صفحه مناسب براي چاپگر


بیست و هشتمین فیلم مسعود کیمیایی اواخر بهار روی پرده می رود
آنونس متفاوت «جرم» را برای اولین بار در سایت "سینمای ما" ببینید


سینمای ما - تازه‌ترین ساخته مسعود کیمیایی «جرم» از اواخر خردادماه در گروه سینمایی استقلال اکران خواهد شد.فروش بالای دو فیلم «اخراجیها3» و «جدایی نادر از سیمین» و رقابت شانه به شانه این دو فیلم طی هفته اخیر، ظن ادامه یافتن اکران این فیلم‌ها تا اواخر خرداد را تقویت کرد. به خصوص که فروش فیلم تازه فرهادی طی روزهای اخیر در مراکز استانها افزایش یافته است و همین مساله باعث می‌شود سینماداران در جایگزینی این فیلم با فیلمی دیگر تردید کنند.

هرچند از هم اکنون صحبت کردن درباره فیلم‌هایی که از اواخر بهار به جای این دو روی پرده می‌آیند کمی زودهنگام است ولی با توجه به قطعی شدن اکران «پایان نامه» می‌توان این حدس را زد که از اواخر خردادماه «پایان نامه» به جای «جدایی نادر از سیمین» در گروه آفریقا اکران می‌شود.

درباره جایگزین فیلم «اخراجیها3» رایزنی‌های چند تهیه‌کننده مختلف ادامه دارد. البته در ابتدا بنا بود که «ورود آقایان ممنوع» به جای «اخراجیها3» اکران شود اما مصادف بودن خردادماه با فصل امتحانات مدارس و دانشگاه‌ها، تهیه‌کننده این فیلم را مجاب کرد که به‌جای اکران بهاری، اکران تابستانی این فیلم را در دستور کار قرار دهد. به این ترتیب به احتمال قوی «جرم» جایگزین «اخراجی‌ها 3» خواهد شد.

«جرم» تازه‌ترین ساخته مسعود کیمیایی است که از حضور بازیگرانی مانند پولاد کیمیایی، حامد بهداد، داریوش ارجمند و جمشید مشایخی سود می‌برد. این فیلم که برای ادای دین به سینمای دهه پنجاهی کیمیایی در فرمت سیاه و سفید تولید شده بنا است به دو صورت دوبله و صدای سرصحنه در سینماها اکران شود یعنی نیمی از سینماهای نمایش دهنده با نسخه دوبله‌شده‌ای که از حضور دوبلورهایی مانند خسرو خسروشاهی، منوچهر اسماعیلی و چنگیز جلیلوند سود می‌برد و نیمی دیگر از سینماهای نمایش دهنده این فیلم را با صدای سرصحنه نمایش می‌دهند.

آنونس جذاب و متفاوت فیلم ساخته امیر شیبان خاقانی است که برای اولین بار در سایت سینمای ما رونمایی می شود: