صفحه مناسب براي چاپگر


مدیر دوبلاژ از شیوه کار مدیری در صداپیشگی می گوید
گویندگی نهایی بازیگران انیمیشن سینمایی «تهران 1500» با مهران مدیری شروع شد


سینمای ما- مهران مدیری، بهرام رادان، حبیب رضایی و محمدرضا شریفی‌نیا در استودیو گویندگان جوان دیالوگ‌هاي خود در انیمیشن سینمایی «تهران 1500» نهایی می کنند.  این بازیگران طی روزهای آتی دیالوگ‌هاي خود را نهایی مي‌کنند تا این فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال حضور یابد. این انیمیشن که شهر تهران را در سال 1500 شمسی به تصویر می‌کشد، از شخصیت‌ و کاراکترهای بازیگران مشهور سینما هدیه تهرانی، بهرام رادان، مهران مدیری، گوهر خیراندیش، مهتاب نصیرپور، محمدرضا شریفی‌نیا، حبیب رضایی و حسام نواب صفوی بهره برده است.
فیلم در ژانر کمدی است و داستان آن درباره گذشته و حال پیرمردی 160 ساله به نام اکبرآقا (مهران مدیری) است و زمان داستان 15 روز قبل از تحویل سال 1500 هجری شمسی است. در سال 1500 ربات‌ها در کنار مردم زندگی می‌کنند و آدم‌های پولدار می‌توانند با امکانات پیشرفته پزشکی تا 160 سال زندگی کنند!
فیلمنامه «تهران 1500» را امیر مسعود علمداری و بهرام عظیمی با مشاوره محمد رحمانیان، پیمان معادی و حبیب رضایی نوشته‌اند.

نهايي‌سازي ديالوگ‌هاي انيميشن سينمايي "تهران1500" با حضور مهران مديري در استوديوي انجمن گويندگان جوان آغاز شد. مديري که گويندگي نقش اکبرآقا را در اين انيميشن بر عهده دارد تغييرات نهايي ديالوگ‌هاي نقش‌اش را در حضور بهرام عظيمي كارگردان و مهرداد رئيسي مدير دوبلاژ اين انيميشن اعمال كرد. رئيسي همکاري با مهران مديري را تجربه خوبي دانست و اظهار كرد: ايشان با بازي بسيار خوب و سينک گويي مناسب به خوبي از عهده گويندگي اين نقش برآمدند.

وي با اشاره به منحصر بفرد بودن شيوه ساخت کاراکتر ها در اين انيميشن گفت: بهرام عظيمي با تلفيق دو سبک رئال و فانتزي، سبکي منحصر بفرد خلق نموده که "تهران 1500" را به انيميشني مرجع در اين عرصه در کشور تبديل كرده است.  رئيسي با اشاره به اجراي مهران مديري و فيلم نامه عامه پسند اين اثر، استقبال بسيار خوبي را از جانب مخاطبان براي "تهران 1500" پيش بيني كرد.

نهايي سازي ديالوگ‌هاي انيميشن سينمايي "تهران 1500" براي آماده سازي حضور اين فيلم در سي امين جشنواره فيلم فجر طي روزهاي آينده توسط ديگر بازيگران ادامه خواهد داشت.