صفحه مناسب براي چاپگر


فعالیت های تازه و جنجالی پیمان عباسی در سینما به سرانجام می رسد؟
زندگی سوپراستار زن ایرانی با حضور احتمالی مهناز افشار، توفیق اجباری 2 برای روکم کنی اخراجیها 3 ، زندگی رضا ثادقی و پشت صحنه بازرگانی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان


سینمای ما- محمد تاجیک: پیمان عباسی گفت: بهار آینده "توفیق اجباری 2" را کلید خواهیم زد و با آن روی "اخراجی ها 3" را کم می کنیم. عباسی در رابطه با آخرین فعالیت های خود گفت: فیلمنامه "درد سر ناز بودن" را که درباره پشت صحنه زندگی سوپراستار زن است به تازگی به پایان رسانده ام.  "درد سر ناز بودن" یک داستان کمدی است از پشت صحنه زندگی یک سوپراستار زن با توجه به اتفاقاتی که در زندگی برایش رخ می دهد. در واقع شکل دیگری از "توفیق اجباری" را به تصویر می کشد.

وی افزود: دنبال یک کارگردان خوب هستم و یک سوپر استار که بتواند به خوبی از عهده این نقش برآید و انتخاب اولم هم مهناز افشار است.

وی درباره فیلمنامه "بی خداحافظی" که قرار است با کارگردانی کیومرث پوراحمد جلوی دوربین برود اظهار داشت: در مدتی که آقای پور احمد در سفر بود بعضی بخش های فیلمنامه تغییر کرد به همین خاطر قرار است پس فردا جلسه ای با وی داشته باشیم تا در جریان آخرین تغییرات قرار بگیرد.

عباسی درباره محتوای این فیلمنامه توضیح داد: ابتدا قرار بود نیم نگاهی به زندگی رضا صادقی داشته باشیم اما داستان تغییر کرد و به برداشتی کاملا آزاد و تخیلی از زندگی این هنرمند تبدیل شد. با توجه به اینکه رضا صادقی تنها سوپر استار ایرانی و شاید در دنیا باشد که با توجه به شرایط جسمی خود همچنان با انرژی و انگیزه فعالیت می کند.

وی ادامه داد: بسیاری از ما انسان ها با وجود کوچکترین مشکل جسمی بسیاری از خواسته هایمان را نادیده می گیریم و کنار می کشیم اما او با انگیزه و تلاش بالایش به یک سوپر استار تبدیل شده است. برداشت از زندگی چنین افرادی واقعا دراماتیک است.

نویسنده فیلم پرفروش "توفیق اجباری" درباره سایر فعالیت های خود اشاره کرد: قرار است به زودی با همکاری کمال طباطبایی و با حضور محمدرضا گلزار و رضا عطاران "توفیق اجباری 2" را اواخر بهار جلوی دوربین ببریم.

پیمان عباسی افزود: این فیلم تداعی گر و به نوعی ادامه "توفیق اجباری" است به همین خاطر با همین نام تولید خواهد شد. طراحی و سیناپس اولیه کار انجام شده است و می خواهیم با "توفیق اجباری 2" روی "اخراجی های 3" را کم کنیم.

وی که فیلم سینمایی "پرتقال خونی" را به کارگردانی سیروس الوند با بازی نیوشا ضیغمی در جشنواره فیلم فجر داشته است افزود: دو فیلمنامه دیگر هم در برنامه دارم یکی "شیطان شلوار لی می پوشد" که قرار است لیلا اوتادی در آن ایفای نقش کند و دیگر "موجود دوپا" که بر اساس بازی حامد کمیلی نوشته می شود.

عباسی اشاره کرد: "موجود دوپا" قصه ای با ژانر کمدی است که به وقایع پشت صحنه شبکه های ماهواره ای می پردازد. و به تبلیغات و پیام های بازرگانی این شبکه ها اشاره دارد.