صفحه مناسب براي چاپگر


گروهی از این بازیگران در لوكیشن مكه در حضور كارگردان به تمرین پرداختند
فهرست کامل بازیگران اصلی و نقش‌های آن‌ها در فیلم «محمد ص» اعلام شد


سینمای ما- پس از بیش از یك سال جست‌وجو و تلاش برای شناسایی تمام بضاعت بازیگری كشور در همه شهرها و شهرستان‌های مختلف، گروه بازیگری فیلم سینمایی محمد (ص) تقریباً تكمیل شده است. بازیگران انتخاب‌شده، زیر نظر كارگردان و طراح گریم (جیانتو دروسی) تست چهره‌پردازی و تست لباس در فرم‌های متنوع انجام داده‌اند تا قابلیت‌های چهره و فیزیك آن‌ها برای ایفای نقش‌های موردنظر سنجیده شود.

براساس این گزارش در حال حاضر امین تارخ برای بازی در نقش عبدالمطلب، پدربزرگ پیامبر اكرم (ص)، مهدی پاكدل برای نقش ابوطالب، عموی پیامبر (ص)، ساره بیات برای نقش حلیمه، دایه پیامبر (ص)، مینا ساداتی برای نقش آمنه، مادر پیامبر(ص)، محسن تنابنده برای نقش ساموئل، تاجر یهودی، حمید فرخ‌نژاد برای نقش ابوسفیان، رعنا آزادی‌ور برای نقش ام‌جمیل، همسر ابولهب، حمیدرضا تاج‌دولت برای نقش حمزه، عموی پیامبر (ص)، صادق هاتفی برای نقش بحیرا، راهب مسیحی، محمد عسگری برای نقش ابولهب، عموی پیامبر (ص)، هدایت هاشمی برای نقش حناطه، برده‌ آزادشده، نگار عابدی برای نقش همسر حناطه، پانته‌آ مهدی‌نیا برای نقش فاطمه بنت‌اسد، همسر ابوطالب و جعفر قاسمی برای نقش حارث، شوهر حلیمه انتخاب شده‌اند.

گروهی از این بازیگران در روزهای اخیر در لوكیشن اصلی فیلم (شهر مكه) حاضر شده‌اند و در حضور كارگردان و زیرنظر گروه كارگردانی به تمرین پرداخته‌اند.

به‌زودی گزارشی از جلسات تمرین بازیگران و هم‌چنین گفت‌وگویی با جیانتو دروسی درباره‌ شیوه‌ طراحی چهره‌پردازی در فیلم «محمد (ص)» ارایه می‌شود.