صفحه مناسب براي چاپگر


عکسهای اختصاصی "سینمای ما" از حضور حامد بهداد در تورنتو
«سعادت آباد» رکورد فروش فیلم ایرانی‌ در کانادا را شکست


سینمای ما- فیلم سینمایی «سعادت آباد» ساخته مازیار میری که از ۹ دسامبر در سینمای امپایر تئاتر شهر تورنتو اکران شده است. در اولین روز اکران خود با فروش ۳۴۴۰دلار رکورد فروش روز اول فیلمهای ایرانی‌ در خارج از کشور را شکست. این فیلم که با همکاری علی‌ سرتیپی و رضا زارعی توسط پرشیافیلم اکران شده، با حضور حامد بهداد نمایش عمومی‌ اش در کانادا را آغاز کرد. شاهرخ بحرالعلومی مدیر عامل پرشیافیلم کانادا به "سینمای ما" گفت: استقبال کم نظیری از فیلم را شاهد هستیم. پس از فیلم مکس، این نخستین باری است که روز اول اکران یک فیلم همه بلیتها فروش رفت. 

حامد بهداد بازیگر فیلم با حضور در افتتاحیه نمایش فیلم موجب شور و حال خاصی‌ در سالن شد. خانواده‌ای از نیویورک ۱۱ ساعت رانندگی‌ کردند و به تورنتو آمدند تا حامد بهداد را از نزدیک ببینند و این برای پرشیافیلم بسیار دلگرم کننده است. شاهرخ بحرالعلومی اضافه کرد: این اولین باری است که یک فیلم با فرمت بلوری پخش میشود و کیفیت بالای نمایش موجب رضایت بالای تماشاگران شده ضمنا از هفتهٔ آینده شهر‌های اتاوا مونترال‌ و ونکوور به طور هم زمان این فیلم را نمایش خواهند داد.

بحرالعلومی یاد آور شد: این فیلم در ۲ روز اول بیش از ۴۵۰ نفر بیننده داشته است. این در حالی‌ است که آخرین فیلم اکران شده در این سینما (ورود آقایان ممنوع) پس از ۲۱ روز نمایش با ۲۱۰۰ بیننده از اکران برداشته شد.

وی در خاتمه از اعتماد علی‌ سرتیپی ، همکاری رضا زارعی و نیما حسنی نسب  و همچنین سایت "سینمای ما" برای پوشش رسانه ای و اصلاع رسانی به موقع فیلم قدر دانی‌ کرد. حامد بهداد بامداد یکشنبه پس از ۲ روز نمایش فیلم تورنتو را به مقصد تهران ترک کرد.