صفحه مناسب براي چاپگر


در جلسه دوشنبه 18 آبان شورای صنفی نمایش مقرر شد
اکران "محاکمه در خیابان" و "نیش زنبور" از 20 آبان آغاز می‌شود


سینمای ما- فیلم‌های سینمایی "محاکمه در خیایان" به کارگردانی مسعود کیمیایی و "نیش زنبور" ساخته حمیدرضا صلاحمند از 20 آبان روی پرده سینماهای تهران و شهرستان‌ها می‌روند.
در جلسه امروز دوشنبه 18 آبان شورای صنفی نمایش مقرر شد دو فیلم "محاکمه در خیابان" کیمیایی به جای فیلم سینمایی "بی‌پولی" حمید نعمت‌الله در گروه سینمایی استقلال و "نیش زنبور" صلاحمند به جای "زندگی شیرین" قدرت‌الله صلح‌میرزایی در گروه سینمایی آفریقا از روز چهارشنبه 20 آبان‌ماه به نمایش درآیند.
قرارداد اکران فیلم سینمایی "حلقه‌های ازدواج" بعد از فیلم سینمایی "شوریده" در گروه سینمایی استقلال به ثبت رسید. در این جلسه از مدیران پردیس‌های آزادی و ملت و سالن‌های اریکه ایرانیان، فرهنگ و سپیده خواسته شد فیلم‌های طرح نگاهی دیگر را دو فیلم در هر دوره در شش سالن سینمایی حداقل چهار هفته و هر فیلم حداقل یک سانس بعد از ساعت 16 به نمایش درآورند.
شورای صنفی نمایش در نامه‌ای از مدیر کل ارزشیابی و نظارت معاونت سینمایی خواست برای تمام فیلم‌های سینمایی طرح نگاهی دیگر تسهیلات چاپ کپی رایگان و حمایت مالی برای اطلاع‌رسانی و جذب مخاطب و انجام امور تبلیغاتی را در نظر بگیرد.
بر اساس تصمیم شورای صنفی نمایش اکران فیلم‌های "صداها" و "خانه روشن" در طرح نگاهی دیگر یک هفته دیگر ادامه می‌یابد و دو فیلم آینده این طرح یعنی "پنالتی" انسیه شاه‌حسینی و "چهره به چهره" علی ژکان" از هفته آینده به نمایش درخواهد آمد.