صفحه مناسب براي چاپگر


امین حیایی و محمد رضا گلزار روبروی هم در یک کمدی دیگر
«شیش و بش» از صبح چهارشنبه در 60 سینمای تهران و شهرستانها اکران شد


سینمای ما- بار دیگر امین حیایی و محمد رضا گلزار در فیلم «شیش و بش» از امروز در 60 سینمای تهران و شهرستانها در مقابل هم قرار است یکی از پرمخاطب ترین فیلم‌های سال‌های اخیر را رقم بزنند. به نقل از روابط عمومی پروژه، «شیش وبش» به جای فیلم «سوت پایان» در 30 سینمای تهران و 30 سینمای شهرستان از چهارشنبه 16 شهریور اکران می‌شود.
این فیلم روایت دوستی‌هایی است که سرانجامی ندارند. فیلم یک داستان کمدی دارد که فضای اصلی آن درگیری میان دو دوست است که هرکدام می خواهد از دیگری پیشی بگیرد.
فیلم «شیش و بش» پس از جنجال‌های فراوان بر سر انتخاب اسم و همچنین انتخاب بازیگران فیلم در طی 44 جلسه در تهران فیلمبرداری شد.
در این فیلم بازیگرانی همچون:محمدرضا گلزار، امین حیایی، آنانعمتی، رضا رشیدپور، شهنام شهابی و… به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«شیش و بش» را بهمن گودرزی کارگردانی کرده است. فیلم‌نامه این کمدی اجتماعی را محمدرضا گلزار، نوشته که اولین تجربه او در این زمینه است. این فیلم‌نامه را پیمان قاسم‌خانی و خشایار الوند بازنویسی کرده‌اند.
گلزار و حیایی قبل از این در فیلم کمدی «کما» با یکدیگر هم‌بازی بوده‌اند و گفته می‌شود رودررویی این دو در «شیش و بش»، یکی از جذابیت‌های اصلی فیلم است.«شیش و بش» پر از کاراکترهای متنوع است و از این نظر با کمدی‌های مشابه تفاوت‌هایی دارد.تمام صحنه‌های فیلم در تهران و توسط حسن کریمی فیلم‌برداری شده و لوکیشن اصلی، خانه‌ای در نیاوران است. مستانه مهاجر تدوین فیلم را انجام داده است.

مجری طرح این فیلم به عهده محمد شایسته و مرتضی شایسته تهیه کننده آن است.