صفحه مناسب براي چاپگر


اختلاف میان مسولان پخش و عادل فردوسی‌پور به کجا می‌رسد؟
برنامه «نود» بدون خداحافظی مجری و میهمان برنامه نیمه تمام رها شد


سینمای ما- دومین بار در 3 هفته اخیر، پخش شبکه سوم سیما ، برنامه 90 را این بار در حالیکه آیتم بازی صبا - ملوان در حال پخش بود از آنتن گرفت. آخرین باری که این اتقاق رخ داده بود به دو هفته پیش بازمی گشت که پخش شبکه سوم در حالیکه فردوسی پور داشت پلاتوی پایانی برنامه اش را می گفت دست به کار مشابهی زده بود.

فردوسی پور پس از پخش مسابقه کشتی سعید عبدولی گفت که آن چند دقیقه به تایم برنامه اش اضافه شده و در شرایطی که مختطبانش را به تماشای بازی صبا_ملوان دعوت می کرد گفت که 8 تا 9 دقیقه دیگر برنامه اش ادامه دارد،غافل از اینکه مدیریت پخش شبکه سه تحت نظر احسان شیعه محاسبه دیگری برای تایم برنامه دارد.

نیمه های پخش گزیده بازی صبا و ملوان به تبلیغ یک فیلم سینمایی کات خورد و بلافاصله برنامه یک شب ،یک فوتبال روی آنتن رفت که به بازی فینال مسابقات آسیایی بانکوک میان ایران و کویت اختصاص داشت.

بدین ترتیب  در یکی از نادرترین اتقاقات صدا و سیما برنامه ای با اهمینت و مخاصب زیاد مثل 90 بدون خداحافظی مجری و میهمان نیمه تمام رها شد .

تهیه کننده 90 در آغاز برنامه دوشنبه شب ،ضمن ابراز ناراحتی از پخش با تاخیر برنامه دلیل این موضوع را آگهی های فراوان قبل از برنامه و یک برنامه مشارکتی دانسته بود.