صفحه مناسب براي چاپگر


حالا برای این برنامه شبانه این دو نفر جایگزین‌اش شدند؛
دانيال عبادي كنار گذاشته شد


سینمای ما - پس از مدتها كش وقوس براي انتخاب مجريان ويژه برنامه مناسبتي شبكه تهران ودر حالي كه حضور دانيال عبادي به عنوان مجري اين ويژه برنامه قطعي شده بود،حسين رفيعي ومحمد سلوكي جايگزين او شدند.


شبكه تهران به مناسبت اعياد شعبانيه و حلول ماه مبارك رمضان وي‍‍‍ژه شبانه‌اي با نام «و اما امشب» آماده پخش كرده است كه قرار بوداجراي اين جنگ را دانيال عبادي به همراه يك مجري وكارشناس با توجه به موضوع برنامه به عهده بگيرد تاهر شب ساعت 22 به جز شنبه ها به مدت 50 دقيقه پخش ‌شود.
اين در حالي است كه به دليل مخالفت يكي از نهادهاي مهم با حضوردانيال عبادي در اين برنامه ،وي در آخرين لحظات كنار گذاشته شد .
اين جنگ تلويزيوني هر شب به بررسي شش موضوع در حوزه هاي اجتماعي، فرهنگي، بهداشت و سلامت، علمي، فناوري، ورزش و حوزه هنري مي‌پردازد. در اين برنامه هر شب دوموضوع با حضور كارشناسان مطرح ومورد بررسي قرار مي‌گيرد و 10 تا 12 خبر روز در برنامه ذكر مي‌شود و در اين ميان يك خبر مهم وجالب از طريق ارتباط تلفني با مسئول ذيربط پيگيري مي‌شود.
اين برنامه كه در ماه مبارك رمضان نيز ادامه خواهد داشت ،بنا به تناسب و همزماني با برخي مناسبت ها منعطف شده وبه موضوعات مذكور مي‌پردازد.سینمای ما -