دانلود


صفحه مناسب براي چاپگر


همسر فاطمه معتمدآريا نسبت به اخبار نادرست حضور اين بازيگر در جشنواره كن اعتراض كرد
تصويري كه اينجانب از ايشان ديدم در محل غرفه فروش لوازم آرايش بانوان به طور خصوصي گرفته شده بود


سینمای ما- همسر فاطمه معتمدآريا با ارسال يادداشتي نسبت به اخبارنادرست منتشر شده درباره‌ي اين بازيگر در جشنواره كن اعتراض كرد و در جهت روشن شدن افكار عمومي توضيحاتي را ارايه داد.احمد حامد در يادداشتي آورده است: «هفته گذشته يكي از سايت‌هاي غيرمجاز در اقدامي غير مسؤولانه و شيطنت‌آميز خبري تحت‌عنوان حضور فاطمه معتمدآريا با مچ بندسبز در جشنواره كن را منتشر كرد. در متن خبر، تصويري كه اينجانب از ايشان ديدم در محل غرفه فروش لوازم آرايش بانوان به طور خصوصي گرفته شده بود با چند حلقه النگوي بدلي رنگارنگ زرد و قرمز و آبي و... متاسفانه روز گذشته تيتر همين خبر كه تنها چند ساعت روي سايت مذكور وجود داشت دست مايه سخنراني يكي از نمايندگان محترم مجلس براي هجوم عليه ايشان شد.

اينجانب ضمن تقبيح عملكرد نابخردانه و موذيانه سايت مذكور انتظار دارد كه استناد به مطالب اينگونه شبكه‌ها و اشاعه مندرجات آنها كه براي اكثريت جامعه قابل دسترسي نيستند و قانونا غير مجاز هستند مبناي قضاوت مسؤولان محترم قرار نگيرند.»

همسر معتمدآريا در پايان خاطرنشان كرده است:«فاطمه معتمدآريا در مدت برگزاري جشنواره كن با هيچ خبرنگار و رسانه داخلي يا خارجي حاضر به مصاحبه نشده است و چاپ و انتشار هر گونه عكس، تصوير و مطلب برله و عليه ايشان برخلاف تمايل بوده و موجب پي‌گيري قانوني خواهد بود.»