دانلود


صفحه مناسب براي چاپگر


جمشيد هاشم‌پور و ماهايا پطروسيان با چهره‌اي كاملا متفاوت در فیلم حضور دارند
فيلمبرداري «ازدواج در وقت اضافه» به كارگرداني سعيد سهيلي ادامه دارد + عکس های تازه فیلم


سینمای ما- فيلمبرداري «ازدواج در وقت اضافه» به كارگرداني سعيد سهيلي از مرز 20 درصد گذشت و جمشيد هاشم‌پور و ماهايا پطروسيان با چهره‌اي كاملا متفاوت در اين فيلم ظاهر شده‌اند. فيلمبرداري اين اثر تازه سهيلي از مرز 20 درصد گذشته و گروه همچنان در لوكيشني واقع در بلوار ميني‌سيتي به سر مي‌برند و سكانس‌هاي شبانه را فيلمبرداري مي‌كنند.
براساس اين گزارش، تمامي بازيگران جلوي دوربين رفته‌اند و قرار است پس از 15 جلسه ديگر، لوكيشن كار تغيير كند كه همزمان سه بازيگر شناخته شده ديگر به فيلم اضافه مي‌شوند.
با انتشار عكس‌هاي اين فيلم، چهره متفاوتي از «جمشيد هاشم‌پور» و «ماهايا پطروسيان» ديده مي‌شود كه متفاوت از باقي بازي‌هاي آنهاست.
«پطروسيان» در اين فيلم براي دومين بار (پس از تاكسي نارنجي ساخته ابراهيم وحيدزاده) نقش يك پيرزن را بازي كرده است.
تدوين اين فيلم همزمان توسط «حسن ايوبي» انجام مي‌شود تا فيلم راهي اكران عمومي شود.
عوامل اصلي سازنده «ازدواج در وقت اضافه» اين فيلم عبارتند از:
كارگردان: سعيد سهيلي، نويسندگان: سعيد سهيلي، بهمن زرين‌پور، مدير فيلمبرداري: محمدتقي پاك‌سيما، صدابردار: عباس رستگارپور، چهره‌پرداز: مهين نويدي، مدير برنامه‌ريزي و دستيار اول كارگردان: كامبيز دارابي، طراح صحنه و لباس: داريوش پيرو، عكاس: بهرنگ دزفولي‌زاده.
بازيگران: جمشيد هاشم‌پور، ماهايا پطروسيان، مجيد صالحي، علي صادقي، بهنوش بختياري، بهاره افشاري و محمود بهرامي.
سهيلي پيش‌تر فيلم‌هاي مردي شبيه باران، مردي از جنس بلور، سهراب، شب برهنه، غوغا، تارا و تب توت فرنگي، سنگ كاغذ قيچي، چهار انگشتي و چارچنگولي را ساخته است.
در خلاصه داستان «ازدواج در وقت اضافه»‌ آمده است: فرهاد به همراه دوست و نامزدش براي به دست آوردن ثروت ماربزرگ قصد كشتن او را مي‌كنند، اما انگار اين مادربزرگ را به هيچ طريقي نمي‌شود از سر راه برداشت و تازه او عاشق هم مي‌شود و...