صفحه مناسب براي چاپگر


اختصاصی سایت "سینمای ما"؛ باز هم اصغر فرهادی به جای اهالی رسانه دست به کار شد
تا اصلاح نشدن وضعیت صدای سالن میلاد، از نمایش "جدایی نادر از سیمین" در سینمای رسانه معذوریم


سینمای ما- در دو روز گذشته سینماگران و کارگردان هایی که فیلم شان در سالن میلاد برای اهالی رسانه نمایش داده شد, از وضعیت وحشتناک صدای سالن میلاد به شدت گلایه داشتند. این وضع بد صدا که در بیش تر فیلم ها باعث شنیده نشدن صدای دیالوگ و افکت یا تسلط باند افکت روی دیالوگ ها شده، به کیفیت نهایی فیلم در ذهن اهالی رسانه و منتقدان سینمایی که فیلم را در این سالن می بینند لطمه زده است.

اصغر فرهادی که چند شبانه روز گذشته را بی وقفه در حال میکس با وسواس و دقیق فیلم "جدایی نادر از سیمین" بوده، اعلام کرد تا درست نشدن شرایط بد صدای سالن رسانه ها، فیلم را برای نمایش در این سینما ارائه نخواهد کرد و اهالی رسانه و مطبوعات خواست تا فیلم "جدایی نادر از سیمین" را در سالن های دیگر با صدا و تصویر مطلوب تماشا کنند.

امیدواریم این حرکت اصغر فرهادی که به احترام فیلم و احترام اهالی رسانه و منتقدان انجام می شود، مورد استقبال اهالی رسانه قرار بگیرد و اعتراضی هم از جانب حاضران در سالن میلاد به وضعیت صدا و تصویر سالن انجام شود.
فردا سه شنبه سینمای مطبوعات به دلیل اختتامیه بخش بین الملل تعطیل است و فرصت خوبی ست تا متولیان جشنواره و سالن میلاد این نقص را برطرف کنند و مطبوعاتی ها فیلم ها را با کیفیت مطلوب تماشا و قضاوت و به مخاطبان منتقل کنند.