صفحه مناسب براي چاپگر


براي اولين بار در جشنواره فيلم فجر با برنامه بليت مي‌فروشند
جدول کامل اکران فیلم‌ها موقع خرید بلیت‌هاي پيش‌فروش ارائه می‌شود


سينماي ما- جزئیات ديگري از شرايط پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره سی‌ام برای دانشجویان، نهادها و سازمان‌ها اعلام شد که بر این اساس برای اولین‌بار پیش فروش بلیت‌ها همراه با انتشار جدول آثار صورت می‌گیرد. سیمون سیمونیان با اشاره به جزئیات پیش‌فروش بلیت‌های سی‌امین جشنواره فیلم فجر، گفت: دانشجویان به صورت اینترنتی بلیت‌های پیش‌فروش شده جشنواره را که از امروز سه‌شنبه 27 دی آغاز می‌شود، خریداری کرده و برای دریافت بلیت‌ها با کارت شناسایی و یا کارت دانشجویی از تخفیف 20 درصد برخوردار می‌شوند.

وی ادامه داد: ما امسال برای اولین بار، جدول کامل را در اختیار متقاضیان قرار داده‌ایم. یعنی هر کسی که بلیت‌های پیش‌فروش را خریداری می‌کند، می‌داند بلیت را برای تماشای چه فیلمی خریده‌است و آن فیلم در چه روز و چه سئانسی نمایش داده می‌شود و البته امیدواریم که این برنامه تغییر نکند، اما به هر حال چند سالی بود که پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره به این شکل انجام نشده بود.

سیمونیان گفت: یکم و سوم بهمن ماه اختصاص به نهادها و سازمان‌ها دارد و نمایندگان این تشکل‌ها، می‌توانند با داشتن نامه رسمی از سازمان مربوطه‌شان، می‌توانند بلیت کلی را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: پیش‌فروش بلیت‌ها از سه‌شنبه 27دی ماه به صورت اینترنتی شروع می‌شود، از 29 دی بلیت‌ها عرضه می‌شوند و کسانی که بلیت‌ها را پیش خرید کرده‌اند، می‌توانند جدول نمایش فیلم‌ها در جشنواره سی‌ام را هم در دست داشته باشند.