صفحه مناسب براي چاپگر


20 مهر در تالار ایوان شمس تهران برگزار می‌شود
اجرای متفاوت گروه موسیقی «فاصله» در مراسم فرش قرمز فیلم «سن‌پطرزبورگ»


سینمای ما - گروه موسيقي «فاصله» به سرپرستي و آهنگسازی «مهرداد بهزاد اول» که تازگی‌ها آلبوم تصويري خود را روانه بازار كرده است در مراسم فرش قرمز فیلم سینمایی «سن‌پطرزبورگ» روی صحنه می‌روند.

مراسم فرش قرمز فیلم «سن‌پطرزبورگ» ساخته بهروز افخمی روز سه شنبه 20 مهر ماه، ساعت 18:30 در تالار ایوان شمس تهران برگزار می‌شود. این مراسم که با حضور عوامل و بازیگران فیلم برگزار می‌شود چهارمین فرش قرمز سینمای ایران است که بعد از فرش قرمز فیلم‌های «محاکمه در خیابان»، «آل» و «هفت دقیقه تا پائیز» برگزار می‌شود.

در برنامه‌های گذشته فرش قرمزها رضا یزدانی، مازیار فلاحی و احسان حق‌شناس هنرنمایی کرده بودند. در این برنامه نیز گروه موسیقی فاصله به سرپرستي و آهنگسازی «مهرداد بهزاد اول» مهمان اهالی سینمای ایران می‌شوند.

مهرداد بهزاداول علاوه بر خوانندگی، نوازندگی سازهاي تار، گيتار ريتم و ني را نیز بر عهده دارد و همچنين ساير اعضاي گروه از جمله آرش قاسمی (خواننده و مدیربرنامه گروه)، سعيد مبيني، سامان حقيقي‌وند، بهاره بهزاداول، ايليا خسروي، آگرين حامدي، سعيد نودهي، محبوبه بهزاد اول و بهنوش كاظمي‌زاده با سازهاي گيتارباس، فلوت، بم‌تار، دوتار، كمانچه، دهل، سه‌تار، دف و دايره وی را همراهی می‌کنند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این مراسم می‌توانند به یکی از مراکز زیر مراجعه کنند:

+ كانون فيلم هشت و نيم : 22955747
(از ساعت 11 تا 23)
ميدان هروي، خيابان وفامنش، خيابان جوانشير، واحدهاي تجاري ساختمان پزشكان فارابي، كانون فيلم هشت و نيم

+ مرکز موسیقی بتهوون: 88313868 - 88313869
خیابان سنایی، بالاتر از کریمخان، فروشگاه بتهوون

+ مرکز پاز: 22587846
پاسداران بین گلستان 4 و 5، فروشگاه پاز

+ فروشگاه ماهان: 22948144
میدان هروی، مرکز خرید گلستان، طبقه همکف، فروشگاه ماهان