صفحه مناسب براي چاپگر


خبر با تاخیر: ندا غلامحسین‌زاده بازیگر جوان مجموعه «رستگاران» بود که در توپولوف مرد + واکنش تهیه کننده مجموعه به ادامه این نقش


سینمای ما - ندا غلامحسین زاده بازیگر نقش زن برادر سارا(صبا کمالی) در سریال رستگاران در هواپیمای توپولف تهران_ایروان حضور داشته و کشته شده است. این بازیگر سریال رستگاران به کارگردانی سیروس مقدم روز جمعه تشییع و به خاک سپرده شد.
حضور در سریال رستگاران، اولین کار حرفه ای غلامحسین زاده است.
یک فروند هواپیمای مسافربری در مسیر تهران - ایروان متعلق به شرکت هواپیمایی کاسپین به شماره پرواز 7908 روز چهارشنبه 16 دقیقه پس از پرواز از فرودگاه امام خمینی در ساعت 11 و 33 دقیقه دچار سانحه شد و در اراضی کشاورزی روستای جنت آباد در استان قزوین سقوط کرد. در این حادثه 168 نفر سرنشین و خدمه این هواپیما جان باختند.

از سوی دیگر تهیه کننده مجموعه تلویزیونی رستگاران گفت: هنوز برای نقش ندا غلامحسین زاده که در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری جان باخت تصمیمی گرفته نشده است.
محمد رضا شفیعی  افزود: ندا غلامحسین زاده در قصه فرعی این مجموعه حضور داشت و احتمال حذف این داستان نیز همزمان با احتمال انتخاب بازیگر جایگزین، مورد توجه است.
وی گفت: غلامحسین زاده در12 سکانس از این مجموعه تا قسمت سی و سوم نقش آفرینی کرده بود که شماری از آنها هنوز در نوبت پخش قرار دارد و با توجه به اینکه نوشتن فیلمنامه ادامه دارد، تا چند روز گذشته حدود10سکانس دیگر برای نقش وی نوشته شده بود.
ندا غلامحسین زاده در نقش همسر برادر سارا (صبا کمالی) در مجموعه رستگاران، که این روزها از شبکه سه سیما روی آنتن می رود، ایفای نقش می کرد و در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری شرکت کاسپین جان خود را از دست داد.