صفحه مناسب براي چاپگر


مایکل جکسن (1958-2009) - 2
«سینمای ما» گزارش می‌دهد: سینماگران مطرح دنیا درباره مرگ جکسن چه گفتند؟


سینمای ما - صوفیا نصرالهی: مردم و سینماگران سرتاسر دنیا عمیق ترین احساسات و تسلیت های خودشان را برای بزرگداشت مایکل جکسون به عنوان یک هنرمند انسان دوست ابراز کرده اند. دو تن از بزرگترین فیلمسازان دنیا، مارتین اسکورسیزی و استیون اسپیلبرگ هم به مایکل جکسون ادای احترام کرده اند.

مارتین اسکورسیزی: مایکل جکسون خارق العاده بود. وقتی با هم روی موزیک ویدیوی bad کار می کردیم، من کاملا ستایشگر و مقهور مهارت او در حرکات موزونش از یک سو و تسلطش بر موسیقی از سوی دیگر بودم. هر حرکتی که انجام می داد دقیق و در عین حال جاری و نرم و پیوسته بود. درست مثل این بود که جیوه را در حال حرکت و بالا و پایین رفتن می بینی. مایکل، آدم فوق العاده ای برای همکاری بود. یک آدم کاملا حرفه ای. بدون تردید باید گفت که او یک هنرمند واقعی بود. مطمئنا مدت ها طول خواهد کشید تا به این فکر عادت کنم که دیگر مایکل در کنار ما نیست.

استیون اسپیلبرگ: همان طور که دیگر کسی را همپای فرد آستر یا چاک بری یا الویس پریسلی نخواهیم داشت، هیچ کس هم قابل مقایسه با مایکل جکسون وجود نخواهد داشت. استعدادش، کارهای عجیب و خارق العاده اش و رمز و رازش او را تبدیل به یک اسطوره کرده است.

دمی مور: من عمیقا برای از دست دادن فرح فاوست و مایکل جکسون متاثرم. به خصوص برای فرزندانشان متاسفم.

جان کیوزاک: آن ویدیوهای شاهکار مایکل جکسون با abc را از زمان کودکی ام به یاد می آورم. اولین آهنگش را که در آن بچه کوچکی بود... یادم می آید که با خانواده ام می نشستیم و ویدیوهایش را ضبط می کردیم.

مندی مور: خداوند مایکل جکسون و فرح فاوست را قرین رحمت خودش کند. چه ضایعه بزرگی و هر دو هم در یک روز. عشق و ذهنم و روحمان را به خانواده و دوستدارانشان تقدیم می کنیم.

جین فاندا: من کاملا شوکه شده ام. دوست نزدیک و صمیمی ام مایکل جکسون مرده است. از فرط تاثر حتی نمی توانم چیزی در این باره بگویم.

ست گرین: این خبر بی نهایت شوکه کننده و تاثر برانگیز بود. اما برای اولین بار در طی همه این سال ها به جای آن که اذهان متوجه بدشانسی های او باشد، مردم درباره همه آن کارهای فوق العاده ای که مایکل انجام داده ، حرف می زنند.