صفحه مناسب براي چاپگر


گزارش کامل و عکس‌های مراسم اسکار و جشن حافظ
دنیای تصویر ویژه نوروز 89 منتشر شد


سینمای ما- نشریه فرهنگی هنری دنیای تصویر ویژه نوروز 89 با گزارش کامل مراسم اسکار و جشن حافظ منتشر شد. شماره 190 این نشریه مطابق همیشه با یادداشت های علی معلم سردبیر مجله آغاز می شود و پس از آن در صفحات بعد جدول تولید و فروش سینمای ایران در سال 88 با یادداشتی تحلیلی از امیر حسین علم الهدی ترسیم شده است.

در ادامه شماره ویژه نوروزی مجله دنیای تصویر نامزدها و برندگان حافظ یازدهمین جشن دنیای تصویر اعلام شده است و در صفحات بعدی فیلم های آماده نمایش از قبیل "دختران"، "پوپک و مش ماشاء الله" و... معرفی شده اند. همچنین در ادامه گزارش تصویری از برگزاری بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر به چاپ رسیده است.

پس از بخش رویدادهای خارجی این شماره، گزارشی کاملی از هشتاد و دومین دوره اسکار با عنوان "به کام زنان" منتشر شده و همچنین در صفحات میانی این شماره از مجله دنیای تصویر در گزارشی به کارنامه بازیگری "مل گیبسون" به بهانه جدید ترین بازیش در فیلم "لبه تاریکی" به چاپ رسیده و پس از ان نیز گفتگویی با کامرون دیاز منتشر شده است.

در بخش پرده سینما نیز به فیلم های روی پرده سینمای ایران در زمستان 88 پرداخته شده است. همچنین در بخش تازه های 2010 معرفی فیلم هایی چون "گنجه درد"، "استخوان های دوست داشتنی"، "زمانی در رم"و... منتشر شده است.

یکی از نکات قابل توجه در این شماره از نشریه گفتگو علی معلم و جواد طوسی با مسعود جعفری جوزانی درباره مجموعه تلویزیونی "درچشم باد" است. در بخش ریشه ها نیز بخش چهارم گزارشی "هنر سیر و سفر در سینما" نوشته محسن آزرم به چاپ رسیده است.

در بخش برداشت بلند نیز یادداشت هایی درباره کارنامه بازیگری "جانی دپ" به چاپ رسیده و پس از ان منتقدان این نشریه درباره فیلم های بیست و هشتمن جشنواره فیلم فجر یادداشت هایی به نگارش در آورده اند.