صفحه مناسب براي چاپگر


اشتباه فاحش روزنامه بانی فیلم در انتشار خبر بازگشت فریماه فرجامی به سينما + واکنش جهانگیر کوثری تهیه‌کننده فیلم
بیتا فرهی در کنار محمدرضا فروتن، باران كوثري و نگار جواهريان در فیلم «زيبا» بازی می‌کنند


سینمای ما- بیتا فرهی، باران كوثري و نگار جواهريان در فيلم سينمايي «زيبا» به كارگرداني حميدرضا قطبي بازي مي‌كنند. اين پروژه با نام قبلي «جامه دران» چندي قبل به تهيه‌كنندگي جهانگير كوثري مجوز ساخت دريافت كرد و اين روزها در مرحله انتخاب بازيگر قرار دارد. پيش از اين بازي محمدرضا فروتن در اين فيلم قطعي شده بود و قرار است طي روزهاي آينده چند بازيگر ديگر به اين جمع اضافه شوند. نكته قابل توجه در مورد این فیلم، اشتباه روزنامه بانی فیلم در درج خبر حضور فريماه فرجامي در اين پروژه بعد از سال‌ها دوري از سينماست! این خبر بی اساس که با عکس و تیتر یک در روزنامه سینمایی کشور منتشر شد، موجب واکنش و انتشار تکذیبیه توسط جهانگیر کوثری تهیه کننده فیلم شد. وی در یادداشتی نوشت که شاید خبرنگاران روزنامه فریماه را با بیتا و فرهی را با فرجامی اشتباه گرفته اند! کوثری تصریح کرد که هیچ مذاکره‌ای با فرجامی نداشته و شاید انتشار این خبر غلط باعث تکدر هنرمند بزرگ خانم فرجامی شود یا خانم فرهی تصور کنند فریماه فرجامی را جایگزین ایشان کرده ایم.

لازم به توضیح است که فریماه فرجامی آخرين بار در «زهر عسل» به كارگرداني ابراهيم شيباني بازي كرده بود و از 9 سال قبل تاكنون جلوي دوربين نرفته است. روزنامه بانی فیلم حتی نام این فیلم را هم به اشتباه «چشمان سیاه» درج کرده بود!

فيلمنامه «زيبا» را حميدرضا قطبي و ناهيد طباطبايي براساس كتاب‌ "جامه دران" طباطبايي نوشته‌اند كه بازنويسي آن به تازگي به پايان رسيده و داستان زني است كه در مراسم ختم پدرش پي به روابط جديدي در زندگي او مي‌برد و حقايقي را كشف مي‌كند. طبق برنامه‌ريزي قرار است با مهيا شدن شرايط «زيبا» آبان ماه كليد بخورد. تمام صحنه‌هاي اين فيلم در تهران و اطراف آن فيلمبرداري خواهد شد. اين اولين فيلم بلند حميدرضا قطبي است.