صفحه مناسب براي چاپگر


واقعاً تبریک ویژه عادل فردوسی‌پور به اهالی سینما تنها واكنش رسانه ملي به اين اتفاق مهم هنري تا اين لحظه است؟!
فردوسي‌پور در شروع برنامه «نود» از جایزه گلدن گلوب « جدایی نادر از سیمین» گفت/ برنامه «هفت» سكوت تلويزيون را جبران مي‌كند؟


سينماي ما- عادل فردوسی پور موفقیت فیلم اصغر فرهادی را تبریک گفت.در شروع برنامه این هفته برنامه 90 ، عادل فردوسی پور قبل از ورود به بحث فوتبال از فیلم « جدایی نادر از سیمین» آغاز کرد و گفت:« جا دارد حالا که دارم از بهترین های فوتبال حرف می زنم ، موفقیت فیلم «جدایی نادر از سیمین» در کسب جایزه مهم گلدن گلوب را به همه اهالی سینما تبریک بگویم.» این شاید یکی از اولین تبریک های تلویزیونی برای موفقیت فیلم فرهادی در کسب یکی از مهمترین رخدادهای سینمایی آمریکا و جهان بود. فردوسی پور پیش از این هم فیلم جدایی نادر از سیمین را همراه با همسرش در جشنواره سال قبل فجر تماشا کرده بود و همان زمان لب به تمجید از این فیلم گشوده بود.

چهره محبوب و كاربلد رسانه تلويزيون و مجري تهيه‌كننده برنامه «نود» باز هم مانند هميشه پيش‌قدم شد تا جبران كمبود و كاستي و چشم‌پوشي‌هاي رسانه ملي را بكند. او در شرايطي از گلدن گلوب فيلم «جدايي نادر از سيمين» و افتخار فرهادي براي فرهنگ ايران گفت كه هنوز حتي در بخش‌هاي خبري هم چيزي در اين باره پخش نشد. اين سكوت و بي‌توجهي در قبال يك اتفاق خوشايند ملي در عرصه جهاني تعجب‌آور و قابل تامل است و اميدواريم به‌زودي با برنامه‌هاي ويژه و پوشش خبري و گزارشي / تحليلي مناسب در برنامه «هفت» جبران شود.