صفحه مناسب براي چاپگر


به تهيه‌كنندگي سيمافيلم جلوی دوربین می‌رود
ماني حقيقي 5 فروردين «ديوار» را در آلمان كليد مي‌زند


سینمای ما- ماني حقيقي فيلم «ديوار» را پنجم فروردين ماه در آلمان كليد مي‌زند. به نقل از سايت سيمافيلم، «ديوار» پنجم فروردين ماه در آلمان كليد مي‌خورد. اين فيلم سينمايي كه فيلمنامه آن را فرهاد توحيدي نوشته است ، ماني حقيقي براي سيما فيلم مي‌سازد. به همين منظور اين كارگردان به اتفاق دستيارش سحر مصيبي عازم آلمان شده است تا هماهنگي با ساير عوامل در آلمان صورت گيرد.
«ديوار» داستان پدر و پسري است كه سال‌ها يكديگر را نديده‌اند. پسر در نوجواني به اصرار پدر عازم آلمان شده و هم اكنون آنجا صاحب خانواده است. طي سفر پدر به آلمان ، سوء تفاهماتي به وجود مي آيد و حضور او باعث ايجاد تغيير و تحولاتي در زندگي پسر مي‌شود.
در اين فيلم مسعود رايگان ، مهدي معين‌زاده، تانيا فرنارور و نويد اخوان به عنواون بازيگران ايراني كار ايفاي نقش مي‌كنند.
بخشي از عوامل دست اندر كار اين فيلم آلماني هستند اما از ديگر عوامل آن مي‌توان به افرادي چون :منشي صحنه : مرجان تاجيك ، مدير توليد در آلمان : احسان جعفري ، مدير توليد در ايران : امير رضا مكين ، تصوير بردار : محمد رضا سكوت ، دستيار تصوير بردار : مهران ممدوح ، ابراهيم اشرفي ، امير پرچمي ، صدا بردار : حميد توكليان ، طراح صحنه و لباس : هانس ماكس ، عكاس : اختر قاسمي اشاره كرد.
«ديوار» دربرلين و هامبورگ به طريقه «اچ دي» فيلمبرداري مي‌شود و قرار است حدود يك ماه توليد آن به طول بينجامد. اين فيلم سينمايي را سيامك پورشريف در گروه اجتماعي مركز سيما فيلم تهيه مي‌كند.