دانلود


صفحه مناسب براي چاپگر


واکنش حسين فرح‌بخش و عليرضا سجادپور به خبر تحصن انصار حزب‌الله مقابل وزارت ارشاد
فرح‌بخش: اين شلوغ‌بازی‌ها را جدی نمی‌گیرم/سجادپور: این یک جنگ روانی از سوی افراد نا‌شناس است


سينماي ما- تهیه کننده فیلم «خصوصی» و مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی نسبت به انتشار خبر تحصن شنبه ۲۷ اسفند انصار حزب‌الله مقابل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واکنش نشان دادند.

محمدحسین فرحبخش اظهار داشت: فیلم سینمایی «خصوصی» از دولت جمهوری اسلامی ایران پروانه گرفته و براساس قانون این پروانه به آن داده شده است.  وی ادامه با انتقاد از بیانیه انصار حزب‌الله، نسبت به افرادی که از قانون جلو‌تر می‌روند انتقاد کرد و گفت: این عده بدون اجازه می‌خواهند دست به تظاهرات بزنند، در حالی که می‌توانستند مقالات انتقادی درباره این فیلم یا هر فیلم دیگری بنویسند و دیدگاه خود را مطرح کنند.

کارگردان فیلم «خصوصی» با تأکید مجدد بر این که مسئولان سینمایی به این فیلم مجوز داده‌اند، گفت: این فیلم مجوز قانونی دارد و این شلوغ بازی‌ها و مخالفت‌ها - که خط و ربط خاص خود را دارد و اعتقادی نیست- برای نظام حاشیه می‌سازد و من آن را جدی نمی‌گیرم.

وی در انتها گفت: من این افراد را به خدا واگذار می‌کنم.

علیرضا سجادپور مدیر کل اداره ارزشیابی و نظارت سینمای حرفه‌ای نیز که نمی‌خواست در این زمینه اظهارنظر کند، درباره اعتراض انصار حزب الله نسبت به فیلم «خصوصی» و
«گشت ارشاد» گفت: این اقدام پایه و اساسی ندارد و توسط افراد شناخته شده، تایید نشده است. این یک جنگ روانی است که از سوی افراد نا‌شناس انجام شده و باید بگویم در کشور همه چیز از طریق قانون صورت می‌گیرد و نظری نسبت به این امر ندارم.