صفحه مناسب براي چاپگر


فیلمبرداری فیلم جدید شیخ طادی ادامه دارد؛
حمید فرخ‌نژاد و هنگامه قاضیانی در «روزهای زندگی» همبازی شدند


سینمای ما - ۶۰ درصد از فیلمبرداری «روزهای زندگی» به کارگردانی پرویز شیخ طادی انجام شده است.  این فیلم با بازی حمید فرخ‌نژاد، هنگامه قاضیانی، آرینه سوکساییان، کوروش سلیمانی و کریم اکبری مبارکه داستانش در سال ۱۳۶۷ و در جبهه جنوب و در بیمارستانی صحرایی ۵۰ کیلومتر دور‌تر از خطوط مقدم می‌گذرد. امیرعلی و همسرش به دلیل سال‌ها کار در آنجا به حال و هوای جبهه وابستگی شدیدی پیدا کرده‌اند. اما اعلام خبر آتش بس و سپس حمله نیروهای عراقی به بیمارستان این زوج را در آزمایشی دشوار قرار می‌دهد.

فیلمبرداری این فیلم در سه فاز برنامه‌ریزی شده است که فاز اول آن شامل صحنه‌های بیمارستان صحرایی در لوکیشنی واقع در زعفرانیه فیلمبرداری شد و گروه هم اکنون در دکور عظیمی در حوای میدان قزوین مشغول گرفتن صحنه‌های پناهگاه هستند و از ۱۰ اسفند نیز فیلمبرداری فاز سوم در شهرک دفاع مقدس آغاز می‌شود که ۲۵ روز ادامه خواهد داشت.

عوامل اصلی تولیدفیلم سینمایی «روزهای زندگی» که توسط سعید سعدی در سیما فیلم تهیه می‌شود عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: پرویز شیخ طادی، مدیر فیلمبرداری: امیرز کریمی، مدیر صدابرداری: رضا تهرانی، طراح صحنه و لباس: علی نصیری و طراح چهره‌پردازی: عباس صالحی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: سهیل بیرقی.

«شکارچی شنبه» ساخته قبلی شیخ طادی است.