صفحه مناسب براي چاپگر


نمايش جديدترين ساخته‌ تهمينه ميلاني امشب در جشنواره‌ فيلم فجر
محمد نيك‌بين می گوید اين نمايش با موافقت و اطلاع آن ها انجام مي‌شود


سینمای ما- محمد نيك‌بين در پي جاي‌گرفتن فيلم «يكي از ما دو نفر» در برنامه‌ي سينماهاي جشنواره‌ي بيست‌ونهم گفت: اين نمايش با موافقت و اطلاع ما انجام مي‌شود. تهيه‌كننده‌ي «يكي از ما دو نفر» درباره‌ي نمايش فيلم‌اش در جشنواره ادامه داد: ابتدا نمي‌خواستم فيلم در جشنواره نمايش داده شود، اما با صحبت‌هايي كه بنياد سينمايي فارابي و معاونت سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي داشتند و با اصرار آنها با نمايش «يكي از ما دو نفر» در جشنواره موافقت كرديم.

پيش از اين «يكي از ما دونفر» توسط سازندگان آن از جشنواره‌ خارج شده بود، اما در برنامه‌ي منتشر‌شده نمايش فيلم‌ها در سينماهاي جشنواره‌ نام اين فيلم براي اكران در سانس 21 پرديس سينمايي زندگي براي امروز _ شنبه 16‌بهمن‌ماه _ مشاهده مي‌شود.

«يكي از ما دو نفر» داستان دو آرشيتكت را روايت مي‌كند كه از دو دنياي متفاوت مي‌آيند و به لحاظ فكري و جهان‌بيني با هم متفاوت هستند. در اين فيلم بهرام رادان، السا فيروز‌آذر، همايون ارشادي، دانيال عبادي، آنا نعمتي، الناز فيروزآذر، پيام صالحي، سارا خوئيني‌ها، سمانه پاكدل به ايفاي نقش مي‌پردازند.

تعدادي از عواملي كه در ساخت فيلم همكاري دارند، عبارتند از:كارگردان: تهمينه ميلاني، تهيه‌كننده: محمد نيك‌بين، مديرفيلمبرداري: عليرضا زرين‌دست، صدابردار: اسحاق خانزادي ، طراح چهره‌پردازي: جلال‌الدين معيريان، مدير توليد: محمدصادق آذين، صداگذار: حسين ابوالصدق، موسيقي: كارن همايونفر.