صفحه مناسب براي چاپگر


«سعادت آباد» پس از پایان نمایش عمومی «ندارها» در گروه سینمایی آزادی روی پرده می‌رود
تکلیف اکران عمومی «سعادت آباد» در جلسه این هفته شورای صنفی مشخص می‌شود


سینمای ما- مدیر فیلمیران که پخش "سعادت آباد" مازیار میری را برعهده دارد، درباره اکران این فیلم تاکید کرد منتظر نتیجه جلسه این هفته شورای صنفی نمایش هستند. علی سرتیپی گفت: تبلیغات شهری این فیلم از هفته گذشته آغاز شده، پخش آنونس را شیبان خاقانی ساخته شده و مدتی است در سینماها شروع شده است.

وی افزود: پوستر فیلم را محمد حسین هوشمندی طراحی کرده است. فکر می‌کنم با توجه به استقبال مردم از آثار اجتماعی "سعادت آباد" فیلم پرفروشی خواهد شد. البته برنامه‌ای نیز برای تبلغات و اکران این فیلم در نظر داریم که در آینده اعلام خواهد شد.
هم اکنون فیلم "ندارها" محمدرضا عرب در گروه سینمایی آزادی اکران شده است و پس از اتمام نمایش آن "سعادت آباد" در همین گروه به روی پرده می رود. این فیلم در بیست و هشتمن جشنواره فیلم فجر نیز مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گرفت. مهناز افشار نیز جایزه بهترین بازیگر زن را برای این فیلم دریافت کرد.

لیلا حاتمی، حامد بهداد، مهناز افشار، هنگامه قاضیانی، حسین یاری و امیر آقایی بازیگران این فیلم هستند. فیلمنامه "سعادت‌ آباد" را امیر عربی به نگارش در آورده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یاسی که در زندگی مشترک با محسن دچار تردیدهایی شده، تصمیم می‌گیرد برای او جشن تولد بگیرد و خاطراتی را یادآوری کند. او برای بهتر برگزار کردن مهمانی، همه چیز را از قبل پیش‌بینی می‌کند، غافل از این که همه‌ چیز مطابق با خواسته او پیش نمی‌رود...

مازیار میری فیلم‌های سینمایی "قطعه ناتمام"، "به آهستگی"، "پاداش سکوت" و "کتاب قانون" را کارگردانی کرده است.