صفحه مناسب براي چاپگر


اختصاصی سایت "سینمای ما" + توضیح و اصلاح فایل دانلود
آیا «آتشکار» سرانجام به سینماها می‌آید؟/ آنونس متفاوت و تماشایی فیلم «آتشکار» ساخته محسن امیریوسفی


بعضی از کاربران سایت در 24 ساعت گذشته به دلیل کلیک روی لوگوی دانلود به جای کلمه "دانلود" تصویر دیگری را مشاهده کرده‌اند. این مشکل با تذکر کاربران رفع شده و آنونس فیلم در هر دو حالت قابل مشاهده است

سینمای ما - فیلم سینمایی «آتشکار» ساخته محسن امیریوسفی با بازی متفاوتی از حمید فرخ‌نژاد در آستانه اکران عمومی قرار گرفت. سرانجام پس از چند سال کش و قوس و حواشی زیاد، سینمای ایران منتظر اکران این کمدی است که در سه سال گذشته هم چند بار تا آستانه پرده سینماها رفته بود، اما  جز یک سانس در جشنواره سال گذشته برای اهل رسانه، هیچ وقت رنگ پرده را ندید.
آتشکار با عبارت‌های تبلیغاتی خاصی چون: «آتشكار تنها یک فیلم نيست، رازی مردانه است!»، «آیا آتشکار می‌آید؟»،«با حضور خودم! حميد فرخ نژاد،در نقش یک آتشکار!»، «آتشكار، تجربه اي متفاوت در خنديدن.» و... منتظر نمایش عمومی است و احتمالاً همزمان با جشنواره فیلم فجر در سینماها نمایش داده خواهد شد. به دستور اداره کل نظارت و ارزشیابی سینمای ایران، تماشای این فیلم برای افراد زیر 16 سال توصیه نمی‌شود.  تیزر جالب و متفاوت این فیلم را اختصاصاً در سایت "سینمای ما" تماشا و دانلود کنید.


| دانــلــود |