صفحه مناسب براي چاپگر


اخبار تازه، خلاصه داستان و اولين عكس‌هاي «بی‌خود و بی‌جهت» فيلم تازه عبدالرضا كاهاني
محسن، مژگان، الهه و فرهاد: چيکار کنيم اين همه اثاثيه رو؟!


سینماي ما- همزمان با پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «بی‌خود و بی‌جهت» وب‌سایت رسمی این فیلم افتتاح شد. فیلمبرداری «بی‌خود و بی‌جهت» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی چهارشنبه 23 آذرماه با مدیریت فیلمبرداری علی لقمانی به پایان رسید و همزمان وبسایت رسمی فیلم به آدرس www.bikhod-o-bijahat.com افتتاح شد.

با توجه به اینکه فیلم در زمان واقعی (Real Time) می‌گذرد بیش از 90 درصد فیلم به ترتیب فیلمنامه برنامه‌ریزی و فیلمبرداری شده است. داستان فیلم در زمانی معادل 80 دقیقه، در روز و یک لوکیشن می‌گذرد. تمام امور فیلم از پیش‌تولید تا تمرین بازیگران و فیلمبرداری در همان لوکیشن واحد که یک خانه مسکونی است انجام شده و به طور همزمان شیما منفرد فیلم را تدوین کرده است.

در خلاصه داستان «بي‌خود و بي‌جهت» آمده است: «محسن، مژگان، الهه و فرهاد: چيکار کنيم اين همه اثاثيه رو!؟»ضا عطاران، پانته‌آ بهرام، نگار جواهریان، احمد مهران‌فر، علی استادی، محمد کارت، امیر علی‌خانی، افسانه تهرانچی و بهنام شرفی در ششمين فيلم سينمايی عبدالرضا کاهانی بازی می‌کنند. رضا عطاران، پانته‌آ بهرام و نگار جواهریان در فیلم جدید عبدالرضا کاهانی / گزارش تصویری
سینما - همزمان با پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «بی‌خود و بی‌جهت» وبسایت رسمی این فیلم افتتاح شد.
نمایش اسلاید