صفحه مناسب براي چاپگر


انتقاد شديد محمدرضا گلزار از طرح دستمزدهاي بازيگران در رسانه
مطبوعات آن‌قدر به دستمزد 90 ميليوني من پرداختند که به گدای سر خیابان هم بايد جواب بدهم/ برنامه «هفت» كوبنده و مسخره است!


سينماي ما- محمدرضا گلزار در تازه ترین گفت وگوی خود با انتقاد شدیداز مطبوعات به خاطر طرح مسئله دستمزد 90میلیونی خود به خاطر سه روز گفته است:ببینید چه قدر مطبوعات به این موضوع پرداخته اند که حتی گدای سر خیابان هم این موضوع را به من گفته است: سر چهارراه یک پسر بچه 9ساله به شیشه ماشین من زد و گفت راست است که برای سه روز نود میلیون گرفته اید. ببینید مطبوعات چه قدر به این موضوع پرداخته اند که گدای سر خیابان هم این مسئله را به من می گوید.

وی درادامه گفته است: کسی صلاح دانسته که من در آن کار باشم و کس دیگری را مناسب ندانسته و گفته شاید حضور این آدم به فروش و نوع فیلمبرداری و نوع ساخت فیلم کمک کند. گلزار درادامه گفته است: خدا راشکر فیلم هم فروش موفقیت آمیزی داشته و بعد هم تصویر دنیای هنر فیلم را به مبلغ خوبی خریده است. برای این موضوع همه هم راضی هستند فقط یک نفر ناراضی است که آن هم در تلویزیون و مطبوعات وقت می گذارد.

این بازیگر در بخش دیگری از صحبتهای خود گفته است:من برنامه هایی می بینم در تلویزیون که راجع به دستمزد صحبت می کنند .آیا این سینما هیچ مشکل دیگری غیر از این ندارد؟

5-6برنامه راجع به دستمزد صحبت می کنند.محمد رضا گلزار همچنین بدون به اشاره به نام این برنامه گفته است: برنامه بدی درتلویزیون در حال پخش است که در شرایط کنونی به جای کمک به سینما فقط آن را می کوبد و مشخصا مسخره است. به نظرم هرکسی این برنامه را می بیند با من هم نظر است