صفحه مناسب براي چاپگر


واکنش تند سحر ولدبیگی به انتقاد رضا رشیدپور از سریال "دارا و ندار"
اگر قسمت‌های متعددی از فیلم "سوپر استار" حذف نمی‌شد...


سینمای ما- در پی واکنش انتقادی رضا رشیدپور نسبت به سریال "دارا و ندار" ساخته مسعود ده‌نمکی، سحر ولدبیگی بازیگر مجموعه نسبت به این نوشته واکنش تندی نشان داد که بخش‌هایی از آن در وبلاگ مسعود ده‌نمکی آمده است:

ما هرشب دارا و ندار را سر سفره شام، کنار خانواده می بینیم. اما...

آقای رشید پور نامه ات به آقای ده نمکی را خواندم. پیش تر هم حکایت اجرای آن همایش آن چنانی ات را شنیده بودم [...] زیاده عرضی نیست چرا که ما را اصلا با امثال شما کاری نیست. اما فقط یک نکته که بدانی بدنیست، آقای رشید پور،
ما هرشب دارا و ندار را سر سفره شام، کنار خانواده می بینیم. اما آن موقع که سوپر استار از تلوزیون پخش شد،وقتی سانسورهای 5-6 دقیقه ای سکانس ها را با هم جا به جا می کرد، وقتی ابتدای فیلم کات شد، وقتی انتهای فیلم قیچی شد وقتی سر و ته فیلم معلوم نشد که چه شد! من نتوانستم قسمت های سانسور شده فیلم را برای خانواده ام تعریف کنم. ترجیح دادم آن ها فکر کنند فیلم خیلی بی سر و ته بوده.
هم این [...]

پی نوشت :
بعد از حرف سحر ولدبیگی به نظرم رسید که این چند سطر را بنویسم. حرف حساب می زند، می گوید نمی دانم رشیدپور زمانی که در سوپراستار بازی می کرد هم نگران حریم اخلاقی خانواده ها بود یا اینکه در این چند روز این دغدغه در اش غلیان پیدا کرده ؟
گمان ام اگر قسمت های متعدد سوپر استار حذف نمی شد، لازم بود علاوه بر بوقی که در دارا ندار می شنویم تصاویر را هم شطرنجی می دیدیم!