صفحه مناسب براي چاپگر


ساخت «اخراجی ها 3» به بعد از مجموعه تلویزیونی نوروز موکول شد
مسعود ده نمکی:«مجموعه "قرارمون یادت نره" یک کار جدی در ژانر دفاع مقدس است»


سینمای ما- مسعود ده‌نمکی زمان ساخت مجموعه نوروزی تلویزیون را قبل از پروژه "اخراجی‌ها 3" اعلام کرد و مجموعه "قرارمون یادت نره" را یک کار جدی در ژانر دفاع مقدس دانست.مسعود ده‌نمکی درباره کارگردانی مجموعه "قرارمون یادت نره"  گفت: محمدهادی کریمی مشغول تحقیق و نگارش فیلمنامه مجموعه بر اساس طرحی از من است. "قرارمون یادت نره" یک کار جدی در ژانر دفاع مقدس است و اصلاً طنز نیست.
وی در ادامه افزود: این مجموعه را به تهیه‌کنندگی علی لدنی برای شبکه یک کارگردانی می‌کنم. "قرارمون یادت نره" ساختاری تازه خواهد داشت، فیلمنامه برایم اهمیت دارد و تا زمانی که متن آنطور که می‌خواهم نوشته نشود کار را شروع نمی‌کنم. بنابراین نمی‌توانم زمان تولید این پروژه را پیش‌بینی کنم.
ده‌نمکی درباره کارگردانی مجموعه نوروزی شبکه تهران گفت: پیمان قاسمخانی، خشایار الوند و رضا مقصودی مشغول نگارش این مجموعه هستند. هفت قسمت از فیلمنامه آماده شده و بازنویسی به عهده خودشان است. قبل از تولید "اخراجی‌ها 3" این مجموعه را می‌سازم و برای تولید "قرارمون یادت نره" بعد از "اخراجی‌ها 3" تصمیم می‌گیرم.
وی درباره ورود به عرصه تلویزیون هم گفت: مخاطبان سینما و تلویزیون فرق دارند. سینما صنعتی گران است و برای پرداختن به بعضی موضوع‌ها نیازمند زمان مناسب و بیشتر هستید. در یک فیلم سینمایی نمی‌توان خیلی از حرف‌ها را زد، اما در یک مجموعه به دلیل زمان بیشتری که در اختیار دارید، این کار میسر است.