صفحه مناسب براي چاپگر


فرهاد توحیدی درباره جلسه با مسولان ارشاد گفت
توافق شده بود مشکل فیلم اصغر فرهادی حل شود،اما نشد


سینمای ما- روز گذشته فرهاد توحیدی اعلام کرد بر اساس توافق‌های انجام شده مشکل فیلم "جدایی نادر از سیمین" با انصراف فرهادی از تهیه‌کنندگی حل می‌شود .اما علیرضا سجادپور از اعلام هرگونه توافقی امتنا می‌کند. فرهاد توحیدی در این‌باره گفت: براساس صحبتهای مطرح شده در جلسه چهارم مهرماه در ارتباط با رفع لغو پروانه ساخت فیلم "جدایی نادر از سیمین" اصغر فرهادی با حضور غلامرضا موسوی، سیروس الوند، جابر قاسمعلی، سیدعلیرضا سجاد پور و داوود رسولیان قرار بود روز گذشته فرهادی به ارشاد مراجعه کند و نامه انصراف خود را از تهیه‌کنندگی ارائه و تهیه کننده جدید را معرفی کند.

وی افزود: گویا فرهادی با مراجعه به ارشاد متوجه می‌شود که صحبتهای مطرح شده در آن جلسه نقض شده و وی باید منتظر اعلام نظر نهایی آقای شمقدری معاونت سینمایی در این ارتباط باشد. ما نیز در حال حاضر اقدام دیگری در این ارتباط نداریم و منتظر نتیجه هستیم.

نائب رئیس هیئت مدیره خانه سینما ادامه داد: بر اساس مصوبات آن جلسه، حتی قرار بود موضوع مطرح شده توسط دوستان معاونت سینمایی مطبوعاتی شود و مطالب را برروی سایت بگذارند اما در این ارتباط حتی مصاحبه مطبوعاتی نیز نکردند.

امروز سجادپور مدیر اداره کل نظارت و ارزشیابی ارشاد در گفتگویی اعلام کرده، فقط برگزاری جلسه با برخی از اعضای خانه سینما را تأیید می‌کند او عنوان داشته است : در خدمت بزرگان اهل صنف بودیم و جلسه خوبی هم بود اما بیشتر از این نمی‌توانم موضوع را رسانه‌ای کنم.

وی همچنین درباره رفع مشکل لغو پروانه فیلم "جدایی نادر از سیمین" نیزعنوان کرده، خبر تازه‌ای در این زمینه ندارم و هنوز همان خبر قبلی معتبر است.