر می کنه تو این برنامه فقط و فقط و فقط بر سر کارهای خیریه گلزار بحث شده و لاغیر بلکه تو این برنامه در مورد بازیگری ایشون هم به اندازه کافی صحبت شد و در دقایق پایانی (اونهم با سوالی که رشبد پور پرسید) گلزار فقط یک اشاره کوچکی به کارهای خیریه اش کرد حالا اگه رشید پور این سوال رو نمی کرد مگه گلزار خودش می اومد و بی مقدمه می گفت که من کارهای عام المنفعه هم دارم انجام می دم؟؟؟؟؟؟؟؟
|
nevisandeh
شنبه 3 آذر 1386 - 21:44
|
vayyyyyyyyy baz ham shoro shod in ke hamoon gheseye hamishegiye hala khoobe khodeton ham migid ke golzar tanha kandide setareh shodane pas khodeton ham ghabol darid golzar setarast hala bashe ya nabashe che farghi be hale shoma mikone ??? albate setareh bodan o naboodane golzar vase tahye konandehamon khoobe ke hesabi pool mire to jibe mobarakeshon hicham be rooye khodeshon nemiyaran ke che kasi baeese in hame forosh shodeh bale dooste aziz shoma behtare sange khodeton ro be sine bezanid enghadr ham herse in ro nazanid ke sabet konid golzar setareh nist etefaghan hast khoobesham hast monteha baraye didanesh chashme basirat mikhad ke shoma o amsale shoma az dashtanesh mahroomid pas behtare berid ye fekri be hale khodeton konid na in ke beshinid beshmorid golzar to shabe shishei chand bar az karaye kheyresh tarif kard albate mootmaenam golzar enghadr bozorgvar hast ke nayad beshine az komakhash be digaran bege ke in kar ro ham nakard monteha baziha esrar daran sabet konan golzar az khod moteshakere albate vase sabet kardane in mozoo dige dire chon hame ba shakhsiyate khoobe golzar ashna hastan behtare berid vase khodeton mootasef bashid va afsoos bokorid ke chera roozegareton in toriye loool
|
a
شنبه 3 آذر 1386 - 23:5
|
khaheshan golshifte farahani va hediye tehrani ro ghatiye golzar va afshar nakonidddddd,khili fargh beyneshoneee,golshifte farahani va tehrani ham bazigarane aly hastan ham ziba hastan ham setare ama golzar va afshar faghat ziba hastan ,man age jashon bodam faghat to tabligh bazi mikardam na to film
|
الهام
يکشنبه 4 آذر 1386 - 0:44
|
تحلیل خوب و مناسبی بود. خیلی ممنون.
|
نازی و رضا
يکشنبه 4 آذر 1386 - 2:18
|
با سلام متاسفانه در ایران درک درستی از کلمه ستاره نیست همانطوری که درک درستی از کلمه هنر نیست همانطوری که درک درستی از کلمه سینما نیست و بسیاری چیزهای دیگر ... ستاره به کسی گفته میشود که تمام مردم یک جامعه از جان و دل او را دوست داشته باشند و پرستش کنند و شب و روز در زیر سقف آلونکهایشان صحبت از او باشد و اثرات کارهای مثبت او در زندگی مردم عامی نمود پیدا کند ... ستاره به کسی گفته میشود مانند مرحوم محمد علی فردین که مردم او را عاشقانه و از صمیم قلبشان دوست داشتند و همیشه نام و یاد و در اذهان خواهد بود و تا ابد اسم او در سینمای ایران جاودانه خواهد ماند ... ستاره او بود که فقط نه دخترهای جوان و پولدار بالاشهری بلکه مردم عامی و گاها فقیر و بی سودا جنوب شهری او را از جان و دل ستایش میکردند ... ستاره فقط محدود به سینما نمیشود ستاره همه اقشار یک جامعه را در برمیگیرد به عنوان مثال مرحوم جهان پهلوان غلامرضا تختی در ورزش کشتی یک ستاره بود ... متاسفانه روند نامطلوب سینمای ایران دارد به سمت ستاره سازی میرود و این را دستهای پشت پرده ای هدایت میکنند که تنها هدفشان سودجویی است ... دستهای پشت پرده ای که با پروراندن ستاره ها قصد در خالی کردن جیبهای مردم دارند که گاه برای پوستر یک ستاره مبالغ گزافی را خرج کنند و برای دیدن فیلمهای او سر و دست بشکانند و رکوردهای نجومی در سینما ثبت کنند ... در سینمای ایران خیلی از کارگردانها اصلا اساسا میخواهند که ستاره ساز باشند کارگردانانی مثل فریدون جیرانی - ایرج قادری و... اینکه ما بخواهیم نام محمدرضا گلزار - مهناز افشار - بهرام رادان - هدیه تهرانی - امین حیایی و امثال اینها را در رتبه ستاره ها قرار دهیم کاری بس اشتباه است ... علی الخصوص امثال محمدرضا گلزار و مهناز افشار که جز بازی کردن در کارهای کلیشه ای با نقشهای تکراری و لوس کار دیگری بلد نیستند ... در هر حال به نظر ما پدیده ستاره سازی کاری است که عده ای سودجو و فرصت طلب به خاطر منافع خودشان آنها را انجام میدهند والا بازیگری و بازیگر شدن به خاطر چشم و ابرو و قد و بالای خوشگل یا پولهای نجومی کلان خرج کردن نباید باشد ... مگر کدامیک ازبازیگران مشهور و نامی سینمای ما که این هنر را سالیان سال در ایران پرورانند چشم سبز و آبی بوده اند ... اگر ما بخواهیم امثال گلزار و افشار و... را در رده بازیگران جای دهیم پس جای هنرمندانی واقعی چون : علی نصیریان - محمدعلی کشاورز - جمشید مشایخی - عزت الله انتظامی - پرویز پرستویی - رضا کیانیان - خسرو شکیبایی - فاطمه معتمدآریا - گوهر خیراندیش - حمیده خیرآبادی - مهری ودادیان - هانیه توسلی - مهری مهر نیا - فرخ لقا هوشمند - روح انگیز مهتدی - مریلا زارعی - محبوبه بیات - فخری خوروش - نیکو خردمند و ... را باید در چه لیستی قرار دهیم ؟؟؟؟؟ عده ای سست عنصر الآن ما را محکوم میکنند که چرا به پیرها بند کرده ایم باید بگوییم نه تنها پیرها بلکه نام بسیاری از جوانان هنرمند مثل هانیه توسلی - ترانه علیدوستی - مریلا زارعی - محمدرضا فروتن - میترا حجار - حمید فرخ نژاد و... نیز در لیست سفید ما هستند . در ضمن باید بدانیم که آن پیرهای سینما نیز روزی جوان بوده اند و محبوب یک اجتماع ... اگر امثال گلزار ها و افشارها بازیگرند پس اکبر عبدی ها و گلاب آدینه ها و... چه کاره هستند ؟ آیا صرفا برای یک چشم و ابروی قشنگ که جوانان محدود اجتماع ما را به سینما میکشاند میشود روی کسی نام بازیگر پرفروش یا ستاره را گذاشت ؟
|
داریوش
يکشنبه 4 آذر 1386 - 4:3
|
فقط اومدم بگم امیر قادری خیلی با حالی. میدونی چرا؟ چون تو این برونده چندین یادداشت هست. ولی همیشه یادداشتای تو بیشترین تعداد کامنتها رو داره. می دونی باز چرا؟ چون خیلی شیطونی. خیلی ناقلایی. خیلی اذیت می کنی و اعصاب همه رو خورد می کنی. یه جور عصبانیت که با حس جالبی همراهه. نقدات برای همه جالبه. اونم به خاطر شیطنت هات. اینکه یه دفعه تو نوشتت به یه چیزی بیله می کنی. خدا میدونه من چقدر می خندم. خیلی کارت درسته. انقدر ازت انتقاد میشه, ولی بیشترین کامنتها رو نونشته های تو داره.نوشته هات برای همه جالبه. چون خیلی درگیری ایجاد می کنه. امیر جون به خدا تو یه با نابودگری. یا آشوب گر. کارت درسته.
|
يکشنبه 4 آذر 1386 - 7:23
|
فقط هدیه
|
سام
يکشنبه 4 آذر 1386 - 7:42
|
سلام همه اين حرفا به كنار... ديالوگ به ياد ماندني كه موقع باز كردن اين صفحه اومد رو عشقه.. محسن خان دربندي...سلامتي سه تن...سه كس.. نميدونم چند نفر مثل من اينجا اين ديالوگ رو ديدن.. آخه..همه دنيا چار ديواريه.
|
mouse
يکشنبه 4 آذر 1386 - 8:15
|
فکر کنم یکی از راههای پابرجا موندن سینمای ما تو این وضعیت بحرانی تکیه کردن به همین ستاره نما هاست . چه غمی داری؟ بزار اون از اون چهار نفری که می یان سینما سه نفرشون واسه دیدن چشم و ابروی بازیگرای فیلم باشن.
|
علی
يکشنبه 4 آذر 1386 - 8:24
|
harfaye shome aslan adelane nist ye jooroaee az rooye hesadate behtare adelane ghezavet konid dar hame jaye donya bazigaraee hastan ke sharayete phisicyshoon baese mashhoor shodaneshoon shode bayad forsat dad be hame ta pishraft konan ta vaghti ke amsale golzar ba kargardanaye bikhod kar konan hamine masalan chera aksaran bazie golshifteh farahani ro ghabool daran?chon ba kargardanaye khoob kar karde sakhte shode pas enghadr ino tekrar nakonid ke alaki setaraso in harfa in harfaye khale zanaki ro tamoom konid dige vaghan adam halesh bad mishe
|
مريم رحماني
يکشنبه 4 آذر 1386 - 10:39
|
سلام آقاي قادري درست فرموديد ستاره در ايران ,آن مفهومي را ندارد كه در كشور هاي ديگر , نه به لحاظ حرفه اي و نه به لحاظ اقتصادي.... شايد براي نزديك شدن به معناي ستاره در ايران , به ياد دهه 70 بيفتيم و فيلم "عروس" افخمي و حضور "نيكي كريمي" و "ابولفضل پور عرب "كه به نوعي شبه ستاره در ايران(بعد از انقلاب) شدند, اشاره كرد... من با شما موافقم ... شايد الان براي مفهوم يك ستاره از ايران البته نه مفهوم درك عمومي از آن , بلكه درك جهاني , بشود نام عباس كيارستمي را آورد.
|
مخمدرضا
يکشنبه 4 آذر 1386 - 11:28
|
اول خدمت آقای قادری عرض کنم که انتقاد شما به آقای گلزار.مخمدرضای عزیزم.بسیار بی اساس ونامربوط بود.شما درحدی نیستی که بخواهی در مورد ایشان اینقدر سخت انتقاد کنی.در یک جامعه ایده آل حرف حرف مردم است .گمان می کنید مردم نمیدانند شما چرا اینقدر هرکسی را به باد انتقاد میگیرید؟بهتره همین الان روشنتون کنم بازیگران وستاره های جامعه ما حق انتخاب دارند میتوانند با هر کسی که خودشان می توانند وصلاح میدانند همکاری داشته باشند آقای محترم بهتر است بیخود وجهه هنر مندان محبوب مردم را خراب نکنید که به ضررتان تمام میشود مردم ما خودشان آگاه تر وباشعور تر ازاین هستند که با حرفهای به ظاهر انتقادی شما نظرشان نسبت به آنها عوض شود شما فکر میکنید با این کارهایتان به نفع خودتان میتوانیدعمل کنید؟ بهخاطر داشته باشید نه شما ونه هیچ کس دیگری نمی تواند به همین راحتی از ایشان به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف شوم و مسخره تان بهره بگیرید متاسفم برای شما که با این طرز فکر نام خودتان را روشنفکر وتحصیلکرده گذاشته اید.مطمئن باشید که شما درقبال هر کلمه ای که مینویسید و هر کاری که میکنید هم به مردم وهم به آقای گلزار مدیون هستید وباید جوابگو باشید.
|
pargol
يکشنبه 4 آذر 1386 - 11:49
|
be nazare man setare ooni nist ke be khatere ghiafash tarafdar dashte bashe....setare oonie ke nagan bad bazi mikone hatta age tekrari bashe.
|
يکشنبه 4 آذر 1386 - 11:52
|
setare bayad bazi balad bashe yani hadeaghal 1 jayeze ke neshoon bede davaraa ghaboolesh dashtan hadeaghal tooye 1 film.
|
مريم
يکشنبه 4 آذر 1386 - 13:44
|
حالا واسه چي اينقدر از اين بازيگرا حرف مي زنيد چرا اينقدر براتون اهميت دارن اگه راست مي گيد درباره فردين - تختي .و انتظامي يا هر كس ديگه اي كه يه بازي قابل قبول داشته و حتي در مورد يك صحنه اي كه بازي كرده و اثر خاصي رو نشون داده بنويسيد مثلا اهنگ كلام خسرو شكيبايي، بازي روان تمامي هنرپيشه هاي سريال خانه سبز كه حدود 10 سال پيش پخش شد و امثال اون رو بنويسيد ز بازي امير جعفري كه با خارج شدن از كليشه نشون داد كه توانايي هايي براي مطرح كردن داره و ...
|
کتایون
يکشنبه 4 آذر 1386 - 14:19
|
مطلب جالب و قابل بحثی بود. با نظر نازی و رضا موافقم و شخصا استاد انتظامی و پرویز پرستویی رو از ستاره های همیشگی سینمای ایران میدونم. و تقریبا لیستشون درسته با این تفاوت که مثلا فروتن محبوب هست ولی هنوز با ستاره شدن به معنای واقعی کمی فاصله داره.همینطور چنذ نفر دیگه. درضمن این رو هم بگم که هیچوقت فکر نمی کردم اقای لطیقی فیلمی بسازه که عملا در ستایش گلزاره!
|
mansour
يکشنبه 4 آذر 1386 - 14:27
|
اگر بازيگر با پير شدن از رده خارج شود ديگر آلپاچينو و دنيروي وجود نداشت
|
شیدا
يکشنبه 4 آذر 1386 - 14:28
|
کی گلزار در شب شیشه ای راجع به کارهای خیری که انجام داده صحبت کرد؟رشید پور سوال کرد و اتفاقا گلزار گفت درباره این صحبت نمی کنم و فقط راجع به تیم هنرمندان که خیلی ها هم توی اون عضوند صحبت کرد.
|
مهسا
يکشنبه 4 آذر 1386 - 16:6
|
گلزار هم دوست داشتنیه هم زیبا هم سوپر استار حال حاضر سینما هرکیم ناراحته به درک اصلا مهم نیست
|
مهسا
يکشنبه 4 آذر 1386 - 16:10
|
آخه چرا نمیخواهید قبول کنید ما در ایران ستاره نداریم اصلا شما میدونید در سینمای جهان به کی میگن سوپر استار یا به قول ما همون ستاره؟؟؟؟؟ بازیگران ایرانی استعداد و تواناییهای بسیاری دارند و خیلی ها هم پیشکسوت در سینمای جهان هستند اما هیچکدام سوپر استار نیستند خدایی کی بامن مخالفه هان؟؟؟؟؟
|
عطص
يکشنبه 4 آذر 1386 - 16:53
|
آقای منتقد اینکه وسط نوشته تان می پرانید " هنر ایدئولوژیک " و بعد هم اشاره ای به معنا و مفهوم اش نمی کنید، می شود چیزی به اسم زیر آبی رفتن دوست عزیز. لطفاً اگر از ترکیب خاصی استفاده می کنید، که می کنید، شرح و بسط اش را هم به عنوان مضاف الیه به تنگ اش بچسبانید تا منظور و مقصود تان روشن تر منتقل گردد، دد، دد!
|
مژده
يکشنبه 4 آذر 1386 - 17:14
|
از اون جايي كه سينماي ما خودش نفس بر شده و چه بخواهيم چه نخواهيم حالش بده بازيگراش هم نيمچه مي يان و مي رن، مگه بازيگراي نصفه نيمه تو فيلم هاي نصفه نيمه با كارگرداناي خسته و بي حوصله، سالن هاي نيمچه پر و اكثرا خالي، سينماي با هزار و يك مشكل هم مي تونن ستاره باشن ... مگه چند درصد مردم با علم به سينما مي رن فيلم ببينن يا اسم بازيگرا يادشون مي مونه به غير از بعضي ها كه اون هم با كناره گيري خود بازيگر از سينما كم كم فراموش مي شه، مگه ستاره هم فراموش مي شه... بدبين نيستم، خودمم يه تماشاگر حرفه اي مي دونم بازيگراي ما هرچقدر خوب و عالي و حرفه اي ولي ستاره نيستن چون سينماي ما هم هاليوود و باليوود نيست ...
|
علیرضا
يکشنبه 4 آذر 1386 - 17:24
|
بحث ستاره مقوله ای که ما هنوز به درستی اون رو درک نمی کنیم. ستاره حتما" نباید ضامن فروش فیلم باشد. کسی که بتوان در سینما به او به عنوان یک بازیگر تمام حرفه ای حساب کرد طوری که از پس تمام نقشها بر بیاید و بودنش یک اعتباری به فیلم بدهد, یک ستاره است. حالا اگر بتواند به فروش فیلم هم کمک کند که دیگر بسیار بهتر است. من از نظر بعضی از دوستان تعجب می کنم. به خصوص نظر نازی و رضا در بالا. ایشون دفعات زیادی یک لیست بلند بالا تهیه می کنند و دقت نمی کنند که آیا بازیگری که در اون بین قرار داده اند جایگاهش آنجاست یا نه. و تعریف غلطی هم از ستاره دارند. ایشون در لیست نابازیگرانشان اسم امین حیایی و بهرام رادان را هم آوردند. متاسفانه این دوست عزیز تصور می کنند که هر کسی چهره ی خوبی داشت یا چشمانش رنگی بود بازیگر نیست(حالا امین حیایی به خاطر چهره محبوب و ستاره شد؟!!!). مهم نیست که یک بازیگر چهره ی زیبایی دارد. مهم نیست که مردم چهره اش را دوست دارند. اینها عیبی ندارد. مهم این است که در کنار این امر بازیگر توانایی هم باشد و نون هنرش را بخورد. اگر بهرام رادان خوش چهرست و مردم چهره اش را دوست دارند, موردی ندارد. مهم اینه که بازیگر عالی باشد. و بهرام رادان یکی از ستاره های به حق سینمای ماست. بازیگریست که نون هنرش را می خورد. برای تمام نقشهایش زحمت می کشد. و برای این زحمات 2 سیمرغ بلورین گرفته. بله اگر فقط به خاطر چهره اش معروف بود آن موقع می شد او را در این لیست قرار داد. ولی او از چهره اش خرج نمی کند. از هنرش خرج می کند. دوست عزیز شما حتما" از رادان فقط همان بازیهای سالهای 79 و 80 را دیده ای که اینجور حرف می زنی یا یک چیزی شنیده ای. امین حیایی هم یک بازیگر فوق العادست. درسته در فیلم های تجاری بازی می کند. ولی یک بازیگریست که در طنز و کمدی در ایران فوق العادست . او به همراه اکبر عبدی, استاد تیپ سازی در سینمای ایرانند. بازیش همیشه عالیست. مردم امین حیایی را به خاطر بازی زیبایش دوست دارند. نازی و رضای عزیز: در آن لیستی که شما به عنوان بازیگران واقعی سینما نام بردی چندین بازیگر هستند که از لحاظ سطح بازی جزو بازیگران درجه 2 سینمای ما هستند. چندین بازیگر پیشکسوت را نام بردی که همیشه جزو بازیگران درجه 2 سینما بودند. از لحاظ سطح بازی. آیا پیر شدن ملاک بازیگر عالی بودنه؟ در آن لیستتان چندین نفر هستند که من اسم نمی برم. ولی هیچ گاه یک بازیگر عالی نبوده اند. و شما چه تمجیدی از آنها کردی. گفتی که عده ای سست عنصر می آیند و اعتراض می کنند و...... ولی دوست عزیز دیدگاه شما نقاط اشتباه زیادی دارد. تصور می کند هر کس پا به سن بگذارد استاد بازیگریست. باز هم می گویم که اسمی نمی برم. در اون لیست از پیشکسوتان چندین نفر هستند که هیچ گاه بازیگر بزرگی نبوده اند و شما تصور می کنید هر کس سنش زیاد است بازیگر بزرگی است. در میان بازیگران جوان تر هم باز چندین بازیگر درجه ۲ را گفتی. در حالی که چندین بازیگر به تمام معنا و شاهکار رو اسمی نیاوردی. همه می دانند منظورم چیست. منظورم نسل طلایی سینمای ایران است. که خوشبختانه بازیگر عالی در زنان ما را غنی کرده است. گلشیفته فراهانی که بازیهایش شاهکارند و بی نظیر و افتخار سینمای ما. که محبوبیت بالایی هم دارد. همچنین باران کوثری که او هم بازی عالی دارد و با استعداد. ترانه هم که بازیگر عالیست. بازیگران ۲۲ و ۲۴ ساله. حالا این دوستمون می آیند و می گویند هانیه توسلی!!!!! .این نسل نسلیست که امسال هانیه توسلی در آن جایی ندارند. امیدوارم فهمیده باشید منظورم چیست. حالا شما به نظرت عده ای را خیلی بازیگر می دانی. در حالی که کار خاصی برای سینما انجام نداده اند و پرونده اشان را که نگاه می کنی نقطه ی خیلی روشنی نمی بینی. شما هر کس که محبوب است و جوان, بازیگر نمی دانی. از اسم بازیگرانی که به کار بردید معلوم است. دیدگاهتان 100 مشحک است. مهم محبوب بودن نیست. مهم اینه که بازیگر توانایی باشی. حالا اگر محبوب هم بودی که برای سینما بهتر است. بلاخره یک بازیگر عالی محبوب خیلی بهتر از یک بازیگر عالی بدون محبوبیت یا یک بازیگر فقط محبوب است. گلزار و افشار درست است که در این چند ساله بازی های خوبی نشان نداده اند. و اکثر فیلمهایشان ضعیف است. من خودم همیشه انتقاد کرده ام. ولی دیدگاهم کمی فرق دارد.من معتقدم که گلزار هر چه باشد وجودش برای سینما لازم است. بلاخره سینمای مریض ما نیاز به پول دارد. و حضور گلزار می تواند کمی کمک بکند. من همیشه انتقاد می کردم که گلزار می تواند این کمک را به سینمای ایران بکند ولی با بازی ها و فیلمهای بهتر. یعنی در سینما باشد ولی با قدرت بیشتر. الان هم همین نظر را دارم. ولی معتقدم که نباید زیاد به گلزار فشار وارد کرد. او هم تلاشش را کرده و می کند. پیشرفت هایی هم در این مدت بدست آورده. فیلم "دعوت" می تواند سکوی پرشی برای او باشد. باید کمی صبر پیشه کرد. بلاخره او هم عضوی از سینماست. حالا به هر دلیلی. حضور گلزار در سینمای ما و انتقاد های شما من را یاد این مسئله انداخت: اینکه یک مربی فوتبال می آید و تیمی را قهرمان می کند. عده ای به او اعتراض می کنند که بازی تیم چنگی به دل نمی زد و با بازیهای خوب قهرمان نشدیم. عده ای می گویند که مهم نتیجه است و به بازی امتیاز نمی دهند. و دلیل منطقی تر این است که مهم جام است. ولی با بازیهای خوب بیشتر به دل می نشیند. حالا هم قضیه ی گلزا و افشار است(البته من هیچ امیدی به افشار ندارم. چون او بازیگریست که همین بازیش را هم از دیگری تقلید می کند). گلزار به سینما کمک می کند. عده ای می گویند که مهم بازی خوب است. عده ای می گویند که مهم پولیست که به سینمای ما کمک می کند. اما پاسخ منطقی این است که اگر با بازیها و فیلم های بهتری این کمک را به سینما بکند, آن موقع به دل می نشیند. پس حالا فیلم "دعوت " حاتمی کیا می تواند همان سکوی پرش باشد. فکر کنم کسی تا به حال در این سایت به اندازه ی من به بازی های گلزار انتقاد نکرده. دوستان در جریانند. پس می دانند که من بدون جانبداری حرفی می زنم. پس باید از توهین دست برداشت و به او فرصت دیگری داد. ما در سینمایمان ستاره ی به حق زیاد داریم. و اون دوستمون در بالا اسم های زیادی به کار بردند که دیدنشان برای من جالب بود. امیدوارم که ایشون فیلم به مقدار لازم دیده باشند. چون اسم های عجیب غریب زیادی به کار بردند. و نابغه های سینما را هم که ایشون قبول ندارند. به هر حال سینمای ما چیش درست است که این چیزهایش درست باشد؟ ما در تمام مسائل با دنیا متفاوتیم. وقتی مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره ی یک باشگاه ورزشی همه سیاسی و مجلسی هستند., خوب در سینما هم این اتفاق می افتد که مسئولانش همه چیز می دانند به جز سینما. اتفاقاتی می افتد که در دنیا بی نظیر است. مسئولان می گویند بروید جواب فیلم ۳۰۰ را بدهید. آن موقع ۲ زار پول به این سینما تزریق نمی کنند. به هر حال. یا حق.
|
هوادار گلزار......
دوشنبه 5 آذر 1386 - 16:5
|
واقعآكه كاملآمشخص قصدشما چيه خراب كردن گلزار اينقدرجوش نزنيد خودتونو بكشيد آخرش گلزار اوله...!!!!! تازه آقاي رشيدپور فقط توشب شيشه اي از كارهاي خيرخواهانه ي گلزار حرف نزدند تا اونجايي كه ماديديم بيشتر درمورد فيلم هاي سينمايي بود هرچقدر گلزار بد بازي كرده باشه...آتش بس.بوتيك.توفيق اجباري بهترين كارهاي گلزاره پس بي خودخودتونو خفه نكنيد
|
هوادار گلزار......
دوشنبه 5 آذر 1386 - 16:6
|
عليرضا خان حرف شما هميشه منطقيه ازتون بييييييييي نهايت سپاسگذاريم
|
hasty
دوشنبه 5 آذر 1386 - 22:45
|
golzar behtarine
|
شیرین
سهشنبه 6 آذر 1386 - 20:57
|
من کاملا با علیرضا موافقم . اگرچه اصلا از گلزار به خاطر بازیهای بدش خوشم نمیاد اما در اینکه او میتونه به اقتصاد سینمای ما کمک کنه شکی نیست ! فقط ای کاش گلزار هم مثل بهرام رادان مسیر خودش رو پیدا کنه و ما در آینده شاهد بازیهای خوبی از او باشیم.
|
ماني
چهارشنبه 7 آذر 1386 - 20:5
|
من با شما موافقم ....
|
nasrin
پنجشنبه 8 آذر 1386 - 0:48
|
asme saitetono bezarid zede golzar to in sait hamash az ishon badi migid berid ye bar ba deghat botik va atash bas ra bebinid.
|
پنجشنبه 8 آذر 1386 - 19:58
|
من کاری با گلزار ندارم.فقط میتونم بگم آقای رادان و خانم هدیه تهرانی و مهناز افشار (بی هیچ ربطی به قیافه) روز به روز عالی تر عمل می کنند.
|
ya30
پنجشنبه 8 آذر 1386 - 20:13
|
man ham ba alireza movafegham vali ba shirin na! akhe bahra radan koja bude azizam????????? ohohoh
|
پنجشنبه 8 آذر 1386 - 21:49
|
چه کسی گفته چشم رنگی زیبا است که همه اش گیر دادید به گلزار؟ من وقتی گلزار را دیدم و از او خوشم آمد اصلا حواسم به چشم های سبزش نبود فقط به خاطر آرامش و متانت و مهربانی و چیزی که به نظر من آمد یعنی پاکی او خوشم آمد بعد تازه پس از چند فیلم که از او دیدم با عکسی که روی مجله دیدم متوجه شدم که چشمانش سبز است حالا هی بگویید به خاطر چشم و ابرو و قد و... است که بعضی دوستش دارند.
|
mahtab
جمعه 9 آذر 1386 - 1:30
|
اه آقاي عليرضا شما که متعصب هستين ميشه لطفا نظر ندين؟؟!!!هي ميگين که من طرفداري نميکنم ولي همه ميدونن که شما خيلي از گلشيفته فراهاني خوشتون مياد!!منم خوشم مياد ولي هيچوقت نمام مث شما به بقيه بي احترامي کنم!!هانيه توسلي و هديه تهراني جز بازيگران زن بسيار خوب ما هستن(هديه تهراني که جايگاهش معلومه البته شما اگه دوس نداري قبول کني قبول نکن!!!!!!!!!!!!هانيه توسلي هم فک کنم با سريال ميوه ي ممنوعه ثابت کرد که بازيگر بسيار خوبيه)البته لابد براي شما خيلي سنگينه که خداي نکرده کسي از گلي جون شما بالاتر باشه!!بهتره به بلوغ فکري برسي بعد بياي نظر بدي و ادعا کني!!يا حق شما هم باشه برادر ديني ما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
پدرام
جمعه 9 آذر 1386 - 1:51
|
nemitoonin bebinin yeki setare shode Damet garm aghaye golzar
|
میثم
جمعه 9 آذر 1386 - 3:7
|
یکی مهناز افشار روز به روز عالی تر عمل می کنه یکی من. مهناز افشار اگه بازیگر بود که این حال و روز فیلما و بازیاش نبود. شاهکارهای زهر عسل . تله. 13 گربه. کلاغ بر. و بهترینشون کما و آتش بس. البته اگر هواداران اندک فیلم ندیده اش نگویند رئیس شاهکار بود. یا بازی معمولی مهناز افشار شاهکار. اون رو قاطی بازیگرای خوب نکنید. تو زنها انقدر بازیگره محبوب و عالی داریم که مهناز افشار فقط میتونه بره کلاغ بر بازی کنه. واقعا" اسمش بازیگره؟
|
علیرضا
جمعه 9 آذر 1386 - 16:23
|
mahtab:
بهتره قبل از اینکه دستان مبارکتان را برای تایپ ببرید, اندکی روی نوشته فکر کنید.
من هیچ مطلبی مخالف هدیه تهرانی نگفتم. من بازیش را دوست دارم. بازیگر بسیار عالیست. و من فقط نامش را فراموش کردم که بگویم. اگر کسی دیده که من تا حالا در این سایت مخالف هدیه تهرانی صحبت بکنم, بیاید به من بگوید. لذا شما نمی خواهد جو برتان دارد. شما اگر ناراحتی که من چرا فراموش کردم از هدیه تهرانی حمایت کنم, خوب خودتان بروید برای آن کامنت جوابیه بدهید.
در مورد هانیه توسلی: باز هم چشم بسته تایپ کردی. من منظورم نسل طلایی سینمای ایران بود. همه ی ما خوب می دونیم که هانیه توسلی چهره ی کاملا" سینمایی نیست و درخشش در تلویزیون بوده. از جمله وفا و میوه ی ممنوعه. بازی خوبی دارد. ولی چهره ی سینمایی نیست. بحث در اینجا هم در مورد سینماست. به همین دلیل هانیه توسلی در اون نسل از بازیگران سینما جای نمی گیرد. می شود بگویید نمونه ای از بازی ها و فیلم های شاهکار هانیه توسلی در سینما را بگویید؟
شما دوست عزیز بهتر است سنجیده تر حرف بزنید. خدا را شکر که همه من رو میشناسند. هر کس به یک بازیگر و کارگردان و فیلمی بیشتر علاقه دارد. این طبیعیست. و حق مسلم هر فرد است. بزرگ ترین منتقدان هم علاقه های شخصی دارند. نکند شما می خواهی همه را نهی کنید؟ من هم چند وقت قبل گفتم که چه بازیگرانی بیشتر مورد علاقه ی من هستند. و در واقع خودم به همگان گفتم. لذا شما نمی خواهد که در نقش کارآگاه ظاهر شوید. شما هم علاقه هایت را داری عزیز جان. تا آنجایی هم که می دانم, بد جور هم هوادار هدیه تهرانی هستی. و قابل احترام.
عزیزم من سنجیده حرف می زنم. اگر کسی دیده که من طرفداری کورکورانه کنم به من بگوید. اصلا حرفه ای گری این است که: علاقه ات را داشته باش. ولی واقع بین باشی و به دور از غرض ورزی. که خدا رو شکر من همیشه سعی کرده ام اینگونه باشم.من در اون نوشته بازی ترانه علیدوستی و باران کوثری و امین حیایی و بهرام رادان را هم تحسین کردم و ازشان حمایت کردم. من همیشه سعی کردم حرفه ای نگاه کنم. و نیاوردن اسم خانوم تهرانی هم به خاطر فراموشی بود. چون اون فرد ایشون رو هم قبول نداشتند و من فراموش کردم که از تواناییهای ایشون هم بگویم. اگر کمی به قسمت های مختلف سایت بروید می بینید که من هر جا اگر لازم لوده از یک بازیگر شایسته و خوب حمایت کردم.
شما دوست عزیز بهتر است تعصبت را دور بریزی. چون هر کس نوشته ی من را بخواند می فهمد که بدون جانبداری و منطقی صحبت کرده ام. ولی شما بی دلیل و بدون آنکه به هدیه تهرانی حرفی زده شود , آمدید تا به طور غیر مستقیم بازیگر مورد علاقه ات رو وسط بکشی و کلمات خنده داری به کار بردید. به خصوص با گفتن<<گلی جون>> نشان دادید که هم از آنهایی هستید که خیلی عاشق کل کل هستید. هم اینکه چقدر مودب هستید و هم اینکه اصلا" نیامده ای تا از یک بازیگز خاص طرفداری افراطی کنی!!!!! و هم نشان دادی که چقدر دیدگاهت سطحیست و لایق فکر کردن هم نیست. چه خوب است که آدم ابتدا کنترل نوشته ی خودش را داشته باشد و بعد دیگران را درس بدهد. خدا را شکر که من همیشه در تمام بحث های این سایت شرکت کرده ام. و هیچ گاه افراطی نبوده ام.
دوست عزیز اگر مشکلتان چیز دیگریست بهتر است صادق بگویید. ولی آن خزعبلات بی مربوط را تحویل من ندهید. چون با گفتن آن مطالب به من ثابت کردید که قابلیت تحلیلتان از یک نوشته پایین است. چون هر کس آن نوشته ی من را خواند, متوجه همه چیز شد. امیدوار هستم اندکی در مورد سینما و نقش آفرینی های بازیگران در سینما مطالعه کنید. تا این چنین با این اتهامات خنده دار وقت ما را نگیرید.
در مورد اون جمله ی آخرتان هم بگویم که با اون جمله تنها بی ادبی خودت را خیلی بیشتر از قبل به رخ من و همگان کشیدید. اندکی ادب همیشه چیز خوبیست.
بروید در مهدکودک از این بحث های مسخره ی بچگانه که من از ابتدا با خواندنش می خندیدم, بکنید. کاش کمی تعصب خرج آن نوشته می کردم. کاش شما هم کمی بزرگ شوید و دست از کل کل های بچگانه بردارید. به خدا خنده دار است.
یاحق
|
علی
جمعه 9 آذر 1386 - 16:36
|
سلام فقط مونده بود شما هم سانسور کنین من نه از لفظ بدی استفاده کردم و نه نظر سیاسی دادم فقظ عرض کردم این متن رو جناب قادری نوشتن پس نباید تعجب کرد و اینکه اگر اقای جلالی و خانم منتظری و اقای حسنی نسب هم بودن باز همین اش بود و همین کاسه قصدم توهین نیست و نبود گرچه خدا جای حق نشسته
|
salami
دوشنبه 12 آذر 1386 - 0:55
|
aaaaaaaaaaaaah in alireza yani enghad bikare ke hamash miad too hame ja ezhare fazl mikone??????? aghaye alireza be nazare man ke khanume mahtab kamelan doros migan shoma age be kamentet moraje'e koni nesbat be hedieh tehrani va hanieh tavassoli bi ehterami kardi agha jan!!hala az khodet defa ham mikoni vaghan ke!!ba tanz o tamaskhor matn neveshtan kare kheily asunie mesle avale matne man!!!!!!pas say kon in adate zeshtet ro taghir beD!!!!
|
...
دوشنبه 12 آذر 1386 - 16:8
|
ba ba base dige khejalat bekeshid.man kari be aghay golzar nadaram vali in nahayat biadabi ke shoma dast roy 1 bazigar mizarid va harchi mikhain migid.va benazare man faghat mikhain janjal be pa konid o amar saito bala bedarid. shoma har chan vaghti ke amare sait paiin mire harf golzaro pish miarid ke comentha va amareton bala bere akhe chera? lotfan dige in maskhare baziharo tamom koniddddddd/
|
هنگامه
چهارشنبه 21 آذر 1386 - 10:56
|
ستاره بودن محمدرضا گلزار غير قابل انكاره. حتي اگر به مذاق خيلي ها خوش نياد.
|
asal
پنجشنبه 13 دي 1386 - 18:5
|
man golzaro dost daram.va hame midonan ke kheyli mahbobiat dare.man nemidonam shomaha che dalili darin be kasi ke mahbobiat dare va DAR HALE HAZER filmash khob mifroshe tohin konin.golzar bad bazi nemikone
|
asal divoneye golzar
پنجشنبه 13 دي 1386 - 18:8
|
golzar bad bazi nemikone.man nemigam behtarin bazigare vali harfam ineke che eshkali dare setare bashe?mage kam tarafdar dare?chera bayad azash enteghad beshe vaghti filmah mifroshe.taze golzar sholovel harf mizane?bad rah mire?lahnesh bade?inghdr azash bad nagin............
|
asal
پنجشنبه 13 دي 1386 - 18:14
|
man migam shoma alanan elam konin az golzar badeton miad.motmaen bash golzar inghadr tarafdar dare ke beto ehtiajo nadashte bashe.man kamelan movafegham ke in kararo mikoni amare sito bebari bala.mese man ke omadam nazar midam chon benezera man inja arzesh nadare adam biad tosh .
|
M+love golzar
يکشنبه 12 اسفند 1386 - 6:1
|
man agar bebinam ke yek nafar be golzar mahbob,aziz , setare va kholase behtarin bazigar donya harfi zad on vaght ba man tarafe fahmidid ghorbone dahanet beram mahsa joon ke inghadr khob harf zadi che bekhayn che nakhayn golzar dar donya avl ast va ma hameh ashegh golzar hastim golzar gole ,mahe ,setarh ast , talast , harche begam baz ham kam goftam va agar hameh harfhaym ra benevisam ,gaye baray nazar digaran nemimanad bayad begam ke golzar dar iran va dar gahan best ast
|
يکشنبه 19 اسفند 1386 - 3:8
|
vay cheghadr khodetonra khaste kardid chera inghadr minevisid cheghadr delam baraton misozar ke khaste shodid man omadam yek kalam begam in ke ......... golzar dar iran , dar gahan, va dar hame ga avalast va hich kas nemitone in ra enkar kone vasalam name tamam
|