صفحه مناسب براي چاپگر


داریوش مهرجویی یکم اردیبهشت در سینما قدس و ایران به همراه مردم به تماشای «نارنجی‌پوش» می‌نشیند.
«مهرجویی» جمعه به سینما قدس و ایران می‌رود


سینمای ما- داریوش مهرجویی جمعه ساعت 17 در سینما قدس در کنار تماشاگران و تعدادی از عوامل فیلم به دیدن فیلم «نارنجی‌پوش» می‌نشیند. پس از آن نیز مهرجویی به سینما ایران خواهد رفت و در این سینما نیز به همراه تماشاگران فیلم را خواهد دید.
مهرجویی جمعه ساعت 17 در سینما قدس، سینمای سرگروه «نارنجی پوش» حضور خواهد داشت تا ضمن تماشای فیلم با تماشاگران به صحبت بنشیند.
فیلم سینمایی «نارنجی پوش» به سرگروهی سینما قدس در سینماهای پردیس آزادی،فرهنگ، پردیس ملت، برج میلاد، اریکه ایرانیان، ایران، جوان، پردیس زندگی، پردیس شکوفه، عصرجدید ،سپیده، ماندانا ، آستارا ، فلسطین، گلریز ، مرکزی، پارس، پایتخت، حافظ، کارون ،دهکده، پردیس تماشا و فرهنگسرای نور در حال نمایش است.
حامد بهداد ، لیلا حاتمی، میترا حجار، طناز طباطبایی، همایون ارشادی، فردوس کاویانی، اردشیر رستمی، امید روحانی، محمدجوادجعفرپور، مهیار پورحسابی، کیانوش گرامی، علی اصغر طبسی و... بازیگران اصلی این فیلم هستند.
«نارنجی پوش» اثر داریوش مهرجویی داستان حامد آبان (حامد بهداد) عکاس حرفه ای مجلات و روزنامه ها است که با خواندن کتابی چنان تحت تاثیر پالایش محیط زیست و مبارزه با آشغال زایی می شود که با لباس نارنجی مخصوص رفتگران به شهرداری می پیوندد و با عنوان «نارنجی پوش لیسانسه» به شهرت می رسد اما اعتبار و محبوبیت حامد زندگی خصوصی و خانوادگی او را با سیلی از فراز و نشیب های عاطفی تند و ناگهانی به سمت و سویی دیگر می برد...