سينمای ما - بهرام رادان در مورد وقايع اخير غزه گفت: / «ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»
يکشنبه 14 تير 1388 - 5:3
• در شرایطی که حدود دو هفته تا نخستین سالگرد درگذشت هامون سینمای ایران باقی مانده؛ / امشب تماشای آخرین حضور تصویری شکیبایی فقید را از دست ندهید      • تکلیف تماشاگران فراوان این برنامه تلویزیونی مشخص نیست؛ / گزارشی درباره احتمال تعطیلی برنامه «90»      • سازنده «هفت‌تیرهای چوبی» و «بگذار زندگی کنم» تنهای‌مان می‌گذارد؟ / شاپور قریب اعلام کرد که اگر این فیلم‌اش را بسازد دیگر کاری با سینما ندارد      • دو خبر از امین حیایی؛ / 1- فیلم تازه‌اش روز جمعه 29 میلیون فروخت 2- برای پروژه تازه‌اش به مالزی می‌رود      • در باشگاه فیلم تهران؛ / امیر قادری و مهرزاد دانش، درباره «شک» جان پاتریک شانلی گفتگو می‌کنند      





نظر سنجی

با توجه به برنامه هاي اعلام شده برنامه هاي فرهنگي كدام نامزد رياست جمهوري را براي آينده سينماي كشور مفيد مي دانيد ؟




سينماي جهان
معرفی کامل فیلم «بالا» - حامد مظفری
تبهكاري كه اسطوره شد -به پیشواز فیلم تازه مایکل مان- با چند عکس از فیلم
رايان رينولدز با «ددپول» از «مردان ایکس» مستقل می‌شود
ژاک ریوت برای شیر طلایی ونیز رقابت می‌کند
کارل مالدن، اسطوره سینمای کلاسیک درگذشت + عکس‌ها
بازنده‌ترین مرد اسکار این بار جا را برای اسکار «تغییرشکل دهندگان 2» باز کرده
معرفی کامل فیلم «پیشنهاد» - حامد مظفری
ديويد فينچر درباره شبکه اجتماعی فيس‌بوك فيلم مي‌سازد
ساترن جوایزش را به «شوالیه تاریکی» داد
اولين عكس‌های «آليس در سرزمين عجايب» تيم برتون
نسخه بلو ری «گلادیاتور» با 11 ساعت تصویر اضافی
ستارگان سینما در نقش حیوانات باغ وحش


درباره الي ...


  (601 رأي)

کارگردان:
اصغر فرهادي
-------------------------------------
پاتو زمين نذار


  (37 رأي)

کارگردان:
ايرج قادري
-------------------------------------
خروس جنگي


  (40 رأي)

کارگردان:
مسعود اطیابی
-------------------------------------
امشب شب مهتابه


  (31 رأي)

کارگردان:
محمدهادی کریمی
-------------------------------------
هرچي تو بخواي


  (12 رأي)

کارگردان:
محمد متوسلاني
-------------------------------------



بهرام رادان در مورد وقايع اخير غزه گفت:
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»


سينماي ما- بهرام رادان گفت: ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني در كنار اين واقعيت كه همه در برابر اين قضيه سكوت كرده‌اند، باعث تاسف است. بهرام رادان كه اين روزها در قشم در حال بازي در فيلم«راه آبي ابريشم»است، در مورد وقايع غزه گفت:اين واقعه جدا از جنبه مذهبي خود كه دل هر مسلماني را به درد مي‌آورد،ابعاد بزرگي از جنبه انساني گرفته و تصاويري كه از تلويزيونها پخش مي‌شود در كنار اين واقعيت كه همه در برابر اين قضيه سكوت كرده‌اند باعث تاسف است.
وي افزود: نكته در اينجا است كه خود اين جانيان مدعي هستند كه در مورد قومشان نسل كشي اتفاق افتاده ولي اكنون آنها اين نسل كشي را در مورد افرادي انجام مي‌دهند كه در هولوكاست ادعايي آنها كمترين نقشي نداشته‌اند.
رادان تصريح كرد: براي كشورهاي عربي هم متاسفم كه مرزهاي خود را به روي مردم غزه بستند و خود را كنار كشيدند.كاري كه براي حفظ منافع خود و در قدرت ماندن كرده‌اند.
اين بازيگر در پايان افزود: اين واقعه بسيار ناراحت كننده است و براي ملت غزه هر كاري بتوانيم، مي‌كنيم.


منبع خبر : فارس
چهارشنبه,11 دی 1387 - 1:2:19

اين مطلب را براي يک دوست بفرستيد صفحه مناسب براي چاپگر
آرشيو

نظرات

عطا
چهارشنبه 11 دي 1387 - 1:35
-2
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

اقای رادان با این کارا نمی خواد خودتو شیرین کنی

مثه زلزله بم که خیلی از هنرمندا تو خونه موندنو پیام تسلیت دادن ولی یه دختر که تو امریکا مانکن معروفی هم بود اومد بم و کمک کرد

یه خورده از هنرمندای اونا یاد بگیریم

نه اینکه همش دنبال کارای تبلیغاتی باشیمو

عید بریم خونه سالمندان عکس بگیریم که بخوره پشت مجله که بگن با معرفت

اگه می خوایم کار خیر بکنیم لطف اش اینه که کسی نفهمه نه تبلیغات


چهارشنبه 11 دي 1387 - 2:19
0
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

بهرام جان واقعا خوب گفتی !

ولی تو کشور خودمون انقدر بدبختی داریم که فکر می کنم بهتره بیشتر دلت برا مردم خوددمون بسوزه ته غزه !!

نوشین
چهارشنبه 11 دي 1387 - 4:18
-1
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

بازم دم بهرام رادان گرم که یه حرفی زد بقیه انگار خوابن...!!!

نفیسه
چهارشنبه 11 دي 1387 - 8:52
-6
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

هولوکاست ادعایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اینکه در مورد فجایع غزه یه هنرمند حرف بزنه خیلی خوبه و قشنگ ولی هولوکاست ادعایی؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

golnoush
چهارشنبه 11 دي 1387 - 11:58
2
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

kheyli mahi bahram joooooonam!kheyli khobiiiiiiiiiiiii!ishallah emsal to jashnvare fajr khodet simorgh ro begiri va hasoodan mele hamishe haleshoon gerefte she!!dooset daram!

سیما سنتوری
چهارشنبه 11 دي 1387 - 15:1
-3
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

حس داداش بهرامم و عقایدشون واقعا قابل احترام داداشم اگه بازیگر نمیشد واقعا حیف میشد


چهارشنبه 11 دي 1387 - 15:14
0
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

بهتر است بجای غزه به فکر کودکان معصومی که از بجای مدرسه رفتن از سر ناچاری وفقر در خیابانها به دستفروشی مشغولند باشیم که تعدادشان هم روز به روز بیشتر می شود.

بهرام رادان هم که از هر فرصتی برای مطرح کردن خودش استفاده می کند

sepideh
چهارشنبه 11 دي 1387 - 15:20
-1
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

یعنی چی هولوکاست ادعایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من نمی فهمم این چه حرفی بود؟

راجع به عید رفتن و اینا حالا مسئله ای نیست می شه مثبت بهش نگاه کرد!

همین پیام و هم می شه مثبت بش نگاه کرد!

ولی هولوکاست ادعایی؟؟؟!!!

N
چهارشنبه 11 دي 1387 - 16:15
-1
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

به نظرم زیاد مناسب نیست که یه هنرمند راجع به مسائل "سیاسی" که مربوط به کشورای دیگه ست نظر بده!...

شخصیت و هنر آقای رادان به اندازه ی کافی قابل احترامه و لازم نیست راجع به هولوکاست صحبت کنن!


چهارشنبه 11 دي 1387 - 16:53
9
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

به سخنرانی نیست به عمل کار برآید

دختر ایرونی
چهارشنبه 11 دي 1387 - 17:25
0
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

میدونین انگار بعضیها فکر می کنن اگه در موردش حرف بزنن براشون افت کلاس داره بازم ایول به بهرام رادان

کاش واقعا می دونستیم چه جوری میشه بهشون کمک کرد

قلب من دیگه تحملشو نداره هر چند وقت یه بار باید پاره پاره بشه

امين
چهارشنبه 11 دي 1387 - 17:30
4
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

ما ايراني ها دوست داريم فقط ايراد بگيريم.

كسي نظر ميدهد مي گوييم چرا نظر دادي؟

نظر ندهد مي گوييم بي تفاوت است

رادان عزيز را ما دوست داريم چون بي تفاوت نيست.

كساني هم كه ايراد مي گيرند اول به اندازه رادان مشعور بشوند بعد نظر بدهند.

مرضیه
چهارشنبه 11 دي 1387 - 17:56
2
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

بهرام نازنین ممنون که اینقدر زیبا گفتی واقعا همه ما باید دست به کار بشیم...مثل اینکه داره یادمون میره بنی آدم اعضای یکدیگرند ....

پریا
چهارشنبه 11 دي 1387 - 19:3
-4
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

افرین به این هنرمند که غرور ایرانی تو رگهاشه واقعا این یعنی سوپراستار نه بعضیها.....

احمد
چهارشنبه 11 دي 1387 - 21:5
1
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

اجرکم الله بهرام رادان عزیز

...


چهارشنبه 11 دي 1387 - 21:27
0
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

بهتر ما به فکر مملکت خودمون باشیم که همه از گرسنگی نمیریم

عاطفه
چهارشنبه 11 دي 1387 - 21:40
-2
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

آقای رادان شما که فهرست شیندلر فیلم محبوبته چطور می آی می گی هولوکاست ادعایی؟!؟! انصافم خوب چیزیه.......

milad
چهارشنبه 11 دي 1387 - 22:4
1
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

vaghean entezar nadashtam bahram radan hamchin harfi bezane,na khosham oomad

جودی آبوت
چهارشنبه 11 دي 1387 - 22:18
-3
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

اگر انسانیت و وجدان داشته باشیم حرف های رادان را خوب می فهمیم !

متاسفم برا کسایی که از هر رفتار انسانی برداشت های عجیب و غریبی می کنند !!

یکم به خودمون بیایم ...

سینا
چهارشنبه 11 دي 1387 - 22:41
-1
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

واقعا که شاهکار کرد!

آدم نباید بی دلیل یه جای دیگشو فوت کنه! منم این جا صبح به صبح پشت کامپیوتر که اخبار می خونم حالم از همه چیز به هم می خوره، به خصوص اسرائیل! ولی مسئله پیچیده تر از این حرف هاست که بگم اینها می خواهند انتقام "هولوکاست ادعایی" رو بگیرن! به نظرم یکی از مضحک ترین چیزهایی که در عمرم شنیدم همین بوده! به خصوص از رادان که فکر می کردم یکی دو سانتیمتر از این عمیق تر باشه! ولی نبود...

آدم نمیدونه وسط این همه جنگ و خونریزی بی پایان غصه بخوره یا با شنیدن همچین حرف هایی از زور درد و عصبانیت قهقهه بزنه!

مثل هیچکس
چهارشنبه 11 دي 1387 - 22:45
0
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

چرا ما اینقدر همدیگه رو میکوبیم از کجا میدونیم شاید رادان واقعا مخلصانه این حرفو زده باشه و بخاطر ریا نباشه ما اجازه نداریم از نظر دینمون به همدیگه تهمت بزنیم تازه متاسفم که بقیه این حداقل رو هم نگفتند توی این ماه محرم بیاید دعا کنیم خدا حق این صهیونیستها رو کف دستشون بذاره وامام زمان مارو برسونه تاجهان ازاینهمه ظلم نجات پیدا کنه خدا کنه همه هنرمندای ما به فکر باشند حداقل در حد یه پیام

ن
چهارشنبه 11 دي 1387 - 22:51
1
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

جالب بود...ممنون

محمود
چهارشنبه 11 دي 1387 - 23:37
-1
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

خوبه

.
پنجشنبه 12 دي 1387 - 0:0
3
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

باشه امین جان من رفتم که "مشعور" بشم.


پنجشنبه 12 دي 1387 - 1:42
-4
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

شبانه روز رادیو و تلویزیون و مطبوعات و ... مدام از فلسطین می گوید و بی خیال بدبختی های ملت خودمان است کم مانده بود که بهرام خان هم کاسه داغ تر از آش شود

عطا
پنجشنبه 12 دي 1387 - 1:57
-4
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

تا زمانی که مخاطبین سینمای ما این جور فکر می کنن و از این قشر هستند ما هیچ وقت

یشرفت نمی کنیم

تا زمانی که یه عده دختر های بی فرهنگ امسال گلزارو رادانو و یه سری پسر بی فر هنگ امسال افشار و... رو می برن بالا با طرفتاری الکی ما هیچ وقت نمی تونیم امسال پاچینو دنیرو براندو رو تو سینما مون پرورش بدیم

برای خودم وهمه ایرانی ها متاسفم

مرسی

... بنی آدم اعضای یکدیگرند ...
پنجشنبه 12 دي 1387 - 1:58
-1
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

اینکه کودکی بمیرد

اینکه مادری بمیرد

اینکه پدری بمیرد

اینکه پدری به جای آنکه کودک خندان خود را در آغوش بگیرد ، پیکرخونین و بی جان فرزندش را هراسان و نالان به دوربین های خبری نشان میدهد تا شاید حتی شده یک لحظه ..نه حتی تصور یک لحظه هم برای ما امکان پذیر نیست ...این دیگر ربطی به سیاست ندارد..همانگونه که فجایعی چون زلزله انسانهای زیادی را نابود میکند و ما با دیدن تصاویرش اشک میریزیم ..چه فرقی میکند اینکه کودکی زیر اوار زلزله جان دهد یا کودکی با اوار جنگ ...

چه فرقی میکند که چراغ زندگی انسانی با آوار خشم خاموش میشود یا آوار وحش ...

اما وحش از انسانیت به دور است ..

نه همین لباس زیباست نشان ادمیت !!!!!

نظر بهرام رادان به عنوان یک نوع دوست و اینکه بنی آدم اعضای یکدیگرند کجا به خود نمایی ربط دارد ؟

کجای این فاجعه خود نمایی ست تا اظهار نظرها خودنمایی باشد.

کشتار انسانی توسط انسانی دیگر آدم را از آدم شدن شرمگین میکند !!!!!!!

نه دین ..نه زبان و نه مرز نمیتواند دلیل بر این باشد که ما از مرگ انسانی این چنین دردناک فقط بگذریم...

حتی شده یک جمله .. یک جمله ء کوتاه هم میتواند در گوشهای همیشه شنوای خدا ثبت شود....

به نظر من هم کسانی که خود به نسل کشی معترضند چگونه نسل دیگری را قتل و عام میکنند ؟

این جمله ربطی به سیاست ندارد ... هر انسانی با دیدن این تصاویر دلش درد میگیرد ... بهرام رادان هم یک انسان است و از آنجایی که یک چهره ء شناخته شده ء هنریست نظر خود را برای آنان که اخبار سینما را دنبال میکنند بیان کرد... و این کمال بی انصافی و نهایت بی حرمتیست اگر برداشت نادرستی از اظهارات بهرام رادان داشته باشیم.

نوع دوستی نه ربطی به سیاست دارد و نه ربطی به دین و آیین...

لطفا قبل از انکه در برابر هر جمله ای یا کلمه ای و یا حرفی واکنش تند شان دهید ..خوب بخوانید و خوب تجزیه کنید...

هیچ وقت جنگ و کشتار بی خون نبوده است..اما چرا خون کودکانی که میتوانند آینده را ببیند ؟؟

این فاجعه برای هر پیرو دینی درد آور است .. خدایی که محمد را آفرید ..خدایی که عیسی را آفرید و خدایی که موسی راآفرید به انها نیاموخت که خون بریزند ..اما ما دیدیم و میبینیم هم پیروان موسی را هم پیروان عیسی را و هم پیروان محمد را که خون میریزند ...به خدا قسم خون را انسانی میریزد که از انسانیت بویی نبرده و این ربطی به دین ندارد.....همه در پیشگاه خدا انسانیم و همه پیامبران که آمدند به پیروانشان یک هدف را نشان دادند.. هر یک از راهی به هدف میرسند اصل این است که انسان باشیم ..

سال 2009 میلادی هم آمد ...با آرزوی اینکه در این سال خون بی گناه کمتر ریخته شود و این فرقی ندارد که خون کدامین آیین ریخته نشود همه انسانیم

یادم باشد من یک آریایی هستم اما دلم درد میگیرد که فرقی برایم نمیکند هر که میخواهد باشد اما این چنین دردناک نمیرد ....

و

بنی ادم اعضای یکدیگرند ..

با تشکر از هنرمند پاک و اصیل سینمای ایران "" بهرام رادان "" و بهترین ها را برایش از خدای منان خواستارم ...آمین .

آرزومند آرزوهای پاک شما و حاجات قلبی تان در یک قدمی اجابت حضرت حق...

......
پنجشنبه 12 دي 1387 - 10:16
7
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

خیلی جالبه که همه ی نظرات رو نمی ذارین......

تینوش
پنجشنبه 12 دي 1387 - 10:22
3
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

بابا انقدر الکی دفاع و تعریف نکنین ببینید چی گفته....

هولوکاست ادعایییییییییییی؟؟؟؟؟!!!! نمی دونم چی بگم والاااا ؟!!! به قول یکی از دوستان فکر می کردم رادان ادم عمیق تری باشه....

حالا حتما باید در همه مورد نظر بدن ....؟؟!!!!

عادله
پنجشنبه 12 دي 1387 - 10:58
2
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

جنگ در هر جایی ناراحت کننده است و کشته شدن بیگناهان .دنیا از مسبب اصلی آن نخواهم گذشت.و همه چیز فاش خواهد شد.

شپوول
پنجشنبه 12 دي 1387 - 11:36
0
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

دمت گرم عمو بهرام باز تو از جامعه هنر كشور اين جانيارو محكوم كردي خيلي ممنون .

Hesam
پنجشنبه 12 دي 1387 - 13:57
0
موافقم مخالفم
 
<<ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است>>

Mer30 bahram jon. Kheili goli

shohreh
پنجشنبه 12 دي 1387 - 17:40
0
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

in hame fajeE roozaneh hamin ja zire gooshemonn moghabele cheshmemon etefagh miofte va ma dar barabareshoon faghat sokoot ekhtiar mikonim.aghaye radan hamin ja hamin baghal har rooz har lahze ghatle aame.age vaghaan mikhay resalate honarito hefz koni cheshmeto be rooye in fajaye baz kon.

mikham begam hemayat az ghaze poshtvanash kheili ghavie hemayat az bachehaye kar va zanane tan forooshe ke poshtvane nadare.....

دختر ایرونی
پنجشنبه 12 دي 1387 - 18:51
-2
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

عطا جان این فقط تو نیستی که واسه خودت متاسفی بلکه منم برای تو متاسفم تو که فرق گلزار و رادان رو درک نمی کنی واقعا برام عجیبه که اینو فهمیدی که پاچینو و دنیرو بازیگرای بزرگی هستن!!!!!!!!!!!!!!!!!

golnoush
پنجشنبه 12 دي 1387 - 21:44
0
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

Bahram Radan aziz az matne ghashngo zibaii ke nevshti mamnoonim!be omide inke hameye mellat injori fekr konan!!vali hame be fekre khodeshon!va aghabneshini mikonan


پنجشنبه 12 دي 1387 - 22:29
-2
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

مردم ما هم که خوشبخت عالم


جمعه 13 دي 1387 - 17:40
-1
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

نیست که تو مملکت خودمان همه چیز بر وفق مراد است و کودکان همه بی درد و غم


جمعه 13 دي 1387 - 18:52
1
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

به جناب عطا که دیکته اش هم ضعیفه:

مرده شور اون پیشرفتی رو ببره که بحواد به قیمت له کردن دیگران یا بی تفاوت شدن نسبت به درد بقیه ادم ها اتفاق بیفته

انسانیت فراتر از حد تصور شماست

بیتا
جمعه 13 دي 1387 - 22:4
-3
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

مثل همیشه کاملا حرفه ای...درست مثل بازیگران حرفه ای...

مریم
شنبه 14 دي 1387 - 15:31
0
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

خیلیا هستن که همین کارم بلد نیستن بکنن،پس الکی از بهرام جووون ما ایراد نگیرید حسودا.

منم با بهرام موافقم،این کارا دور از انسانیته ولی کاره کشورای عربی از این ماجرا هم فاجعه انگیز تره.متاسفم.......

محمود
شنبه 14 دي 1387 - 23:25
-4
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

وای وای شما ایرانی هستید؟ هموطنید؟ هولوکاست ادعایی این قدر واستون گنگ و غریب و سوزناکه . . .

آدم چی می تونه بگه. خوشم اومد اتفاقا خیلی درست وشفاف و مشتی گفته

رادان یک بازیگر ایرانیه و اگه قراره الگوی جوونای این مملکت باشه باید هم این طوری باشه

بعد خودشو مطرح کنه! مگه مطرح نیست، اینکه شما این خبر رو انتخاب کردید و خوندید ونظر هم دادید چیز دیگه ای میگه.

من هم کلا آدم خوش بینی نیستم ولی بد بینی هامو واسه خودم نگه می دارم در حالی که حقایق بد رو میگم. این اصلا جالب نیست که شما راجع به موفق ترین بازیگر جوون سینما این طور حرف بزنید.

عطا اون دخترای بی فرهنگ که رادان و اون پسرهای بی فرهنگ که افشار رو بالا می برن وجود خارجی ندارند لااقل تا حالا ما ندیدیمشون و آل پاچینو و براندو و. . .آدمن، بتشون نکن لطفا و ترویج فرهنگ خود کم بینی نفرما، اما عطا ما تو رو به لقات می بخشیم.

رادان تنها بازیگر ایرانه که بیش از 50% قبولش دارم.

سمیه
يکشنبه 15 دي 1387 - 7:52
0
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

خیلی خوشحالم که هم وطن اقای رادان هستم وایشان هم به فکر خواهران وبرادران دینی شان هستند ومن نیز باتمام حرفهای ایشان موافقم وناراحتی وخشم خودم راازطریق این سایت درکنر صحبتهای آقای رادان میگذارم تاکمی ارام شوم

محمود
يکشنبه 15 دي 1387 - 15:48
0
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

وای وای شما ایرانی هستید؟ هموطنید؟ هولوکاست ادعایی این قدر واستون گنگ و غریب و سوزناکه . . .

آدم چی می تونه بگه. خوشم اومد اتفاقا خیلی درست وشفاف و مشتی گفته

رادان یک بازیگر ایرانیه و اگه قراره الگوی جوونای این مملکت باشه باید هم این طوری باشه

بعد خودشو مطرح کنه! مگه مطرح نیست، اینکه شما این خبر رو انتخاب کردید و خوندید ونظر هم دادید چیز دیگه ای میگه.

من هم کلا آدم خوش بینی نیستم ولی بد بینی هامو واسه خودم نگه می دارم در حالی که حقایق بد رو میگم. این اصلا جالب نیست که شما راجع به موفق ترین بازیگر جوون سینما این طور حرف بزنید.

عطا اون دخترای بی فرهنگ که رادان و اون پسرهای بی فرهنگ که افشار رو بالا می برن وجود خارجی ندارند لااقل تا حالا ما ندیدیمشون و آل پاچینو و براندو و. . .آدمن، بتشون نکن لطفا و ترویج فرهنگ خود کم بینی نفرما، اما عطا ما تو رو به لقات می بخشیم.

رادان تنها بازیگر ایرانه که بیش از 50% قبولش دارم.

ساغر
دوشنبه 16 دي 1387 - 15:5
-5
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

اين خانم سپيده و عاطفه و تينوش و ... كه احتمالا يك نفر است چرا اينقدر ناراحت شده؟ معلومه كه ادعايي هست اگر هولوكاست ادعايي نبود اجازه مي دادند در مورد تحقيق بشه ..

ضمنا دوستاني كه دعوت كرده اند به جاي غزه به فكر كش.ر خودمان باشيم لطفا ربط دو مسئله را با هم بگيد. گل فروشي بچه هاي ما سر چهارراه چه ربطي به كشته شدن كودكان بيگناه در غزه دارد؟

پ.ر
دوشنبه 16 دي 1387 - 16:5
0
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

حتماً کسانی که به نظرات رادان عزيز ايراد می گيرند در صفی که برای رفتن به کمک مردم غزه کشيده اند، خسته شدند!

بابا ميشه عوض ايراد از همديگر، يار هم باشم و جبهه ای متحد برای مبارزه عليه جنایت در جهان را بوجود بياوريم؟؟؟؟

تا زمانی که ملتها نتواند با هم در موارد مشترک متحد شوند، دژخيمان می توانند به راحتی با هم متحد شده و جنايات خود را عليه انسانيت انجام دهند


دوشنبه 16 دي 1387 - 20:59
1
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

قضیه ی غزه یک قضیه ی انسانی ست نه سیاسی پس هر انسانی باید این جنایات را محکوم کند از یک سوپر تا یک دست فروش.

شادی
يکشنبه 22 دي 1387 - 23:40
0
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

آقای رادان

اینهمه نا آگاهی و بی تجربگی از شما بعید نبود.

سیمرغ بلورین را از راه های شرافتمندانه تری می توان به دست آورد

فاطی
يکشنبه 22 دي 1387 - 23:43
0
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

به به

شادی
يکشنبه 22 دي 1387 - 23:48
0
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

خانم ساغر به اندازه ی کافی در این باره تحقیق شده

رضا
دوشنبه 23 دي 1387 - 2:0
0
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

بزم گلی به جمل رادان که بقیه هنرمندامونو شرمنده کرد.اگه برق تبلیغات غربیا چشم بعضیها رو کور نکرده بود چشم بسته از به یه مشت مبارز دست خالی که دارن از یه وجب خاکشون دفاع میکنن نمی تاختن و آب تو آسیاب اسرائیل نمی ریختن

حميد
پنجشنبه 10 بهمن 1387 - 14:41
0
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

عالي بود بهرام عزيز


پنجشنبه 10 بهمن 1387 - 15:25
0
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

دنیا دنیای گذر است دوست عزیز بنی آدم !

گذشت در برابر گذشت ...

سکوت در برابر سکوت ...

چشم بند سپید در برابر چشم بند سیاه ...

دست نزن چشم ببستم دو دست ، هر دو دست . هر دو ...

مانا
جمعه 28 فروردين 1388 - 2:26
0
موافقم مخالفم
 
«ابعاد فاجعه غزه از جنبه انساني باعث تاسف است»

بچه ها واقعا یه خرده با خودتون فکر کنید انقدر زود قضاوت نکنید مطمئنم بهرام اینا رو نگفته اون با اولین فیلمش(اواز قو) خودشو به ما شناسوند. به اون دروغ گو ها هم بگم با این اراجیفاون نمیتونید بهرام و از ما بگیرید. بهرام عزیز "ما هستیم"

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  



module-htmlpages-display-pid-97.html



             

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2008, cinemaema.com
Page created in 1.71917486191 seconds.