صفحه مناسب براي چاپگر


شایعاتی که درباره تاخیر در توزیع سری جدید «قهوه تلخ» منتشر شده، صحت ندارد
مدیر اداره کل نظارت و ارزشیابی گفت که ما به کار گروه «قهوه تلخ» اعتماد کامل داریم


سینمای ما- وفا ملک‌زاده مدیر روابط عمومی مجموعه طنز «قهوه تلخ» گفت: تغییر موسسه پخش مجموعه طنز« قهوه تلخ» علت تاخیر در عرضه سری جدید این مجموعه بوده است و این اثر شب گذشته در فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی توزیع شده است.
ملک‌زاده در این‌باره گفت: شایعاتی که درباره تاخیر در توزیع سری جدید مجموعه طنز «قهوه تلخ» در برخی رسانه‌ها منتشر شده است، صحت ندارد و تغییر موسسه پخش‌کننده این اثر در هفته گذشته علت، تاخیر یک هفته‌ای توزیع «قهوه تلخ» در بازار است. سری جدید این مجموعه شب گذشته در بازار عرضه شده و این اثر امروز در اختیار مخاطبان قرار گرفته است و تصویربرداری مجموعه طنز «قهوه تلخ» به کارگردانی مهران مدیری و تهیه‌کنندگی مجید و حمید آقاگلیان در لوکیشن اصلی این مجموعه ادامه دارد.

در حالی که برخی سایت‌های خبری عنوان کرده‌اند تاخیر در ارائه قسمت‌های جدید سریال «قهوه تلخ» به کارگردانی مهران مدیری به دلیل مسائل ممیزی در وزارت ارشاد بوده، علیرضا سجادپور در گفت‌و‌گوی خود  گفت: «بر خلاف آنچه در رسانه‌ها انعکاس یافته سریال «قهوه تلخ» هیچ مشکل نظارتی نداشته است.»
مدیر اداره کل نظارت و ارزشیابی گفت: «ما به کار گروه «قهوه تلخ» اعتماد کامل داریم و امکان پخش آن را از شبکه نمایش خانگی فراهم آوردیم تا سنت تولید سریال برای شبکه نمایش خانگی با قدرت بیشتری ادامه یابد.»