صفحه مناسب براي چاپگر


"آسمان محبوب"در آخرین مراحل صداگذاری است
اولین نمایش تازه‌ترين فيلم داريوش مهرجويي در جشنواره فیلم فجر امسال


سينماي ما- محمدرضا دلپاک صداگذاری "آسمان محبوب" ساخته داریوش مهرجویی را در مراحل پایانی دارد. تصویربرداری این فیلم سال گذشته در شهر کاشان و حوالی آن انجام شد. تاکنون حدود 70 درصد صداگذاری کار توسط محمدرضا دلپاک انجام شده و موسیقی فیلم نیز انتخابی است. گویا قرار است اولین نمایش "آسمان محبوب" در جشنواره فیلم فجر امسال باشد.

در "آسمان محبوب" علی مصفا،‌ لیلا حاتمی، مانی حقیقی،‌ فریده سپاه‌منصور، محمدباقر صفانور و مبینا کریمی بازی می‌کنند و تهیه‌کنندگی این پروژه نیز بر عهده مهرجویی است.

این فیلم داستان زندگی پزشکی جوان و مطرح است که در اوج موفقیت کاری و اجتماعی متوجه می‌شود بیماری لاعلاجی دارد. به همین دلیل از کار و زندگی روزمره کناره می‌‌گیرد و در گریزی که از شهر و کارش دارد،‌ سر از روستایی درمی‌آورد که وقایعی غیر مترقبه را برای او رقم می‌زند.

"آسمان محبوب" دومین همکاری مهرجویی با سیمافیلم بعد از "مهمان مامان" است و فیلمنامه را او و وحیده محمدی‌فر بر اساس طرح سنبل رحیمی نوشته‌اند. عوامل تولید عبارتند از دستیار اول کارگردان: حمیدرضا قربانی،‌ دستیار دوم: ماهان دریایی،‌ تصویربردار: فرخ مجیدی، صدابردار: بهمن اردلان، طراح صحنه و لباس: مهرجویی،‌ مدیر تولید: مهدی بدرلو،‌ تدارکات: علیرضا همت عبیدی.

مهرجویی همچنین قصد دارد تئاتر"درس" نوشته اوژن یونسکو را با بازی ترانه علیدوستی و امیر جعفری برای جشنواره امسال تئاتر فجر آماده کند.