صفحه مناسب براي چاپگر


بمب خبري سريال مهران مديري؛ شايعه يا واقعيت؟!
يانگوم قرار است در سی قسمت پایانی «قهوه تلخ» در نقش سر آشپز وارد قصر شود


سينماي ما- محمد تاجیک: نشریه پردیس در شماره جدید خود نوشته که مدیری قصد دارد ازبازیگر نقش یانگوم در سریال قهوه تلخ استفاده کند.
 ین نشریه در حالی این خبر را منتشر کرده که پیش از این حسن فتحی نیز قصد داشت از بازیگر نقش یانگوم در فیلم کیفر استفاده کند ولی به دلایلی امکان پذیر نشد. فتحی تیر ماه امسال گفته بود که نخستين انتخاب ما براي ايفاي نقش دختر ژاپنی فیلم کیفر ، بازيگران نقش سوسانو، بعد يانگوم و بعد يك هنرپيشه ژاپني مقيم كانادا بود ولي هيچ كدام از اين انتخاب‌ها به سرانجام نرسيد و در آخر بازيگري با مليت افغاني نقش را ايفا كرد.

/یانگوم ازدواج کرده و دیگر بازی نمی کند/

فتحي که در نشست نقد وبررسی فیلم کیفر در فرهنگسرای ارسباران سخن می گفت درباره نقش دختر ژاپني فيلم عنوان کرده بود : براي اين نقش ابتدا با سوسانو بازيگر سريال «افسانه جومونگ» صحبت كرديم كه دستمزد آن به اندازه بودجه كل فيلم بود و بعد به سراغ «يانگوم» رفتيم كه آن‌هم ازدواج كرده و به آمريكا رفته و ديگر بازي نمي‌كند. بازيگران ديگر هم از اينكه سرشان تراشيده شود، مشكل داشتند و در نهايت به اين دختر افغاني كه بازيگر تئاتر بود، رسيديم كه در حد توانش كار كرد و شخصيتش احترام من را برانگيخت.

/یانگوم درنقش سر آشپز/

حالا نشریه پردیس در جدیدترین شماره خود نوشته که مهران مدیری مذاکراتی با خانم لی یونگ ئه بازیگر نقش یانگانجام داه و مذاکرات ابتدایی هم حسابی مثبت بوده و خانم یونگ ئه هم موافقت خودرا برای حضور دراین سریال اعلام کرده است . گویا قراراست سریال قهوه تلخ تا 90 قسمت ادام داشته باشد و دقیقا قرار است در سی قسمت پایانی به عنوان سر آشپز وارد قصر شود .