صفحه مناسب براي چاپگر


يكي از قضات شعبه 38 دادگاه تجديد نظر پرونده کلاهبرداری اعلام کرد
اتهامي متوجه ليلا حاتمي و علي مصفا نيست و فقط زهرا خوشكام در اين پرونده دخالت دارد


سینمای ما-  يكي از قضات رسيدگي كننده به پرونده كلاهبرداري منتسب به ليلا حاتمي و علي مصفا گفت كه اين 2 نفر نقش نداشته‌اند.  يكي از قضات رسيدگي كننده به پرونده اتهامات وارده به ليلا حاتمي، مادر وي و علي مصفاگفت: در اين پرونده، اتهامي متوجه ليلا حاتمي و علي مصفا نيست و تنها زهرا خوشكام، مادر ليلا حاتمي در اين پرونده دخالت دارد.
پيش از اين تعدادي از شهود مدعي شده‌ بودند علي مصفا و ليلا حاتمي در اين پرونده نقش دارند اما يكي از قضات شعبه 38 دادگاه تجديدنظر گفت كه اين 2 نفر نقشي نداشته‌اند.
زهرا خوشكام تا كنون متهم است كه در جريان يك كلاهبرداري 5 هزار متري زمين در شهر ملارد كرج نقش داشته‌است و البته رسيدگي و صدور ر‌أي نهايي درباره اين پرونده همچنان ادامه دارد.
جلسه رسيدگي دوباره به اين پرونده اتهامي با حضور ليلا حاتمي، علي مصفا و زهرا خوشكام (مادر ليلا حاتمي) در شعبه 38 دادگاه تجديد نظر تهران برگزار شد.
اول خرداد علي مصفا و ليلا حاتمي در شعبه 38 دادگاه حضور يافتند تا به‌عنوان مطلع درباره يك پرونده اظهارنظر كنند اما حضور اين دو هنرمند در دادگاه اين شائبه را براي برخي رسانه‌ها پيش آورده بود كه پرونده‌اي عليه اين دو هنرمند در دادگاه مفتوح شده است.
علي مصفا  با تكذيب وجود هرگونه پرونده‌اي عليه وي و ليلا حاتمي؛ گفت: يك كلاهبردار حرفه‌اي از يكي از اقوام درجه يك ما كلاهبرداري كرده است و امروز پرونده اين كلاهبرداري در دادگاه بررسي ‌شد. ما نيز به‌عنوان شاهد و مطلع در دادگاه حضور پيدا كرده بوديم. اما درنهايت اين پرونده هيچ ربط ديگري به من و ليلا حاتمي نداشته و ندارد.
مصفا با تكذيب هرگونه پرونده‌گشايي درخصوص كلاهبرداري پيرامون خانواده خود گفت: اين پرونده؛ يك پرونده خانوادگي و يك مشكل خانوادگي است و ما تنها به‌عنوان شاهد در دادگاه حاضر شده بوديم.