صفحه مناسب براي چاپگر


يك سئانس به برنامه‌هاي برج ميلاد اضافه مي‌شود
برپايي مراسم پاياني جشنواره به 27 بهمن موكول شد


سینمای ما- بنا به درخواست سينماگران و استقبال مخاطبان در مركز همايش‌هاي برج ميلاد، ضمن اضافه شدن يك سئانس به جدول اكران مركز جشنواره فيلم فجر، برپايي مراسم پاياني جشنواره نيز به 27 بهمن موكول شد. نظر به استقبال فيلمسازان براي حضور آثارشان در جدول نمايش فيلم‌هاي مركز همايش‌هاي برج ميلاد و نيز درخواست اهالي رسانه و حاضران در مركز جشنواره، تغييراتي در برنامه جشنواره فيلم فجر صورت گرفته است.
بنا بر اعلام شوراي سياست گزاري جشنواره فيلم فجر، مقرر شده تا يك سئانس به سئانس‌هاي نمايش‌ فيلم در مركز همايش‌هاي برج ميلاد ـ پيش از سئانس «نوعي نگاه» ـ اضافه شود و بخش نوعي نگاه به آخرين ساعت برپايي جشنواره انتقال يابد.
بنا بر اين گزارش، در حالي كه برخي رسانه‌ها از عدم مشاركت برخي فيلم‌ها در جشنواره فجر سخن مي‌گويند، در عمل ثابت شد كه اشتياق حضور سينماگران ايراني در اين رويداد مهم ملي تا چه ميزان است و اينكه فيلمسازان نمايش فيلمشان در مركز اصلي جشنواره (برج ميلاد) چقدر برايشان اهميت دارد.
بر اين اساس و نظر به تعداد زياد فيلم‌هاي حاضر در جشنواره امسال و تماس‌هاي مكرر سينماگران و اهالي رسانه، مقرر شد يك روز بيشتر در سالن اصلي مركز همايش‌هاي برج ميلاد نمايش فيلم داشته باشد و اختتاميه جشنواره به 27 بهمن منتقل شود تا ضمن فراهم شدن فرصت نمايش همه آثار، فرصت بيشتري براي ارزيابي و داوري فيلم‌هاي ايجاد شود.
اطلاعات مربوط به سئانس اضافه شده و اختتاميه جشنواره متعاقباً ارائه خواهد شد.