صفحه مناسب براي چاپگر


قراردادها بسته شده و موسيقي هم ساخته شده است
«كلاه قرمزي 3» با شخصيت‌هاي عروسكي جديد كليد مي‌خورد


سینمای ما- مجيد مدرسي از آغاز توليد فيلم «كلاه‌قرمزي3» در يكي دو ماه آينده و اضافه شدن شخصيت‌هاي عروسكي جديد در اين پروژه خبر داد. وی  اظهار داشت: تمام مقدمات و كارهاي مربوط به توليد فيلم «كلاه قرمزي3» انجام شده است و قرار بود كه كار را سال گذشته شروع كنيم اما با بيماري دختر آقاي طهماسب و سفر او به خارج از كشور، اين كار به خرداد ماه امسال موكول شد.
وي با اشاره به اين كه پروانه ساخت اين فيلم را در دست داريم و تا يك ماه و نيم ديگر كار توليد «كلاه قرمزي3» را شروع مي‌كنيم، ادامه داد: در اين كار، در كنار كلاه‌قرمزي و پسرخاله، عروسك‌هاي جديد در نظر گرفته شده ضمن آن كه قراردادها بسته شده و حتي موسيقي كار هم ساخته شده است.
مدرسي در ادامه گفت: درصدد هستم در ادامه يك كار جديد سينمايي را هم شروع كنم. البته دوست دارم فضاي سينماي ايران بيش از امروز، پرانرژي، اميدواركننده، شورانگيز باشد.
مدرسي افزود: شايد اگر موضوعي تلنگري به من بزند و من را به حركت وادارد، شروع به كار كنم، زيرا بخشي از كار نكردن من در سينماي ايران، ناشي از نداشتن طرح مطلوب است و اگر طرح خوبي به دستم برسد كه بتواند چنگي به دل بزند و روحيه‌ام را خوب كند، به طرف كار خواهم رفت.