صفحه مناسب براي چاپگر


حاشیه​های مراسم قرعه‌کشی «قهوه تلخ»
از جوشکاری که شوکه شد تا مجرياني كه زياد دروغ گفتند


سينماي ما- دومین مراسم قرعه کشی آپارتمان​های «قهوه تلخ» که روز سه‌شنبه سوم خرداد برگزار شد، حاشیه​های جالبی داشت. این مراسم با حضور عوامل این سریال و تعدادی از هنرمندان سینما و تلویزیون در هتل هما برگزار شد​. درابتدای این مراسم که اجرای آن را برزو ارجمند و علی لک​گویان برعهده داشتند ، این دو بازیگر از حضور عزت‌الله انتظامی، علی نصیریان و داوود رشیدی در سالن خبر دادند که این مسئله موجب شگفتی حاضرینی شد که این بازیگران در سالن نمی​دیدند، اما در همان لحظه سیامک انصاری به روی سن آمد و گفت: «این دو مجری قرار است امروز زیاد دروغ بگویند.»
در این مراسم علاوه بر بازیگران و عوامل سریال، هنرمندانی چون داریوش اسد‌زاده، سیروس الوند، ماهایا پطروسیان، محمدرضا گلزار و... حضور داشتند که هر کدام بخشی از انجام مراسم قرعه‌کشی و بیرون آوردن گوی شماره​ها را برعهده داشتند.
بیرون آوردن آخرین شماره از هر دو قرعه‌کشی آپارتمان​ها را خود مدیری برعهده داشت و بعد از اعلام شماره‌ها نیز با برندگان تماس گرفت.
دستگاه تلفن اولین برنده خاموش بود که این مسئله با خنده حضار همراه شد. مدیری البته چند بار دیگر نیز تلاش کرد، اما نتوانست با این برنده تماس بگیرد و تلفن برنده اول تا پایان مراسم همچنان خاموش ماند.
برنده دوم، یک جوشکار اهل شهرکرد بود که به نظر می​رسید با شنیدن صدای مهران مدیری و اعلام برنده شدن یک دستگاه آپارتمان کاملا شوکه شده است. او گفت که در منزل پدری​اش زندگی می کند و خانه ندارد. همسرش هم حسابی از شنیدن این خبر خوشحال شد.
برزو ارجمند گفت که 80 هزار نفر از هنگام ساخت تا توزیع محصول، در این پروژه فعالیت دارند.
به مناسبت روز زن به بانوانی که در مراسم حضور داشتند و نامشان فاطمه یا زهرا بود هدیه‌ای اهدا شد.