صفحه مناسب براي چاپگر


«بي‌پولي» 301، «دو خواهر» 319 و «ترديد» 84 ميليون توماني شدند
«بي‌پولي» یا «دو خواهر»؛ برنده اکران این فصل کدام است؟


سینمای ما - نگاهي به آمار فروش سينماها در هفته اول مهر ماه، گوياي آن است كه فيلم سينمايي «بي‌پولي» به كارگرداني حميد نعمت‌الله تاكنون طي 13 روز اكران در 24 سالن سينماي تهران به فروشي بالغ بر 301 ميليون و پانصدهزار تومان دست يافته است. بنابر آمار منتشرشده از سوي بنياد سينمايي فارابي، تا پايان روز ششم مهرماه و پس از گذشت 13 روز از اكران فيلم‌هاي عيدفطر، فيلم «دوخواهر» ساخته محمد بانكي با در اختيار داشتن 23 سالن فروشي بالغ بر 319 ميليون تومان را تجربه كرده است.

هم چنين،«ترديد» به كارگرداني واروژ كريم مسيحي با در اختيار داشتن 13 سالن فروشي بالغ بر 84 ميليون تومان و «زندگي شيرين» ساخته قدرت الله صلح ميرزايي هم پس از 13 روز اكران در سطح 24 سالن سينما بالغ بر 252 ميليون و پانصد هزار تومان فروش داشته‌اند.

همچنین مدیر پخش و بازاریابی و مرکز خدمات سینمایی حوزه هنری از افزایش فروش فیلم سینمایی "یک وجب از آسمان" در روزهای اخیر خبر داد.

غلامرضا فرجی درباره قرارداد اکران فیلم علی وزیریانگفت: "یک وجب از آسمان" تاکنون 9 میلیون فروخته و قرارداد اکران عمومی آن سه هفته با کف فروش است. طبق اعلام شورای صنفی نمایش کف فروش در سینما آزادی 9 میلیون تومان است. اما با فروش چند روز اخیر این فیلم امیدواریم اکران آن ادامه یابد.

وی در ادامه افزود: بعد از پایان اکران "یک وجب از آسمان"، فیلم سینمایی "کتاب قانون" به کارگردانی مازیار میری در گروه سینمایی آزادی اکران عمومی می‌شود و در حال رایزنی برای نمایش "به کبودی یاس" جواد اردکانی در هفته‌های آینده هستیم.

"یک وجب از آسمان" داستان نوجوانی است که آرزوی داشتن یک وجب از آسمان را در سر دارد. بهروز بقایی، علی سلیمانی، امیر آتشانی، لادن طباطبایی، افسر اسدی، مهوش وقاری، نادر سلیمانی، مینا جعفرزاده و آتیلا پسیانی در فیلم ایفای نقش کرده‌اند.