صفحه مناسب براي چاپگر


اولين عكس‌ها از «خیابان یک‌طرفه» كه متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر است
«خیابان یک‌طرفه» با نگاهی متفاوت به معضل اعتیاد آماده نمایش می‌شود


سينماي ما- با انجام مراحل فنی فیلم «خیابان یک طرفه» به کارگردانی اسماعیل‌ فلاح‌پور و تهیه‌کنندگی امیر پورکیان به زودی آماده نمایش می‌شود و تهیه‌کننده فیلم طی نامه‌ای خواستار حضور فیلم در جشنواره فیلم فجر شد. تدوین فیلم توسط مستانه مهاجر آخرین روزهای خود را سپری می‌کند و ظرف چند روز آینده یکی از آهنگسازان مطرح ساخت موسیقی فیلم را آغاز خواهد کرد.
امیر پورکیان تهیه کننده فیلم طی هفته گذشته در نامه‌ای به علیرضا سجادپور مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی خواستار حضور این فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره فیلم فجر شده است.
پورکیان در این‌باره توضیح داد: فیلم با ساختار و قواعد سینمایی ساخته شده و نگاهی متفاوت به معضل اعتیاد دارد و قطعاً در این فستیوال حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت.

در این فیلم پژمان بازغی، جعفر دهقان، سیاوش خیرابی، مهرداد مقیمی، علی عبادت‌طلب و چکامه چمن‌ماه و لادن طباطبایی به ایفای نقش‌های اصلی می‌پردازند.
«خیابان یک طرفه» داستان زندگی مراد (بازغی) را روایت می کند که پس از هفت سال آزادی از زندان متوجه می شود شرکایش برایش پاپوش درست کرده‌اند تا اینکه... .

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از:
کارگردان: اسماعیل فلاح‌پور/ تهیه‌کننده: امیر پورکیان/ مجری طرح و مدیر تولید: فریبا خلیلی/ نویسنده قصه اولیه: علیرضا احدی/ بازنویسی نهایی: طلا معتضدی/ صدابردار:هادی معنوی/ مدیر تصویربرداری: بابک بذرافشان/ طراح گریم: شهرام خلج/ طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند/ جانشین تهیه: ایرج مقیمی، مهدی پورکیان/ عکاس: مژده لباسچی/ اسپشیال: حمید رسولیان/ مشاور رسانه‌ای: امین داداشی