صفحه مناسب براي چاپگر


حرف‌هاي بهنوش بختياري درباره بازي در «هر چي خدا بخواد»
پیشنهادها را گلچین می کنم تا کمی هم زمان استراحت داشته باشم


سينماي ما- بهنوش بختیاری این روزها فیلم های سینمایی زیادی را در نوبت اکران دارد و  فیلم سینمایی هرچی خدا بخواهد با بازي او روي پرده است. گفت‌وگوي بهنوش بختياري را درباره اين فيلم بخوانيد:

این روز ها در فیلم های خیلی خوبی حضور داشتید,آیا وقت استراحت هم دارید؟
بهنوش بختیاری:همینطور که شما می گویید این روزها پیشنهاد های زیادی برای بازی در فیلم ها و سریال ها به بنده می شود,ولی خوب خیلی خسته کننده می شه که بخواهم در اکثریت حضور داشته باشم به خاطر همین برخی از این پیشنهاد ها را گلچین می کنم تا کمی هم زمان استراحت داشته باشم.


چه نقشی را در این فیلم برعهده دارید؟
بهنوش بختیاری:من در فیلم هر چی خدا بخواهد نقش مکمل را دارم,در مورد نقش نمی توان زیاد صحبت کرد.


این طور که معلوم هستش نقش یک وکیل را دارید؟
بهنوش بختیاری:خوب چی بگم حالا اینطور بگیم که نقش یک وکیل را دارم,اگر بخواهم بگویم که وکیل کدام شخصیت فیلم هستم و در این فیلم چه موضوعی را رسیدگی می کنم باور کنید از چاشنی فیلم کاسته می شود.


چه شد که در این فیلم بازی کردید؟
بهنوش بختیاری:فکر کنم آخرین روز های تصویربرداری فیلم عروسک بود که به من پیشنهاد دادند که در فیلم هر چی خدا بخواهد بازی کنم,نقشم را برایم توضیح دادند و من کمی بررسی کردم و بازی در این فیلم را پذیرفتم.


این فیلم پرستاره می باشد,آیا فکر می کنید که طرفداران شما نیز برای دیدن این فیلم به سینماها بروند؟
بهنوش بختیاری:بله(با خنده).درسته که بازیگران خوبی مثل حامد کمیلی,پوریا پورسرخ,بهاره رهنما,ترانه علیدوستی و....در این فیلم بازی کرده اند و هریک طرفداران خودشون را دارند,من هم طرفداران خودم را دارم و فکر می کنم که وقتی فیلم اکران شود طرفدارانم برای دیدن فیلم به سینما ها بروند,فکر کنم فیلم پرفروشی بشود چون داستانی خیلی جالبی دارد.