صفحه مناسب براي چاپگر


رونمایی پوستر جدید کنسرت گروه ریزار؛ 17 و 18 آبان‌ماه در برج میلاد
حرف های محمدرضا گلزار درباره تشکیل گروه موسیقی ریزار


سینمای ما- اولین کنسرت مشترک «سهراب پاکزاد» و «امیر طبری» به همراه «بابک جهانبخش» و «مازیار فلاحی» با گروه «ریراز» به سرپرستی «محمد رضا گلزار» و رهبری ارکستر «نیما وارسته» روز‌های 17، 18 و 19 اسفند هر شب در دو سئانس برگزار شد. در این کنسرت که در سالن اریکه ایرانیان برگزار خواهد شد، نیما وارسته (ویولون و کیبورد1)، محمد رضا گلزار (درامز و پرکاشن)، غلامرضا معرف (پرکاشن)، رضا تاجبخش (گیتار بیس)، نیما رمضان (گیتار الکتریک) و امیر میلاد نیکزاد (کیبورد2) به عنوان نوازنده، خواننده های گروه را همراهی کردند.
گلزار که اسم گروهش ترکیب مخفف نام خودش (رضا – گلزار) است، درباره تشکیل این گروه می گوید: دلم می خواست گروهی داشته باشم که خوانندگانش، هم مورد علاقه مردم باشند و هم این که خودم صدا و کارهایشان را دوست داشته باشم. دوست داشتم با این گروه کنسرتی را نزدیک به سلیقه خودم برگزار کنم و اداره کننده ی گروه هم خودم باشم . وی درباره کنسرت سال گذشته و کیفیت متفاوت آن هم گفت: می خواستیم کنسرتی برگزار کنیم که مشابه اش در ایران کار نشده باشد. گلزار درباره شیوه اجرای ترانه های آن کنسرت هم چنین نظری داشت: به خودم می گفتم مردم باید کلی هزینه کنند و وقت بگذارند تا در کنسرت خواننده ای که دو سه تا از ترانه هایش را خیلی دوست دارند، این دو سه قطعه را در کنار سایر Track ها بشنوند. حس کردم اگر چهار، پنج نفر در کنار هم برنامه اجرا کنند و هر کدام فقط آن آهنگ های مورد نظر دوست داران شان را بخوانند، مخاطب از هزینه ای که کرده و وقتی که گذاشته نهایت استفاده را می برد.
حالا مدتی پس از برگزاری آن کنسرت، گروه ریزار دوباره قرار است روی صحنه موسیقی برود. امسال نیز گروه ریزار با مازیار فلاحی کنسرت برگزار می‌کنند و روزبه نعمت‌اللهی نیز به عنوان خواننده مهمان این گروه را همراهی می‌کند. این کنسرت قرار است روز‌های 17 و 18 آبان‌ماه ساعت 21:30 در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شود.
گروه ریزار به سرپرستی محمدرضا گلزار در حال حاضر مشغول تمرین‌های اختصاصی برای کنسرت‌شان هستند. در این کنسرت مازیار فلاحی و روزبه نعمت اللهی قطعات محبوب‌شان را برای هواداران اجرا می‌کنند و البته قرار است قطعات جدیدی از این گروه نیز در کنسرت برای اولین بار اجرا شود.