صفحه مناسب براي چاپگر


اظهار تعجب داریوش مهرجویی از اعلام اسم فیلم شدر بخش ویدئویی جشنواره فجر
از اول هم قرارمان این بوده که «آسمان محبوب» را برای پخش در سینما بسازیم


سینمای ما- داریوش مهرجویی کارگردان سرشناس سینمای ایران در خصوص آخرین مراحل ساخت فیلمش «آسمان محبوب» گفت : « دو سه روز است محمدرضا دلپاک میکس نهایی فیلم را به تمام کرده و در حال آماده سازی تبدیل فیلم به نسخه سینمایی هستیم.» مهرجویی در ادامه با تعجب از اعلام عنوان فیلمش در بخش ویدئویی جشنواره افزود:« «آسمان محبوب» یک فیلم سینمایی است و من تعجب می کنم که چرا اسم فیلم در بخش ویدئویی اعلام شده ! فکر می کنم این موضوع یک سوتفاهم است که تصحیح خواهد شد.»

کارگردان فیلم های ماندگار «هامون»،«لیلا»،«گاو»،«پری»،«بانو» در پایان توضیح داد: «آسمان محبوب» یک فیلم سینمایی است که همچون «میهمان مامان» متعلق به سیما فیلم است و سرمایه گذار بخشی از فیلم سیما فیلم است. از اول هم قرارمان بر این بوده که «آسمان محبوب» را برای نمایش عمومی و پخش در سینما بسازیم.»

«آسمان محبوب» داستان زندگی پزشکی جوان و مطرح است که در اوج موفقیت کاری و اجتماعی متوجه می‌شود بیماری لاعلاجی دارد. به همین دلیل از کار و زندگی روزمره کناره می‌‌گیرد و در گریزی که از شهر و کارش دارد،‌ سر از روستایی درمی‌آورد که وقایعی غیر مترقبه را برای او رقم می‌زند.

در "آسمان محبوب" علی مصفا،‌ لیلا حاتمی، مانی حقیقی،‌ فریده سپاه‌منصور، محمدباقر صفانور و مبینا کریمی بازی می‌کنند و تهیه‌کنندگی این پروژه نیز بر عهده مهرجویی است.