صفحه مناسب براي چاپگر


حاشیه‌های اعلام نام فیلم‌های بخش «نوعی نگاه» شروع شد و به نظر می‌رسد که ادامه داشته باشد
تهمینه میلانی می‌گوید هیچ فرمی برای شرکت در جشنواره فجر پر نکرده است


سینمای ما- تهمينه ميلاني گفت: من اصلا فرم حضور در جشنواره‌ي فيلم فجر را پر نكرده‌ام. اين كارگردان كه فيلم آخرش «يكي از ما دو نفر» که پیش از این پرنسیب / اصولگرا نام داشت، در بخش «نوعي‌نگاه» جشنواره‌ فيلم فجر انتخاب شده، ددر واکنش به اعلام این خبر اظهار كرد: من اصلا متقاضي حضور در جشنواره نبودم و نمي‌دانم چرا اسم فيلمم در ميان آن آثار اعلام شده، قرار دارد. میلانی می‌گوید که هنوز فرم جشنواره را پر نکرده تا فیلم در بخش خاصی قرار بگیرد.
بنا به این گزارش، محمد نیک‌بین همسر میلانی و تهیه‌کننده فیلم چند روز قبل گفته بود که فیلم در جشنواره حاضر خواهد بود. با توجه به این‌که فرم حضور در جشنواره توسط تهیه‌کننده پر می‌شود، این ابهام میان زوج تهیه‌کننده و کارگردان «یکی از ما دو نفر» از حواشی جالب پیش از جشنواره امسال است. هنوز از سوی مدیران جشنواره واکنشی به این اظهارات میلانی اعلام نشده است. چنانچه فرمی برای حضور این فیلم در جشنواره توسط تهیه‌کننده پر شده باشد، جشنواره فجر می‌تواند با رسانه‌ای کردن آن به این ابهام پایان دهد.
بخش تازه تاسیس نوعی نگاهي از همان ابتدای اعلام حضورش در جشنواره و فهرست اولیه چند فیلم مطرح سال که قرار است در این بخش به نمایش دربیاید، پر حاشیه و خبرساز شد. فیلم تهمینه میلانی اولین جرقه این حواشی است و شنیده‌ها حاکی‌ست که فیلمسازان دیگر این بخش هم ممکن است به شکل‌های مختلف به این حضور در جشنواره اعتراض کنند و واکنش نشان دهند.